My Liquorice Bewertungen 

187
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Expensive! Exactly the same product from Liquorice Heaven for the same price, except it’s a 250g bag from Liquorice Heaven instead of 200g from My Liquorice. I am sure My Liquorice will say their pr... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Probably the best tasting liquorice available in the UK and the most variety! The packaging is fantastic also for those who struggle with hand dexterity as super easy to open and seal closed again! Hi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Received my order today, Lakrids by bulow. Arrived in a terrible state, chocolate had melted, the contents were in a right mess. However, after contacting My Liquorice, they have refunded my purch... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The product range and quality is superb! Always well packed and super-fast delivery. I have placed a few orders and, not embarrassed to say, tried quite a few different products. In particular, the ch... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Süßwarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

For many, Liquorice is just black liquorice wheels or liquorice allsorts. For us, at My Liquorice, it is so much much more. We are dedicated to supplying our customers with the best liquorice from all around the world. We have a large range available exclusively online and are adding to our range daily. Whether you like extremely salty liquorice or sweet and chewy there is something for everyone at MyLiquorice.co.uk


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

187 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(187)

83 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So I ordered from this company

So I ordered from this company
Received my confirmation email & waited patiently for my goods!
I’ve been promised 2 different dates of expected delivery .
Apparently the delay is because of the current weather climate!
Still waiting
I have finally received my order thank you
The offer that I paid for was for 3 packets of liquorice & 1free liquorice pack of British favourites!
This is why I bought the liquorice when I seen it advertised.
Because of the delay in my order I was then promised another free gift.
However no free small gift
Both promised on this website & by private email
Please look into this for me

23. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

We are very sorry that your order was delayed and that you were given more than one expected delivery date. We completely understand how frustrating this must have been.

Unfortunately, the delay in receiving our chocolate stock was outside of our control. Despite regularly chasing updates on the shipment, we were unable to get a reliable delivery date from our suppliers and transport providers. We appreciate that this made the changing estimated dates particularly frustrating, and we sincerely apologise.

Our normal service is to dispatch around 99% of orders received before 2pm on the same working day, so we are genuinely sorry that, on this occasion, we have fallen short of the service we aim to provide.

We would also like to take this opportunity to thank all of our customers for their patience and understanding during this particularly difficult period. As a small independent business, unexpected supply delays can have a significant impact on us, and we genuinely appreciate the continued support and patience of our customers.

RE update: Thank you for updating your review, and we're pleased to hear that your order has now arrived we have since contacted you via E mail and I believe this matter has now been resolved to your satisfaction.

While Trustpilot is a useful place to share feedback, it isn't the best way for us to investigate or resolve order queries. If there is ever an issue with an order, we would always encourage customers to contact our customer service team directly so that we can look into it as quickly as possible.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor value for the money

IMO the flavours just don't go well together, a little too salty and together with the little quantities in each bag I just don't think you get value for your money.

Yeah the packaging looks great and the sweets inside look appealing, but for me it just doesn't work!

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you for your feedback on a mixed bag of liquorice.

We did ask for your order details so that we could contact you directly and look into this further, but unfortunately no details were supplied, so we have been unable to investigate the issue or identify which order this relates to.

As this appears to be feedback about a particular bag of liquorice rather than our company as a whole, product reviews can also be left directly on our website to help other customers choose what best suits their taste. That may be the most appropriate place for this review.

Our sweets are sold by weight, with pack sizes clearly stated on the website, usually 200g or 500g, and our bags are never below weight.

We’re sorry that this particular mix was not to your taste. As with all mixed liquorice, flavour combinations are a matter of personal preference, and we appreciate you sharing your view.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware of these people they take your…

Beware of these people they take your money then make all sorts of ridiculous comments as to why they did not deliver. Very dishonest.

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

We are genuinely surprised and disappointed by your review, particularly as you have placed seven previous orders with us and, until now, have never contacted us with any concerns about our service.

We have carefully reviewed your order and all of our correspondence. We acknowledge that we initially gave you incorrect information because we mistakenly looked at the wrong order. This was our error, and we apologised as soon as we realised our mistake (which was immediately after you pointed it out). In fact when you contacted us, your order was already on its way to you.

Your order was dispatched on 22 July, tracking details were provided, and Royal Mail records confirm that it was delivered on 25 July within the stated Tracked 48 delivery timeframe.

We have contacted you directly to ask what has led you to describe us as "very dishonest", but unfortunately you have not explained. We genuinely want to understand if there is something we have missed, but without any further information from you, we are unable to do so.

We simply wanted to provide some context for anyone reading this review. We accept and apologise for the genuine mistake we made when initially looking at the wrong order, but we have made every effort to understand and address your concerns and have received no further explanation.

We remain happy to investigate any genuine issue should you wish to contact us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My Guilty Pleasure

I have had nothing but a positive experience, had checked reviews before my first purchase and not looked back.
I do order quite alot in one go so I qualify for the free gifts, meaning I order every couple of months, always been excellent choice of goodies.
I usually choose the varity bags so I get something diffrent each time.

23. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your wonderful review and for choosing MyLiquorice.

We're delighted to hear you've had such a positive experience and that you've been enjoying our mixed bags and free gifts. It's great to know you like trying different liquorice each time you order – that's exactly what we hope our selection offers!

We really appreciate your continued support and look forward to sending you many more delicious treats in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have ordered a couple of times before…

I have ordered a couple of times before and my latest order has just arrived . Everything is delicious it’s not going to last long and the delivery was super quick.

18. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you for coming back to us again – it really means a lot to have your continued support.

We're thrilled to hear you enjoyed your latest selection and that everything arrived so quickly. With so many different varieties to choose from, it's always great to know our customers are finding plenty to love.

We hope you enjoy every last piece... although it sounds like you might need to place your next order sooner rather than later! Thanks again for your lovely review. 🍬😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Don't order in hot weather!

Received my order today, Lakrids by bulow.
Arrived in a terrible state, chocolate had melted, the contents were in a right mess.
However, after contacting My Liquorice, they have refunded my purchase in full.
My advice is, don't order in hot weather or you could be disappointed.

10. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you for your review.

I'm genuinely sorry that your order arrived in this condition, especially as it was intended as a birthday gift.

The recent heatwave involved prolonged temperatures exceeding 30°C over a number of days and, unfortunately, chocolate products can melt under these conditions whilst in transit. Lakrids by Bülow products are particularly susceptible to heat damage due to both their ingredients and the packaging used for the tubs.

We do make customers aware of this on our website FAQs, which states:

"During warm weather, some of our products — particularly those containing chocolate — may be susceptible to melting in transit. We recommend selecting a faster shipping option during summer months and ensuring someone is available to receive your order. We're unable to take responsibility for heat-related damage.

Lakrids by Bülow items are more susceptible to melting than other items due to the packaging. We're unable to take responsibility for heat-related damage."

You contacted us on Friday and your email was acknowledged immediately. I apologise that a full response was not provided then as this coincided with the weekend and we were assessing the wider impact of the exceptional weather on chocolate products in transit, we needed time to establish the extent of the issue and what support would be available to affected customers. Unfortunately, there was nothing practical that could be done over the weekend in any event, as replacement orders cannot be dispatched and refunds are not processed instantly.

Royal Mail, like other postal carriers, do not provide refrigerated transport for parcels, so once chocolate products enter the postal network we cannot control the temperatures they experience during transit.

Despite the damage being caused by the exceptional weather rather than any fault with the product itself, we did issue you with a full refund.

We're sorry that your first experience with us was disappointing and appreciate you taking the time to share your feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First Time shopping with My Liquorice

First Time shopping with My Liquorice, I am so pleased with the quality and taste, it's delicious! I will definitely be ordering again. Yum yum.

29. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that your first experience with My Liquorice was such a positive one and that you enjoyed both the quality and the taste. It's great to know we've made such a good first impression.

We really appreciate you taking the time to leave your feedback, and we look forward to sending you more delicious liquorice with your next order.

Thanks again for your support!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is my first order

This is my first order, and it is absolutely brilliant. I definitely be ordering again. So much choice. Lots of my favourites. Thank you so much. X

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted that your first order was such a success. One of the things we're most proud of is offering a huge range of sweets, so it's fantastic to hear you found plenty of your favourites among the selection.

Knowing we've made such a great first impression means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for your next order. Happy snacking, and thank you for choosing us! 🍬💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Grown up sweets!

Absolutely fantastic products, ordered following seeing an advert on Instagram, if I am honest I was a bit sceptical. BUT how wrong I was, feels like grown up sweets! Cannot see me going to the cinema without a bag now!

You have to try the Neon Bears and Banana Monkeys!!!

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Here's a fresh Trustpilot response that feels different from the usual thank-you replies:

Wow – "grown up sweets" might be our new favourite description! 😄

We're so pleased you took a chance on us despite the initial scepticism and that we managed to exceed expectations. It's great to hear our sweets have earned a permanent spot on your cinema trips.

The Neon Bears and Banana Monkeys are definitely fan favourites, so you've got excellent taste! Thank you for taking the time to share your experience and for recommending us to others.

Enjoy your next bag, and happy snacking! 🍬✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow!

Wow!! What can I say??? Just received my first order ( the most popular bundle,4 500g bags) and it’s not often I leave a review but have to with this,first of all,ordering was easy and delivery quick,kept up to date with tracking too,and then it arrived! OMG the bags are huge!! So much liquorice 🥰🥰. So many different varieties and the taste is sensational,best I’ve ever tasted,big high fives to the team and I will definitely be ordering again,if your on the fence about trying this,go for it,you won’t be disappointed!!

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for this absolutely amazing review 😊

Reading messages like this genuinely means the world to our small team. We’re delighted that you enjoyed everything — from the easy ordering and delivery updates right through to the huge bags, variety and taste of the liquorice itself!

We work incredibly hard to source unusual, premium liquorice from all over the world, so hearing somebody describe it as the “best they’ve ever tasted” honestly makes all the effort worthwhile.

Thank you again for taking the time to leave such a wonderful review and for recommending us to others. We very much look forward to your next order 🥰

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The liquorice is better than a shop

The liquorice is better than a shop, more flavours,

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your lovely review 😊

We’re delighted to hear that you enjoyed the wider range of flavours compared to what is normally available in shops. One of the things we love most is being able to source and offer unusual liquorice from different countries and styles that customers often cannot find locally.

Thank you again for taking the time to leave a review and we really hope you continue discovering new favourites with us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Simply delicious!!

Simply delicious!!! Quality products & a great choice too. Communication was excellent, will definitely buy from this company again.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your lovely review 😊

We’re delighted to hear that you enjoyed both the quality and variety of the liquorice, and that you were pleased with the communication and service you received.

As a small business, feedback like this genuinely means a great deal to us and we really appreciate you taking the time to leave a review.

We very much look forward to your next order!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I cannot praise the company enough

I cannot praise the company enough. I have ordered many times and their products are first rate . Sadly my latest order was damaged by Royal Mail but the customer service from My Liquorice was exemplary. I received my replacement within two days. I cannot fault their delicious product or their service. Thank you so much. Julie T

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your wonderful review, Julie.

I’m very sorry that your parcel was damaged by Royal Mail, but I’m delighted to hear that you were pleased with how the situation was handled and that the replacement reached you so quickly.

As a small business, we really do try our very best to put things right promptly whenever issues arise, so your kind comments genuinely mean a great deal to us.

Thank you again for your continued support and for your lovely comments about both the products and the service 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top Liquorice Top Service

I have bought from this company before.
Good experience every time.
Last order was missing one item, I contacted customer service and they sent the missing item, no drama.
All in all a good company to deal with.
Oh and the products are top notch quality, I don’t think everyone will like everything but this is an eclectic mix from around the world. I can’t remember tasting a “not nice” piece.

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Hi Anthony, Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review.

We really appreciate you recognising something that is very important to us as a small business — that whilst occasional mistakes can happen, we always try to resolve them quickly, fairly and without unnecessary drama.

And thank you also for your comments about the liquorice itself 😊 We’re especially pleased to hear that you enjoyed the variety and that there wasn’t a single piece you didn’t like — that is wonderful feedback for us to receive.

Thank you again for your continued support.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Have being ordering from this company for about a year,
Very prompt delivery with good communication too.
If there is any issues that needs attention ,for example a shortage in my delivery The issue is dealt with very quickly and professionally.
I shall continue to order the best liquorice on the market.

6. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your continued support and for taking the time to leave such a lovely review.

As a small business, it genuinely means a great deal to us to have loyal repeat customers like yourself. Whilst we always try our very best to get everything right first time, occasionally mistakes or shortages can happen, so I’m really pleased to hear that you have found any issues were dealt with quickly and professionally.

And of course, thank you especially for your wonderful comment about the liquorice 😊

We very much look forward to sending you many more orders in future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service and delicious products!

Made an order for a few different assortment bags so i could try the huge variety of different products offered, and also a small bag of Caramel Salmiac Liquorice truffles. I also qualified for a free 200g mixed Gourmet bag - yay!
I have started the Gourmet Assortment and I absolutely love all the different liquorice types, salty, fruity, etc - all delicious. The truffles are truly amazing though - big bag will be ordered next time!

The free bag was unfortunately missing from my order but I emailed them, got a polite, apologetic reply very quickly and they sent the extra bag straight away.

Will definitely be ordering again :-)

6. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for your lovely review and kind comments about both the products and the customer service.

We are certainly not perfect and, very occasionally, mistakes do happen in a small business like ours. However, when they do, we always try to admit them honestly, explain what has happened and do our very best to put things right as quickly as possible.

We’re delighted that you enjoyed the Gourmet Assortment and especially the Caramel Salmiac Truffles 😊

Thank you again for your support and we look forward to your next order!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service; scrumptious liquorice

I’m a liquorice lover and finding My Liquorice has been an absolute joy. The variety of liquorice is extensive and oh so delicious. The customer service is excellent and I am one happy customer who will become a regular. I would like to thank Patricia for her excellent customer service care and support. Highly recommended to all lovers of liquorice!!

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

Thank you so much for such a lovely review.

It genuinely means a great deal to us to hear that you are enjoying both the liquorice and the service you have received. We are passionate about sourcing unusual and delicious liquorice from around the world, so it is always wonderful to hear from fellow liquorice lovers 😊

I will also personally pass your kind comments on to Patricia — she will be absolutely delighted to read them.

Thank you again for your support and recommendation, and we very much look forward to welcoming you back as a regular customer.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic products and service

Fantastic products and service, I have used My Liquorice on numerous occasions and have always been happy with them. I would recommend trying their seasonal bags of liquorice, I’ve found some new favourites this way.

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

That's really nice to hear , thank you so much !

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service when I emailed to advisemy recent order which was for a gift was being returned by the carrier. I emailed to ask if they could send a replacement as it as for a gift. They processed the replacement on the day and despatched it the following day.

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

thanks so much Patricia - as a small company we really appreciate your support. Our customer service section works really hard

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be very careful

Be very careful when dealing with this company. Once they have taken your money if the order goes wrong they have no interest in the customer at all. My advice would be to look at other companies when they are looking to spend their money. The customer service is atrocious and they constantly lie to you promising to contact you then ignoring you. According to the reply they only had one email which is like their promise to reply to me the same day, another lie. The only reason they bothered to reply next day was because I left a bad review on their Facebook page. This company have no idea of customer service. As for the free bag they hold so much stock in, it is being returned with the products that were wrong. Thankfully I will not use this company again and would advise people to check the company they wish to use before ordering

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Liquorice-Logo

Antwort von My Liquorice

We are very disappointed to read this updated review as it still does NOT accurately reflect the communication that took place.

The customer initially contacted us via Facebook, where we clearly ask customers to email us directly because Facebook comments/messages are not a reliable way for us to manage order issues properly. Once we received the actual email regarding the incorrect order, we responded the following morning, apologised, arranged immediate replacement of the correct items and included an additional free bag as a gesture of goodwill.

It is our company policy to admit mistakes, make amends and try to make sure it doesn't happen again.

At no stage did we refuse to help or show “no interest” in resolving the issue. In fact, the replacement was arranged immediately once the problem was reported to us through the correct customer service channel.

We also explained openly that our professional email system automatically logs and acknowledges all incoming emails and, after checking thoroughly, we could still only find one email from the customer. We politely asked whether screenshots or delivery confirmations of the alleged missing emails could be provided so that we could investigate further, however none were supplied.

The customer also confirmed to us privately that the issue regarding a promised same-day reply related to Facebook messaging rather than unanswered emails.

Packing mistakes can occasionally happen in any business and we apologised for that immediately. However, we do not believe it is fair or accurate to describe the company as dishonest or uncaring when we responded promptly, corrected the issue and sent replacements straight away.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr