Shopjoe Bewertungen 

2 078
•
TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Customer support took a while to reach but was excellent. The lady who handles my problem spoke English well and was quick to analyse the problem. I would awad 5 stars for the support. I would only... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The call back is the best option. Talked to a knowledgeable lady about a part I needed for my dethatcher/ scarifier , after a short time on hold I was informed they do not sell that part, so now the u... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I had a hard time getting in touch with Sophie concerning a warranty claim. It took a half dozen times filling out their questionnaires and getting no response. Trying to call their phone number would... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased 10" battery operated sno joe shovel two years ago, used it sparingly due to lack of snow. Stopped working (intermittent starting/stopping) properly in the middle of the 2nd year of ownershi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

2078 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 96 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,5

Alle Bewertungen

(2 078)

421 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It's light weight

It's light weight, easy to use as either an edger or a trimmer and the battery charge lasts long enough to complete the job.

24. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Manuel,

Thank you for taking the time to share your positive experience with your Sun Joe trimmer. We are delighted to hear that its lightweight design, versatile functionality, and long-lasting battery performance have met your expectations.

It's especially rewarding to know that the tool has made your lawn care tasks more convenient by allowing you to easily switch between edging and trimming while remaining comfortable to handle throughout the job. We designed this product with ease of use, reliable performance, and user comfort in mind, so it's wonderful to hear that the battery provided enough runtime to complete your work without the need for frequent recharging.

At Shop Joe, our goal is to develop innovative outdoor power equipment that helps homeowners maintain their yards with greater efficiency and less effort. Knowing that our trimmer has delivered the performance, convenience, and reliability you were looking for truly means a great deal to us.

Thank you for choosing Shop Joe and for recommending our product. We sincerely appreciate your support and hope you continue to enjoy dependable performance from your trimmer for many seasons to come.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service rep made my warranty…

Customer Service rep made my warranty claim easy. Asked a few questions....then shipped out my replacement Hedge clipper head. I received it a week later.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Mike,

Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear that the refurbished Sun Joe 24V-LT12-LTE String Trimmer arrived broken. We understand how disappointing and frustrating it is to receive a product that is not in the condition you expected, and we sincerely apologize for the inconvenience.

We appreciate you bringing this matter to our attention. Your feedback is valuable to us and has been shared with the appropriate team for review. Comments like yours help us continue improving our products and the overall customer experience.

Thank you again for your honest feedback and for giving us the opportunity to learn from your experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Answer the phone.

I tried to call twice and the first time it said waiting time was 7 minutes I waited for 30 minutes or more and said sorry call back later and hung up on me after I waited All that time I have a credit was trying to us it. Then I tried again and got tired of watching .

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Teresa,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the experience you had while trying to reach our customer support. This is not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating it must have been to wait that long without receiving assistance, especially when you were trying to use your credit.

Please know that we are reviewing this matter internally, and one of our team members will be reaching out to you to address your concerns. We truly value your feedback, as it helps us identify areas where we can improve both our service and our customer experience.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience. Thank you for your patience, understanding, and for giving us the opportunity to make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer service person understood…

The customer service person understood my problem and offered a quick solution.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Valued Customer,

Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that our Customer Care representative understood your concern and was able to provide a quick solution.

Your kind words mean a great deal to our team and motivate us to continue delivering the level of service our customers deserve. We truly appreciate your support and are grateful that you chose Shop Joe.

Thank you again for your positive feedback. We look forward to serving you again in the future!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The CSR for the warranty issue was…

The CSR for the warranty issue was fantastic. My issue is the hose product itself. I bought 4 garden hoses, 2-25ft, 2-50 ft.. The 2-25's failed within 3 weeks of buying them. I'm just waiting for the replacements to fail as well.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Mark, 

Thank you for taking the time to share your experience. We're pleased to hear that you had a positive experience with our Customer Care representative during the warranty process, and we truly appreciate your kind words about the support you received.

At the same time, we're sorry to hear that two of your garden hoses failed so soon after purchase. We understand how frustrating that must have been, especially after purchasing multiple hoses. Your feedback regarding the product's performance is important to us and has been shared with the appropriate team for review.

We appreciate you giving us the opportunity to make things right through the warranty process, and we hope the replacement hoses provide the reliable performance you expect. Thank you again for your honest feedback and for being a valued Shop Joe customer.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Trying to get a replacement oscillating…

Trying to get a replacement oscillating sprinkler replacement through warranty. Very slow responses.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Jeannette, 

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for your experience, as this is not the level of service and support we aim to provide.

We understand how frustrating it can be to experience delays while trying to obtain a warranty replacement for your oscillating sprinkler. Please rest assured that one of our team members will be reaching out to you regarding this matter to further review your case and provide the assistance you need.

We truly value your feedback, as it helps us identify opportunities to improve both our products and customer service. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had to order a new battery for my…

I had to order a new battery for my Hedge trimmer and the consultant was very friendly and knowledgeable and gave me the confirmation order number and when i could expect it to be delivered. Everything went very smoothly and he was also very friendly.

4. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Mary,

Thank you for your positive feedback and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that your replacement part order was handled smoothly and that you received helpful assistance throughout the process.

It is wonderful to know that our team was able to provide clear information regarding your order and expected delivery while making your experience a positive one. We truly appreciate your kind words and your support.

Thank you for choosing Sun Joe.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Sally,

Thank you for your positive feedback and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you were pleased with the customer service you received.

Providing responsive and helpful support is important to us, and it is always encouraging to know that our team was able to make a positive impression. We truly appreciate your kind words and your support.

Thank you for choosing Snow Joe.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After the second use it broke

After the second use it broke. When I release the spray handle the power washer doesn't shut off. I sent it back.
This is the second power washer I've bought from your company. Never again.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Bob,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced, as this is not the level of quality or performance we aim to provide.

We understand how disappointing it must have been to encounter an issue with your pressure washer after only a short period of use, especially after previously choosing our products. We regret that your experience did not meet your expectations.

We truly value your feedback and will review this matter with our team to help improve our products and customer experience. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience. If you need any further assistance, please contact us directly at +1 866-225-9723 Monday through Saturday from 10 AM–6 PM EST.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The product broke after two days of…

The product broke after two days of normal use . Replacement parts were not even available to repair the pole saw . Replacement pole saw under warranty was established. However, months and months went by with it always being out of stock, so my replacement warranty pole saw was never going to be filled. I gave up and took a refund which also had many difficulties attached to getting it back . Presently , still waiting for the refund to come to my address. Had to call 8 times and hours on the phone to even get to this point . Really it is between one and two stars , not three .

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Robert,

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the experience you've had. This is not the level of product quality or customer service that we strive to provide.

We understand how frustrating it must have been to experience an issue with your pole saw after only a short period of normal use, followed by delays with the warranty replacement, the refund process, and the multiple calls required to seek assistance. We truly regret the inconvenience this has caused.

Please know that we will review this matter internally, and once we have an update, we will reach out to you. Your feedback is extremely valuable to us, as it helps us identify opportunities to improve our product quality and overall customer service. Your comments will also be shared with the appropriate teams as part of our ongoing efforts to improve our products and customer experience.

Once again, we sincerely apologize for your experience and appreciate your patience and understanding. Thank you for giving us the opportunity to learn from your feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It came with a broken auxiliary arm to…

It came with a broken auxiliary arm to hold the handle on, and your service department said they couldn’t do anything for me. I thought that was not good. It had a part number, but they said they don’t. They don’t have that.

3. Juli 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the experience you've had. Receiving a product with a broken auxiliary arm and then being unable to obtain the replacement part you needed is understandably frustrating. This is not the level of product quality or customer service that we strive to provide.

We would appreciate the opportunity to review your experience further and look into any alternative options that may be available. At your convenience, please contact our Customer Service team at our toll-free number, 1-866-225-9723, Monday through Saturday, from 10:00 AM to 6:00 PM EST. Our team will be happy to gather additional details and further evaluate your concern.

We also want you to know that your feedback is extremely valuable to us. It helps us identify opportunities for improvement in our product quality, parts availability, and overall customer service. Your comments will be shared with the appropriate teams as part of our ongoing efforts to enhance our products and the customer experience.
Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you've encountered. 

Thank you for your patience, understanding, and for giving us the opportunity to learn from your experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought a slow joe have never used it…

Bought a slow joe have never used it still in the box battery won't take a change and they will not do anything about it ,can't even tell me where to have it fixed at

23. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Carla,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the experience you've had, as this is not the level of quality or service we strive to provide to our customers.

After reviewing your account, we found that the unit was purchased in 2020, which places it outside of the applicable warranty period. We also sent you an email last Thursday regarding this matter to provide additional information.

We truly value you bringing this experience to our attention. Customer feedback is extremely important to us, as it helps us identify opportunities to improve both our product quality and the overall customer service experience. Please know that your comments will be shared with our team and taken into consideration as we continue working toward future improvements.

Once again, we sincerely apologize for the disappointment and frustration this situation has caused. We appreciate you taking the time to share your experience, and we thank you for your understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

100' Hoses

I had two 100' hoses that failed. Both hoses were replaced without any complications. This issue was handle expertly.

25. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Mike, 

Thank you so much for taking the time to share your experience and for your kind words. We truly appreciate your patience and are grateful for the opportunity to make things right. It’s wonderful to hear that the replacement process for both of your 100' hoses was smooth and handled to your satisfaction.

Your feedback means a great deal to our team, as we strive to provide the best possible service with every interaction. Thank you for choosing Shop Joe and for placing your trust in us. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to reach out—we're always happy to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The person I spoke with in the phone…

The person I spoke with in the phone was very helpful and polite

24. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Diane,

Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that the representative you spoke with was helpful, polite, and provided you with a positive customer service experience. Delivering friendly, knowledgeable, and attentive support is something we strive for every day, and it's wonderful to know we met your expectations.

We truly appreciate your kind words and your support. Thank you for choosing Shop Joe, and please don't hesitate to reach out if there's ever anything else we can assist you with. We're always happy to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Angela Yanong provided outstanding…

Angela Yanong provided outstanding customer service. I was very impressed. Thank you Angela!!

25. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Chuck, 

Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that you found Angela's customer service outstanding and that you were so impressed.

Providing knowledgeable, responsive, and supportive assistance is one of our top priorities, and it’s always rewarding to know that our efforts made a positive impact on your experience. Your kind words are truly appreciated and will be shared with Angela and the rest of our team as encouragement to continue delivering the level of service our customers deserve.

Thank you for choosing Shop Joe, and we look forward to assisting you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service, easy to understand and helpful

25. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Nina,

Thank you for your positive feedback. We are pleased to learn that you had an excellent experience with our customer service and found our team to be clear and helpful.

Our objective is to provide support that is clear, friendly, and reliable, and we are glad to have been of assistance. We sincerely appreciate you taking the time to share your experience and for choosing our services.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick turnaround of resolving my issue.

Quick turnaround of resolving my issue.

24. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Valued Customer, 

Thank you so much for your kind feedback! We're delighted to hear that we were able to resolve your issue quickly and provide the prompt service you deserved.

Your satisfaction is our top priority, and it's always rewarding to know our team was able to make your experience a positive one. We truly appreciate your support and your trust in Shop Joe.

Thank you for choosing Shop Joe. If you ever need assistance in the future, we're always here to help!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Snow Joe snow blower

I ordered a snow Joe snow plow from Walmart website. When I received the package, the box was severely damaged. It had 2 shipping labels where it had been sold and returned by another person. Parts were sticking out of the box , box had been retaped several times. Was missing all the hardware, and unit was scratched up on bottom. Apparently it had been used and returned. Delt with company via email for 3 months trying to resolve issues. My biggest complaint was that there employees didn’t look at the return, simply stuck a new shipping label on it and sent it too me . I would advise anyone NOT to buy anything from snow Joe . Very poor customer service!!

12. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear JC,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced, as this is not the level of quality or service we aim to provide.

We understand your concerns regarding the condition of the product you received and the difficulties you encountered while trying to resolve the matter. We recognize how disappointing this experience must have been and regret that it did not meet your expectations.

Please know that someone from our team will be reaching out to you to provide further assistance and help address your concern.

We truly value your feedback and will review this matter with our team to help improve our products, processes, and customer service experience. If you need immediate assistance, please contact us directly at +1 866-225-9723 Monday through Saturday from 10 AM–6 PM EST.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Evelyn Cebe earned 5 Stars!

Evelyn Cebe assisted me with a problem that I had with the delivery of my SunJoe pressure washer. I called back the next day to confirm something and Evelyn Cebe remembered me and picked right back up where we left off. It’s a breath of fresh air in a world where the robots try to (un)successfully solve all our issues. Evelyn deserves the 5 Stars I am giving.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Dear Russ,

Thank you for your wonderful feedback and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you received attentive and personalized support throughout the resolution of your concern.

It is especially rewarding to know that the consistent follow-up and level of care you received made a positive impression. We truly appreciate your kind recognition of our team member's dedication and will be sure to share your thoughtful comments.

Thank you again for your support and for choosing Sun Joe.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service was so nice easy to…

Customer service was so nice easy to understand and solved our problem with the product

24. Juni 2026
Shopjoe-Logo

Antwort von Shopjoe

Hello Carol,

Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that our customer service team was able to assist you in a friendly, clear, and efficient manner. Providing responsive support and making the resolution process as smooth as possible are top priorities for us, so it's wonderful to know that your concern with the product was resolved to your satisfaction.

Your feedback means a great deal to our team and serves as encouragement to continue delivering the high level of service our customers deserve. Thank you for choosing our product, and please don't hesitate to reach out if you ever need assistance in the future. We're always here to help!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr