Flamin' Fitness Bewertungen 

160
•
TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The quality of the prescription mask is good. I like the snorkel that blocks wave water. The mask fits well and does not leak. I only give 4 stars as the shipping tracking system gave me a lot of an... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Ordered two scuba masks. One of which is for my partners birthday. I ordered with more than enough time for it to arrive. We are now on day 19 or (12 working days) and still no product. It does say... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I'll tell you about what happened during checkout once. I had changed my mind and decided against completing a purchase. That was prior to inserting payment info, but not prior to writing down my... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just received the snorkel equipment that I ordered a month ago and I highly recommend this company. Communication via email was responsive and professional. A tracking system is in place once the or... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. E-Commerce-Dienst

Vom Unternehmen geschrieben

Since 2020, we've been on a mission to fuel forever fitness by making health and fitness products that are suitable for all fitness levels at the best prices on the market.


Kontaktinformationen

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

160 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,2

Alle Bewertungen

(160)

66 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Low quality product no response back…

Low quality product no response back after requesting a refund

28. April 2025
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Alfredo, We sincerely apologize for the experience you've had and for the frustration this has caused. We're sorry to hear you were unhappy with the product.

After checking, we did not receive your refund request, so please reach out to us again with your order number, and we’ll be happy to look into it immediately and assist you further.

Thank you for your patience—we're here to help make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent quality and great value

Excellent quality mask and lenses. Snorkel was a bonus. Fantastic value. Worth taking a punt as they cost about the same as a similar quality mask. Looking forward to my holiday.

22. März 2025
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Paul, Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear you're impressed with the quality of the mask and lenses—and that the snorkel was a nice bonus!

It’s great to know you found it such fantastic value. We hope you have an amazing holiday and enjoy every moment of your underwater adventures!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don‘t buy here

Absolute dogshit scammers

19. Februar 2025
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

We’re really sorry to hear that you feel this way. That’s certainly not the experience we want for our customers.

Please reach out to our customer service team with your order details so we can look into this and do our best to resolve the issue for you. Your feedback is important to us, and we’d appreciate the opportunity to make things right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would not recommend.

21. Februar 2025
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Aussy, we’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. Your feedback is important to us, and we’d appreciate the chance to understand what went wrong.

Please feel free to reach out to our customer service team—we’re here to help and improve wherever we can.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good communication

Good communication

23. Jänner 2025
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Emma, Thank you for your kind words! We’re so glad you had a positive experience with our communication. If you ever need anything else, we’re always here to help!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ripped me off

If I could put one point of the star that's what they would get do yourself a favor take your business elsewhere you're going to end up losing money and PayPal will support them they got their product back and they still have my money to this day even though I got an email from them saying oh we'll give you your money back in 3 to 5 business days still waiting for my refund scam on cheap Chinese heated underlayer sent the stuff back with the labels they provided me then they give a different address to PayPal that way you lose the claim buyers beware you will find better stuff on Amazon if you're looking for heated clothing I highly recommend ... Dewbu !!

13. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Jay, We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused you. We understand how important it is to receive your refund promptly. Upon checking, we can confirm that the refund has already been processed on our end.

We kindly ask that you reach out to our customer service team so we can further assist in resolving this matter. If there are any issues with your payment provider, we’d be happy to provide any necessary details to help speed up the process.

Please let us know how we can assist further. We truly appreciate your patience and hope to make this right for you.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Did not fit very well

Feels like cheap Chinese fabric and didn’t fit well

22. Dezember 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Keegan, I’m sorry to hear that the item didn’t meet your expectations in terms of fit and fabric. Your feedback is really important to us, and we want to make sure you’re satisfied with your purchase.

If you’d like, we can assist you with a return and refund or help you find a better-fitting alternative. Let me know how you’d like to proceed, and I’ll be happy to assist!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting to hear back

I ordered 2 pairs of leggings in a size L but received both pairs in size 3XL so they were unusable for my recent holiday that I needed them specifically for.

This in itself while not great should be an easy fix- I sent an email and lodged a return request before I left for my trip- however it has been around 3 weeks now and I haven’t had a reply at all.

I would like my money back as sending the incorrect sizes is an issue on your end, and not hearing anything back and holding my money instead is extremely frustrating and wrong- especially since I had to pay even more to buy leggings elsewhere to replace these unusable ones.

4. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Kaylie, I sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused. I completely understand how disappointing this situation must have been, especially since you needed the leggings for your trip.

I want to assure you that the full refund has already been processed. Please check your payment method, and if you have any issues locating it, feel free to reach out, and we’ll be happy to assist.

Again, we truly regret the experience you’ve had and appreciate your patience. Please let us know if there’s anything else we can do for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

"Weighted" products don't include any heavy weights which is already misleading but on top it's not even their products but some low quality unlabeled crap sent to you from china.

Scammers!! Stay away!!

14. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Lucien, Thank you for your feedback. We're genuinely sorry to hear that your experience with our products was not what you expected. We take customer concerns seriously, and we strive to provide accurate information about our offerings. If there's any misunderstanding or issue with the quality of the product you received, please reach out to us directly so we can address it and make things right. Your satisfaction is important to us, and we'd appreciate the opportunity to resolve this. Thank you for your patience and understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service was very good

Customer service was very good. I love the pants! They are very warm and the battery lasts a decent amount of time. The pants are not the best fit as they are long in the waist and short in the leg but as a wear them under other clothing, this is not really an issue for me. Good product over all.

20. November 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Laurie,
Thank you for your kind review! We're thrilled to hear that you love the pants and are satisfied with the warmth and battery life. We also appreciate your feedback regarding the fit, and we’re glad it’s not an issue for you. It's great to know that overall you’re happy with the product. If you ever need further assistance or have more feedback, feel free to reach out!






Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rubbish never 5xxl don't waste your…

Rubbish never 5xxl don't waste your money forgein Rubbish sorry

22. November 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Andrew, Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear that the product didn't meet your expectations. We strive to offer accurate sizing and quality, and we apologize if this was not reflected in your experience. If you'd like to discuss this further or explore a return or exchange, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your input and are always working to improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ensure you read reviews under trading…

Ensure you read reviews under trading name of Toastybody as this company hides behind a UK address but ships unlabelled poor quality products from Asia, and won’t honour refunds.

22. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Lisa, Thank you for sharing your feedback, and I sincerely apologize for the frustration you’ve experienced. I understand your concerns regarding the quality of the product and the refund process, and I want to assure you that we take these matters very seriously.

We are committed to providing high-quality products and a positive customer experience, and we’re sorry that we fell short in your case. Regarding the issue with the product and refund, we encourage you to reach out directly to us so we can resolve the matter. We do honor our 30-Day Money Back Guarantee, and we would like to assist you in any way possible.

Please don’t hesitate to contact us if you need further support, and we appreciate your patience as we work to address this situation.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed

I ordered a heated vest 3 December as a gift. It arrived 15 December. I couldn’t get it to heat up so raised a query with customer service 15 December. The issue is still ongoing, I have had to buy another gift as Christmas is approaching. My two requests for a refund have been declined despite the information on the website with 90 day money back guarantee. So now I’m left with a vest I no longer need that doesn’t work.

15. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Victoria, thank you for your feedback, and I sincerely apologize for the frustration you’ve experienced. We understand how disappointing it must be to receive a product that doesn’t meet your expectations, especially when it was intended as a gift.

I see that we have already sent you an email regarding our 30-Day Money Back Guarantee, which applies to your purchase. We genuinely want to make this right for you and assist in processing your return or exchange.

Please check your inbox (and spam folder, just in case) for our email with further instructions. If you need additional help or have any further questions, please don’t hesitate to reach out, and we’ll ensure to resolve this matter promptly.

Thank you for your patience and understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have bought a tactical backpack for…

I have bought a tactical backpack for £60 from flamin fitness which after two weeks torn because of the really cheap material, and now I am trying to contact them with the number provided on their website but it seems like a fake 0800 numbers and even I tried to follow the instructions to return the site won’t give me an option to return . Basically Do not waste your money at this website

21. Oktober 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Peymun,

We sincerely apologize for the issues you've experienced with your tactical backpack and for the difficulty in reaching us. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret that the product did not meet your expectations.

Currently, we do not have an answering service available, but we are here to assist you. Please reach out to our customer service team directly at , and we will promptly help you with your return and refund process.

Your satisfaction is important to us, and we are committed to making this right. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve the matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't received my order

I ordered body warmer on 20th of November. Shipping policy says delivery takes 10-15 days, I still haven't received my order which I expected to get by Thursday, 5th of November as it was a gift for my husband. I don't need it anymore. Cowboy company!

20. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Yuliiia,

We deeply apologize for the delay in delivering your order and for any disappointment caused by not receiving it in time for your husband’s gift. We understand how important it is for items to arrive as expected, and we regret falling short in this instance.

Our shipping policy aims to provide accurate delivery estimates, but unforeseen delays can occasionally occur. We recognize that this has negatively impacted your experience, and for that, we are truly sorry.

To resolve this, we would like to offer you a full refund. Please reach out to our customer service team and we will prioritize processing your refund promptly.

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely hope to have the opportunity to restore your trust in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Three weeks since order placed and paid for. No item?

I ordered a heated body warmer 3 weeks ago. Two weeks later I was advised it had been dispatched. Anotehr 2 weeks has gone by and the tracking number states "waiting for carrier to update tracking information".

Three weeks has gone by and no product and no tracking.

I have e mailed a few times and just get messages thanking me for my patience.

I have requested a refund as I don't trust that this parcel is on its way.

21. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Alison,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this delay has caused. Waiting for your order without clear tracking updates is understandably disappointing, and we deeply regret that our communication has not met your expectations.

We want to resolve this issue for you as quickly as possible. Please reach out to our customer service team so we can look into this matter further and ensure the best solution, whether it be locating your parcel or processing your requested refund.

Your satisfaction is very important to us, and we are committed to making this right. Thank you for your patience and understanding. We hope to hear from you soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waaaay too small! Useless

I am 6'7" and 225. I purchased a 4XL and it was still not big enough. How is that possible?

23. Oktober 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Richard,
We sincerely apologize for the inconvenience. We understand how frustrating this must be. It’s possible that sizing can vary between different brands and styles, but we definitely want to make this right for you.

Please reach out to our customer service team, and we will do everything we can to resolve this issue for you. We appreciate your understanding and are here to assist you further.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Quality on the foot brace issues

I recently purchased your foot brace because I play many sports that require running and jumping so I have a high enjury rate. I’ve put it on my foot for a day and when removing I couldn’t help but notice that the strap keeping the Velcro on the brace had started ripping. The quality was not up to standard and I feel like I’ve been ripped off.

21. Oktober 2024
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Benji,
Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear about your experience with the foot brace and that it did not meet your expectations. We take quality very seriously, and I apologize that this product fell short.

To resolve this for you, please reach out to our customer service team. They will be happy to assist you in finding a solution, whether that’s a replacement, a refund, or any other way we can make this right.

We value your satisfaction and appreciate your patience as we work to improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality

Brought 3 Micro CPAP Sleep Apnea Machines. All 3 were faulty, ended up throwing 1 away and returning 2. It took nearly 3 weeks to get a returns label, had to contact them twice for it and I am still waiting for a refund. I would not recommend this company and would never purchase from them again. Very poor quality products.

20. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I sincerely apologize for the frustration you've experienced with your order.

We have been waiting for the returned items to be sent back to our warehouse. We provided the return label on November 8, and it seems there may have been some miscommunication or delay in the process. To help resolve this quickly, please contact our customer service team, and they will assist you with the return and refund process.

We take your concerns seriously, and we’re committed to making this right for you. Your satisfaction is very important to us, and we appreciate your patience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is the worst company I've ever…

This is the worst company I've ever dealt with, never received my order, asked for
refund they agreed but that's being taxed apparently, still not received that either

16. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flamin' Fitness-Logo

Antwort von Flamin' Fitness

Hi Marie,
I sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with your order. Unfortunately, we were informed that your order was lost while in transit, and we truly regret this as we have no control over the delivery once the item has been shipped.

I can confirm that the full refund was processed and sent to your account yesterday. Please allow 3-5 business days for the funds to appear, depending on your bank's processing time.

We truly value your feedback and deeply regret the inconvenience caused. If there’s anything further we can assist with, please feel free to reach out.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr