Drtodds Bewertungen 

11
•
TrustScore 2 von 5

2,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren


Kontaktinformationen

2,1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

11 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 10 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,1

Alle Bewertungen

(11)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

USELESS COMPANY

USELESS COMPANY.

Ordered the same balloon game as a lot of others on the 9th December obviously for Christmas.

Got a load of deflecting excuses before Christmas when they told me it was not even going to be sent until the new year.

I explained that anyone ordering something in December is obviously wanting the items for Christmas and the new year is too late.

In the new year I asked again, just got ignored. I then asked for the tracking details… ignored again so have had to issue a chargeback for the purchase. They only had about 4 items for sale on their website and even those they could not deliver. This company should just close down as they are completely useless

9. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!

Bought an item that was very poorly packaged and unboxed and as a result was delivered damaged and wet from the rain.
I was provided with a return label and returned the item but it is now over a month later and I still haven't received a refund and am getting no response to any emails
Avoid !!!

11. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid ordering from here!!!!!!

Ordered a balloon game for Xmas was meant to be here by 23rd December still not arrived had the same message others have had about a delay with courier etc but still not arrived been emailing but no response seems a standard thing. Awful company !!!!

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order from this company.

I ordered the balloon game on 12th December. It said it was sent on 15th with delivery by 19th but has never areived. No tracking information available. No response to my email requesting a refund. Wish I had read the reviews on here before ordering!

6. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item never arrived

I ordered an item before Christmas. The item was apparently shipped on the 15th but did not turn up. I emailed the company and felt reassured when they told me there was a delay by the courier of 2 days. However the item never arrived. I emailed the company again but have heard nothing since. I would not order from this company again.

6. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not recommended at all

I ordered an item as a Christmas gift for a child but didn't receive anything even though the money went out of my account. I emailed explaining I hadn't received my item and asked if the order could be cancelled if it hadn't been sent yet but didn't receive a reply. I read that orders were being received the next day and believed this to be the case but unfortunately it wasn't.

I think they need more people working for their Customer Service Department as there seems to be a lot of people complaining about the same thing.

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't order anything from them

Don't order anything from them i ordered the balloon sword fighting game they say next day delivery and 10 days later nothing.Have contacted them but they fob you off saying it's been dispatched and you get it soon.still nothing. Save your money and don't order anything from them. I wish I hadn't can do without the hassle to try chase up. Don't be fooled by next day delivery it might as well say next year delivery.

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from this company.

You will be lucky to get what you ordered. I order sword fighting figures and was not sent anything. When I asked for the tracking information they gave me someone else's tracking information. I tried to contact the company again with no reply. Stay clear of this company. Even on there Web site they say they have a 4.9 star rating on trust pilot but don't. I have now got the credit card company involved to try and get my money back. I have put one star because I can not put no stars. Save your money and shop else where.

21. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drtodds-Logo

Antwort von Drtodds

Hi we are very sorry about your poor experience, I think we have already been in contact with you and made sure that your parcel has arrived. Sometimes we are at the mercy of the courier service, we usually use royal mail express but when they are showing slow times we use Evri. In your case your parcel was delayed with Evri and we had received the same tracking number we sent you. If you didn’t have time to review the email we also included a £10 coupon as a gesture of goodwill. We apologize for the inconvenience. Sincerely, Jackson

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr