Frasers Plus Bewertungen 

2 034
•
TrustScore 3.5 von 5

3,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent way of spreading the cost of a purchase without incurring interest charges if you clear your balance over 3 months, you can also extend your credit over a longer period and pay a little inte... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was unsure of what to expect when i was introduced to use Frasers plus but i decided to try it and i discovered that it is easy to use and everything the service provider promised is what it is and... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to navigate website and excellent payment options to suit my needs Most of all I like how I can change my payment method and schedule to suit me

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers - wouldn’t use the app or frasers- had been fine for my first purchase- was happy and then went to use the app again. This time has been difficult customer service also really slow and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Zahlungsservice

Vom Unternehmen geschrieben

Frasers Plus is a credit product that lets you spread the cost of your purchases and manage payments easily through the Frasers Plus app, giving you full control whether you shop in‑store or online. You can choose to pay in full after one month interest‑free, use an interest‑free Pay in 3 instalment plan, or spread the cost over 6, 12, 24 or 36 months with a representative APR of 29.9% (variable). If you later decide you’d prefer a longer repayment period, you can also replan a purchase directly within your Frasers Plus account, giving you flexibility to adjust your payments as needed. Further details can be found on our FAQs: https://fgsupporthelp.zendesk.com/hc/en-gb


Kontaktinformationen

3,6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

2034 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 72 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,6

Alle Bewertungen

(2 034)

1 697 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I fell like have been scammed with this…

I fell like have been scammed with this app. They offered to open account for this app at sports direct, saying I will get big discount paying with it ( I got a big discount). They also said it will be free of interest for 3 months. I repaid within 3 weeks, but they obviously did charge me interest! Full amount was taken from bank account, but in their app was showing that less money reached their account. So where is the rest of my money? I do not recommend it ti anyone.

22. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Karolina, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience has left you feeling this way.

We'd like to reassure you that interest is not charged on purchases that are repaid in full within the interest-free period. If you've noticed a discrepancy between the amount taken from your bank account and the amount reflected in the app, we'd like to investigate this further, as there could be a number of reasons for what you're seeing.

Please contact our customer support team through the in-app chat, and we'll be happy to review your account and payment details with you. We want to ensure any concerns regarding interest or payments are fully explained and resolved.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

terrible company have over charged me…

terrible company have over charged me by £48 klarna is 10x better don’t use these scam artists

18. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Kyre, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you feel you've been overcharged and understand how concerning this would be.

As we do not have access to your account details through Trustpilot, we're unable to review the charges you've referenced or discuss specific account information on this public platform. For your security, we would also recommend that you do not share any personal or account details in your review.

We would encourage you to contact our Customer Services team so that they can review your account, explain any charges that have been applied, and investigate any concerns regarding your balance.

We appreciate your feedback and are sorry for the frustration this situation has caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a jacket

Ordered a jacket, opted for payment plan, today I get an email stating that I haven't chosen a plan, click on orders, to be informed no recent orders, and sports direct whom I ordered the jacket from, when they ask me to check on the order, the last order stated was from 2024, so so far pathetic, think Fraser plus can keep its £1400 credit facility and I'll stick with more reliable companies.

15. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Andrew, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear about the difficulties you've experienced with both your order visibility and payment plan selection.

From your review, it sounds like there may be an issue with the order information being displayed. As we do not have access to your account details through Trustpilot, we're unable to investigate why the order is not appearing or confirm the status of any payment plan from this platform.

For your security, we would also recommend that you do not share any personal or account information publicly on Trustpilot. We encourage you to contact our Customer Services team, who can review your account, confirm whether the order has been successfully processed, and help clarify the status of your payment plan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Treated bad…I have had to pay for two items from…

I have had to pay for two items from them due to the partners they use have lied about a returned items which has now placed £700 plus on my bill which was only ever £350 so now the bill for £350 has turned into 1600 for items I havent received. They refuse to take accountability for this and have left the customer er out of pocket when it’s clear to see the driver who was given the return to process hasn’t given the it e into the store.

Unethical practice

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Tina, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear about your experience and understand how concerning this situation must be.

From your review, it appears that your concern relates to a returned order that has not been processed as expected. While we appreciate how frustrating this can be, Frasers Plus is only able to apply a refund once it has been confirmed and processed by the retailer. We are unable to overturn the outcome of a return investigation ourselves.

We understand your concerns regarding the return and the impact this has had on your account balance. However, as we do not have access to your account details via Trustpilot, we're unable to review the specific circumstances of your case or discuss account information on this public platform.

We would encourage you to continue working with our Customer Services team, who can review the information available on your account and provide guidance based on the outcome of the retailer's investigation. For your security, please do not share any personal or account information on Trustpilot.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't bother with the fraser plus app

Although I've used the fraser plus app for a couple of years for the last 2 months I have been unable to access it and therefore my rewards or the choice of shopping in store, customer service keep telling me to do the same thing to resolve it but as I keep telling them IT ISN'T WORKING, same message -somethings gone wrong please try later, appalling service, still not resolved, can't access the app can't change password, nothing

16. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Gail, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you've been unable to access the app and understand how frustrating this must be, particularly when it's preventing you from viewing your rewards and using your account as expected.

We appreciate that you've already contacted Customer Services and followed the troubleshooting steps provided. We understand your frustration when the issue persists despite these efforts, and we're sorry that a resolution has not yet been reached.

As we do not have access to account details via Trustpilot, we're unable to investigate the cause of the login issue or review any previous interactions with our support team from this platform. However, we would encourage you to continue working with Customer Services so that your case can be reviewed further and, where necessary, escalated to the appropriate team for investigation.

We apologise for the inconvenience this ongoing issue has caused and appreciate your feedback regarding both the app experience and the support you've received.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What an absolute joke of a company

What an absolute joke of a company, customer service is 0-10 .

I raised a issue with them , well actually it was a full refund as my package was lost in transit , so I contacted them , waited 4 days for a reply and the reply said

“ we need more information to help you with your request, if you are unsure of what information is required please just let us know “

Like WTAF . Talk about time wasting in hope I don’t chase it up . Just tell me what information you need !

I’m deleting my account with them once I’m. Refunded. No good can come from this company

6. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Michael, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about the experience you've had and understand how frustrating it must be when you're trying to resolve an issue and don't receive the clarity you're expecting.

From your review, it appears your concern relates to an order and refund request following a parcel being lost in transit. As the retailer is responsible for investigating delivery issues and processing refunds, we would recommend continuing to work with the retailer's customer service team if your refund has not yet been resolved.

We appreciate that being asked for additional information without clear guidance can be frustrating, and we're sorry for any confusion this caused. Providing specific details helps ensure the correct investigation can be carried out, but we understand your expectation that any information required should be clearly explained.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I returned my order I had to pay £5 postage also

I returned my order and it takes 14 days to refund the order but they want me to make a payment I can't see the point in that as I will then have to get my money back like other catalogues why can't they just refund the order and leave the customer alone

14. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Kaur, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you're unhappy with your experience.

When items are returned, refunds are processed by the retailer and can take time to be received and applied to your Frasers Plus account. While a refund is pending, any scheduled payments may still be due in line with your credit agreement to help keep the account up to date and avoid potential fees.

We understand that making a payment while waiting for a refund can feel frustrating. However, once the refund is received and applied to the account, it will reduce the balance accordingly. If the refund results in a credit balance, this can be reviewed and resolved by our Customer Services team.

We appreciate your feedback regarding the refund process and apologise for any inconvenience this situation has caused. If you have questions about a specific refund or account balance, please contact our Customer Services team, who will be happy to review this with you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Thank you for your response

Thank you for your response, but I fail to see how this addresses my complaint or resolves the issue.

I have already contacted your customer service team repeatedly through email and live chat, only to receive automated responses telling me that a ticket has been raised and someone will contact me. Nobody has followed up.

My complaint is straightforward: my Direct Debit failed, but I paid by card through the Frasers Plus app on the very same day. Despite this, late-payment fees were still applied to my account.

Your response acknowledges my frustration but offers no explanation for the charges, no confirmation that my account has been investigated, and no commitment to refund the disputed fees.

Saying that you would “welcome the opportunity to review my account” is not a resolution. I have already given your company multiple opportunities to address this matter.

Please confirm that my complaint has been formally escalated, explain why the fees were applied despite my same-day card payment, and confirm whether the charges will be refunded.

I expect a substantive response from someone who has actually reviewed my account, not another generic apology or an assurance that my feedback will be shared internally.

14. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi, thank you for taking the time to provide further feedback. We're sorry to hear that you're unhappy with the handling of your concerns.

Unfortunately, we’re unable to discuss or investigate individual account details through Trustpilot, as we do not have access to your account information on this platform. For your own security and privacy, we would also recommend that you do not share any personal or account details publicly on Trustpilot.

We appreciate that you have already contacted our Customer Services team and understand your frustration regarding the delays you've experienced. As we cannot review account-specific activity here, we are unable to confirm the status of any complaint, explain charges applied to your account, or advise whether any fees will be refunded.

We would encourage you to continue working directly with our Customer Services team, as they are the only team able to access your account, investigate the circumstances surrounding the failed Direct Debit and same-day card payment, and provide you with a formal response following their review.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while your case is being handled.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased 2 pairs of shorts using…

I purchased 2 pairs of shorts using Frasers Plus at Sports Direct for £93 in total. A few days later I returned the one pair which cost £49. I should have owed £44 in total. Instead the app has automatically enrolled me into a 36‑month finance contract without my knowledge or consent. There doesn’t seem to be any way to change it from the finance structure to pay the balance on a one off payment. Subsequently, I have now been charged interest, which makes no sense as if paid off after the first month it’s supposed to be 0% stated in the T&C’s
I have now ended up paying £64.63 for a pair of shorts I purchased 2 weeks ago which should have cost me £44.

Oh and good luck trying to contact some-one, their online chat is the only form of contact and absolutely useless. No-one replies it’s very slow and frustrating.
I strongly advise people not to use Frasers Plus. It’s a total scam, I’ll be reporting to the ombudsman and claiming back the £20 I’m owed. T&C’s clearly outline 0% interest yet I’ve been charged £20 in less than 3 weeks on a £44 pound pair of shorts. Absolute joke!!!

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Frasers Plus-Logo

Antwort von Frasers Plus

Hi Cardiff, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear about your experience and understand why this situation has been frustrating.

We would like to clarify that customers can select a repayment plan on their Frasers Plus account straight after making a purchase, and we also send two reminders to replan. If a refund is processed by the retailer, this will be applied to your Frasers Plus account once it has been received from them.

We're sorry to hear of your concerns regarding the repayment plan, interest charges, and the support you have received. We appreciate that clear account information and timely customer service are important, and we're disappointed to hear that we have not met your expectations on this occasion.

If you believe interest has been applied incorrectly or would like us to review your account following the return, please contact our customer support team through the app so we can investigate this further.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr