Digiland Ltd, The Outlet Store Bewertungen 162

TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Have ordered Lenovo legion 24-10 and arrived completely broken, the matrix in a monitor is completely broken, not recommended. And I would like to refund my money.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Order reverted to standard shipping. One quick phonecall to explain things and was promised that my order would be with me following day. Super friendly staff that seemed more than happy to answe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a grade A refurbished Samsung Q995C soundbar from the outlet store. I was a bit sceptical and paid via paypal to be cautious. To my surprise to product was delivered quickly (I paid for next... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a TV and soundbar much cheaper than anywhere else, delivery was quick and condition was good as new. One of the buttons on the remote didn't work but they sent another out the following week, n... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kaufhaus
  2. Fachgeschäft für Haushaltsgeräte
  3. Mobiltelefongeschäft
  4. Elektrofachmarkt
  5. Fachhandel für Sport- und Fitnessgeräte
  6. Fernsehgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Digiland LTD, The Outlet Store is your new home of VALUE. We are the home of Cheap Samsung, LG, Panasonic, Toshiba, Sharp, Luxor TVs, Cheap Samsung Smartphones, Cheap Samsung Laptops, Cheap Samsung Tablets, Cheap Samsung Smart Watches, Cheap Samsung Appliances, Cheap Gadgets and even Cheap Children's Toys! We are the #1 online department store at that sells Big Brands at Cheap Outlet Prices. We're excited and proud to be one of the largest online retailers of end-of-line, surplus, ex-display, and customer returned products with over 18 years’ experience in the returns and refurbished industry. We source all of our Samsung products directly from the manufacturer which guarantees the quality whilst driving down the price which is passed on to our customers. We also purchase graded stock from large high street chains and retail groups which ensures we can source a varied and diverse range of products and brands to give you more options and well as value. As explained above we ensure our stock is fully listed with graded quality products. At Digiland, you can buy the same types of products as you would find on the high street at incredibly low prices, allowing you to enjoy all of your favourite TVs, Smartphones, Appliances, Gadgets, Soundbars and more.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

162 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price, even better delivery

a well-priced item which was delivered a lot earlier than mentioned on their site.

26. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to write such a positive review. We are delighted to hear that you were satisfied with your purchase and that you received it much earlier than expected.

At The Outlet Store, we take pride in providing our customers with high-quality products at affordable prices. We also understand that timely delivery is essential for our customers, which is why we strive to exceed our delivery estimates whenever possible.

Your feedback is greatly appreciated and will motivate us to continue providing excellent service to all of our customers. Thank you for choosing The Outlet Store, and we hope to serve you again in the future.

Best regards

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Arrived On time and the the exact item…

Arrived On time and the the exact item as described on the website.
Good experience and I'm thinking to use them again
Cheers

26. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you had a good experience with us and that your order arrived on time and as described on our website.

At The Outlet Store, we are committed to providing our customers with high-quality products and excellent service, so we are delighted to hear that we met your expectations. We take pride in making the online shopping experience as seamless and stress-free as possible, and we are glad to hear that you had a positive experience with us.

Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again in the future. If you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact us. Thank you for choosing The Outlet Store, and we appreciate your business.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Price, quality, delivery

Price, quality, delivery. Thanks!

2. April 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you were satisfied with the price, quality, and delivery of your order.

At The Outlet Store, we strive to provide our customers with the best products and service possible. We take pride in offering high-quality products at affordable prices and ensuring that they are delivered in a timely manner.

Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to hear that we have met your expectations. We appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

Thank you for choosing The Outlet Store. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

To begin with I was a little bit…

To begin with I was a little bit dubious about purchasing from this site as I had never hear from them, but how wrong was I. the service and prices are fantastic and the product is exactly as described. I will definitely be using these guys again for future purchases

14. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We understand that it can be nerve-wracking to purchase from a new website, and we are thrilled to hear that we were able to exceed your expectations.

At The Outlet Store, we take pride in providing our customers with high-quality products and exceptional service. We are delighted to hear that our prices and service met your needs and that you found the product to be exactly as described.

We appreciate your business and look forward to serving you again in the future. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to assist you.

Thank you again for choosing The Outlet Store, and we hope to see you soon.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

One happy customer!

Very happy with the phone as I managed to transfer stuff from my old Samsung phone without any drama I got with you as well a few years back when your Kingston store very much missed helped me.

13. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We are thrilled to hear that you are very happy with your new phone and that the process of transferring your data from your old Samsung phone went smoothly.

We take customer service seriously, and we are always striving to improve our processes and provide the best possible experience for our customers.

We appreciate your continued loyalty to our brand and look forward to serving you again in the future.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great customer service and brilliant…

Great customer service and brilliant prices on items. However i did pay for next day delivery and due to staffing issues it was delayed. However when i raised the issue they did refund the difference.

20. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Dear valued customer,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you were pleased with our customer service and the affordable prices we offer.

We apologize for the delay in delivering your order on the promised next day delivery due to some unforeseen staffing issues. We understand the inconvenience this caused you and we are glad to hear that our team was able to assist you by refunding the difference.

We appreciate your feedback and are constantly working towards improving our services to ensure that our customers receive the best possible experience when shopping with us. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Says it was in stock on the morning I…

Says it was in stock on the morning I paid, but didn't actually get the TV for 2 days!

16. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

We would like to express our sincerest apologies for the delay in delivering your item. As we had mentioned during our phone conversation, the recent bad weather conditions, specifically heavy snowfall, caused a significant delay in the delivery of our goods.

However, we understand that your time is valuable, and we regret any inconvenience caused by the delay.

We have taken immediate action to address the issue and prevent similar delays from happening in the future. Specifically, we have revised our stock booking process to ensure that we can anticipate and mitigate any possible disruptions caused by external factors like weather conditions.

We value our customers' satisfaction, and we are committed to providing the highest level of service. We regret that we fell short of our own standards in this instance, and we appreciate your understanding and patience as we worked to resolve the issue.

Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused by the delay. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I received a faulty monitor (which…

I received a faulty monitor (which happens). This was replaced without quibble and the replacement monitor is perfect.

17. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us a positive review, and we are happy to hear that we were able to quickly resolve the issue with your monitor.

We understand that sometimes products may arrive with defects or faults, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We are committed to providing our customers with quality products and services, and we are pleased that we were able to replace your monitor without any hassle or complications.

We are also glad to hear that the replacement monitor is working perfectly, and we hope that it meets your expectations and provides you with a great user experience.

At the outlet store, we take pride in our commitment to customer satisfaction, and we are always happy to help in any way we can. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Thank you again for choosing our store, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Samsung Gaming MOnitor

Arrived at (~50% normal price) on time and working perfectly.

14. März 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear that you are happy with your purchase, and that it arrived on time and is working perfectly.

At the outlet store, we are dedicated to providing our customers with high-quality products at the most affordable prices, and we are thrilled to hear that you were able to purchase your item at such a great discount.

We are also glad to hear that your item is functioning as expected, and we hope that it continues to meet your needs and expectations.

If you have any questions or concerns about your purchase, please do not hesitate to reach out to us. Our customer service team is always happy to help, and we are committed to ensuring that our customers are completely satisfied with their shopping experience.

Thank you again for choosing the outlet store, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered some headphones at A Grade…

Ordered some headphones at A Grade quality, by far the cheapest around for this model. They arrived after just 2 days even though delivery was estimated at a week, packed well and in perfect condition (new as far as I can tell). Will happily order from them again!

9. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you are happy with your recent purchase of A Grade quality headphones from our store.

We pride ourselves on offering our customers high-quality products at the most competitive prices, and we are delighted to hear that you found our prices to be the most affordable for the model you were interested in. We are also pleased to hear that you received your headphones promptly and in excellent condition, and that our packing methods were effective in ensuring their safe arrival.

Your satisfaction is our top priority, and we are grateful for your trust in our products and services. We strive to provide the best customer experience possible, and we are thrilled to have met your expectations.

We would be honored to have the opportunity to serve you again in the future, and we invite you to explore our website for other great deals and quality products that you may be interested in.

Thank you once again for your kind words and for choosing our store for your headphone purchase. We appreciate your business and look forward to serving you again soon.

Best regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item not delivered

I purchased some earphones on the 6th of February with next day delivery and they still haven’t arrived (20/02/2023). I emailed nearly two weeks ago as to their whereabouts but have still not received a response.

20. Februar 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your recent purchase of earphones from our store. We understand how frustrating it can be when an item is lost in transit, and we sincerely apologize for the delay in resolving this issue.

We take all customer concerns very seriously and we are disappointed to hear that you have not received a response to your email inquiry. Our team strives to provide prompt and professional customer service, and we are investigating why your message went unanswered. We want to assure you that we will take the necessary steps to ensure that this does not happen again in the future.

We value your business and appreciate your patience during this process. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us. We are committed to ensuring that our customers are completely satisfied with their shopping experience at our store.

Thank you for bringing this issue to our attention, and we hope to have the opportunity to make things right for you.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price item as described quick…

Great price item as described quick delivery!!

6. Februar 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are thrilled to hear that you are satisfied with your purchase, and that you found the item to be as described and delivered quickly.

At The Outlet Store, we strive to provide our customers with quality products at the most affordable prices, and we are glad to hear that you found our price to be great.

We also take pride in our commitment to timely delivery, and we are pleased to hear that your item arrived promptly and met your expectations.

We value your business and appreciate your positive feedback. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Our customer service team is always ready to assist, and we are dedicated to ensuring that our customers are completely satisfied with their shopping experience.

Thank you again for choosing The Outlet Store, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recomendable online retail

Really good attention to detauls. I bought a 55" 4K monitor for half the price. The monitor was spotless, completely new!

6. Februar 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear that you are happy with your purchase and had a great experience shopping with us.

At The Outlet Store, we pride ourselves on providing our customers with high-quality products at unbeatable prices, and we are thrilled to hear that you were able to purchase a 55" 4K monitor at such a great price.

We understand the importance of attention to detail, and we are glad to hear that you found our service to be attentive and professional. We also take pride in our commitment to quality control, and we are happy to hear that your monitor arrived in excellent condition and was completely new.

We value your business and appreciate your recommendation of our online retail store. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Our customer service team is always ready to assist, and we are dedicated to ensuring that our customers are completely satisfied with their shopping experience.

Thank you again for choosing The Outlet Store, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ripped Off!

I ordered, and pre-paid for, an Illuminated Nativity Set from The Outlet Store. I received in the mail a small box of sox. That's right... a SMALL BOX of SOX! Six sox, to be exact. $28 for sox! I'll NOT recommend The Outlet Store to anyone for anything... EVER!!!!!

9. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

We are sorry to hear about your negative experience with the company you ordered the Illuminated Nativity Set from. However, we would like to clarify that you have left this review on the wrong company's website. We are Digiland The Outlet Store, and we do not sell illuminated nativity sets or any other similar products.

We understand how frustrating it can be to receive the wrong item or be ripped off by another company, and we sympathize with your situation. However, we kindly ask that you post your review on the appropriate company's website to ensure that your feedback reaches the intended recipient.

We hope that your issue can be resolved in a satisfactory manner, and we wish you all the best in your future endeavours.

Sincerely,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'm very happy with the new television

I'm very happy with the new television. Arrived in few days. It works perfectly. Andrea

3. Februar 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you are happy with your new television and that it arrived promptly and is working perfectly. If you ever need any assistance with your purchase, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great item as graded!

1. Februar 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for taking the time to leave a positive review! We're glad to hear that you are satisfied with your purchase and that the item was graded to your expectations. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant prices, great staff.

Great staff, very helpful!

28. Jänner 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you for your wonderful feedback! We're pleased to hear that our staff provided you with great assistance and that you found our prices to be brilliant. It's our goal to ensure that our customers have a positive experience with us, and we're glad that we were able to achieve this for you. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Return and replacement

Had a tv delivered that didn’t work properly but was collected and replace at a time that suited me. The whole process including the courier was faultless. Well done.

20. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thank you so much for taking the time to leave us feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New phone

Great price quick delivery excellent value

4. Jänner 2023
Digiland Ltd, The Outlet Store-Logo

Antwort von Digiland Ltd, The Outlet Store

Thanks so much for sharing your experience with us.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr