Juiced Bikes Bewertungen 787

TrustScore 1.5 von 5

1,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Response to Ruth Bellotti: This exact same thing just happened to me (Oct 2024). As a result, I returned bike to Juiced after return approved on their website stating shipping address in San Deigo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased the new jet pro bike and I am having issues. Customer service does not respond. Seems like the company is out of business. They lost a law suite on a patent. DO NOT buy from them.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I pre-ordered a bike in April that was to be shipped in "late July". When it never arrived, I spoke to customer service in early August, I was told pirates had taken control of the shipment and it wou... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company out of business or they stop costumer service responds completely. 2 weeks ago both a battery to support my bike. It's simply not working and I don't have any response from them at al to... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrradgeschäft
  2. Sportgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Since 2009, Juiced Bikes has been a pioneer in the high-performance e-bike industry, specializing in engineering rides that go faster and farther by blending classic style with modern power. This technical expertise is fueled by a simple truth: riding is in our blood. Whether it's road, dirt, or gravel, our obsession with the ride matches our obsession with building quality bikes that kick up a bit of dust. In 2025, Lectric eBikes, stepped in to take Juiced under its wing. With Lectric’s industry-leading expertise and Juiced’s legacy of performance engineering, a new chapter of biking is about to begin.By combining Juiced’s performance-first engineering and bold, carefree riding spirit with Lectric’s focus on value, reliability, and industry-leading technology, riders get the best of both worlds: high-powered performance without sacrificing affordability or everyday dependability.


Kontaktinformationen

1,4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

787 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Juiced Customer service has been excellent

Juiced Customer service has been responsive to all my inquiries. I bought my bike used so I can't comment on warrenty response.

Update: I bought a new HyperScorpion several years ago to replace my Indigogo Scrambler. It's a great bike that I lover riding. I had to replace my Headlight and had no problems with Customer Service.
I look forward to the new iteration of Juiced Bikes.

19. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Mythrus, thank you for taking the time to write a review. We are pleased to hear that you had a positive experience with the former Juiced team. This is the kind of service we expect to continue with our new ownership and staff. Always feel free to reach out to us at contact@juicedbikes.com if you need anything or want to say hi!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

My Rip Current S so far has been good…

My Rip Current S so far has been good overall. My issue is the reviews on their website are selective. I posted a positive review on the bike but a negative on their finance company Klarna. They initially posted the review but after awhile they took it off. When there is an excess of 5 star reviews on any product online it is usually a result of them selecting which reviews are going to be posted. It is possible to have a true 5 star product but when you look at third party review sites and they don't sync with the company reviews they are obviously skewed.

16. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

James, thank you for writing a review here on this forum. We, as the Juiced Team, are a completely new company looking to transform the way Juiced is known in the community. You can count on us for complete honesty and transparency going forward. Please reach out to our team at contact@juicedbikes.com if you ever need anything. We look forward to serving you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

There customer service is AWFUL

There customer service is AWFUL! Can't get anyone on the phone. They never call you back when you leave messages and they never actually reply to any emails you sent through the system.

I bought the upgraded off road kit - it's got less power than the original. Can't ask a question, can't get a refund... Obnoxious.

17. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey there, thank you for your review. We are so sorry that this type of service is what you experienced. We want you to feel heard and seen as a customer. Please email us at contact@juicedbikes.com, and we would be happy to assist in coming to a favorable resolution for you. With our new ownership and support staff we would love to serve you better.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Customer service very lacking

Bought a rip current the tail light was busted when notified they sent me a new one which was great. Then bought a Cross current the paint on the rack was already peeling out of the box and the tail light on this one could never work with The way it was built. Notified them sent pictures and emailed them with zero response. Seems they stand by their product as long as it’s cheap and easy otherwise zero

16. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey, Jay, we are sorry for the lack of good customer service you received from the old Juiced team. Now that Juiced has completely new ownership from top to bottom, we are looking to get you and the Juiced customers the service you deserve. Please email us at contact@juicedbikes.com, and we would be happy to assist in coming to a favorable resolution for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All Smiles

I purchased a Scorpion the end of November 2020. I emailed them once before the eBike had shipped to get an ETA on the arrival. Customer Service promptly responded with a tracking number and that it had shipped. It arrived with no issues, as the packaging was impeccable. It was easy to put together as their tutorial videos are in-depth and easy to follow. I have enjoyed many rides on this and also ordered some mirrors and a seat extension, which I received very quickly.

This company makes quality eBikes and I get stopped everytime I am out riding as people want to know where to get one.

8. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Ky, thank you for taking the time to write a review. We are pleased to hear that you had a positive experience with the former Juiced team. This is the kind of quality and service we expect to continue with our new ownership and staff. Always feel free to reach out to us at contact@juicedbikes.com if you need anything or want to say hi!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY FROM JUICEDBIKES!!!!!!!

I purchased my regular scorpion (Non-Hyper) on september 3rd 2020 for 2,100 dollars US. After few weeks, JUICED drastically decreased the price for the bike at 1,499. I message JUICED and it took them 3 weeks to reply and they still wouldn't partial refund me. This is not the only issues i've had with JUICED,, the bike is cheaply made, i can't change my rear tire because i can't remove the anti-dropper that's protecting the wheel to come off. The suspensions are garbage, make sure to slow down at 5MPH when you're going over a pothole or else your dream might finally come true and be able to fly like a bird. The bike came with major scratches, they told me they were going to send "touch up" paint, it took them 2 months to send me black nail polish as "touch up" paint LOL. This company is straight up trash. They won't reply to you, they even blocked me on IG after sharing my experience and they also delete all the negative reviews you left on their website. STAY AWAY.

22. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hello Emanuel, thank you for your review! We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced. We understand how important it is to ensure all customers are taken care of, and we regret that your experience did not meet our expectations. We want you to feel heard and seen as a customer. Please reach out to us at contact@juicedbikes.com and we would be happy to help with any questions or concerns. With our new ownership and support staff we would love to serve you better.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Juiced Bikes it is the exactly example…

Juiced Bikes it is the exactly example why I don't like nothing made it in china. I have a lot of problems with my camp scrambler with only 50 miles. Custumer service is a nightmare they do not answer e-mails they do not answer calls. Once I got e-mail from them with instructions to see if I can fix the bike myself. What a horrible experience. 1,800 dollars for a junk bike.

17. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hello Macros,

I apologize, as we should have made more of an effort to follow up with you after our last conversation. In that message we asked the following:

“If the cable is disconnecting you might need to adjust the slack of the cable. The cable is routed by zip ties, you should be able to get more slack by stretching the cable position.”

Base on your review, this may not have resolved your issue. We are sending you a follow-up email and will attempt to contact you via phone. Please let us know what issues you are currently experiencing and we will provide the best solution. If you would like to speak with me personally please give us a call and request to speak with the Customer Support Supervisor.

Thank you for your feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not as far as claimed, …

Juiced bike is the sam BASE as all the other top end Chinese bikes. Today Ebikes are all the same base with cosmetic differences for each company.

Juiced is expensive
And bikes does not last nearly as long as they claim, even with upgrade battery 52v

The customer service is not good at all and basically dont care

Wouldn't buy from them again as you can buy same product elsewhere

10. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey there, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear the product quality you received was not to the standard you deserve or we expect. We would be more than happy to see what we can do to help you out, feel free to email us at contact@juicedbikes.com. The new team at Juiced looks forward to serving you!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great Bikes but terrible support UPDATE

Great Bikes but terrible support. Bought 3 RipCurrents over Christmas. We unfortunately broke our front fork on a month old bike and after multiple emails have no reply and no idea of how to repair the bike. More than happy to pay what it takes. All it takes is a yes or a no to keep a customer happy!

UPDATE - Received an email and the part was shipped right away. Putting it down to Covid and have heard they have sold a lot of bikes and do not have the Support Staff to handle all the inquiries. That said if you are an Online only business you have to get that part of it right.

4. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Alan, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear the service you received was not to the standard you deserve or we expect. JUICED now has new ownership and support, hoping to make things right and give the high-level customer service you deserve. Feel free to email us at contact@juicedbikes.com. We look forward to serving you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They lie and don't do what they say!!!…

Absolutely the worst customer service ever. They do answer there phone but they lie! I have been waiting on a $2200 refund for over a month. Bikes come with cheaper tires and derailers than they say. They tell me the refund is being processed for 3 weeks now. They will take your money quickly and sound super sweet and helpful and available but when you have any issues (and you will) they tell you the same old thing with no results. Going to the BBB. They are a horrible company that does not have a long term vision. Go anywhere else!!!

27. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey Tony, thank you for leaving a review. We are so sorry to hear about your experience with the former Juiced team. Honesty is a top priority for our new team at Juiced so that you can feel confident in your purchasing power as a customer. We are here for you and if you have any questions or concerns please reach out to us at contact@juicedbikes.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

15 miles only on my new hyper scorpion …

15 miles only on my new hyper scorpion it stopped working. Battery detective called customer service 100 times they never answered my call. This is a nightmare. Please don’t buy bikes made it in china.

18. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hello Ariana!

During high call volumes we recommend customer send a email, we are happy assist with any issues you may be experiencing. Please use this link to submit a service ticket and we will respond. Besure to include your order#.

https://support.juicedbikes.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360001062832

Thnk you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service

Worst customer service. I bought my bike in September and can only get 19 miles per charge on my Hyperscorpion which they lie in stating that you get 75 miles what a joke. I called and text with customer service and to explained what was going on with my battery, finally they said they will send me a box to package it up and send it back which I did they have had my battery for three weeks so they can evaluate it, I haven’t heard anything from them so I keep calling and they sent me to technical support extension and they never pick up this happened three different times when I was on hold for 45 minutes hoping somebody will pick up they just keep passing the buck and my battery is held hostage with no answers . Buyer beware I should’ve listen to all the other reviews about this bike and the batteries and the customer service never again .

5. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey Vick, thank you for taking the time to write a review. Juiced Bikes, now under new ownership, is excited to pave a new path forward. Holding your parts hostage is not something you deserve as a customer. We want you to feel heard and seen and to be provided with practical solutions. Please reach out to us at contact@juicedbikes.com and we would be happy to help with any way we can make it right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I just don't trust a company that posts…

I just don't trust a company that posts only 5-star reviews on their website! After owning a Juiced Scrambler for about a year, I sent a review to them that was only 2 stars. For good reason; seat foam that flattened out after a couple months, (I only weigh 140 lbs), non-adjustable seat makes for very uncomfortable pedaling for anyone taller than about 5'5", lack of accessories like a basic rack make it difficult to carry anything, etc. But did they put it on their website? Nope, they only post 5-star reviews which is just plain dishonest and misleading. Sold my Juiced and bought a Himiway, better bike for slightly less money.

3. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey Sam, thanks for your feedback! We're sorry to hear the Scrambler didn't meet your expectations regarding seat comfort, adjustability, and accessory options. Juiced has new ownership, and we strive for delivering high level serves that can build trust. Feel free to email us at contact@juicedbikes.com. We look forward to serving you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was kinda fkn nervous about my…

I was kinda fkn nervous about my purchase when something went wrong and I read that their customer service was bad. Initially it took a couple of days for them to respond but they sent me a tail light because mine was defective and fenders. It turned out there was a bigger issue and they exchanged my bike for a brand new one!!! I am waiting to receive my replacement hyperscorpion and im pretty damn happy it wasnt as bad as some of these reviews I see.

14. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey David, thank you for taking the time to leave a review. We are glad that everything got handled and that you are happy with the bikes. Juiced now has new ownership and a customer service team. We have a new lineup of bikes coming soon. To stay up to date, feel free to email us at contact@juicedbikes.com. We look forward to serving you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

Terrible customer service. Don’t buy from Juiced. Look at Rad or the many other. Google top 10ebikes and buy one of those. Juiced is a rip off. I purchased a bike two days ago and the holiday $100 promo was left off. Unfortunately I didn’t catch it until today. I verified the pricing hadn’t changed and that the promo code was still active. I emailed juiced of the error and they would not honor the promotion citing policy and that prices vary. Yet nothing had changed since my date of purchase. They are just refusing to honor the ongoing promotion. I will not do business with this company.

29. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Thank you for taking the time to submit this review. Providing customers with the highest level of support and service is always a top priority for our team. We quickly investigated your order and communication history with our Service Team. It appears that you were provided with a discount of $100 per bike on the two bikes you purchased, which is equal to the holiday promotion. Looking at the message exchanges, it appeared you were satisfied with your purchase and the service you received. I believe our Director of Customer Success also followed up earlier this week to make sure you're happy with the resolution. If that's not the case, please do reach out to our Customer Service team ASAP so that we can make sure you're 100% satisfied.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service ever

Worst customer service ever. Sent me a bike with defective pedal assist, and they make it incredibly hard to get any answer about what they can do. Worst customer service - do not buy bikes from this company, unless you want a headache. They suggest that due to great interest in E-bikes that they have to make you wait two business days to get back to you - then they never get back to you? They do not provide you with a phone number to contact the company directly. Horrible customer service, worst ever. Also their technical support is non-existent, this is a well marketed company that just fails in so many ways.

29. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Parker, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear the service you received was not to the standard you deserve or we expect. Juiced's new ownership believes in top-level customer service. We would be more than happy to see what we can do to help you out. Feel free to email us at contact@juicedbikes.com. We look forward to serving you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Buy a juiced bike only if you want to buy a second bike in a couple years

Juiced bikes are a good ebike until it brakes. They have terrible customer service and stock zero to no repair parts. The bikes are only supported for a couple years and then your bike is obsolete and parts are even harder to get. Spend a little more and get a fully supported ebike

20. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hey David, thanks for your feedback! We're sorry to hear about the issues you've faced with the old customer service, parts availability, and bike support. Juiced now has new ownership with a new support team that can't wait to make things right and build trust with all of our Juiced customers. Please reach out to us at
contact@juicedbikes.com. We are more than happy to help. Going forward, we hope to give you the top-level service that we strive for.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't get duped by juiced bikes' bait…

Don't get duped by juiced bikes' bait and switch pricing strategy or just don't buy from them at all. Especially not at their misleading "sale" prices. They advertise a false sales price throughout the year when that's the price that they keep most of the time unless they actually run a real flash sale where the bikes are discounted $1,200 to $1,500 off their "regular" price. It's a bait and switch type of pricing strategy that's really unethical since ebikes are a relatively new thing and consumers don't quite know what a deal for these bikes look like yet. I would'nt be warning buyers of this pricing scheme if they were ethical enough to take care of customers who received their bikes days before their actual sales with some kind of store credit or price matching. So look out for their misleading deals and or just buy from better companies that value their customers like Bolton e bikes or even Radpower bikes.

I purchased a hyper scorpion that was supposedly discounted from $3,500 to $2,800. 4 days after receiving it, Juiced runs a flash sale on the bike for $2,000 and $1,600 for the regular scorpion. Thats a large amount for such a short period of time and Juiced wasn't willing to work out any fair resolution at all. Not even store credit on another bike.

As many others have mentioned, they have the worst customer support. I read the bad reviews but still bought 2 bikes to use as part of my delivery business. I assumed that most complaints were due to mechanical issues and figured I was knowledgeable and handy enough to avoid needing to contact them for mechanical issues.

However, $800 is a lot of money in such a short period of time so I tried my luck with calling them and even offered to take ANY fair resolution such as partial store credit. They wouldn't do anything at all and litterally said it's because "no other online retailer offers price matching" which is obviously false. I shop almost exclusively online for everything and have never had any company tell me they won't consider ANY type of reimbursement solution due to a recent sale. Especially for something that was purchased this close to the day of it's discount.

I would have purchased 2 more bikes from them today for my business if they showed me they were a fair company to work with by offering store credit or something. Now I know they're just a bad company that's unreasonable and doesn't value their customers for all types of reasons. not just when their product fails.

If you're new to ebikes like me and don't know if their fake "sales" price is a deal or not, its NOT. It's literally their regular pricing and doesn't change unless they run a real flash sale. I recommend buying from a company that's reasonable and value's your business. Juiced is neither which is sad. I will be buying my other delivery bikes from another company from now on since good business practice is priceless

16. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hi, Jason, we appreciate you sharing your concerns. To clarify, Juiced is under new ownership, and we are fully committed to supporting our riders and honoring our service goals. We’d love the chance to prove our commitment to you. Please reach out to contact@juicedbikes.com so we can discuss a favorable resolution for your specific situation.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

this company is beyond bad

this company is beyond bad. I bought a bike from them 3 weeks ago. it doesn't work. I have sent over 25 emails because their contact number goes straight to voice mail.

they have ignored ALL of my messages. I am sitting here with a broken bike and no idea of what to do with it

9. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Hello Ruth, thank you for bringing this to our attention. We understand the frustration of waiting for a refund or return. Our new ownership and leadership team is currently looking into any way we can help the old and build trust for all Juiced customers. Please reach out to us at contact@juicedbikes.com. We are more than happy to help. Going forward, we hope to give you the top-level service that we strive for.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Non-existent customer service-do not buy!

Bought a $2400 bike form them on Sept 7 for my wife. We didnt do the research aside from a raving recommendation on a specific bike from one of her colleagues.
Bike delivered damaged Sept 17 after multiple Fedex delays.
No phone support ever
48-72 hours on avg to respond to email once support case opened. Only received a phone call after escalating on JB's Facebook page Tweeting and Direct Messaging Tora on LinkedIn.
They insisted I try to repair the bike on my own with parts that they would send. I refused and told them we wanted a new undamaged bike. They sent a return label and I had to package things up on my own.
As a result of the experience we demanded a full refund which they processed one day before the first payment was due on Affirm.
We will now research top bikes JB didn't even make it to Wired.com top 12 E bikes
Once we find a desired model will look at the electric bike review site
Bottom line is you cannot expect customers to shell out more than $2000 and not have a customer service infrastructure in place. Very disappointed!

Juiced Bikes should halt all sales until they have CS running in an acceptable manner. Tora's note from Aug 27 is falling on deaf ears for now. I do hope they can and do better in the future

8. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juiced Bikes-Logo

Antwort von Juiced Bikes

Dani, thank you for sharing the details of your experience. We are truly sorry for the stress caused by the shipping damage and the communication gaps you faced while trying to resolve it. We completely agree that a premium investment deserves a premium support infrastructure.
Please know that Juiced is now under new ownership, and we are currently overhauling our customer service processes, including better phone availability and more efficient resolution paths to ensure no rider is left in the position you were. While we're glad your refund was processed, we would love the chance to regain your trust in the future. If there is anything else we can do for you, please reach out at contact@juicedbikes.com.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr