Kas20 Bewertungen 131

TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

De spullen zijn echt prachtig die ze hier hebben. Wij zijn bij locatie Almere geweest en daar zijn we ook heel vriendelijk en uitgebreid geholpen. Enige minpuntje vind ik de levertijden die zijn achte... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We hebben 2 tafels met keramisch blad besteld. Het blad zelf is echt prachtig en van mooie kwaliteit. Er waren helaas een aantal miscommunicaties tijdens het proces, wat jammer was. Inmiddels is de za... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nog geen drie jaar geleden bank tafel en stoelen gekocht. De stiknaad van de bank laat los. Te strak gespannen of te weinig stof gebruikt volgens een expert. De reguliere garantie is verlopen... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Via onze interieur stylist kwamen wij terecht bij Kas20. Ze had voor ons een afspraak gemaakt en bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen er hing een goede sfeer en er stonden prachtige... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top service

Vorig jaar tafel gekocht, super tevreden ermee, er kwam een kleine barst in, gemeld en meteen actie van kas 20, wij dachten dat komen ze repareren, maar nee hoor, nieuw blad geplaatst.
Geweldige service, goede after sales! Blij mee.
Kas20, een aanrader,

18. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Zeer tevreden

Onze nieuwe tafel en stoelen van Kas20 zijn vandaag afgeleverd. Alles zat keurig en zeer professioneel verpakt.
Wij hebben het besteld in Enschede en daar waren we vriendelijk, geduldig en kundig geholpen door Alieda. Al met al zou ik Kas20 zeker aanraden. Kwaliteit voor een betaalbare prijs!

17. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Zeker aan te raden!

TOP TOP TOP! Ik heb het hele proces als erg prettig ervaren. Wij zijn fijn en met aandacht geholpen in Almere. Er was een duidelijke uitleg en goed advies over de kleuren en de mogelijkheden. Het afleveren ging volgens afspraak, vooraf goed geïnformeerd per email en sms. De bezorgers waren erg netjes. We krijgen veel complimenten over de eetkamerstoelen en tafel. Erg tevreden dus.

16. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10/10!

In de showroom (Helmond) ben ik al ontzettend goed geholpen. Ik wist al welke stoelen en tafel ik wilde hebben, maar er werd veel tijd genomen voor de uitleg over de verschillende modellen, stoffen en opties. De medewerker Daan was vriendelijk en geduldig. De communicatie na afloop was perfect: heel duidelijk. De tafel werd eerder geleverd als extra optie, de stoelen hadden namelijk een langere levertijd. Dit was heel goed ingeregeld. Wij hadden een verkeerde inschatting gemaakt qua tafelgrootte en zijn erg goed geholpen toen wij zeiden toch een maat groter te willen. Ook vanuit de bezorgdienst werd goed gecommuniceerd en de stoelen werden achteraf geleverd en aan de eettafel geplaatst door een ontzettend aardige en bekwame bezorger. 10/10!

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vertraagde levering en niet nakomen van…

Vertraagde levering en niet nakomen van afspraken. Helaas houden ze voet bij stuk ook als je hen confronteert met de gebreken.

14. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Bernard, Uw vrouw heeft 1 dag geleden precies dezelfde review geplaatst. Ons antwoord is dan ook bij u precies hetzelfde. Tevens gaf u zelf ook nog eens aan dat u akkoord was met onze oplossing, maar later bleek dat uw vrouw dit niet was.

Hierbij onze reactie: Wat Jammer om deze review te lezen. De werkelijkheid is helaas iets anders. Deze zal ik hieronder schetsen. We hebben 2 afspraken gemaakt met jullie, dit was de levering van de tafel en de levering van het eetkamerbankje later. Helaas had het eetkamerbankje een vertraging van 2 weken en wilden wij gratis een nalevering doen + een korting op het bankje. Echter bleek dat jullie zelf het verkeerde eetkamerbankje hadden besteld in verband met jullie verwarming en muur volgens uw man en daarom wilden annuleren. Met hoge uitzondering en uw situatie hebben we hier akkoord op gegeven middels een % afdracht aan ons voor de kosten die al gemaakt waren.
De extra transportkosten zijn van de factuur afgehaald en de % afdracht van het bankje toegevoegd. De korting die beloofd was indien latere levering van het bankje is vanzelfsprekend niet geldig als wij niets leveren en u annuleert (met ons akkoord).

Tevens heeft u ook aangegeven dat u enorm blij bent met uw tafel, en daarom is het jammer dat u deze review van 1 ster schrijft.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij graag per mail via backoffice@kas20.nl

Vriendelijke Groet, Kas20

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze service

Waardeloze service, komen afspraken niet na. Waaronder veel te late levering en/of korting afspraken of andere gemaakte afspraken op de mail.

15. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Annick, Wat Jammer om deze review te lezen. De werkelijkheid is helaas iets anders. Deze zal ik hieronder schetsen. We hebben 2 afspraken gemaakt met jullie, dit was de levering van de tafel en de levering van het eetkamerbankje later. Helaas had het eetkamerbankje een vertraging van 2 weken en wilden wij gratis een nalevering doen + een korting op het bankje. Echter bleek dat jullie zelf het verkeerde eetkamerbankje hadden besteld in verband met jullie verwarming en muur volgens uw man en daarom wilden annuleren. Met hoge uitzondering en uw situatie hebben we hier akkoord op gegeven middels een % afdracht aan ons voor de kosten die al gemaakt waren.
De extra transportkosten zijn van de factuur afgehaald en de % afdracht van het bankje toegevoegd. De korting die beloofd was indien latere levering van het bankje is vanzelfsprekend niet geldig als wij niets leveren en u annuleert (met ons akkoord).

Tevens heeft u ook aangegeven dat u enorm blij bent met uw tafel, en daarom is het jammer dat u deze review van 1 ster schrijft.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij graag per mail via backoffice@kas20.nl

Vriendelijke Groet, Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kas20 fijn om je tafel op maat te laten maken! …

Kas20 is fijn om je tafel op maat te laten maken. Ik geef echter 5 sterren voor de vervoerder! Vandaag werd bestelling bezorgd door "Heider" (naam kan anders gespeld worden).
Hij belde 15 minuten voordat hij er was op, dat is super.
Hij was erg vriendelijk, professioneel en gezellig en hij heeft mijn keramische tafel en de 2 bijzettafeltjes snel maar goed in elkaar gezet.
Al het verpakkingsmateriaal heeft hij ook weer meegenomen.
Ik ben erg blij met de goede service.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Irene, Dankuwel voor uw uitgebreide en mooie review. Wij zullen uw mooie woorden delen met ons team van de verkoop en Haider. Dit is waar wij het voor doen! Wij wensen u veel plezier met uw meubels! vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superblij met de tafel

Superblij met de tafel. Keurig geleverd en in elkaar gezet door Haider!

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste, Hartelijk dank voor uw 5 sterren review. Wij wensen u veel plezier met uw tafel. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stijlvol en degelijk design met…

Stijlvol en degelijk design met topservice

Bij Kas20 hebben we een prachtige eikenhouten eettafel gekocht, compleet met zes bijpassende stoelen — en wat zijn we er blij mee! De meubels zijn niet alleen stijlvol en degelijk, maar voelen ook echt als een investering voor de lange termijn. In de showroom werden we uitstekend geholpen: vriendelijk, deskundig en met veel oog voor onze wensen. Ook de levering en service aan huis verliepen vlekkeloos; alles werd netjes geplaatst en gecontroleerd.

De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde, zeker gezien de afwerking en het duurzame materiaalgebruik. Een aanrader voor wie houdt van design met karakter én service waar je op kunt vertrouwen. Kas20 levert écht vakwerk!

21. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Raoul, Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de service en de gekozen producten. Wij zullen uw mooie woorden delen binnen ons team, wij waarderen dit enorm. Wij wensen u veel plezier met uw stoelen en tafel. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mooie tafel en goede bezorging

Super mooie tafel en super goede bezorging door Haider!

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Leonie, Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterrenreview. Dit wordt gewaardeerd! Veel plezier met uw tafel. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super mooie tafel

Super mooie tafel. Bezorger Hassan was super vriendelijk en had geen haast.

26. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen uw woorden delen met Hassan, dit zal hij leuk vinden. Wij wensen u veel plezier met uw tafel. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wat een service!

Wat een service!
We hadden een eettafel uitgezocht van melamine waar ik achteraf spijt van had.
Tom heeft het zo geweldig opgelost voor ons, dat we de tafel, die we het mooist vonden, maar te duur voor ons, toch konden kopen! Wat een geweldige service!
Bedankt Tom dat je zo mee gedacht hebt! De tafel is prachtig!
Heel veel succes verder met jullie bedrijf
Lieve groet,
Joke van Haren

17. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Beste Joke, Dankuwel voor uw mooie 5 sterrenreview. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zullen uw mooie review delen met het team. Veel plezier met uw tafel. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Haider is een topper

Haider is een topper. Heel behulpzaam, klantvriendelijk, meedenkend en netjes. Goede service.

6. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen u heel veel plezier met uw meubels!
Vriendelijke groet, Kas20 Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Goede hulp en afhandeling

Ik had een vraag gesteld via de website en werd binnen een dag gebeld. Daarna een bestelling gedaan waar iets niet helemaal goed was gegaan. Maar is daarna perfect opgelost. Ik kan dit bedrijf aanraden

31. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Bedankt voor je positieve beoordeling en het vertrouwen in Kas20! Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost. Dankuwel dat u ons aanraadt. Veel plezier met uw meubels. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Eettafel/salontafels/eetkamerstoelen

Wij zijn bij KAS20 super geholpen in de showroom en goed advies gekregen. Alles is verlopen zoals afgesproken! Van advies tot levering. Haider heeft de bezorging gedaan, alles netjes geïnstalleerd en op de plek geplaatst! Al met al, super service en goede kwaliteit!

21. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Dankjewel voor de mooie woorden! Super om te lezen dat jullie tevreden zijn.
Veel plezier met jullie meubels.
Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastische advies

Dankzij het fantastische advies wat wij in de showroom hebben ontvangen, genieten wij nu elke dag van onze prachtige meubels. Kas20 bedankt voor het advies, goede service en de prachtige producten.

12. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Ontzettend bedankt voor uw mooie beoordeling!
We vinden het geweldig om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij Kas20! Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe meubels! Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwelkomen. Vriendelijke groet, Team Kas20

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Haider heeft ons geweldig geholpen!

Haider heeft ons geweldig geholpen!
Bedankt voor de service!
Grtjs familie Vervoort uit Gennep

15. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kas20-Logo

Antwort von Kas20

Ontzettend bedankt voor uw mooie beoordeling! We zullen dit delen met Haider! Heel veel plezier gewenst uw tafel.
Hartelijke groet, Team Kas20

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr