Darn Good Yarn Bewertungen 

137
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First off, I love that this company is woman- and veteran-owned. Their products are always top-tier, and the fact that they reduce waste by recycling/upcycling fabrics and fibers, while uplifting wom... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I liked the fact that I was able to obtain the 3 free designs without any issues. Also got the confirmation email very quickly. I am just getting back into Knitting and Crocheting at 90 years of age... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

i had a little mixup with my order and the deal and customer service has helped me out now for the second time! i love this company and the product and the purpose behind it! can’t say enough positive... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed in this pattern. Not many instructions or pictures to help guide you. Also your “materials needed section” reference knitting needles instead of a crochet hook. Might be very conf... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Garngeschäft
  2. auch in
  3. Bekleidungsgeschäft
  4. Stoffgroßhändler

Vom Unternehmen geschrieben

Gorgeous yarns and fabrics to blow you away! Ethically-sourced, environmentally-friendly recycled silk and plenty more at Darn Good Yarn!


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

137 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(137)

76 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fun Stuff

The lesson was informative and interesting. Can't wait to see what comes next.

1. Mai 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for your wonderful review! 😊✨ We're thrilled to hear that you found the lesson both informative and interesting. 💖 Your enthusiasm means a lot to us, and we can't wait to share what's coming next. Happy crafting, and thank you for being part of the journey! 🧶💕
-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

For the past five years I’ve been…

For the past five years I’ve been purchasing items from Darn Good Yarn. What first brought me to them was learning that they upcycled used Sari material from India, into new products. They not only create skirts from used Sari’s, and shorts, shirts, dresses, but also many interesting types of yarn.

The next thing I appreciated is the company is Veteran and Woman owned small business! Her staff members are great, and are very active in the company social media groups.

Regarding the products,I’m a huge fan of the brightness of the materials, they are so cheerful. My skirts are now mostly in our storage, as we are RVers who travel full-time. I travel with 7 of the Sedona patchwork dresses, which is perfect for the warm temperatures we are usually in. The Sedona dress comes around the bust to below my knees, and has a tie up and behind my neck, so my shoulders and arms are bare.

Being a larger woman, I don’t always like my upper arms, so I am in the process of using some of the yarn from this company, and making a type of open lightweight shawl for around my shoulders and upper arms.

Speaking of which, one of my greatest appreciations with this company is their size inclusivity. My belief is that the sizes go from zero up to a 32. And, if you go up and down in size, the skirts and dresses easily transition with you.

Do not hesitate to check out darn good yarn on Facebook, and be sure to say hi to Sam! Their website is very easy to use and find what you are looking for.

My only piece of advice is that when ordering a piece of clothing, be sure to use the note area on the order form before you purchase. They are great at paying attention to what material colors you prefer. In my case I would ask for bright cool tones in blues, purple, reds, pinks, or white, black or silver. Then I would capitalize NO browns or oranges please!

My understanding is that if you did receive a skirt you don’t particularly care for, or the combination of material doesn’t fit what you wish, that you can contact customer service and they will help you out.

It’s really a great company and worthy of support.

1. Juni 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for taking the time to write such a thoughtful and detailed review. It truly means the world to us. 💕

We’re incredibly grateful for your support over the past five years and for sharing so many aspects of your experience with our community. It’s wonderful to hear that our mission of giving reclaimed sari materials a second life is what first drew you to Darn Good Yarn, and we're honored that you've continued to be part of our journey ever since.

Your kind words about our team, our products, and our mission are deeply appreciated. We’re especially happy to hear that the Sedona dresses have become such a perfect fit for your RV lifestyle, and we absolutely love the idea of you creating a lightweight shawl from our yarn to complement your wardrobe. We can't wait to see what you make!

Thank you also for recognizing our commitment to size inclusivity. We believe everyone deserves to feel comfortable and confident in colorful, handcrafted clothing, and it's incredibly rewarding to know that our sizing has been helpful for you through different stages of your journey.

We’ll be sure to share your wonderful comments with Sam!! She'll be so touched by your kind words! She truly enjoys connecting with our community, and we know she'll appreciate the special mention.

We also appreciate you sharing helpful tips for future customers, especially about leaving color preferences in the order notes. While every handmade piece is unique, we always do our best to match our customers' preferences whenever possible, and our customer service team is always happy to help if someone isn't completely satisfied with their selection.

Thank you again for your continued trust, your encouragement, and for supporting our artisans and our mission. Customers like you are the reason we do what we do, and we’re honored to be part of your crafting and travel adventures. We wish you many more wonderful journeys ahead and look forward to serving you for many years to come. Happy travels and happy crafting! ❤️🧶✨

-DGY Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered Digtal patters and can not…

I ordered Digtal patters and can not download them

1. Juli 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hello Mary,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear you're having trouble accessing your digital patterns. We'd be happy to help! Please reach out to our customer support team with your order number, and we'll make sure you receive your files or help resolve the download issue as quickly as possible. We appreciate your patience and the opportunity to make this right. 💕

DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love this company

I love this company, firstly the ethos, recycling and fair employment, then the originality of the products, and finally the helpfulness of your staff. I'm an older person and havemade mistakes in my orders. Ypu have always sorted it out. thanks DGY

1. Juli 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for your kind words. It really means a lot to hear that you appreciate our ethos, our products, and the service our team provides.

We're especially pleased we've been able to help whenever you've needed us. Everyone makes mistakes from time to time, and we're always happy to get things sorted.

Thank you for your support and for taking the time to share your experience. Customers like you are the reason we do what we do!

Warm regards,
DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service

I think the use of AI for customer service enquiries ensures a very quick response time.

1. Juni 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hello!

That is correct! 😊 Using AI helps us provide quick responses and assistance around the clock. We also make sure that any concerns requiring human review or personalized support are forwarded to the appropriate team member, so customers can receive the attention they need when a situation calls for it.
-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love DGY

I love DGY! Especially as they now include more fashion options than the sari wrap. Great job, everyone.

1. Juni 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hi Susie!

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear that you're enjoying our expanding collection. While our sari wraps will always be a favorite, we're excited to offer even more fashion options for our customers to love.

Your support means the world to us, and we'll be sure to share your compliments with the team. Happy shopping, and we look forward to bringing you more styles you'll love!

-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Darn Good company, in every sense

Darn Good Yarn is my favorite small business and my main source of clothing. The variety is great, the consistent dedication to the mission and overall common good is refreshing, and the customer service is unbeatable.

1. Juni 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hi there!

Thank you so much for your incredibly kind words! We're truly honored to be your favorite small business and a go-to source for your clothing. Knowing that our mission, product variety, and customer service resonate with you means the world to our team. Your support helps us continue making a positive impact, and we're grateful to have you as part of the Darn Good Yarn community! -DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always beautiful and always prompt

Always beautiful and always prompt. Best customer service

1. Juni 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hello!

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you're happy with both the product and the service. Your support means a lot to us, and we look forward to serving you again soon! -DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy Customer!

Everything arrived on time and well-packaged. Always a pleasure to shop at DGY.

1. Mai 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hello!

Here’s a friendly reply with emojis:

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear everything arrived on time and well-packaged 📦✨ Always a pleasure serving you 💖

-DGY Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I love the yarn and hooks

I love the yarn and hooks! The yarn doesn't really coordinate with itself, and it's not a great yardage for one project. One hook had a rough spot, and it's my favorite anyway.

1. Mai 2026
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Disappointed with my whimsical stitch markers…

I ordered the whimsical stitch markers grab bag. Based on what i saw online, I was expecting to get a variety of charms. Instead I received two packs of the same thing...all cats. I hate cats! I could've stood one pack, or one or two in each pack, but both packs were ALL cats. No variety. Very disappointed.

1. Mai 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hi, thank you for your feedback. I’m really sorry to hear you were disappointed with your whimsical stitch markers grab bag. I completely understand your frustration especially when you were expecting a fun variety of charms and instead received two packs that were entirely cats. We definitely want these grab bags to feel whimsical and varied, and it sounds like we missed the mark for you here.

We appreciate you sharing this with us, and we’ll make sure your feedback about variety and duplicate themes is passed along. Kindly reach out to us at info@darngoodyarn.com so we can send you a replacement. Thank you! -DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

User friendly

Easy to use web site.

1. Mai 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

We appreciate your feedback! 😍 So happy you had a smooth experience! 🙌 – DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

You have wonderful products to choose…

You have wonderful products to choose from!

1. Mai 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hi Katie!

Thank you so much! 💖 We’re really glad you’re enjoying the variety of products we offer. Stay tuned. There’s definitely more to come! ✨ – DGY Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have no trust in Darn Good Yarn

I have been a long time customer of Darn Good Yarn, I no longer have trust in them. I won an auction bundle December21,2025, the label was created December 28,2025. Then nothing, after about a month later I contacted about this order. Again nothing. Then suddenly March 2,2026 it was accepted at a post office in California. Supposedly delivered March 5,2026. It was not delivered to me. When we contacted the post office, yes a package with that tracking number was delivered but not to me, my name or address was not on the label. They won't tell me where it was delivered. I contacted Darn Good Yarn and got a AI bot answer. Have not heard anything since. It sounds like a scam to me. They no longer have customer service. I was a small business owner, it takes alot of time and work. I always did the right thing when there was a problem. I have also worked in retail, this is no way to treat a customer. So they have my 84.00 and I have nothing. They have basically stolen my money by lack of action! This isn't the first time recently that I have had issues with orders. I don't trust them.

28. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you for bringing this to our attention, and I’m truly sorry for the frustrating experience you’ve had.

We completely understand why this situation has caused concern. Unfortunately, once a package is in the hands of the carrier, we don’t have direct control over its handling or delivery. That said, we take issues like this very seriously.

It also appears that your previous message was not responded to as quickly as it should have been due to being routed to the wrong channel. We sincerely apologize for that delay and any added frustration it caused.

To make this right, we will be issuing a full refund of $84.00 immediately.

We truly appreciate your past support and are very sorry to have let you down in this instance. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Claudia
Customer Service

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Lovely colors and choices of upcycled silks

Shipment slow due to weather. Beautiful goods excellent fair trade practices

19. Februar 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for your kind understanding 💖🌧️ We’re sorry for the delay caused by weather conditions, and we truly appreciate your patience.

We’re so happy to hear you’re enjoying the beautiful goods, and it means a lot that our fair trade practices resonate with you 🌍✨

Thank you again for your support. It really makes a difference 🧶💕
-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything about DGY makes me happy

Everything about DGY makes me happy. I have more dresses and skirts than I can count, and I love them all. I'm nearly a year in learning how to crochet, and the yarn I get is exquisite!!

2. März 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hello!

This made our day! 💛 We’re so thrilled to hear that DGY brings you so much joy, from the dresses and skirts to the exquisite yarn. ✨🧶

Happy almost-one-year crocheting. You’re doing amazing, and we can’t wait to see what you create next! 🌸👗 -DGY Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

"Surprise skeins" - Surprise its trash

"Surprise skeins" marketed as "overstocks and bestsellers that retail for $15" are junk scrap yarn they dug out of the trash. They dont even ship from the same place as as their actual retail yarn. At least that was the excuse why they didnt send the skein I paid full retail price for. So I didnt get the one thing I wanted & only got a bunch of trash balls for $5 each that were dirty and gross. AND they want ME to pay fedex to come pick it up because im disabled and cant drive. They shipped it via USPS but wont let me return it via USPS. They actually suggested "I get someone to take me there" Like im going to spend $30 to uber to fedex to mail them back their trash to pawn off on another unsuspecting customer. They only sent me the fedex label after I opened a dispute with the credit card conpany after weeks of them making excuses about their unlabeled trash being sold as "overstocks and bestsellers". Then they whined about the chargeback fees despite that being the only reason they even sent a return label. Chargeback fees can be avoided by not lying about what you sell and addressing the issues immediately. Theyre not the victim. They stole my money. They lied about what their surprise skeins were. They decided to send used scrap trash for $5 a cake (they werent even skeins). They didnt bother sending the $28 retail yarn I ordered. They had weeks to send a USPS label or just issue a refund. But boohoo they gave to pay chargeback fees bc I didnt want to let them keepy money? I wish I could post photos of just how gross and disgusting this yarn was. "Sustainable" companies dont ship in multiple shipments, dont pass off used acrylic trash as retail hand dyed yarn, label the fiber content of their products and dont waste money & energy shipping trash back and forth.

If they sent it via USPS, I shpuld be able to return it via USPS. Not have to pay someone to drive me to some other carrier. Or they can arrange for carrier pickup like e every other company does to accomodate disabilities so they're violating the ADA.

Edit: This is the description on their website:
"Each $5 Surprise Skein is a hand-picked from our studio stash—pulled from past bestsellers, rare overstock, and small-batch extras. You won’t know what weight or colorway you’ll get—but that’s half the fun!

Normally $18–$25, this is the perfect way to treat yourself, spark creativity, or top off your cart with something totally unique (and totally worth it)."

I did not get anything that came from their "studio stash" or that ever retailed for the price stated. I got trash. And they have the audacity to say "surprise! it's not returnable". I did not receive anything like the description. The description should say "random trash from our junk bin - mostly worthless" and then I can understand. They market this as if you're getting retail skeins that you can't return if you don't like the colors. Instead they send you literal trash balls [not even skeins] from a junk bin and say "all sales are final - even if we set you trash and lied about what we selecting these from and how much they retail for". They have pieces of OTHER yarns in them - that can only happen if they were laying around in a junk bin before being balled. They aren't retail size. They aren't kept at the same location they ship their retail product from and they literally STOLE other money from me by NOT sending the $28 retail item I ordered. They still have my money and whined about the chargeback fees and whined about an alleged non-refundable fedex label [lies] costing them money while they KEPT $28 for a product they never sent and $50 they kept from selling me trash. Of course there's a chargeback fee - it's to discourage from STEALING from people like they did to me. DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE. THEY LIE and STEAL your money then cry like they're the victim while your money is still in their pocket.

9. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Hi there,

I’m really sorry to hear how frustrating this experience has been for you. That’s definitely not how we want anyone to feel. 💛

Our “surprise skeins” are offered at a heavily discounted price and are considered final sale, as they can include a wide variety of yarns depending on available stock. We did not lie about the products. Like the product name states ''surprise skein''. That said, we understand they didn’t meet your expectations, which is why we made an exception and provided a prepaid return label at our cost.

Regarding the return method, we currently partner with FedEx for returns, and while we’re unable to arrange pickups directly, FedEx may offer pickup services for an additional fee if that’s something you’d like to explore. We understand that this may not be ideal, and we truly appreciate your feedback on this.

We’re sorry again for the disappointment and inconvenience caused. Your feedback is important to us, and we’ll be sure to share it with our team as we continue working to improve our processes.

-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I loved what I bought

I loved what I bought. It was beautiful easy to work with good quality. Great customer service would highly recommend.

19. Februar 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for your kind words! 💛 We’re thrilled to hear you loved your purchase and had a great experience with us. Your recommendation truly means a lot. Happy creating! 🧶✨
-DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Crafts of Blessings

I'm always surprised and pleased and feel blessed with each order I get

19. Februar 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for your kind words! We're so happy to hear that each order brings you joy. Your support truly means the world to us! 💛✨ -DGY Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When I first found this website I was…

When I first found this website I was skeptical. But once I started looking at everything I was hooked. I love that the things on the site are given women work. And all the yarn is recycled.

19. Februar 2026
Darn Good Yarn-Logo

Antwort von Darn Good Yarn

Thank you so much for sharing this! We're so glad you gave us a chance and that you love what we do. Supporting women artisans and creating yarn from recycled materials is truly at the heart of our mission. We’re grateful to have you as part of our community! 💛🧶
-DGY Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr