Sproutl Bewertungen 159

TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Was annoyed that I signed up for the £10 discount, and didn't realise until checkout that you had to spend £100 to get this. I don't think it was clear at the outset. I almost cancelled my purchase, b... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It was my first order with this company and I was so incredibly impressed with the quality , Ellie in customer services was really helpful with all my questions , my plants pots arrived quickly and... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First time ordering from Sproutl and it was hassle-free. I didn't order any plants so I can't say anything about their quality, but the glazed terracotta pot feet I ordered look really solidly made. A... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I used Sproutl for the first time recently. After searching for a large outdoor plant pot on several sites on line without success I found just I wanted at Sproutl. I received several updates regardin... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Haus & Garten

Vom Unternehmen geschrieben

Hello, we’re Sproutl. Welcome to the modern garden And we believe in growing for all. Who cares if you’ve never picked up a trowel before? This is gardening made easy. To us, a garden can be as small as a windowsill Or a tiny rented patio.


Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

159 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Another beautifully presented plant from Sproutl

Received my magnolia this morning. Beautifully packaged as always from Sproutl and in the correct time slot. Plant perfect, lots of buds just about to flower. I am so pleased I’m about to order another as a birthday present. I’ve given plants from Sproutl to my friends and family and they’ve been delighted with the quality.

14. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing

I was sent a Swiss cheese plant and a plant pot as a gift. The plant and pot arrived separately. The plant had only 3 leaves, 2 of which were damaged. The pot arrived over a week later, and bore a price tag even though it was supposed to be a gift (I think the pot was overpriced). Customer service responded quite promptly but did not replace the plant even after they had requested (and I had sent) photos showing the damage. The whole experience was disappointing and not worthy of the love and consideration that the gift was intended to convey.

13. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sproutl-Logo

Antwort von Sproutl

We are so sorry that this is how you feel about your recent purchase. As a small start-up business with big ambition, we are trying our best to ensure that we have happy customers, and it’s really disappointing that we didn’t succeed this time - we will do all we can to make sure that this doesn’t happen again.

In terms of your plant, we are working hard with our partners to ensure that all plants are of the highest quality and given the right love and attention before being sent out. Monstera deliciosas of this size and maturity often only have a small number of leaves, but we’re so sorry that one of them had some cosmetic damage in this case. As living things, plants sometimes have imperfections, but we believe this is what makes them beautiful. Luckily, this Swiss Cheese plant will be large and lush in no time, given the right care (we even noticed a fleck of variegation on its leaf - a highly prized thing for Monstera collectors)! We hope that you find caring for your plant, and presenting it proudly in the home as rewarding as we do.

We can only apologise for the delay in your pot getting received, and ensure you that we’re doing all we can to get our operational processes up to the high standards both our customers and Sproutl expect.

We are really sorry about this and have reached out to you to ensure that we have done all we can to rectify this situation.

Kindest Wishes,
Ellie

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful experience

Ordered a houseplant and pot and they both arrived safe, sound, and nicely packaged. The plant was in very good condition and I'm very happy with my purchase. Will definitely be back :)

11. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great products but excessive packaging!

Impressed with Sproutl for their variety and fast delivery. But only 4 stars because even though the pots were well-packaged which I appreciate is necessary with earthenware, it was an excessive amount! Literally one small pot wrapped in a box and then put inside another large box with copious amounts of those annoying foam pieces. Even the delivery woman was shocked at how much cardboard and packaging there was. Let alone the absolute pain of having to dispose of it all. So big thumbs up for products and service but Sproutl, you need to go easier on the packaging!

7. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery, quality plants

My order arrived within 24 hours, beautifully packaged with a handwritten gift card. The plant arrived looking lovely and well taken care of, the pot arrived without a scratch on it.
Looking forward to using Sproutl again the next time I need to send someone a birthday gift!

4. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality and quick delivery

Really impressed by the selection of plants and products! My pinstripe plant and pot came very quickly and in great condition. Also really happy about the sustainable packaging.

15. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Beginner

As a beginner to buying plants, I learnt a lot through Sproutl and am impressed by the services they have to offer! I feel well informed as the product informatiot, tips and planting directions have been really useful. I am delighted with my first few plants and they arrived in excellent condition and beautiful packaging. I look forward to my next purchase - already eyeing up the Veritable Indoor Garden!

15. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend - great value and brilliant products

Such a brilliant site! I bought £200 of various plants and pots for my sister's 40th birthday. They all arrived on time, well packaged, very efficiently with excellent communication. I managed to get SO MANY for the price, I was really impressed! The plants were all in a perfect condition and look fantastic. I found the site easy to navigate and products well priced. Overall couldn't recommend more - definitely the best of the sites out there and less expensive even than the garden centres!

14. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience!

Couldn't be happier. My plant and pot arrived beautifully packaged and in perfect condition. Website was super easy to use, and delivery fast and painless. Will definitely be back soon!

12. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks Sproutl!!

So happy with my purchase! Super fast delivery and such healthy, happy herbs on arrival - my Mint shrubs are absolutely thriving (even in the London winter!), and I will definitely be ordering more from Sproutl to grow my herb collection and garden!

12. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr