LightingO Bewertungen 

179
•
TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute joke of a company, I’m on 3 weeks , constantly ignored , they even went above and beyond and said that their warehouse was on fire that’s why the lights been delayed. Completed ghosted and... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered flush ceiling light, order no.( SOOPFNWVY) on 24th April never received, made so many calls to track the order It always goes to voice mail, emails reply was received saying they will give tra... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AT ALL COSTS Lights listed on website as "shipped within 2-5 business days of order" are still to arrive nearly two months later. Only one of many queries was answered -- to the effect that t... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered this fixture after reading all the reviews. Looked at hundreds online and wanted the tannery bronze color with white shades. Most dark finishes feature yellowish or tan shades, which I didn'... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Haus & Garten

Vom Unternehmen geschrieben

Browse pendant lights,wall lights,ceiling lights,flush mounted lamps at lightingo.co.uk - Up to 60% off. Affordable prices on all kinds of lights - Contemporary and traditional lamps for your choose for your bedroom, living room, study, kitchen...


Kontaktinformationen

  • Victoria Street 2 Victoria Square Victoria Square, AL1 3TF, St Albans, Vereinigtes Königreich

  • lightingo.co.uk

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

179 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,4

Alle Bewertungen

(179)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nervous now - Spend nearly £300 no product.

I requested to cancel my order, Just received notification of cancelled order and refund in 7 days.

let's hope so!

Quick Custom Service response,
Thank you

just to add I was advised that as it's very busy it may take longer. I was updated with an email saying shipment should be despatched in 24/48hrs. sadly missed this despatch time

Seen some post here, but the latest 3rd Dec. Still waiting on order confirmation, taken money and no update on my order.
Anyone else experiencing comms delays are you waiting on an item/delivery update.

Why is no answering my emails, no response. please provide an active telephone number. No tracking number provided

15. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Hello,

Your order amount is 285.7 pounds, and we have provided you with a sufficient explanation, which you have agreed to. We also mentioned that if you are unwilling to wait, we can offer a full refund, but we have not received your reply.

Subsequently, we made a full refund and your payment will be returned to your account within 7 working days.

Please do not fabricate facts.

Kind regards

Kaylee

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered on November 10th

Ordered on November 10th, received on November 26th. Despite a slight delay in delivery, the lights are worth the wait! Absolutely love them after installation.

9. Oktober 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Something not right

Light ordered, email confirming this, awaiting delivery number, email stating on holiday sorry for delay delivery number will arrive shortly, email stating they are issuing refund, still waiting, this site is fake, don't order, if you look at the reviews they are all one name other than the bad ones, order at your own peril, shocking that review sites allow this to happen.
Surprise Surprise still no refund or light. Terrible, be carefull here. Guess what still no refund.
Email asking me to wait 7 days, guess what still no refund. Do not buy from this site.16th Still no refund and now no replies to email via there website, be very very carefull. 09/01/24 still no refund and no communication! Don't fall for the reviews on here.

29. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear Andrew,

We sincerely apologize for any inconvenience caused. We want to assure you that all our products are in stock, and we operate from four warehouses nationwide. We strive to dispatch orders from the warehouse closest to you. In cases where the nearest warehouse is out of stock, we dispatch the product from our other warehouses, which may extend the delivery time slightly.

We understand your frustration and regret any delay in your order. In response to your request, we promptly initiated a full refund. Please note that it may take 1-7 business days for the refund to be processed by your bank. We appreciate your patience during this time. If you haven't received the refund after 7 business days, please reach out to us directly.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding.

Best regards,

Allen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Light not received and no response

I ordered a £676 light on 8th october, SRSEEWCNZ before I ordered i checked stock and delivery and they said processing time 3 days, Ive still not received after numerous attempts to contact with no response. I am very worried I will loose all my money. would not recomend.

8. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent experience shopping at…

Excellent experience shopping at lightingo. I purchased a pair of wall sconces, and they are beautiful and functional. The website was easy to navigate, the prices were reasonable, and the sconces arrived in perfect condition. I'll definitely return for more lighting needs.

16. Oktober 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!

PLEASE DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!! It is not very often that I write reviews but I felt I needed to. We spent £170 for a light fitting which we waited for weeks to arrive. On arrival the plastic part of the light fitting was all warped. We have contacted the company numerous times by both email and phone. You are asked to leave a message, but they fail over and over again to get back to you! We have now had to put the matter into the hands of our bank to retrieve costs. SAVE YOUR MONEY! If I could rate this company 0 stars, believe me I would!

7. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake website

Fake website, lights never delivred after two months of waiting and poor customer service by email only. There is no phone number to speak with company represenative.

16. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear Adam,

We apologize for the inconvenience you've experienced. We take your concerns seriously and have investigated your order. According to our records, your order was shipped on the day after your purchase. Typically, deliveries are made within 1-3 business days after dispatch.

However, we understand that you encountered delays in receiving your order, and we immediately contacted the courier company upon your notification. After several days of follow-up, we received a response from the courier company. Regrettably, your package was damaged in transit due to a vehicle accident.

To rectify this issue, we have taken the necessary steps to resend your order. The new tracking number for your package is GV176706873GB, and you can expect its delivery within 1-3 business days. We deeply apologize for any inconvenience this situation may have caused you.

Please rest assured that we are committed to ensuring you receive your order and that it reaches you in the best condition. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us via email. We appreciate your understanding and patience during this time.

Thank you for choosing our services, and we look forward to resolving this matter promptly.

Best regards,

Kaylee

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Discovering the ideal ceiling lights…

Discovering the ideal ceiling lights for my kitchen was a delight. The lights were promptly delivered and installation was a breeze. They've completely transformed my kitchen, turning it into a well-lit and welcoming space. The exceptional quality and service have truly added a radiant touch to my home.

22. August 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Good and bad.

Good and bad.Ordered 2 identical glass drop pendant lights in January. Had to chase order as only one arrived (and with the incorrect bulbs). Lots of the glass baubles were badly damaged, some even broken into 2 pieces and also some of the wires were missing. Managed to make one good light out of the two whilst I waited for replacement baubles which unfortunately I had to wait until June for. Poor communication regarding shipping as no tracking was sent. Items clearly from China which was not made clear. On the positive now both lights are up they look very nice but it was a struggle to get there.

21. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear,

We sincerely apologize for the inconveniences you've faced with your order. Your feedback is invaluable to us.

If any of our products arrive damaged, we are fully committed to providing free replacements. With warehouses in various countries, we strategically choose the most suitable warehouse based on your location, aiming to expedite the delivery of your orders.

Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback guides us in improving our services, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Kind regards

Ann

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t trust the good reviews

Don’t trust the good reviews. As I’ve seen from my previous reviews and interactions with this company, they put a lot of time into poorly made responses to reviews and clearly spend a lot of time on the internet trying to boost their image. Most of those good reviews are probably fake.

Edit: yep. Here we go. They are now requesting more information like my order number, and im calling it now in a few days there will be a response to this review saying that they have no record of my order or asking if im sure it was them i ordered from

17. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

fake company

fake company , i buy wall lighting from them but not sending anything after 18 day , i come to this address but they not here , anyone never buy anything from them

18. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear,

First and foremost, I would like to express my sincere apologies for the delay in your delivery and the inconvenience this situation has caused.

The delay in the delivery of your wall lighting was due to a recent strike action by our courier service. Unfortunately, this unforeseen event has affected the usual timeline of our deliveries.

I am pleased to inform you that despite these challenges, your package has already been delivered. We understand how important this product is to you and appreciate your patience as we strive to resolve this issue promptly.

Once again, we apologize for this delay, and thank you for your understanding and patience during this time. If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards,

Kaylee

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item Delayed delayed and the assembly don't work!!

The item delivery was delayed by nearly 4 months and the lights received are poor quality with no instructions and they don't fit. We have been advised to use different electricians and both had same issues. We requested refund but always comes with bargain, partial refund and also promise to get back in 48house but not heard back. Don't buy this is fraud. I have reported it to Action Fraud.

17. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear,

We apologize for the inconveniences you have experienced with your order. After investigating the matter, we found that your order was successfully delivered within two weeks of shipment. However, due to a strike and an error in the address provided, there was a delay in the delivery process. We sincerely apologize for any frustration this may have caused.

Regarding the quality of the lights received, we assure you that all our products have obtained CE, RoHS, and UKCA certifications, ensuring they comply with British standards and safety regulations. If you require the certification documents, please contact us, and we will be more than happy to send them to you.

We have already sent you the electronic installation instructions for the lights. If you have any further questions or issues, please do not hesitate to contact us. We are committed to assisting you and resolving any problems you may encounter.

Once again, we deeply apologize for any inconvenience caused and understand your frustration. We take your feedback seriously, and we appreciate you bringing this matter to our attention. If there is anything else we can assist you with, please let us know.

Best regards,

Olivia

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

lightingo offers a wide range of lights…

lightingo offers a wide range of lights at great prices. The product quality is excellent, and the quick shipment ensures a satisfying experience. The customer support provided is also commendable. Highly recommended!

17. Juni 2023
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear,

Thank you for taking the time to share your positive feedback with us! We're delighted to know that you appreciate our wide selection of lights at competitive prices. It's wonderful to hear that you found our product quality to be excellent and that our quick shipment contributed to a satisfying experience.

We're committed to providing top-notch customer support, and we're thrilled that you found it to be commendable. Your recommendation means a lot to us. Should you ever need more lighting solutions in the future, feel free to reach out. We're here to assist you.

Kind regards

Joseph

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought some ceiling lights for my new house

I bought some ceiling lights for my new house from this website. They sent them to my house within a couple of days. Super cool customer service always helps me to find what I was looking for in my house. Thanks and cheers mates.

17. Juni 2023
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Hello,

We're thrilled to hear that you had a positive experience with our ceiling lights and services! Thank you for sharing your feedback.

It's fantastic that the lights reached you swiftly and that you found our customer service helpful in your quest to find the perfect lighting for your new home. We always strive to provide assistance that exceeds your expectations.

Your appreciation means a lot to us, and we're delighted to have been a part of your home improvement journey. If you ever need more lighting solutions or have any inquiries, please feel free to reach out. We're here to ensure your satisfaction continues.

Thank you for choosing us for your lighting needs. Here's to a well-lit and cheerful home!

Best regards,

Emily

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have to echo the very bad reviews on…

I have to echo the very bad reviews on this website..
I ordered a chandelier on Friday evening and notwithstanding I have phoned [no one answers], sent an email [even though you are assured a reply will take place in 2 hours nothing after two days] and asked for. refund - there is no response. This is in my view, a criminal website set upon to extort money. I am taking the matter to Trading standards and the Police. This activity must be stopped.

9. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear Michael,

I apologize for any inconvenience you have experienced with our website. We understand your frustration and would like to address your concerns.

Upon reviewing your case, we found that we have made several attempts to contact you via email regarding your order. Unfortunately, all of our emails were returned as undeliverable, indicating an issue with the email address provided. It is important to ensure that the email address provided during the ordering process is correct to avoid such complications.

As stated in our shipping guide (https://www.lightingo.co.uk/content/6-shipping-guide), please note that it takes several days to prepare your order before shipping. Your chandelier had already been dispatched, and we had sent you the tracking number. However, due to the incorrect email address provided, you did not receive the tracking information.

To address your concerns and alleviate any doubts, we processed a full refund two days ago. The refund should be credited back to your card within seven working days. If you still wish to purchase the chandelier, you can place a new order on our website.

Once again, I apologize for the inconvenience caused, and I assure you that we take these matters seriously. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Emily

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid

Well I should've listened to the reviews, and yes I agree that the positive feedback is most likely fake!
Waited 2 weeks for the following 'excellent customer service response'

Dear,

As you know that we need some days to process your order, it will be shipped within 24-72 hours, then I will send the tracking number.

Kind regards

Emily

2 weeks later nothing, they don't reply and yes that 'Phone: 020 3239 9377 If you want fast and professional answer please email us' is no better than their service

AVOID AVOID AVOID AVOID

17. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
LightingO-Logo

Antwort von LightingO

Dear customer,

Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the delay and any inconvenience caused. Upon reviewing your order, we can confirm that your package was successfully delivered on June 1st. We understand that there have been delays due to a strike by the courier company, and we sincerely apologize for the extended delivery time.

Regarding the lack of response and the issue with our customer service, we deeply regret the inconvenience you've experienced. We are actively working to improve our response time and the overall quality of our customer service. We understand your frustration and disappointment, and we apologize for falling short of your expectations.

We assure you that we take your feedback seriously, and we will make every effort to address these concerns internally. If there's anything else we can assist you with or if you have any further questions, please do not hesitate to contact us directly. We value your business and appreciate your patience during this process.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these issues to our attention.

Best regards,

Emily

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr