Kas20 Bewertungen 131

TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

De spullen zijn echt prachtig die ze hier hebben. Wij zijn bij locatie Almere geweest en daar zijn we ook heel vriendelijk en uitgebreid geholpen. Enige minpuntje vind ik de levertijden die zijn achte... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We hebben 2 tafels met keramisch blad besteld. Het blad zelf is echt prachtig en van mooie kwaliteit. Er waren helaas een aantal miscommunicaties tijdens het proces, wat jammer was. Inmiddels is de za... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nog geen drie jaar geleden bank tafel en stoelen gekocht. De stiknaad van de bank laat los. Te strak gespannen of te weinig stof gebruikt volgens een expert. De reguliere garantie is verlopen... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Via onze interieur stylist kwamen wij terecht bij Kas20. Ze had voor ons een afspraak gemaakt en bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen er hing een goede sfeer en er stonden prachtige... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Rare wijze van levering

Wij kochten bij Kas20 een eettafel en een eetbank, We werden vriendelijk geholpen.
De levertijd zou 14-16 weken zijn, dat werden er 19 . Dat is vervelend , maar hierover is wel
correct gecommuniceerd.
Uiteindelijk werd de afspraak voor levering gemaakt en ze leverden ook op het afgesproken
tijdstip.
Maar de manier van bezorging/montage liet wel te wensen over. De 2 mannen hebben zich
niet voorgesteld, dus ik weet niet over wie ik dit schrijf, maar er werd een eetbank van 260
cm lang in plastic en karton in de woonkamer gezet. Deze was nog niet gemonteerd op de
pootjes. Vervolgens wordt de eettafel binnengebracht, eerst het onderstel en daarna het
tafelblad en deze wordt keurig gemonteerd. Toen vonden de mannen wel dat ze klaar waren,
want, zo vertelde de ene jongeman, we monteren alleen tafels en de bank daaraan hoeft
niks geschroefd te worden. Dat vond ik raar. We kopen voor meer dan 6000 euro meubels,
we betalen 139 euro voor montage en dan moeten we de bank zelf in elkaar knutselen en
zelf het verpakkingsmateriaal afvoeren. Daar heb ik een verbolgen reactie op gegeven, maar
volgens de bezorger had dat met tijd en materiaalafvoer te maken dat ze dat niet deden.
Nadat ik ze te kennen heb gegeven dat ik daarover ging bellen met Kas20 vertrekken ze
toch.
20 seconden later: Ik heb een schaar gehaald en ben begonnen om dan maar in
vredesnaam zelf die bank uit te pakken en …dingdong, daar gaat de bel weer. De jongeman
staat weer voor de deur en vraagt of we er ook voor betaald hebben dat er gemonteerd moet
worden. Ja, we hebben ervoor betaald. Of hij dat ook even mag controleren. Ja, dat mag. Nu
willen ze wel monteren. Er komt toch een schroefmachine aan te pas en met behoorlijk wat
schroeven worden de poten alsnog onder het bankje geschroefd en de
verpakkingsmaterialen gaan ook gewoon mee terug in de vrachtwagen.
Het geeft voor ons toch een bittere nasmaak dat je je eerst een beetje boos moet maken
over de manier waarop je meubels afgeleverd worden. Ik weet niet of ik nog ‘s zaken ga doen met Kas20.
Met de meubels zelf is overigens niks mis .

24. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We zijn enorm tevreden met de service…

We zijn enorm tevreden met de service in de winkel van Esmee, de bezorging en vooral de prachtige tafel van maar liefst 3 meter, de eetbank en de 4 stoelen.
Enige minpuntje; de bezorgers namen het verpakkingsmateriaal niet mee.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Haider heeft ons netjes geholpen en erg…

Haider heeft ons netjes geholpen en erg behulpzaam, dankjewel

30. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Jorn,

Bedankt voor uw positieve woorden! Wat fijn om te horen dat Haider u netjes heeft geholpen en dat u zijn behulpzaamheid heeft gewaardeerd. Wij geven uw compliment graag aan hem door.

Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team Kas20

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Prachtige spullen!

De spullen zijn echt prachtig die ze hier hebben. Wij zijn bij locatie Almere geweest en daar zijn we ook heel vriendelijk en uitgebreid geholpen. Enige minpuntje vind ik de levertijden die zijn achterlijk lang. (3 maanden, wij hebben een eetbankje en 3 stoelen besteld) maar buiten dat echt super mooi en mooie/goeie kwaliteit en we zijn er uiteraard heel blij mee! De mannen die het kwamen brengen en in elkaar zetten ook enorm vriendelijk en behulpzaam.

28. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Marijn,

Bedankt voor uw uitgebreide review!

Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze vestiging in Almere en dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en uitstraling van uw nieuwe eetbank en stoelen. Ook geven wij uw complimenten graag door aan onze bezorg- en montageteams.

We begrijpen uw opmerking over de levertijd. In uw geval heeft u gekozen voor een speciale stof en een afwijkende kleur voor de poten. Hierdoor is uw eetbank volledig op maat en speciaal naar uw wensen geproduceerd. Dat zorgt helaas voor een langere levertijd dan bij standaard uitvoeringen, maar ook voor een uniek eindresultaat dat volledig aansluit bij uw interieur.

Wij waarderen uw geduld enorm en zijn blij om te lezen dat u uiteindelijk zo tevreden bent met het resultaat.

Heel veel plezier met uw nieuwe meubels en bedankt voor het vertrouwen in ons!

Met vriendelijke groet,

Team Kas20

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mooie keramische tafels en goede oplossing

We hebben 2 tafels met keramisch blad besteld. Het blad zelf is echt prachtig en van mooie kwaliteit. Er waren helaas een aantal miscommunicaties tijdens het proces, wat jammer was. Inmiddels is de zaak wel met een oplossing gekomen en hopen we dat alles nu netjes wordt afgerond.

12. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Laura,
Bedankt voor uw review en voor het delen van uw ervaring.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de keramische bladen en dat de tafels aan uw verwachtingen voldoen. Tegelijkertijd vinden wij het jammer dat er tijdens het proces sprake is geweest van enkele miscommunicaties. Daar streven wij uiteraard niet naar.

We zijn blij dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen en doen ons uiterste best om alles netjes en naar tevredenheid af te ronden. Bedankt voor uw begrip en geduld gedurende het traject.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw prachtige nieuwe tafels!

Met vriendelijke groet,

Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Goede levering en heel vlot geplaatst…

Goede levering en heel vlot geplaatst alles door Heidar en zijn collega.

23. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Niels,

Bedankt voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen en dat alles vlot is geplaatst. We geven uw complimenten graag door aan Haider en zijn collega. Zij zullen het zeker waarderen om te horen dat hun inzet zo positief is ervaren.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Team Kas20

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Knullig en tafel slijt snel

Vanaf de bestelling ging er meteen veel mis. Bij de bezorging heeft de bezorger het onderstel bevlekt met een spuitbus, dus deze moest meteen weer mee terug. Na een aantal maanden gebruik begon de verf af te slijten bij het tafelblad. Blijkbaar normaal, 'u zult begrijpen dat de lak niet goed hecht op die ondergrond' was de reactie. Met een potje lak kunnen we dit voortaan zelf bij blijven werken. Echt knullig allemaal. De tafel is verder mooi, de fase van kiezen en kopen was prima, maar door al het gedoe en de toon van communiceren daarna zou ik Kas20 zeker niet aanraden.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Danielle,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het spijt ons te lezen dat het traject na uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat de problemen rondom de levering en de latere afwerking van het onderstel voor teleurstelling hebben gezorgd.

Wel waarderen we het dat u aangeeft tevreden te zijn over de uitstraling van de tafel en de ervaring tijdens het keuze- en aankoopproces. Uiteraard hadden wij graag gezien dat ook het vervolg van het traject positief was verlopen.

Uw feedback over zowel de communicatie als de geboden oplossing nemen wij serieus en zullen wij intern bespreken. Dit helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Ondanks uw ervaring wensen wij u veel plezier met uw tafel en bedanken wij u voor uw eerlijke feedback.

Met vriendelijke groet,

Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vriendelijke bezorging en creatief

Vriendelijke bezorging. Zelfs het grote onderstel kregen ze door hun creativiteit binnen.

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Maud,
Bedankt voor uw leuke review!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de bezorging. Onze bezorgers doen altijd hun best om een passende oplossing te vinden en het is mooi om te lezen dat hun creativiteit ervoor heeft gezorgd dat ook het grote onderstel netjes naar binnen kon worden gebracht.

Wij geven uw compliment graag door aan het bezorgteam. Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,
Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Goed en vlot geholpen ondanks de…

Goed en vlot geholpen ondanks de drukte.
Ook de levering was prima. Hele aardige man.

27. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw fijne review! Wat goed om te horen dat u ondanks de drukte vlot en prettig bent geholpen en dat de levering ook naar wens is verlopen. We geven uw compliment zeker door aan onze bezorger. Veel plezier met uw aankoop!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Eettafel Kas20

Ik heb mijn eettafel gekocht bij Kas20 en ik ben enorm blij met het resultaat! Absoluut een aanrader dus.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw eettafel en het eindresultaat. We waarderen uw aanbeveling enorm. Heel veel plezier gewenst met uw tafel!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mooie tafels!

Door de drukte in de winkel, voelde de verkoper wat gehaast aan. Wij wisten al wat we wilden en hadden niet veel advies nodig, maar daar leek ook weinig tijd voor. Overigens werden we wel netjes te woord gestaan en kun je in de winkel allerlei tafelbladen en onderstellen goed bekijken. We zijn zeer tevreden over de tafels en de levering.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor het delen van uw ervaring en uw eerlijke feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de tafels en de levering, en dat u in de winkel alles goed heeft kunnen bekijken.

Tegelijkertijd vinden we het jammer dat u het adviesgesprek als wat gehaast heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling, ook niet op drukkere momenten. Uw feedback nemen we mee om onze service verder te verbeteren.

We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe tafel!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Eettafel Kas20

Bij Kas20 beland voor een eettafel. In de winkel zijn wij goed geholpen en verliep alles naar wens. Op de ochtend van de geplande levering kreeg ik helaas een telefoontje dat de tafel kapot was gegaan bij het inladen van de bus en daarom niet geleverd zou worden. Gelukkig kreeg ik toen wel een leentafel ter beschikking.

De levering kostte helaas nog wat moeite, doordat wij op de vierde verdieping wonen en we in de winkel niet geïnformeerd waren dat dit een traplift vereiste. Bij de tweede levering was dit alsnog niet opgelost, ondanks dat Kas20 mij had verzekerd dat zij dit zouden oppakken.

Desondanks hebben Heidar en zijn collega mij erg goed geholpen met de bezorging en ervoor gezorgd dat ik niet nog langer op mijn levering hoefde te wachten.

23. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u in de winkel goed bent geholpen en dat onze bezorgers, Heidar en zijn collega, u uiteindelijk goed hebben geholpen bij de levering.

Tegelijkertijd vinden we het erg vervelend dat de levering in eerste instantie niet kon doorgaan en dat er onduidelijkheid is geweest rondom de bezorging naar de vierde verdieping. Dit had uiteraard beter gecommuniceerd en geregeld moeten worden.

Goed om te horen dat de leentafel een tijdelijke oplossing bood en dat het uiteindelijk toch gelukt is om de tafel bij u te leveren. We nemen uw feedback mee om onze service verder te verbeteren.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe eettafel en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen! En heel blij met mijn tafel en stoelen!

22. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en blij bent met uw tafel en stoelen. We wensen u er heel veel plezier mee en zien u graag nog eens terug!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Het was een super ervaring!

Het was een super ervaring!! Eettafel besteld. Na 14 dagen in huis.Bezorging ging ook goed. Tafel was ook gemonteerd. Ik hoefde niks te doen.

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo’n goede ervaring heeft gehad met uw eettafel en de levering. Geweldig dat alles naar wens is verlopen en dat u direct kon genieten zonder zorgen. Veel plezier met uw nieuwe tafel en graag tot ziens!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

In de showroom een tafel uitgezocht

In de showroom een tafel uitgezocht. En een aanbetaling gedaan. Bij levering 2 vriendelijke monteurs die de tafel kwamen brengen en monteren. Bij het afhalen zagen zij ook meteen dat de stalen poot niet mooi gespoten was en hun gaven aan meteen contact opnemen met kas20. Dit gelijk gedaan telefonisch en werd doorverwezen naar de e-mail. Na een week e-mailen zijn we er tot nu toe nog niet goed uitgekomen. Wij hadden vrij specifieke wensen en dit hebben we ook nagevraagd in de showroom. Bij binnenkomst bleek de stalen kolompoot wel degelijk een ander model te hebben en het spuitwerk was niet al te best. Voor mijn gevoel wordt deze klacht niet serieus genomen en wordt met een kleine compensatie de klacht afgedaan.

Update: na 19 mails zijn we uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen. De leverancier van de bestelde poot bleek te zijn veranderd waardoor inderdaad de poot wezenlijk anders was dan de door ons bestelde poot. Ze gaan nu alsnog de “oude” poot maken en monteren.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Thomas,

Bedankt voor uw uitgebreide review en voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat de levering van de tafel in eerste instantie niet volledig aan uw verwachtingen voldeed en dat het contact hierover langer heeft geduurd dan wenselijk. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden.

Zoals u aangeeft is inmiddels gebleken dat de leverancier van de kolompoot het model had gewijzigd, waardoor deze inderdaad afweek van het model dat u in onze showroom had uitgezocht. We begrijpen goed dat dit voor verwarring en teleurstelling heeft gezorgd.

Gelukkig hebben we samen een passende oplossing kunnen vinden en gaan we alsnog de oorspronkelijke poot voor u laten maken en monteren, zodat de tafel volledig aan uw wensen voldoet.

Bedankt voor uw geduld tijdens dit proces en voor het updaten van uw review. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Vriendelijke groet,

Didier - Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kas20 is absoluut een aanrader!

We zijn erg goed geholpen door Daan in Helmond. Ze heeft prima met ons meegedacht. Inmiddels staan de tafel en stoelen al een paar weken in ons huis, we zijn er superblij mee! De eiken tafel is zo mooi gemaakt, echt vakwerk!

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de tafel en stoelen.

We geven het compliment natuurlijk ook door aan Daan in onze showroom in Helmond, zij zal het zeker leuk vinden om te horen dat ze jullie goed heeft kunnen helpen en meedenken.

Heel veel plezier gewenst met jullie prachtige eiken tafel en stoelen, en bedankt voor het vertrouwen in Kas20!

Vriendelijke groet,

Didier - Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

goed geadviseerd

goed geadviseerd, prettige ervaring. Eindresultaat een mooie eettafel07

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u het advies en de ervaring als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe eettafel en hopen dat u er nog jarenlang van kunt genieten. Bedankt voor het vertrouwen in Kas20!

Vriendelijke groet,
Didier - Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Uitstekende service met nieuw onderstel.

Een prachtige ovale eettafel uitgezocht met een stoere tafelpoot in Enschede, passend bij onze stoelen.
Helaas na 2 maand beschadigingen op de stoelpoten. Gemaild met foto's en gevraagd om een lakstift of zoiets.
Volgende dag mail terug waarin werd gezegd dat Kas20 staat voor kwaliteit en wij een nieuw onderstel geleverd krijgen!
Inmiddels afgeleverd en onderstellen omgewisseld...dank jullie wel voor deze top service en de prachtige tafel.

17. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw ovale eettafel en dat deze goed past bij uw stoelen. Natuurlijk vervelend dat er beschadigingen ontstonden aan de stoelpoten, maar we zijn blij dat we dit snel en naar tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen.

Veel plezier gewenst met uw prachtige tafel en bedankt voor het vertrouwen in Kas20!

Vriendelijke groet

Didier - Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

excellente service!

Nog geen drie jaar geleden bank tafel en stoelen gekocht. De stiknaad van de bank laat los. Te strak gespannen of te weinig stof gebruikt volgens een expert.

De reguliere garantie is verlopen maar gelukkig heb ik nog een aanvullende garantie via een extern bedrijf Iprotect. Die verzaakte simpelweg.

Vanaf dat moment heeft Kas20 volledig de verantwoordelijkheid naar zich toegetrokken.
Ze hebben de best mogelijke oplossing geboden die eigenlijk nog verder ging als waar ik op had gerekend.

Dat laat een groot gevoel van vertrouwen achter. Heel fijn een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

4. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring!

Vervelend om te horen dat u problemen heeft gehad met de stiknaad van de bank, maar we zijn blij dat we dit naar tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen. Ook al viel het buiten de reguliere garantie en liep het traject met de externe partij anders dan gehoopt, vinden wij het belangrijk om verantwoordelijkheid te nemen en samen tot een passende oplossing te komen.

Fijn om te lezen dat dit bij u heeft geleid tot vertrouwen, daar doen we het voor. Uw waardering betekent veel voor ons!

Met vriendelijke groet,
Team Kas20

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nightmare

In August 2025, we placed an order with Kas20 shop in Helmond. We ordered dining table, 8 dining chairs, 2 bar stools, 2 side tables and big corner sofa. The order is more than EUR 10,000. The salesman was great, friendly, helpful with good advice. We informed him that all the furniture is for our newly built house which would be ready between December and January 2026. He said the shop can store everything and deliver to us when our house is ready at once. What he did not inform us is that Kas20 only produces the table. The chair and sofa come from different suppliers. At the end, there would be 3 separate deliveries, very chaotic to organize. All 10 chairs were delivered first with wrong color. The supplier has to reproduce them which would take 8-10 weeks until we get the correct chairs. Next was the sofa which was delivered without the corner section. We informed the shop 2 weeks ago and until now, we still haven’t received confirmation when will we get the missing part. Kas20 keeps saying that they placed the correct order with the suppliers but when things go wrong, they do not have any leverage to speed up the process at all. Only good thing is that there is nothing wrong with the tables. Maybe we are just the minority of unsatisfied customers, but we cannot give more than one star of all the stress that we get from dealing with Kas20 mistakes.

26. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u zoveel stress heeft ervaren rondom uw bestelling.

Er staat in de review vermeld dat de woning gereed zou zijn rond december 2026. Dit moment moet nog komen, waardoor wij graag willen verifiëren om welke order en planning het precies gaat.

Wij herkennen de naam én deze specifieke casus niet in ons systeem. Daarom vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via backoffice@kas20.nl, zodat wij dit kunnen uitzoeken en samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken.

Tot slot: wanneer een bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kan het voorkomen dat deze in meerdere leveringen wordt geleverd, afhankelijk van voorraad en levertijden van verschillende leveranciers. Dit wordt ook vermeld op de orderbevestiging. Indien een klant alles in één keer geleverd wil hebben, kan dat vaak op verzoek.

Nogmaals: we helpen u graag verder. Mail ons gerust via backoffice@kas20.nl

Vriendelijke groet,

Didier Team Kas20

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr