eGadgetsdeal Bewertungen 

318
•
TrustScore 2 von 5

2,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered on the 7th February today 21st of February still 🤪 have nothing 🙃 processed the DPD parcel with tracking generated next day. Only email communications, one man show... Buying cheaper fro... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Clearly inundated and presumably an online middle man seller importing against sales.Anyway and despite some bad reviews they did reply to holdups and did deliver what they promised .They are not sca... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give zero stars!!! Returned an item completely unopened, returned by tracked, they acknowledged receipt of return, been waiting nearly a month for refund, they keep fobbing me off, 3 times now m... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I made two separate purchases. The first took a while to arrive, but I was kept informed of progress and offer of refund. As the price could not be met by any other supplier, I stuck with it. The good... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Elektronikunternehmen
  2. auch in
  3. Computer- und Zubehörgeschäft
  4. Elektrofachmarkt
  5. Mobiltelefongeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At eGadgetsdeal, explore our diverse collection of cutting-edge gadgets, electronics, and accessories at competitive prices. From smartphones to laptops and smart home devices, find exactly what you need. Benefit from swift shipping, secure payments, and responsive customer support. Trust us for your satisfaction.


Kontaktinformationen

2,1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

318 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,1

Alle Bewertungen

(318)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not trust

received a royal mail tracker number 2 weeks ago saying my item had been despatched. Royal Mail still don't have it and i have contacted eGadgets twice who have said it will be out for delivery at the end of the week....twice now. #EGOD100097535

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the distress and frustration you’ve experienced regarding your order. We understand how disappointing it must have been to receive conflicting updates and to feel let down during the busy holiday season.

After reviewing your case, it’s clear that we did not meet the level of service you deserve. Your order was dispatched with Royal Mail, but unfortunately, it appears to have been delayed in their system. This oversight should have been better communicated, and we deeply regret the inconvenience caused.

To rectify this situation, we’ve taken immediate steps to resolve the issue. We are also re-evaluating our communication processes and tracking systems to avoid similar issues in the future.

Your feedback is invaluable, and we appreciate you bringing this to our attention. We are committed to making this right for you and improving our service for all our customers.

Thank you for your patience and understanding during this time.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not arrived

Order not arrived.
Many emails sent requesting refund which is being ignored.
Same excuse about delays .tracking number does not exist

21. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry for the frustration and inconvenience caused during your experience with us.

After carefully reviewing your case, we can confirm that your order (tracking number: OF511680210GB) was successfully delivered on 21-12-2024, as per Royal Mail’s tracking system. We deeply regret the delays in our responses and any confusion caused during this busy peak season.

As this period involves a significant increase in messages, our customer service team works hard to address all inquiries in the order they are received. Unfortunately, sending multiple messages moves the query to the end of the queue, which can unintentionally delay our responses further. We understand how this could be frustrating and are actively improving our systems to ensure faster and more efficient communication.

Your feedback is invaluable in helping us enhance our services. We take full responsibility for the inconvenience caused and are committed to providing a better experience in the future. If there’s anything further we can do to address your concerns, please don’t hesitate to contact us directly.

Thank you for giving us the opportunity to improve.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No item and no refund

Ordered a pixel 9, never arrived, they always replied with it's Christmas and it's delayed, asked for a refund a month later and 10 working days gone and still didn't get it. Hopefully my bank will be able to get the money back.

14. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration you’ve experienced. We understand the importance of timely refunds and the disappointment caused by the delay in this instance.

We have already confirmed with our accounting team, and we can assure you that your refund is being processed. While we regret the delays caused by the high volume of transactions during the busy Christmas period, we are doing everything we can to expedite the matter.

We truly value your patience throughout this time and understand your frustration. Please be assured that we take full responsibility for this delay, and it is our priority to resolve this situation promptly.

Thank you for your feedback, and we hope that, despite this issue, you can see our commitment to providing a fair and responsible service. Should you have any further concerns, please do not hesitate to reach out, and we’ll make sure to assist you promptly.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wanted my full bank details to refund !!!!

Stated they had dispatched an item when they hadn't and then claimed they could not process a refund unless I gave them my full bank details. Reported to my Bank as this is unethical (and probably illegal) business practice. Also reported to Trading Standards and police for their behavior. I would avoid at all costs.

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration you've experienced. We understand how important it is to have clear communication, and we deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion.

Please allow us to clarify that the request for your bank details was solely to ensure we could process your refund quickly. We fully understand your concern, and we would never misuse your personal information. We also acknowledge that we should have communicated this process more clearly and effectively.

We regret that the situation escalated to this point, and we take your feedback seriously. We are committed to improving our systems and customer service to avoid such misunderstandings in the future. Your experience is not reflective of the standards we aim to uphold, and we will ensure that this is addressed internally.

We are genuinely sorry for the trouble caused and hope that, despite this, you will see our commitment to resolving issues promptly and fairly. Please do not hesitate to reach out if you require further assistance, and we truly appreciate your understanding.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered an ipad and headphones on 4th…

Ordered an ipad and headphones on 4th Dec.

First, this unprofessional business did not communicate with me or provide a purchase order receipt.

I chased them after 1 week. 48 hours to respond. Their telephone number (a mobile no. which is worrying) does not answer.

I emailed them week commencing 16th Dec, they stated products would be shipped by middle to end of the week latest (vague). I emailed again on the 18th Dec., they now stated would be emailed by end of the week or weekend, but can offer a refund. Then on 20/12/2024, they stated not going to be posted until the week commencing 23/12/2024, and items would not arrive befiore Christmas.

Just a shambles of a business. DO NOT USE.

I reported to my bank for fraudulent behavious.

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the delay in fulfilling your order and the frustration caused. We understand how important it is for your items to arrive in time, especially during the busy Christmas period.

To clarify, our system automatically sends an invoice shortly after an order is placed. For VAT invoices, we are more than happy to provide them upon request, and we deeply regret any confusion or inconvenience this may have caused.

Unfortunately, due to the peak season, we’ve experienced some delays with our suppliers, which impacted the timely dispatch of your order. We are actively addressing this issue within our company to ensure it does not happen again in the future.

We’ve confirmed with our warehouse team that your order is on its way, and we truly appreciate your patience while we work through this busy period.

Once again, we apologise for the inconvenience and are grateful for your understanding. Should you require any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed my order

Placed my order, money taken straight away but still no product delivered, no tracking number or update on my purchase, and correspondence is shocking, had 1 reply saying I would receive a tracking number to which I still haven't, an then told that it will get shipped late this week, when i ordered weeks ago, numerous emails, and messages have now been ignored or not replied to, I am absolutely devastated as this was a christmas present, I wouldn't recommend using this company, as I know I won't be, no item, no refund and no correspondence= One stressed out buyer (me)

9. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Firstly, we would like to sincerely apologise for the frustration and inconvenience you have experienced regarding your order. We completely understand how important it is, especially as it is a Christmas gift, and we are truly sorry that we have not met your expectations in terms of communication and delivery updates.

We want to reassure you that we have confirmed with our warehouse team that your order has been dispatched and is now in transit. The tracking details are currently being updated by Royal Mail, and we are in constant contact with them to ensure the tracking number is provided as soon as possible. We are committed to ensuring your order arrives safely and promptly, and we will continue to monitor the status closely.

We understand that the delays caused by the holiday peak season have led to slower than usual response times, and we sincerely apologise for this. Please rest assured, we are actively working to improve our customer service and response times, and we greatly appreciate your patience.

We value your feedback and hope that, despite this unfortunate experience, we can resolve the matter to your satisfaction. If there is anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out.

Thank you for giving us the opportunity to address this.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DON'T touch with a barge pole.

DON'T touch with a barge pole.
Delivery 4 to 6 days!
3 WEEKS later, lots of excuses and missed deadlines, still no goods or refund. DO NOT USE THIS COMPANY. I'm now over £300 down with nothing to show for it. Oh well ill just buy my Wife, and Daughter something else for Christmas. Oh no I can't because I now have no money and no time to get something else.

Thanks for ruining Christmas eGadgetsdeal.

Update:
Again very good at apologising, useless at delivering. Still waiting for my goods and refund.

19. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are deeply sorry for the issues you have encountered with your order and for the distress caused during such an important time of year.

We acknowledge that our delays and miscommunication have fallen far short of the level of service you rightly expected. During the peak season, including Black Friday and the Christmas period, we experienced an overwhelming surge in orders and refunds, which regrettably impacted our ability to process transactions promptly. This is not an excuse, and we take full responsibility for failing to meet our commitments.

We value your trust and are committed to learning from this situation to improve our processes, ensuring no other customers face similar frustrations. Thank you for your patience, and we hope we can regain your confidence in the future.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not a Genuine Seller, Avoid

Order #EGOD100096995 - Placed on Dec 2nd, money taken immediately. Received a dispatch confirmation with a Royal Mail tracking number, which turned out to be bogus

Waited until 7 working days after the order was placed, sent and received multiple emails, all saying similar "there has been a delay, the order will now take longer..."

Eventually (after reading many reviews) requested a refund - merchant asked for my bank details, rather than refunding the transaction

I reported this to my bank, as I suspect it's just another way to keep hold of my funds for longer

I would avoid buying from this site. Ended up buying the Nintendo Switch from a reputable seller for £50 more

Absolute time waster, likely doesn't have the items advertised available at all

2. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise for the delays and frustration caused during this busy holiday season.

We have confirmed that your package is scheduled to be dispatched today, and we are working diligently with our courier to ensure prompt delivery. However, we completely understand your concerns and the impact this has had, particularly during such an important time of year.

In our recent communication, we offered you the option to proceed with the shipment or cancel the order for a full refund. Please rest assured that we are fully committed to resolving this matter to your satisfaction.

We deeply regret that our service fell short of your expectations, and your feedback has been invaluable in helping us improve. We are taking steps to enhance our processes to avoid such issues in the future.

Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to make things right. If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a go-pro on 7 Nov with…

I ordered a go-pro on 7 Nov with expectation it'd be received within 6 days. Nothing received so contacted them to be told there was a delay. Eventually was told it had been dispatched. Then received email saying it had been randomly selected by customs. Then another email to advise it had got lost and do I want to order another. I asked for a refund and was told this would be processed within 3 working days. Its now almost 2 weeks and I still dont have a refund and need my money back so I can purchase elsewhere. I'm not getting any responses to my 'chase' emails and I'm concerned I wont get my refund. I dont often write reviews but given the absolute disgrace service and lack of recent action/response or refund I have felt compelled to.

19. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused throughout your experience with us.

We deeply regret the delays and miscommunication regarding your order and refund. After investigating the issue, we acknowledge that our processes fell short, particularly during this busy holiday season when our team has been handling an unprecedented volume of transactions. This is not the standard of service we strive to provide, and we take full responsibility for the inconvenience caused.

We can confirm that your refund has now been processed. Depending on your bank’s processing times, the funds should be reflected in your account shortly. If there are any issues, please do not hesitate to contact us directly.

To ensure such incidents are avoided in the future, we are implementing improvements to our systems, including more efficient tracking of refunds and enhanced communication with our customers.

We are truly sorry for not meeting your expectations and for the distress this has caused.

We appreciate your patience and understanding, and thank you for bringing this matter to our attention.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not Happy

Not Happy. I have ordered a GoPro 13 #EGSH100094347 for Order #EGOD100096979 on 2nd of December and stated 4-6 days delivery and after one email saying should be on its way after 10 days I will not receive this item before I needed it on the 20th so 18 days and failed on delivery.

18. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the disappointing experience you had with your order. We deeply regret the delay and understand the frustration this has caused, especially given the time-sensitive nature of your purchase.

After reviewing your case, we acknowledge that our estimated delivery timeline was not met. The delays were compounded by peak season pressures and unexpected logistical challenges, which regrettably impacted our ability to fulfil your order as promised. This falls short of the standard we aim to provide, and for that, we are truly sorry.

To address the situation, we have initiated measures to improve our processes, including better communication and stricter oversight of delivery timelines, to prevent similar occurrences in the future.

Thank you for bringing these issues to our attention, and we are truly sorry for not meeting your expectations on this occasion. Should you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price

After reading negative reviews I started to panic as I had already ordered a I pad 13 at a brilliant price. The delivery was ment to be 4-6 days and I was on the seventh day but because Black Friday the order (through no fault of a gadgets) came a day late. I am really pleased with my purchase and would buy off e gadget again.

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you so much for your positive feedback and for sharing your experience with us on Trustpilot. We understand your initial concerns due to the negative reviews and truly appreciate your patience while waiting for your order.

We’re delighted to hear that you are pleased with your purchase and found it to be a great value. We always strive to deliver the best products at competitive prices, and while Black Friday can occasionally cause slight delays, we’re glad your order reached you in good time.

Your kind words mean a lot to us, and we look forward to serving you again in the future. Should you need any assistance, please don’t hesitate to reach out to our team.

Thank you once again for choosing eGadgetsdeal.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

unpleasant experience, disorganised company.

Despite offering relatively low prices, I would reaaaally recommend avoiding using this company.
I very, very rarely leave reviews but in this case my experience was so poor I felt obliged to.

The delivery dates and tracking number they provide are completely made up and the product never arrived.

When contacted about my purchase never arriving, the company responded with vague AI generated replies (which by the the looks of they also utilize to pump out false reviews on a number of platforms), claiming that delivery was imminent.

After a few rounds of this, I asked for a refund. They then claimed to have lost my bank details, then finally assured me a refund was on its way in 3-5 working days.

Surprise suprise, no such refund has been granted.

I will be forced to pursue some sort of legal action, which is for me at least, a bit more than I really wanted to deal with when I tried to buy some headphones.

UPDATE: shortly after contacting the company again, and posting this review I received a polite email, followed by a prompt refund with an additional £10 added for the inconvenience. I would still not recommend using this company, but I do not believe it to be a scam.
I think the lesson here is the power of a bad review.

8. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We deeply regret the poor experience you had with your order and sincerely apologise for the frustration caused. We take full responsibility for the delays and miscommunication that occurred during your transaction.

After a detailed investigation, we confirmed that your order was dispatched on 29th November. Regrettably, the courier lost the parcel during transit but failed to inform us, which led to the prolonged delay and confusion. This oversight on our part should not have happened, and we are actively implementing measures to ensure such issues are promptly identified and addressed in the future.

Regarding your refund, we acknowledge that our process took far too long, and for that, we are genuinely sorry. We would like to inform you that we have processed a refund to your bank account. Please allow 1-2 business days for the amount to reflect in your account, depending on your bank’s processing times.

We want to emphasise that all our customer service responses are written by our dedicated team and not automated or AI-generated. Our priority is to treat every customer concern seriously, and we are working to improve both our communication and operational processes.

Thank you for bringing these issues to our attention, and we are truly sorry for not meeting your expectations on this occasion. Should you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Egadgets did deliver

After my first review on 3rd Dec I got email from egadgets mentioning the reason for delay. They have delivered the product finally. I would like to make a suggestion to egadget to be more responsive to customers when they ask questions. Their will help not to get the negative reviews

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for updating your review and sharing your experience with us. We sincerely appreciate your honest feedback and are pleased to hear that your product has been delivered.

We understand that responsiveness is crucial to providing a positive customer experience, and we acknowledge that delays in communication can be frustrating. Your suggestion is well-taken, and we are actively working to improve our response times and overall customer support processes.

Your patience and constructive feedback mean a lot to us, and we are committed to making the necessary changes to prevent similar issues in the future. Thank you for giving us the opportunity to improve and for your understanding during the process.

We look forward to serving you again with a smoother experience next time.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

they did deliver

Clearly inundated and presumably an online middle man seller importing against sales.Anyway and despite some bad reviews they did reply to holdups and did deliver what they promised .They are not scammers but perhaps at their competitive pricing a victim of their own succes .
In the event a good seller but maybe a proactive client service would help them a lot

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for your detailed and thoughtful review. We appreciate your understanding and patience throughout the process. It is true that during peak periods, such as Black Friday and Christmas, we experience exceptionally high demand, which can occasionally cause delays.

We are continuously working to improve our operations and client service, including enhancing our communication and becoming more proactive with updates. Your feedback is incredibly valuable and highlights key areas for improvement that we are addressing to ensure a smoother experience for all our customers.

We strive to offer competitive pricing and reliable service, and we’re committed to learning and improving from every piece of feedback we receive.

Thank you once again for your honesty and support. We look forward to serving you again in the future!

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order No. #EGOD100096821

Ordered phone on 2nd December. Supposed to be 48 hour delivery, although I appreciate they state it may take a few days to dispatch.
Contacted them several times, and got the same response as others 'delays due to Black Friday' etc etc.
Then they sent an email stating it was being dispatched last week. It wasn't. I emailed again and got another 'delayed' response. So I have given up and cancelled order and requested a refund. They have now asked for my bank details and say they cannot refund to my credit card. I have responded stating I will not give them my bank details and demanded they refund to the purchase card used (a credit card) and if they do not do that I will pass it to my credit card company to deal with. One thing I have noted is emails from them arrive 2 to 3am UK time so don't think it is UK based. I would strongly recommend to all not to use them. My feedback is very similar to many on here and I wish I had read the reviews before I had made the purchase. I can only hope they get on and refund my money soon. Everything I have written is factual and I would give zero stars if I could.

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused by your recent experience with us. This is not the standard of service we strive to provide, and we fully understand your concerns.

The delays occurred due to an exceptionally high demand during the Black Friday and Christmas season, which impacted both our stock availability and dispatch timelines. We take full responsibility for the inaccurate updates and the confusion caused.

We confirm that your refund is currently being processed and will be completed promptly. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly, and we will ensure that this is resolved to your satisfaction.

We are a legitimate UK-registered company, and customer satisfaction remains our top priority. Your feedback highlights critical areas where we need to improve, and we are taking immediate steps to address these shortcomings in communication, transparency, and processing times.

We deeply regret losing your trust and thank you for giving us the opportunity to resolve this. Should you have further questions or require any assistance, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst!

I purchased a mobile phone through their website as it was the cheapest option I could find. The reviews on here didn't inspire much confidence, but I figured the savings could make any hassle worthwhile. However, it's simply just wasted my time and I've still not got a phone nearly a month later.

I was sent a tracking number immediately after buying online, but after a week it still wasn't working. I contacted them and was told they haven't sent it yet. Also, they didn't even have the phone in stock! What an absolute joke!

They offered a different colour phone which they had in stock. I accepted. Another week later I contact them, chasing the order up. They say they haven't sent it yet due to black friday and christmas being busier than normal. They promise it will be delivered by the following weekend. It was not, and they seem to be no longer replying to my emails.

I have zero fiath that they will process a refund properly, so I've contacted my back under Section 75 so they can chase up a refund.

Absolute shambles of a business, avoid at all costs.

EDIT: After yet more delays and excuses I finally got a refund

25. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you have experienced with your order. This is not the level of service we aim to provide, and we fully acknowledge that we have fallen short in this instance.

The delays were caused by unexpectedly high demand during the Black Friday and Christmas period, coupled with stock availability issues. We also recognise that our communication regarding the tracking number and dispatch updates caused further confusion and dissatisfaction. For this, we are truly sorry.

We confirm that your refund is currently being processed and will be completed promptly. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly, and we will ensure that this is resolved to your satisfaction.

We deeply regret that your experience with us was disappointing, and we appreciate your patience throughout this process. Your feedback has highlighted areas where we must improve, and we are taking active steps to prevent this from happening again in the future.

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely hope to regain your trust someday.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

item still not received

item still not received
hard to contact
royal mail tracking number does not exist.
I will use a more mainstream provider in future even if it costs a little more

2. Dezember 2024
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologise for the inconvenience caused by the delay with your order.

We understand how frustrating it is to experience delivery issues and difficulty reaching us during this busy period. The Royal Mail tracking number confusion was caused by our automated system, which generates tracking information in advance, even before dispatch. This is not reflective of the level of service we aim to provide, and we are working to improve this process to avoid similar issues in the future.

Our team is committed to resolving this matter for you, and we will ensure your order is prioritised. If you prefer, we are more than happy to issue a full refund. Please contact us directly at contact@egadgetsdeal.co.uk with your order details so we can assist you promptly.

We value every customer and strive to offer a trustworthy and reliable experience. Your feedback is invaluable, and we are taking steps to improve both our communication and dispatch processes.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE

DO NOT USE, automated responses. No telephone contact. Still haven't dispatched item after 10 days+ won't arrive in time. Buy elsewhere, cannot be trusted.

UPDATE: after telling them to cancel the order they still decided to send out the order 4 weeks later in January 2025. This was after they promised a refund in December when I cancelled the order due to late delivery, as they didnt have the item in stock! I then had to return it, all whilst they delayed the refund! Once again a refund was promised but still not received after another 7 days. Over all this was an ongoing issue for over 1 month. When the refund was received it wasn't the full amount that was paid either. SCAMMERS DO NOT USE.

16. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the inconvenience you’ve experienced. We understand how frustrating this situation must be and take your concerns very seriously.

After reviewing your comment, we were unable to locate your order based on the information provided. To help us investigate and resolve this matter promptly, could you please contact us directly at contact@egadgetsdeal.co.uk or provide your order details? This will allow us to address your concerns and provide a solution as quickly as possible.

We strive to deliver exceptional service and are committed to resolving any issues our customers face. We appreciate your patience and understanding as we work to make things right.

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Overall good standard of service

Communications difficult when you need to make contact but apart from that can’t fault the product received and the standard of service received. Would use again

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you so much for your positive review. We're delighted to hear that you're happy with both the product and the level of service you received.

We truly appreciate your feedback regarding communication. We understand how important it is to be able to easily reach us, and we're always working to improve this aspect of our service. Please rest assured that we will take your comments on board and strive to make future communication even smoother.

Thank you again for your kind words, and we look forward to serving you again soon!

Sincerely,
eGadgetsdeal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Says dispatched then zero , no comms , avoid

Ordered Alexa a week ago and no dispatch update, no replies to messages , will be claiming through the bank as can't risk it now , AVOID .
Order EGOD100097487

8. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
eGadgetsdeal-Logo

Antwort von eGadgetsdeal

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologise for the inconvenience caused. We understand how frustrating this experience must have been, and we deeply regret that we did not meet your expectations in this instance.

Due to the ongoing peak season, our customer service team has been handling a significantly higher volume of inquiries, which has regrettably led to delays in responses and updates. We take full responsibility for this and are actively working to improve our communication processes to ensure that situations like this do not happen again.

Please rest assured that eGadgetsdeal is a legitimate UK-based company committed to delivering on our promises. We have escalated your case to our customer service team, who are prioritising it to provide you with an immediate update on your order status.

We greatly appreciate your patience and understanding during this busy period. If there are any additional concerns or if you have not yet received a response, please do not hesitate to contact us directly, and we will ensure your issue is resolved promptly.

Thank you for giving us the opportunity to address this matter, and we hope to regain your trust in the future.

Sincerely,
eGadgetsdeal

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr