Good Vibes Bewertungen 53

TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

When I first signed up and made my first withdrawal it took about 72 hours which I was ok with ..... But I'm on about my 10th cash out now and you would think the cash out process gets quicker and qui... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is straight trash im sure they get a commission from he link you sign up on. 6 months of paying and NOT 1 single thing was removed not even an address update. this is a lie and may the trash serv... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Locked my account with no explanation, no response from emails and no way to contact. I suffer from mental health and they made me unable to access my money to pay my bills etc. I would stay clear fro... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They advertise all week at being open till 10pm and when I make the trek in at 8pm they're closed. Ridiculous

Unternehmensdetails

  1. Finanzinstitut

Vom Unternehmen geschrieben

Thank you for supporting the Good Vibes Card, the app and debit card dedicated to helping you positively impact the environment and take meaningful action against climate change 🌎🌳🌊. We’ve now closed the Good Vibes Card consumer app and debit card as we shift our focus to working directly with businesses to help them integrate sustainability into their products and services. We're proud of the incredible environmental achievements our community made possible, from preventing ocean-bound plastic waste to planting thousands of trees worldwide. Although the Good Vibes Card has now closed, our commitment to positive environmental action continues through our collaborations with businesses around the world, ensuring transactions remain a powerful force for good. Thank you for being part of this positive journey. The good vibes and impactful actions carry on.


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

53 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Faster payouts for more frequent players?

When I first signed up and made my first withdrawal it took about 72 hours which I was ok with ..... But I'm on about my 10th cash out now and you would think the cash out process gets quicker and quicker the more you play but that has not happened with me and it can be SUPER frustrating at time.... Knowing you sink a lot of money into their site and moving up tiers only for the cash out time to be just under 72 hours. Prove me wrong this time GOOD VIBES!! And I'll update it if I get my $500 any quicker this time.

19. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DONT WASTE YOUR TIME or $$

This is straight trash im sure they get a commission from he link you sign up on. 6 months of paying and NOT 1 single thing was removed not even an address update. this is a lie and may the trash services they have peddled to others come back to them.

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I would not recommend this casino to nobody. This was my experience so they give you a gift box. I had $140 they give me 50 of it I play for I don’t know two or three hours go to cash out and then they say I still have play through to play they don’t show you a play through or tell you you have a play through when you do it OK so I finished the play through go to cash out I will get back to you in a short period of time Hours later go to cash out. I will get back to you later hours later same thing I emailed her Customer Service three times I receive an email saying that they got my ticket. Don’t get back to me so basically they’re just putting you off. They’re not gonna pay you until you lose all your money. This is probably one of the most chemist casinos I’ve ever played on but they are a scam and any good review they have is when they probably posted themselves because they’ve figured out how to work the system.

7. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Since I'm not allowed to login to claim…

Since I'm not allowed to login to claim my free spins and this happens everytime till they expire and I have never won on your site I believe it's a fake site cancel sending any notification, offers, gifts, and/ or messages whatsoever etc. to my email i opt out of any of these and if any of these are sent to me it will be considered harassment and you will automatically be in agreement to pay any lawyer fees and courtroom fees also you agree to pay me 100,000$ in compensation for my time and mental anguish from not being left alone after I have asked you to stop also if my information is not removed from your company database it will also be considered a violation and you agree to payout according to the fees mentioned prior within this message do not contact me again in any way shape or form otherwise you also agree to pay the fees specified prior within this message.

6. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STILL HAVE NOT RECEIVED REDEMPTION…

I have been trying to receive my $100.00 redemption for almost a month now. Goodvibes has no real customer support except to email. I did my KYC verification and then apparently that wasn't good enough because Goodvibes requested more documentation so I uploaded and tried to redeem again, that didn't work Then Goodvibes wanted me to fill out a tax form and upload a picture of my social security card, I uploaded both of those. I didn't feel comfortable giving all this personal information to an online casino, no other online casino has requested all of this personal information from me before. I still have not received my redemption nearly a month into my first redemption request, still nothing. Come on Goodvibes it's only $100 PAY ME!

28. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I recently had an experience with Ekko…

I recently had an experience with Ekko and, overall, it was mixed. While their platform initially seemed promising, I encountered several issues, such as unexpected communication about account balances after closure and limitations in service offerings. Some customers have reported account access challenges, which can be concerning. However, it's important to approach these situations with patience and ensure open communication with the bank for resolution. Ekko has potential, but there are areas that could be improved for a smoother customer experience.

11. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I communicated with a very pleasant…

I communicated with a very pleasant lady by the name of Themikhaa. She went far and beyond to help me with all my frustrations and queries, I was out of frustration very rude to her and she kept her composure and tried very hard to calm me down and set my mind at ease. Thank you Themikhaa keep it up.

28. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Harassing about an account

I've had an account with this bank like in 2021 , and I've closed the account, sending me emails and harassing me about there's minus on the account balance? Why you contacting me about something like this? There was never a minus otherwise you wouldn't have closed the account? After 3 years you harassing me about there's a minus? Stop sending me emails, i don't want to receive emails about an account that's been closed for 3 years ago? Or are you saying just because you have my details you can do whatever you want? Don't open account with this bank or give them your details.
Resolve this asap!

27. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

We are truly sorry to hear about your experience and fully understand your concerns. We appreciate you bringing this to our attention, as this is not the level of service we aim to provide. Please rest assured that we take these matters seriously and want to resolve this issue as swiftly as possible.

Due to privacy regulations, we cannot discuss account-specific details here, but we encourage you to contact us directly at hello@ekko.earth. Our team is ready to look into this matter and provide a solution.

Thank you for your patience, and we hope to resolve this for you promptly.

Warm regards,
ekko

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Waiting on the next update for the…

Waiting on the next update for the following , cashback rewards when spending with Ekko card,the option to request a replacement card straight from the app,cash deposit at paypoint or post office , Google Pay and Apple Pay ,all services are great and waiting for better and better to growing up with the wonderful Ekko card .🤗🎶👍😊

4. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE

This is terrible so I have tried paying my monthly payment which I pay every month for and no payments gone in to then be told 2 days later that my accountnis under standard review which if I didn't contqct them I would never of know and yet all this time later they ask me what I will bebusing the account for I replied them and now still waiting for a update the lack of response is almost comical no respect at all but yet they want there monthly payment im literally juat going to close this qccount soon and thank god I didn't have any money in there
And sadly the positive reviews theat has been left for this company are completly fake fake fake.

13. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

We sincerely apologise for the experience you’ve described and fully understand your frustration. This is not the level of service we strive to provide, and we appreciate you taking the time to share your concerns with us.

Due to privacy policies, we are unable to address account-specific matters on public platforms, but we would like to assist you further. Please reach out to us directly at hello@ekko.earth, and our team will be happy to provide the necessary support and clarification.

Thank you for your patience, and we hope to resolve this issue for you as quickly as possible.

Warm regards,
ekko

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AND REPORT THIS BANK

I HAD THIS ACCOUNT FOR ALMOST 6 MONTHS. NEVER HAD NO MORE THAN £200 PUT IN. TODAY THEY EMAILED TO SAY THERE CLOSING MY ACCOUNT COS THE SERVICES PROVIDED TO ME FALL OUTSIDE THEIR RISK APPETITE. BUNCH OF TOSSERS. M**** Vara is the CEO for the place

18. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

We are truly sorry to hear about your experience with ekko, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We understand how frustrating this situation must be for you, and we want to reassure you that delivering transparent and reliable service is always our goal.

Unfortunately, due to privacy regulations, we cannot discuss individual account details here. However, we encourage you to reach out to our support team at hello@ekko.earth. We’d be happy to assist you further and provide more clarity on the situation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Akashni..

Akashni... She' friendly, welcoming and professional.... All ,thanks to her that I'm now a share holder

Keep it up!!!!

7. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgusting Experience!

Absolutely terrible app and awful customer support. They say they have fixed the faulty document scanner, and i should try opening an account now, after i tried, everything went well, except the selfie scanner, which started to lag as well, this resulted in a system glitch in the app that said an account could not be opened for me, when i asked them to fix this and ask them why of this error, they responded with a false, vulgar, ingeniune and misleading email, mentioning they regret that they could not open an account for me. I know how the FSCA/FCA works and this fake app does not do a credit check when opening an account, so it should be able to open an account fine, the fact it didn't, proves the people behind this app are deceptive and selective, clearly this app is fraudulent and a scam and customer service' behaviour is very concerning and appalling! What's the point telling me to try opening an account claiming you have fixed all the issues within this decietful app, since you won't open one for me in the first place?

6. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

We're genuinely sorry to hear about your experience with our app and customer service. We want to clarify that the message you received stating an account could not be opened for you was not due to a glitch with the selfie scanner, but rather because your application did not meet our verification requirements at this time.

We take allegations like yours very seriously, and we want to set the record straight. We assess each and every application impartially and consistently, following our internal verification process. Accusations of racial bias or fraudulent behavior are untrue and not aligned with our company values.

Regarding the earlier issue you faced with the application process, we apologise for any confusion. Resolving technical issues with the app doesn't automatically imply that an account will be opened; applicants must still meet our eligibility criteria.

We value your feedback, and we're here to discuss any concerns you may have. Please feel free to reach out to us at hello@ekko.earth for a more in-depth conversation. Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT OPEN A BANK WITH THIS BANK THEY…

DO NOT OPEN A BANK WITH THIS BANK THEY STOLE MY STUDENT FINANCE MONEY IN 2022 AND LOVKED MY ACCOUNT AND LIED SAYING THEY RETURNED THE MONEY AND THEN LIED AGAIN SAYING THEY WILL SEND IT TO MY NEW ACCOUNT THEYRE SCAMMERS AND I WILL BE TAKING THIS FURTHER

20. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

Hi Justin,

We're sorry to hear about your experience. We take all feedback seriously and are committed to resolving any issues our customers face.

Regarding your concern, we want to assure you that the payment in question was processed and evidence has been provided to you. We have been in communication about this matter since December 2022. Due to privacy considerations, we can't discuss specific account details on a public forum.

If you have further questions or need additional clarification, we kindly request you reach out to us at hello@ekko.earth for a confidential discussion.

Best regards,
The ekko team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Took £780 and locked my access now i…

Took £780 and locked my access now i cant even pay my rent, will definitely be pursuing legal action

10. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

Dear Godly,

We're sorry to hear about your concerns and would like to express our regret for any distress you may be experiencing. At ekko, we strive to ensure all our customers have a smooth and positive experience with our services.

Please be assured that any account closure decisions are made in line with our company's terms and conditions, and these decisions are never taken lightly. We understand that the closure of an account can be a significant inconvenience, and we always aim to communicate any such actions promptly to the account holder.

As we respect your privacy and confidentiality, we cannot discuss your specific circumstances in a public forum. However, we would like to encourage you to reach out to our customer service at hello@ekko.earth. Our team is ready and willing to help clarify any concerns or misunderstandings regarding your account.

Thank you for your understanding, and we look forward to assisting you in resolving this matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Locked my account with no explanation

Locked my account with no explanation, no response from emails and no way to contact. I suffer from mental health and they made me unable to access my money to pay my bills etc. I would stay clear from these and join a real bank. And tried to remove my review.

29. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Good Vibes-Logo

Antwort von Good Vibes

Dear Adino,

We are genuinely sorry to hear about your experience with ekko, and we appreciate you taking the time to share your concerns. We understand the impact that such situations can have on our customers, and we want to assure you that our top priority is to provide transparent and efficient services.

We would like to address your concerns further and provide you with the appropriate assistance. However, due to privacy policies and to maintain the confidentiality of our customers' information, we are unable to discuss the specifics of individual accounts on public platforms.

We encourage you to get in touch with our customer support team at hello@ekko.earth. Our team is more than happy to provide you with the necessary information and guidance regarding your account.

Warm regards,
ekko

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr