Helloyummy Box Bewertungen 

242
•
TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent value for money. There is a wide selection of treats from chocolates, ingredients to create some Bailey's desserts and a drink. I am looking forward to creating something special that I... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give a 0 if I could as a waste of money and huge disappointment, there was only one thing we would eat in it. Nothing like their photograph (Vodafone offer July 2026), it contained hi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic experience. My first box was great. Taco seasoning, wraps, a BIG bag of crisps (not an individual bag), chocolate, fibre powder, non-alcoholic drinks, pasta sauce, musili, fancy tea, kat... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am surprised at the negative reviews, as we personally love our Yummy Box! Yes, it's not always snacks and can sometimes be things like air fryer cooking oil or truffle mayo - but they're useful i... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

242 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,5

Alle Bewertungen

(242)

92 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We love our box!

We absolutely love our monthly box and really look forward to it arriving. We’ve added to many things to our regular shop thanks to discovering products in the box.

We’ve been a huge fan of Yumello since its beginning, and buy their nut butters in kilo tubs. We trust them completely to recommend other brands.

11. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Anna,

Thanks so much for your five-star review!

We are super glad to hear that you've been enjoying your monthly boxes and looking forward to receiving them each month.

Our team ensures to feature exciting brands and goodies that will help customers discover and try new products, so we are happy to hear that you've been purchasing these products in your regular shop!

We hope you'll enjoy your next box and excited for you to see what's in store :)

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love getting these boxes monthly

Love getting these boxes monthly, always a great selection and really friendly when I got in touch with a question

7. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hello,

Thanks so much for your positive review!

We are glad to hear that you've been enjoying your monthly boxes and you're satisfied with the customer service.

We always try our hardest to ensure each and every one of our customers are happy and we will continue to provide exciting products for you to enjoy.

We are excited for you to see what's in store for our upcoming boxes! :)

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delicious

It was great to receive a box full of goodies from healthy to positively indulgent. Great value and great tastes. Thank you

24. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Annette,

Thanks for your five-star review!

That's amazing to hear that you enjoyed the goodies in the monthly boxes and found it to be great value.

We really appreciate your feedback and we will continue to provide exciting products for you to enjoy.

We are excited for you to see what's in store for our upcoming boxes! :)

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always a joy to receive

Always a joy to receive. It's like Christmas once a month. You get to try some different products you might otherwise not buy. Sometimes there are items I really don't want but I always know someone who will enjoy it and then I have the joy of giving someone a little gift that brightens their day. There are products I have loved so much I have started to buy them. This is what it is all about.

15. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Susan,

Thank you so much for your positive review!

We are super happy to hear that your monthly boxes make you feel like it's Christmas every month.

The monthly boxes are made for individuals and also to be shared amongst family & friends, so it's great to hear that you gift some of the products for others to enjoy.

We hope you'll enjoy your next box and excited for you to see what's in store :)

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love receiving a surprise box of food…

I love receiving a surprise box of food and drinks every month. Fab value for money which let's me discover new brands. Everything is well packed and delivered on time.

5. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hello,

Thanks so much for your lovely review!

We are happy to hear that you're satisfied with your monthly boxes. Our team work hard in curating your surprise box to feature different products for you to try and enjoy.

We hope you'll enjoy your next box and excited for you to see what's in store :)

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've been getting for a year and love…

I've been getting for a year and love the selection. The odd time there has been repeated items but they are items I have liked. Customer service is great. Thanks you. Looking forward to the next box.

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Anne-marie,

Thanks for leaving a five-star review and for being a loyal customer!

We are happy to hear you’ve been enjoying our curated monthly boxes that feature an exciting selection of food, drink and pantry ingredients.

We are excited for you to see what's in store for our upcoming boxes! :)

Best,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful don't be fooled like me

I had two boxes, both were awful.
Doubles in the box. Items the same in both boxes.
For example I had ketchup and mentos etc in first box, then received them again in second box.
Nothing like the photos advertised

26. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Ell,

Sorry to hear you didn't enjoy your monthly boxes.

Our team curates each box every month and ensures the products are different, even if it includes the same brand as the previous boxes.

We do try to include products that every customer will enjoy and I will pass your feedback to our team to ensure we improve our product offering.

We hope you will give HelloYummy Box another go!

Best,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not even worth delivery fee only

Wish i had checked here first, got a super discounted first box and i would still consider it a rip off. In the whole box there was 1 singular snack of 6 (yes actually only 6) chocolate covered almonds.

Do not recommend it’s mostly junk stock that they probably buy cheap and try and get rid off. I also had a split product but that was likely due to shipping.

I also did some quick checking across supermarkets and i could get all of these products under £30 based on current online prices and deals.

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Kristan,

Sorry to hear that you weren’t happy with the box you received.

Our team work hard to curate exciting monthly boxes that each offer a new experience and you can rest assured that the value of the contents of our boxes are worth over £35.

Again, we are sorry to hear that your box was damaged on delivery and we can see that you were issued a partial refund to cover the cost of the damaged item you received. We will ensure we pass your feedback on to our packaging team to minimise further damages that may occur in transit.

Thank you again for your feedback, and again, we’re sorry you didn’t enjoy this month’s box. That being said, each month provides a completely new experience and we hope you give HelloYummy another go in the future.

Best,

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Not what I was expecting at all

Not what I was expecting at all. The marketing suggests these are a snack box, I thought it would be nice to have the surprise element and try new things. What came was a bizarre selection of uninspiring food and drinks. Value wise the promotional box is OK. Black noodles, ketchup, a triple pack of mentos, fizzy worms, a jar of chickpeas, 0% lager, harissa spice pot and chickpea crisps were some of the contents. Needless to say I won't be reordering!

18. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Jo,

Sorry to hear HelloYummy Box didn't meet your expectations.

Apart from just delivery snacks, our boxes also include a range of drinks and pantry ingredients to help you get creative in the kitchen. Our team work hard to curate exciting and varied boxes which deliver a new experience month on month, that being said we understand not every subscriber will love each item in every box.

Sorry again to hear you weren’t happy with the items you received and I will ensure that we pass your feedback onto the relevant teams. We hope you will give HelloYummy Box another go in the future

Best,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Found the items very dull and boring…

Found the items very dull and boring and not worth the money. Don't think I will use any of them

24. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Julie,

Sorry to hear you don't find our boxes worthwhile.

Our products in the previous two months have been super exciting, including products from brands such as Simply Roasted, Forest Feast and Leon!

Please email us at hello@helloyummy-box.com letting us know what we can do to improve and what sort of products you'd like to find in our future boxes.

We hope you will give HelloYummy Box another go!

Best,

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I'm more than happy!

I see this has a lot of negative reviews so I'll give my honest review. I signed up for 1 year and have received a few boxes and I'm happy with what I've got. Yes, you may get a few things you 'won't' use but that's what you sign up for is to receive different things as a 'surprise'. If you don't want black noodles, then maybe learn to cook something with them! If you want to get the things you only want, then go to the supermarket and buy them. Yes, there should be an better option to tick items you really don't want to receive like alcohol or children's foods and maybe not receive two ketchups in a row, so Yummy have to review that procedure. So do I recommend it?-YES I do and look forward to your surprise box every month.

1. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Dee Dee,

Thank you for your lovely review and for giving a 4-star review!

We are super happy to hear that you're satisfied with your monthly HelloYummy Box and open to trying new products you may not have heard of before or even tried!

We are excited for you to see what's in store for our upcoming boxes! :)

Best,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ONCE AGAIN NO ONE KNOWS WHAT THEY ARE…

ONCE AGAIN NO ONE KNOWS WHAT THEY ARE DOING HERE!!!!! NO ONE REFUNDED ME FOR THE 2nd BOX I DID NOT WANT WHY CAN YOU NOT DO YOUR RESEARCH AND CHECK YOUR FACTS!???????? YES I WAS REFUNDED THE FIRST INITIAL DUPLICATE BOX BUT NOT THE 2nd SUBSCRIPTION BOX THAT I DID NOT WANT!! HOW IS IT SO HARD TO FOLLOW EMAILS AND ENGLISH????? ABSOLUTELY SHOCKING IT IS LIKE TALKING TO A TODDLER THIS CUSTOMER SERVICE IS DIABOLICAL!!!!! DO YOUR JOB PROPERLY!!!! MAKES ME LAUGH HONESTLY “wonderful colleague” hahahahaha what a joke you’re all incompetent that have no clue how to deal with customers

20. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Yasmin,

I've had a look into this for you and can see that one of our wonderful customer service team has already replied to your email and cancelled your subscription for you via email.

I can see you accidentally created two subscriptions with us, which is why you were charged twice for September. Our customer service team have already cancelled the duplicate subscription for you, as well as cancelling and refunding your duplicate order. The standard timeframe for refunds is 5-7 working days.

If there is anything else you needed help with, or did not receive this response, please get back in touch and we will do everything we can to help.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Having had these boxes for over a year…

Having had these boxes for over a year I am becoming more disappointed each month. So much repetition and, unfortunately, of products I will never use. 3 tomato ketchups in 4 months that I won't use, mentos 3 times in 4 months, no kids.
Coffee pods for a specific coffee machine which nobody I know uses.
I know I have allergies and always expect to pass on anything containing these products but with this box over half will be passed on.
When it comes to the monthly review there is no option to say not tried or some similar wording. I put a 0 if I can't use it.

19. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Deborah,

Sorry to hear you find the products in our boxes repetitive.

Our team curates each box every month and ensures the products are different, even if it includes the same brand as the previous boxes.

Since the contents of the monthly boxes aren't revealed until it arrives at your doorstep, unfortunately there may be a few items not suitable for everyone. We do try our best to accommodate everyone and include products most people will enjoy.

I will pass your feedback onto our team and we hope you will give HelloYummy Box another go!

Best,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really not worth it!!

Really not worth it!!

This had the chance to be a really good subscription but instead they are just ripping you off. In the October box there was some complete garbage included such as a Ketchup Bottle, Jar of chickpeas, Harrisa Spice, Black rice noodles and Avacado Siracha sauce. Not sure how any of that can be counted as a snack clearly they are just adding random useless things to hit the "£35" cost of the box. I have requested immediate cancellation. Even the discounted intro price feels wasted. Also you can't return a box after you opened it so you are stuck with the useless contents of it as well otherwise I would have returned it for a refund.

18. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi John,

We are sorry to hear you don't find our monthly boxes worth it.

Every month, our boxes are different and include 10-15 exciting food and drink products, all curated by our team!

We try to ensure all of our customers will be happy with their box each month and I will pass this feedback onto our team to ensure we keep improving our product offering.

We hope you will give HelloYummy Box another go!

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer service from Rose has been…

The customer service from Rose has been amazing. It’s like a surprise every month that I cannot wait to open with my family. Whenever I query, For example, when is my box coming there is a quick response and the customer service has been spot on. It’s like Christmas every month. Thank you very much, Rose.

16. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Charan,

Thanks for leaving a review and for the five-star rating!

Super glad to hear that you're satisfied with our customer service and you've been enjoying our boxes. We try to make sure our customers are looked after and aim to respond as quickly as possible!

We hope you love your upcoming boxes and excited for you to see what's in store :)

Best,
Rose

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Only contact is by Email

You can only cancel, change anything by email only.

16. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Sam,

That is correct, customers can cancel via email. It's quick and easy to drop us a message at hello@helloyummy-box.com to request a cancellation.

We aim to respond as quickly as possible and ensure to get back within our 48 hour time frame. I can see that your subscription was cancelled as requested upon receiving your email.

We hope you enjoyed your Hello Yummy box and hope to have you back soon!

Best,
Rose

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

Five stars for excellent customer service from Rose who handled my dissatisfaction brilliantly with regards to my query on my first box delivery, so much so I've given Yummy Box a second chance...let's wait and see!

11. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Tom,

Thank you for leaving a five-star rating!

Happy to hear you're satisfied with our customer service and that you gave Hello Yummy Box another go!

We hope you'll enjoy your box and excited for you to see what's in store :)

Best,
Rose

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not received

Order not received. Tracking number said parcel was delivered to Bolton. I live in London. I have contacted Customer Service via email three days in a row and have not had a response. Therefore, I have not recieved a refund or had subscription cancelled. Extremely disappointing experience. I signed up to this service as I’ve just got out of hospital and I’m recovering surgery. It’s added stress trying to resolve something and not being acknowledged.

10. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Amber,

We are sorry to hear your box didn't reach you.

We have opened an investigation to find out what had happened with your box. We have also passed your feedback onto our courier service to ensure this doesn't happen again.

I can see that everything was resolved upon receiving your email within 48 hours, with a full refund for the box you didn't receive and a cancellation request processed immediately.

We hope you will give Hello Yummy Box another go and we wish you a speedy recovery from surgery!

Best,
Rose

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Interesting box of treats to sample!

I am a new customer to Hello Yummy Box who on seeing an advert on Facebook was eager to give it a go!
In honesty I believe you have to be a little bit open minded when ordering this, in that it is a given that you may not love everything in the box! But it is a great way to try new products, products that you may otherwise fail to try. Also all the family found something in the box they wanted to taste. The concept is great and I really enjoyed recieving my box. It was fun opening it and my teenage daughter was keen to help.
Inside the box was a variety of snacks, sweet treats and drinks. The coconut milk will be happily added to our morning smoothies, the oat bars were yummy, the chocolate orange almonds were amazing.
The only reason I have given it 4 stars is because I do not have a coffee machine that I can use the pods in. I shall have to pass them on to a friend and taste them at her house. I am hoping that coffee pods do not feature as a regular thing! That could sway me more to 3 stars.
The only other slightly disappointing factor was the fact that we did not receive the Lucky dip item which we were a bit gutted about! We were sent an additional swap one not as exciting as what was advertised so do not look at the list of goodies first!
I am hopeful that there will be more yummy items to sample next month.

28. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Lucy,

Thanks for your four-star rating and for your feedback, detailed reviews like this help us to improve our product offering.

Happy to hear that yourself and your family enjoyed our boxes and that you are looking forward to Hello Yummy boxes every month :)

We also hope your friend enjoyed the coffee pods and we will pass your feedback onto our team to help when building future boxes. Not all customers receive our lucky dip items and we wish you luck for next time 🤞

We are excited for you to see what's in store for our upcoming boxes!

Best,
Rose

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great concept

Great concept - fabulous products - excellent customer service 👏

4. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Helloyummy Box-Logo

Antwort von Helloyummy Box

Hi Slaney,

Thanks for your five-star rating!

We really appreciate your positive feedback, it's great to hear that you're happy with our products and customer service!

We hope you keep enjoying your monthly Hello Yummy box and we're excited for you to see what's in store for the upcoming boxes :)

Best,
Rose

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr