When it comes to service and delivery, The Good Guys contractors are the worst! A few months ago, they delivered the wrong item and one driver tried to cover up his tracks by trying to intimidate & t... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
⚠️ AVOID AT ALL COSTS: Bullying, Intimidation & Illegal TacticsI strongly advise avoiding The Good Guys Ballarat (Mair Street). Their management and corporate office use intimidation and stalling tact... Mehr ansehen
Purchased new laptop from Tom at Carseldine Good Guys. Great service and knowledge as well as good price. After sale service provided by Tom was outstanding as I returned having created issues getti... Mehr ansehen
The lack of customer service with the staff at Carseldine Good Guys is beyond concerning. The lack of communication and after over a month of waiting for my fridge , they still managed to get the de... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Kontaktinformationen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Selling products they don't have in stock
Overall the experience has been extremely unpleasant and unfair as there was no proper information for consumers about the actual delivery date when you do the purchase. Also did not get a reply via online enquiry.
Similar to other reviews on here, I bought a product online at the end of June and paid in full. I got an email update to say that the delivery date will be in 2 weeks time. However, just before the 2 weeks, I got an update email to say it will be delayed. Another 2 weeks later, I did not get an update, so I sent an online enquiry. Did not get a reply and I decided to call the customer service.
Customer service offered to check with vendor to find out when the product will be available. My question was - why hasn't that already been done? Are they waiting for each buyer to call in to then check the status of the order?
I then asked for a swap to a different model that might be available. Customer service sent me an email with options the next day. After i responded to the email with the model i would like and asked a few other questions, I did not get a respond for the day.
So i called up customer service again and asked about the options that were suggested. Turns out the option i wanted was now no longer available as it was sold to someone else. Customer service is currently trying to find some other options that might be available.
Worst customer service
Worst customer service - The Good Guys charged me twice for an online purchase of a dishwasher - an extra $585 - and it was a fault with THEIR payment system. It took a month of emailing (without response), calling, waiting on hold for ages, being hung up on, and being transferred around by really rude customer reps that answer the 1300 573 933. They take your call and you explain the situation, then they put you on hold and don't say anything, and suddenly you are transferred to an off-shore call centre without an intro and you have to explain from the beginning again. Their email team said the refund should go through within 3-5 business days its' now almost a month later and still no refund. I have called up again today and wasted another 30 minutes on the phone and still no refund!
Didn’t deliver our oven on the…
Didn’t deliver our oven on the scheduled date, no reason and didn’t let us know, we had to chase. Happened several times with ASKO through Good Guys. I’m avoiding this company from now on.
The Good guys online service
The Good guys online service - I only purchased the item paying express delivery as I was going away and they said on the email they sent me that it would arrive on the 6th July. Then I received an email saying it would arrive on the 10th of July. I rang them and they blamed TOLL. Toll delivered on the the 7th - someone was in the house the whole time, the door was open and the doorbell worked but they said “no one was home”. Last time I will use either service because of this misrepresentation and shoddy service.
Horrendous service
Horrendous service this evening at CAMPBELLTOWN GOOD GUYS. 10 minutes before any assistance and when I told the lad which product I wanted he walked off?!? 22 mins later I walked off!
They never delivery when promised even…
They never delivery when promised even after getting notification inwriting and paid for. Never understand why i bothered shopping there, they just dont care.
Since writing this and making numerous complaints, a person brought the freezer in his own car from the store. They hate complaints, especially to the Fair Trading people.
DISGUSTED
I am writing to express my extreme dissatisfaction with the installation service provided by your company. I recently purchased a washing machine and arranged for it to be installed by your technicians. Unfortunately, the experience has been an absolute nightmare.
The first technician sent to my house had no idea how plumbing works and was unable to complete the installation. This was already frustrating enough, but it was nothing compared to the damage caused by the second technician. He installed the washing machine incorrectly and switched the hot and cold taps, causing all of my clothes to be ruined and the machine itself to be damaged beyond repair.
To make matters worse, I have not received any follow-up or communication from your company despite repeated attempts to contact you. No one ever called me back to address the issues with the installation or to offer a solution to the damage caused.
I am completely appalled by the level of incompetence demonstrated by your technicians and the lack of customer service provided by your company. The damage caused to my property and the inconvenience this has caused me is completely unacceptable. I demand that you rectify this situation immediately and compensate me for the damage caused.
I have been waiting over 4 months for a response from them regarding this.
DO NOT PURCHASE FROM THEM, GO DIRECT
Lost between the non-existing Customer Service of ASKO and GoodGys
I bought a brand new cooktop from Asko at the GoodGuys. Who knew what an Odyssey that would become because the product has a clear design fault!
The two front burners of my four burner cooktop are unusable as the front-cover and the knobs are heating up when the front burners are used.
- Called the GoodGuys who told me had nothing to do with them as they were only selling on behalf of ASKO;
- called ASKO who informed me it that it would take them a MONTH to send someone out to investigate. I did of course consider that not acceptable so they sent out a subcontractor who confirmed that it was a design flaw.
Now I have received confirmation that I will get my money back and they will get in touch with me within 3-5 business days. A month later, several texts from me and emails and I am still waiting for them to organise a de-install and getting my money back - and of course get a new cooktop that I can use!
Scamers!
They just don't care! Delivery guy is an absolutely liar and said he buzzed the apartment. He did not, as we were sitting inside the apartment all morning waiting for delivery. Contacted Good Guys and they just didn't care. Immediately blamed the customer. Your driver did not come to our building, reception did not even see him! Own up to your mistakes Good Guys and do your deliveries when you say are going to instead of extortion and trying to make customer pay extra for missed deliveries! Scamsters!!!
What went wrong you ask?
What went wrong you ask?
Well where do we start!!!!
The customer service and care factor is a big zip zero!! Don't fall for the cash back scheme, it will do your head in when you actually get up from the floor after someone actually answers the phone and then tells you to keep refreshing your app!! Then after many deep breathing exercises you uninstall the app and then reinstall it because you have been advised it's actually your phones issue. Seriously guys you need to be renamed from the Good Guys to the We don't give a Crap Guys. Your marketing idea for this stupid and ridiculously useless attempt to keep customers is doing the absolute opposite. Buyer beware Cash Rewards sux!
Bought a kettle at the Bundaberg store.
Bought a kettle at the Bundaberg store.
After about 2 dozen boils the water still stank of plastic so I took the lid off and it was perfect.
was prepared to use it like that when I noticed rust forming around the inside of the base.
Took it back, salesman said I will give you a refund as that rust should not be there especially after only a couple of weeks. Took me up to the front counter for a refund and the cashier said sorry no refund until you give me the lid. The lid had nothing to do with the rust and she was prepared to lose me as a loyal long standing customer of over 20 years plus for a lousy $59 kettle. Said I will not darken your doorstep again and she just smiled at me and I left never to return again. (The kettle would have been thrown in their trash bin anyway)
Never provided bonus GC in time to use…
Never provided bonus GC in time to use it, even though NSW laws states 3 years min, not 10 days.
I have been nothing but loyal to this company and looking back on my budget I have spent $39k in the last 5-years with them. I would have spent another $5k today with them but decided to price match all at Harvey Norman as they are less shady them the good guys / JB-HI (That own the good guys).
I'm gather as this latest gift card scam (not to mention the complexity in all their promotions) are aimed at the most loyal, trying to scam the last few $$$ before JB-HI dissolves the brand. I strongly avoid shopping with the good guys anymore (since start 2023) as they will just screw you over for a few extra $$$
Promised $150 voucher for buying…
Promised $150 voucher for buying through paypal in 4 but cheated. Later tried to contact but no update.
Terrible service.
Very poor customer service.
Store cash credit is a scam, even the staff don't seem to understand it and give wrong advice.
Very disappointed.
They don't pay my money back!
The WORST online customer service that I have ever seen!!! I bought a fridge from online store on 16Jan2023 and I returned it on 26Jan2023. They haven't refunded me yet and I have been waiting for 6 weeks for refund. I always call, send emails, chat with online customer service. During the chat, they always say that they will refund in 3-5 business days but they never pay my money back!!!!
Worst customer service
The "Good" Guys have the worst customer service experience I have ever come across. It is basically non-existent. It has been 4 months now painfully chasing up on money that they owe me through the 30 Day Price Guarantee.
I have quite literally received 1 reply in 4 months. In that reply all they did was ask me for information that I have already provided.
What an absolute joke.
The Good Guys were amazing
the good guys had amazing customer service and the were awesome Luke and Jay were the best as and very kind. Luke had a double shift that day and was extremally kind and they were low on workers that day because of and emergency. I wish I could rate higher but this place was wonderful.
As much as I love shopping in store…
As much as I love shopping in store with these guys I had $20 to spend so I ordered a iPhone case for my son This took myToll a week to pickup, then their site tracking wasn't updated so delivery was missed, and the card left was blank apart from a look up code. Then the site to track item was down for for hours then when checking later the information on how to collect was missing so I had to ring myToll. Then trying to get information out of Toll took having to give them everything short of my place of birth just to find out where to go collect item which would have had my ID check on collection so the whole stuff around was pointless. Its no wonder people are having their identities stolen when you cannot just ask "where is the place to pickup and opening times" without have to hand over you first born child. Good Guys use a better courier as I will never opt to have an item shipped again myToll is a waste of my time never again
Storecash from thegoodguys is SCAM to…
Storecash from thegoodguys is SCAM to make you purchase. I bought an item on 25-Nov, was not is not available right now but will be delivered later. Storecash will be credited once item is delivered. Item was delivered on 11-Feb (this too with lot of follow up, change of dates by goodguys mis comms) always stating not available. BUT storecash is not credited!. Why?? item should be delivered by 31/11. I was told multiple times that I will storecash but not goodguys is taking U turn. Feels like I am cheated by goodguys. Please be aware of goodguys storecash scam.
Store cash wallet is tricky and inconvenient
It's hard to reach the customer service team even you wait for hours. There is no response for complains sent through websites even you receive an automatic confirmation saying it will be responded in 5 days. And the stores don't have any customer service in terms of online or phone shopping or store cash deals.
The store cash is designed with terms that are such an inconveniences like,
Must be used within short 1 week to 10 days of time and there is nowhere indicated visibly that you have to use all the voucher amount at once and the details vanish once you used in no way for you to track.
They send text to your phone that you received this voucher.
And they don't replace with another voucher if you missed the time or made a mistake of trying to split the payment. I have used $29 of my wallet cash to order a charger after that I lost the remaining $71. I have made the purchase and additional options considering all the savings but it ended up exceeding the savings I planned.
Store cash wallet sounds like a pain and very tricky money pit.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








