Lucky Creek Casino Bewertungen 

116
•
TrustScore 1.5 von 5

1,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

These casinos and there sister casinos are nothing but scams!! I don’t even want to indulge what I’ve lost over 17 years but they are nothing but scammers I even had to wait 6 weeks for payment becaus... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid if you want quick access to your winnings. Like many other reviewers, I have found the withdrawal process at this casino to be completely unreasonable. Having to wait 48 hours for funds I hav... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Been waiting almost 2 weeks for my withdrawal by bitcoin (their fastest method of paying). My cash out has been “flushed”, now I’m told that whenever finance decides to “process” it, I should get it 5... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My initial experience was not great because of an interaction between a casino chat fellow. The following day, casino host, Damian rang me personally to help me set my password and went a long way to... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Spielkasino
  2. auch in
  3. Online-Casino oder -Buchmacher

Vom Unternehmen geschrieben

Lucky Creek Casino is an online casino with a Western-inspired identity and a service-led approach to player entertainment. Launched in 2009, the casino offers a broad selection of slots, table games, video poker, and live dealer games from providers such as Betsoft, Rival, and Saucify. The platform supports desktop and mobile play, secure payment options, certified RNG game technology, and modern encryption to protect player information. Lucky Creek also provides 24/7 customer support through live chat, phone, and email, along with regular promotions and responsible gaming resources designed to support a safe, fair, and welcoming casino experience.


Kontaktinformationen

Das sollten Sie wissen

1,6

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 74 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,6

Alle Bewertungen

(116)

47 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If you like being scammed gamble here…

If you like being scammed gamble here the only time you'll ever get ahead or or when when you're not verified as soon as you verify to where you can cash out all gameplay changes it's a scam customer service sucks if you want to lose all your money gamble here where's casino online.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Travis,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and the concerns you’ve raised.

We take comments like this seriously, and we’d really like the opportunity to investigate this further for you. Unfortunately, we haven’t been able to locate your account based on the information provided.

Please could you reach out to our support team with your account details so we can look into this and assist you directly?

We can assure you that verification does not impact gameplay outcomes, and all games operate independently and fairly.

We’d appreciate the chance to resolve this for you.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They are liers!

They are liers!! And scammers do not play there and DO NOT BY ANY CHANCE DEPOSIT MONEY, you will never see a penny of it again , I rate it 0 stars

3. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Julian,

We take all feedback seriously and are sorry to hear about your experience. Please contact our support team with your account details so we can investigate and assist you directly.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Man I tried this casino last Thursday…

Man I tried this casino last Thursday and won $1900. I’ve cashed it out but it seems to be a lengthy process. I’ve heard a lot of the same things you guys have heard and it sucks because I like their casino but something seems off. IDK man I fear I won’t get my money. My son’s birthday is Sunday and it’s gonna suck if they don’t pay out. I hope they do but I don’t have much hope. If they do I will be sure to come back here and let you guys know……update I only received $1,000 the $900 was never awarded. My advice is don’t use the bonuses and if you do then don’t spend too much because anything over $1,000 they will steal.

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Michael,

Thank you for your feedback. We understand how important it is to receive your winnings promptly, especially with special occasions like your son’s birthday.

Please be assured that withdrawals are processed according to our procedures, and we encourage you to contact our support team with your account details so we can confirm your payment and assist directly.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only paid $180 out of $800

Took over a month and a half to get paid. Got paid $180 of the $800 that I cashed out. First they took $200 away saying it was winnings in free play. Ok...so now it says $600...only got paid $180. No explanation and rude customer service when asked why.

12. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Jazzy One,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the delays and confusion with your withdrawal - we understand how frustrating this must have been.

As outlined in our terms, winnings from free play or bonus funds are subject to maximum withdrawal limits. We encourage all players to review these terms before playing.

Since we haven’t received your account details, please reach out to our support team so we can review your case and provide clarification directly.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Idk if it’s a fraud, but their withdrawal system is unreliable

Same experience as everyone else. I won over $4000 and they claimed part of it was off a bonus so it wasn’t payable. They say they are gonna wire me $1000 at some point, but I am not expecting it to ever happen at this point.

25. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Mr, Biggs,

Thank you for your review. We’re very sorry to hear about the frustration caused during your withdrawal process. We understand how important it is to receive winnings promptly.

As outlined in our terms, there is a maximum withdrawal of $1,000 from bonus winnings. We hope this clarifies why the payment was limited.

Since your review was posted on 10th March, we hope your funds have since been received. If not, please reach out to our support team with your account details so we can investigate and assist you directly.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I won a lousy $14 on free spins that I…

I won a lousy $14 on free spins that I then had to playthrough over $800 in order to make a withdrawal so I then deposited $20 to try and have a chance at meeting this absurd amount. I then played through the full playthrough and had $627 , when I went to withdraw, it left me with $25 and kept the rest. They stated $25 was the max withdrawal amount because it was "bonus winnings" . Highly recommend staying away from this scam show

21. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Ronald

Thank you for your feedback.

We encourage all players to review bonus terms before playing, and our support team is always happy to clarify any questions regarding bonuses or withdrawal limits.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraud and out business..DO NOT PLAY

Fraud and out business..DO NOT PLAY . I have 3 withdrawals that they not send . I have played these sites for years . Slow yes , but they are not paying. Just one excuse after another. Closed for good . Avoid at all cost.

12. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about the delays with your withdrawals and understand your frustration.

If your account is still active or you have any details you can provide, please contact our support team so we can investigate and assist. We take concerns like this very seriously.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam from the get-go they…

This is a scam from the get-go they don't pay s*** and they're ridiculous amount of money you have to pay through don't waste your time it sucks

9. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Jon
,
We’re sorry to hear about your experience. Please reach out to our support team with your account details so we can look into this and assist you directly.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Withdrawal process makes it not worth

Withdrawal process makes it not worth playing there. Requested withdrawal January 16, as of today, January 30th, it’s not that I haven’t received my money — my winnings haven’t even been processed. After three days of reaching out for a responsible response in the live chat, I was disconnected and received no further assistance. This is a total and absolute lack of respect, and it seems to be a pattern with all their clients. I am truly disappointed. IT’S BEEN FLUSHED FOR 9 days.

29. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Amarilys,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologise for the frustration caused during your withdrawal process and for any issues you encountered with live chat support. We understand how important timely processing and clear communication are.

This is not the standard we aim to provide, and your feedback has been shared with our team to ensure improvements in both our withdrawal process and customer support.

As your review was posted on 30th January, we hope your funds have since been received. If not, please contact our support team with your account details so we can investigate and ensure your withdrawal is processed as a priority.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

FRAUD ALERT

This fraudulent platform will not pay out your winnings, yet they waste no time getting the money from you. They will give scripted reasons and mislead you into thinking your winnings are coming. Well they aren't! Two weeks and still haven't gotten my payout. Avoid this so called casino unless you just like to give your money away.

10. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Mike

Thank you for your review, and we’re very sorry to hear about the delay you experienced with your withdrawal - we understand how frustrating this must have been.

As this was some time ago, we’d really appreciate it if you could confirm whether your funds have since been received.

If not, please reach out to our support team with your account details so we can urgently investigate and assist you further.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have waited a month and a few days on…

I have waited a month and a few days on my redemption from Lucky Creek. This happened on 12.18.25 In which I got an email stating it was processed. Please send money! This is ridiculous

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Michelle,

Thank you for your review. We’re very sorry to hear about the delay you experienced with your withdrawal - we completely understand how frustrating this must have been.

As this has been some time, we’d like to urgently confirm whether your funds were eventually received. If not, please contact our support team immediately with your account details so we can investigate and resolve this as a priority.

Kind regards,
Lucky Creek Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delayed in pay outs

I been winnings like the slots and offers; however it takes forever to get payouts, as of today almost one month and I have not received my money

5. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Veronica

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the delay you experienced with your withdrawal.

We would appreciate it if you could let us know whether your payment has since been received, as we would like to better understand the current status of your case. If not, please send us further details so we can look into this for you.

Kind regards,
Lucky Creek Casino

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Has anyone actually won on this site

Has anyone actually won on this site? Also, it was AK Chin casino and changed to luckycreek overnight. It was also jackpotwheel too. Something fishy about changing domains so frequently. I wonder if anyone else has investigated this. I will not be using any of their sites.

2. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lucky Creek Casino-Logo

Antwort von Lucky Creek Casino

Hi Adam

Thank you for your feedback.

We can confirm that players are able to win and withdraw in line with our published terms and conditions. We also understand your concerns regarding branding; however, any changes to website names or domains are part of normal operational and marketing updates and do not affect account integrity, game fairness, or withdrawal processing.

Kind regards,
Lucky Creek Casino

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I definitely wish I could rate this…

I definitely wish I could rate this casino zero stars. Please don't waste money or time. You gamble, trust me it's not gambling if your forsure Lucky creek will not pay out.
They're chat is all poop, they have no intentions of paying you!! Stay away. I've been waiting months for only 180.00$ bitcoin or wire transfer you'll regret it.

19. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Warning they dont post there rules

There just like any other casinos, but they dont post there rules. For one you should never claim a bonus on any site. I see one post stating he won $3000 on the $50 they gave him and they took the $50 plus $20 for wire. Yes he probably did win $3000, but they would never let him cash out that much. You have to play through 60X and they let you cash out 10X the amount on the bonus.so the max he could cash out would be $430! And the free spins they offer are between $0.03-$0.86 depending on how hard the game is. I never use bonuses, but I had to see what they were hiding so I tried and there play through is 20X more then any other site and there free spins are horrible as well. But they refuse to post the rules. They make it sound fantastic and you spend your money and dont know the mistake you have made until after. There withdrawal is just the same as other casinos except they hold your money for 48hrs incase you want to reverse it. That way there hoping you will keep playing. And they offer you bonuses on that withdrawal so you play it. That would be a massive mistake so dont! This company does pay, but it really doesn't pay to play. You can't trust a company that hides there rules. If one does then there so bad you shouldn't play. And im checking to see if there is a law about them not posting the rules of the bonuses so check in later. But if your smart go to (sports and casino) very very trustworthy and puts all rules out. And the money you earn for playing and you use it is only a 10X play through witch is unheard of. And if you use the bonuses and you shouldn't the most they do is 40X. And if your a vip you get your money in 48hrs. And you will have your own personal vip host that will call you if you have a issue

24. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Feels good to win - until you can't get paid

Similar to many here, I would rate 0 if available. waiting for a payout - got the confirmation text - "congratulations on your winnings" told 48 hours to review and 5 days t pay - well been waiting and contacting them daily - "because of bank holidays and the festive season" no more payouts until Jan 2nd? This will be over 19 days since winning. seems my play on Hard Rock Bet arrives usually within hours. interestingly I landed on the web page and played thinking it was Hard Rock Bet - marketing team does a great job at misdirecting internet traffic, finance team sucks. stay away

12. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

LuckyCreek is rated #1 in my books!

Ive been playing games in LuckyCreek now for a year & a half. They are my favorite online casino. I haven't had any bad experiences with them, they are extremely friendly, and they are the only casino, out of many I have played at, that send me coupons in the mail, not email, which they do send emails too, but this company goes out of their way and sends me holiday cards in regular mail with coupons for free games, match bonuses, and I'm not talking about 1 or 2 coupons, I'm talking several, in one card that is printed out on a full colored, really nice huge card. They have really been the most friendly online casino I have ever had the pleasure to play at. I never asked them for anything, I'm writing this review because they have impressed me, and I believe they deserve a 5 star review. I don't give good reviews unless they deserve it, and LuckyCreek, in my opinion, has proven to be a 5 star business. Thank you LuckyCreek, shine on.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I love the variety of games and the…

I love the variety of games and the customer service is okay but they take forever to pay out. The verification process is unbelievable. I think they should do the verification before allowing somebody to deposit money with them. They'll let you deposit and take your money ASAP. But to get your winnings it took over 10 days it's almost like they want you to play out your winnings.

4. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give it a minus but you have to…

I would give it a minus but you have to give 1 star to write a review horrible with cash out or withdrawal they don't tell you it's either Bitcoin or wire transfer. But they except your credit or debit card with ease. Im still waited they say they are backed up with withdrawals I would never use this site again I played dec 6th

16. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Whatever you do do not take any kind of…

Whatever you do do not take any kind of bonus from them because if you win they will not pay you I learned the hard way and played through my money redeposited and won 1900 I was only allowed to claim a thousand plus they take $20 out for wiring it's going on two weeks now I still have not received anything they say it's in the flush I'm sorry we're backed up with the payouts we will email you with a response please be patient I had enough of this site it needs to be shut down do not give any money to an offshore casino that offers Bitcoin do not trust

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr