clearlyfiltered.com Bewertungen 

81
•
TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer service unresponsive. Sent replacement filter and billed me against my request. Very difficult to cancel. I am sure there are better options out there! Do NOT engage with this one.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought the Clearly filtered pitcher after reading Mamavation's review. It doesn't work on softened water from a well. The water still tastes salty. Trying to return the replacement filter from my su... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have an under the sink filtration system from clearly filtered. The previous owners owned it a year before me. It began to leak and flooded under my sink. When I called the company, the representati... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

If you want the cleanest water from your refrigerator or water bottle THIS IS IT!! The water tastes so clean. It is wonderful knowing you are not ingesting lead, plastics and medications in our drin... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Wasserfilterlieferant

Vom Unternehmen geschrieben

Clearly Filtered makes advanced water filters and filtration systems that remove hundreds of contaminants typical carbon filters can’t. Its breakthrough Affinity® Filtration Technology targets chemicals, metals, and toxins that can’t be seen, smelled, or tasted, including fluoride, arsenic, and PFAS.


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

81 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,3

Alle Bewertungen

(81)

16 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

When you go to buy there is a warning…

When you go to buy there is a warning that the company "is not responsible for lost or damaged packages" and to buy insurance. This is now how ecommerce has always worked, its part of a growing and silent movement by companies to offload responsibility onto 3rd party insurance companies which are always scams and a nightmare to deal with.

It is YOUR job as a company to make the customer order fulfilled, that means taking responsibility for shipping issues.

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Inconsistent Product Quality and Unresponsive Customer Service

My experience with Clearly Filtered has been deeply disappointing due to quality control issues and poor customer service.

Product Quality: Purchased 3 pitcher filters between June 2024-December 2024. Two filters were defective (taking 12+ hours vs. advertised 30 minutes), while one worked perfectly. Since all filters used the same water supply and location, this clearly indicates manufacturing inconsistencies, not environmental factors.

Customer Service: When I contacted them in February 2025 about the defective filters, they completely ignored my email for over 4 months. Only after threatening regulatory action did they respond, providing contradictory explanations and refusing any refund for the $133.84 in defective products.

What They Do Well: When their filters work properly, they do filter effectively in the advertised timeframe.

How They Can Improve:
1. Implement better quality control to ensure consistent manufacturing
2. Respond to customer inquiries promptly
3. Stand behind defective products with reasonable return/refund policies
4. Train customer service to provide accurate, consistent information

I wanted to support their water filtration mission, but the combination of inconsistent products and unresponsive service makes them unreliable. Consider other options.

15. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
clearlyfiltered.com-Logo

Antwort von clearlyfiltered.com

Thank you for your feedback and suggestions, Vikram.
Unfortunately, we could not locate any correspondence from February, however, I am happy to see our team was able to quickly respond to your most recent correspondence.
Some customers experience variations in their filter lifespan because of highly contaminated tap water. This does not mean your filter is defective and is noted on our product pages.
Repeating the priming process should help improve the filtration speed.
If you need further assistance or have any other questions, please reach back out to our team.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

More custom tax than product price LOL

The filter are apparently very efficient against fluoride and chemicals! But in the beginning it was a normal TAX border rate for EU like 250 dollars pay 50 in custom taxes! NOW CLEARLY FILTER DECIDER TO MAKE MONEY ON THE CUSTOM TAXES SAYING ITS FOR OUR GOOD, no more custom surprises! LOL their custom and shipping taxes are NOW MORE EXPENSIVE THEN THE PRODUCTS YOU ORDER! I wrote them 5 times telling them never in the human history custom taxes were above a product price ! Very poor customer service! They couldn’t care less! They either answer a stupid automated email or just ignore! Here attached an example of a normal custom tax from DR idriss an American company sending to Spain! See 254 products for 53 custom taxes! Not like you 150 of filters for 175 custom tax going in your pocket!
Solve this!

19. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I like the filters, but

I like the filters, but their shipping policies aren't that great. I won't go into details, as other reviewers report the same issues. I now order the replacement filters from Amazon. I usually receive them in a few days and if there is a problem Amazon has always taken prompt correction procedures. And I usually pay less than if I ordered from the CF website.

7. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely Disappointed


Extremely Disappointed – Poor Performance and Unhelpful Customer Service

I strongly advise against purchasing the Clearly Filtered water filter. From the start, the product failed to perform as expected—our first filter did not effectively filter the water at all. Assuming it was defective, we replaced it with a new filter, only to encounter the exact same issue.

When we reached out to the company, we were surprised to learn that they only offer a 30-day return window. At that point, it had been just about three months since our purchase. Instead of offering a resolution, their response was to send us a list of troubleshooting steps to try. Unfortunately, these steps did not resolve the issue, and no refund or replacement was offered beyond that.

We are now left with a product that does not work and a significant financial loss. Based on our experience, we cannot recommend this product or company. Buyers should be aware of the limited return policy and the lack of meaningful customer support.

7. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
clearlyfiltered.com-Logo

Antwort von clearlyfiltered.com

Thank you for your feedback, Richard. It sounds like your filtration speed was impacted by highly contaminated tap water. We do see some customers experience variations in their filter lifespan because of this and this is noted on our product pages. The tips that our customer service team provided should help with that filtration speed. However, if you need further assistance or have any other questions, please reach back out to our team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Product Never Arrived – Zero Accountability from Clearly Filtered

I placed an order with Clearly Filtered and never received the product. Despite multiple follow-ups, the company refused to take responsibility, claiming the issue was with the shipping provider. The shipping company initially admitted the package was not delivered, then changed their statement saying it was—but could not provide proof of delivery or a signature.

Clearly Filtered completely distanced themselves from the issue and failed to provide any resolution. I paid for a product I never received, and neither the seller nor the shipper can prove otherwise.

A company that treats its customers this way cannot possibly be trusted to treat our water with the care it claims. I’m actually glad I found this out before relying on their filters. I will never do business with them again.

29. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Terrible product

Terrible product. Design flaws with the pitcher itself, I had to replace the top part twice cause it keeps falling off. Also, filters are inconsistent. One time the water goes through another it doesn’t. Every month we have the same issue. They also claim you should replace it every 3 months but we ended up replacing it once a month, otherwise it takes an entire night to fill the pitcher once. It’s a full time job to filter the water.

3. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful clean, tasty water

I have been with this great company for years and i will be with them forever. Their water system (3 pitchers) are reasonably priced and worth every penny. Pure water is very important to me with cancer(remission) and my furbabies. Their business ethics are the top of the line. So kind. They answer any questions you may have. I am so pleased and I truly recommend this product... for your health. Cheers!

30. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Filters you can trust!!

If you want the cleanest water from your refrigerator or water bottle THIS IS IT!! The water tastes so clean. It is wonderful knowing you are not ingesting lead, plastics and medications in our drinking water. Yes, the refrig filter is a little pricey but it is WELL worth it. Stop buying filters you change often but it isn't really filtering the poisons/toxins in our water. Your health is worth the money!! Excellent customer service. This company is dynamic!

13. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very Happy with my Pitcher

I've had my Clearly Filtered Pitcher for about 5 months now and am very happy with it. I travel most of the time and I love that i can take it with me and have healthy and great tasting water wherever I go. I appreciate having the filters sent to me regularly, so I change them in a timely basis.

12. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

the warranty and customer leaves a lot to be desired.

the warranty and customer service is absolutely horrible. I had a referral account with them which only generated me about 20-30 dollars towards anything on their site. however, the program was discontinued and i did not get this. I did not know this and when i reached out to them, i was told that there's nothing they can do. This is very disappointing since i have raved and supported the company since it's early days. I'd talk to all my family and friends about it.

If the company would be cheap over $20-30 dollars i can't image how their customer service is for other serious issues.

They don't even manufacture their own products, they are simply drop shippers.

3. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
clearlyfiltered.com-Logo

Antwort von clearlyfiltered.com

We are sorry to hear that you did not see the email notification regarding the program termination back in 2022, Mohamed. Customers were notified about the program ending along with a timeline to use any available credits.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer Service is terrible, package never received

Customer Service is terrible. The package has not moved according to tracking and the message from USPS is that the package was not accepted. Clearly Filtered says it's not their problem and to contact the postal service, which says to contact the merchant. If you want to lose $500 and not get your merchandise, Clearly Filtered is the way to go.

6. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
clearlyfiltered.com-Logo

Antwort von clearlyfiltered.com

Sorry to hear that USPS did not provide regular updates on your package. Our records show that your order is scheduled for delivery 3/11/2025. We're happy to hear that with Route your package was protected.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best customer service!

I have two of the clearly filtered pitchers. They are great. Water tastes delicious. One is with my son in Troy NY. Troy has particularly bad tasting water - this is a known fact among all the students at my son's school.
I have had to get replacement of one pitcher due to leakage and a part of a pitcher that broke. In both cases customer service replaced both items. And while they did that they were courteous, helpful and thorough. It was a very easy and simple transaction. Based on my interactions with Clearly Filtered and the quality of their products I will continue to do business with them.

27. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

BUY A CLEARLY RIGHT NOW

My water tastes like fresh well well water from northern Michigan. My water no longer stinks or has a film on it. Please totally avoid the one that starts with a B and does nothing but takes your money.

24. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good choice

I had been looking for weeks to buy a new water pitcher. There are some that sound really great and it was hard to make the decision but once I read up about clearly filtered, I felt it did the most, and reduced the most contaminants plus I like the design of the pitcher was easy and not a complicated filter which sometimes they can be. I’m very happy with the choice and with the way the water tastes

12. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr