TB Timepieces LTD Bewertungen 67

TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just picked up my Rolex Datejust 41 from Felix at the shop and the whole experience was top-notch. Communication was seamless from the start on Chrono24. The watch is flawless, exactly as described, a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had purchased twice Rolex 36 Datejust from this shop. Everything is just perfect. TB goes the extra mile to explain details, prepare the watch and ensures customers are satisfied with their purchas... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased a ladies Datejust through Felix at TB Timepieces Ltd Nov 2024. Could’nt have dealt with a more understanding person. Transaction went smooth and the item is as described, perfect in everywa... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service. Patiently waited on me getting the payment to them as I had a little bother with my bank. Questions and queries answered immediately, watch sent out in super quick time. Beautiful w... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Juwelier

Vom Unternehmen geschrieben

Specialising In - Buying - Sourcing & Selling Luxury Watches


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

67 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect seller

Just picked up my Rolex Datejust 41 from Felix at the shop and the whole experience was top-notch. Communication was seamless from the start on Chrono24. The watch is flawless, exactly as described, and came as a perfect full set. Felix is a total pro—he clearly knows his stuff and took the time to get the bracelet sized perfectly for me. If you’re looking for high-end watches, I can’t recommend them enough. Cheers guys!

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing Rolex Watch

Fantastic experience with TB Timepieces. Felix customised my Rolex watch with a diamond and ruby bezel and resized the bracelet. It was posted very quickly and securely. Great service and an amazing watch.

23. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had purchased twice Rolex 36 Datejust…

I had purchased twice Rolex 36 Datejust from this shop. Everything is just perfect. TB goes the extra mile to explain details, prepare the watch and ensures customers are satisfied with their purchase.
Very much recommended.

18. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First rate service again

Have felt with Tim and Felix on a number of occasions, the latest having a diamond bezel fitted to my daughter’s datejust.
The service, communication and goods have always been excellent and exactly as described.
Can. It recommend highly enough.

18. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

I purchased a second-hand Rolex from TB Timepieces around 2 years ago and it was absolutely flawless! Tom was so helpful and accommodating — even went the extra mile to add an extra link for me ❤️

I recently (and very annoyingly!) smashed the glass by accident, but Tom couldn’t have been more amazing. I sent it to him yesterday and it’s already being returned today, fully repaired! 🫶🏻

Fantastic service, trustworthy, and highly recommended! 👍✨

28. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really great dealers who I have bought…

Really great dealers who I have bought multiple watches from! Great experience from start to end, the team at TB are friendly and knowledgeable and have sold me some beautiful pieces.

Would definitely recommend!

6. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Felix states Rolex watches are not waterproof and won’t allow me to send watch back and refund me

I bought a Rolex datejust for my daughters 30th birthday to the tune of £3700, it became faulty with the first few months of her wearing it, not keeping time or date, I sent it back to Felix for repair and then when it returned my daughter wore it in the shower and it became condensated, he says no Rolex is waterproof even the submariner, Rolex have confirmed that Rolex watches are waterproof and the model my daughter and I have are waterproof to 100m, certainly showerproof, I’ve asked to send the watch back and get a full refund so I can go to an official Rolex reseller but Felix is sticking to his theory that Rolex watches are purely dress watches, this I might add is not made known to you at the time of purchase on eBay. It’s not fit for purpose under the sale of goods 1979 act and mis sold under the unfair contract terms act 1977

10. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TB Timepieces LTD-Logo

Antwort von TB Timepieces LTD

Hi There,

Firstly, apologies if your watch was losing time / fault - we provide a 12 month warranty for this purpose incase any of our watches go wrong, the issue was corrected

Secondly, in the warranty you are provided with it states on there that we do not guarantee the water resistance of any single sealed dress watches - the watch you purchased is over 30 years old and is single sealed, the seals can split at any time. We cannot therefore issue a full refund when you have openly admitted to wearing the watch in water, something that goes against our warranty in writing

We would happily have fixed the watch for you at cost price and quoted you for this.

We do not say all Rolex’s are not waterproof, we personally would not use them in water but especially single sealed dress watches, as mentioned in our warranty.

In no way was this watch mis sold to you, it is there to read in our warranty paperwork should you take the time to read it.

It’s a shame you have left us a bad review for something outside of our control, however if you need anything we are happy to help

Thanks
TB

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Get your watches tested independently

The worst shopping experience I've ever had. I purchased a Cartier watch from their ebay store, did my due diligence to make sure it was a real store, had amazing feedback - everything looks legitimate on the face of it. Purchased the watch on a Tuesday, by Thursday/Friday I hadn't heard anything so popped them a message, they told me it was going to take 6 days to dispatch due to "insurances" I thought that's fine, I asked them to resize while they had it, no response. A few more days go by and I'm worried as no response so found the shops WhatsApp and explain I was getting worried. Was told again, delays due to insurances and that the watch wasn't actually on site and they had to get someone to pick it up and that wasn't happening until Tuesday, after which it was being delivered on Thursday. Come Wednesday I still had no updates so I messaged again to confirm dispatch. No response but they updated a tracking number, so that tells me it was dispatched. I move all my meetings around so I can be home for the delivery on Thursday and it doesn't arrive, so I again ask for info, at this point I want to cancel the order. I then have a call from Felix who tells me the watch is in the shop "waiting to be collected" and will be going out in the next few days. I have a moan about the lack of communication and about the watch being resized and he says he will get it sorted. Friday he calls me back and tells me it's now being resized (so obvs didn't go out the day prior) but the box is tatty so he's putting it in a bracelet box and is dispatching a replacement watch box... (which never arrived so clearly wasn't diaptched as he said it would be) He assures me it will be with me on Saturday. The watch does arrive on Saturday but it's extremely underwhelming and doesn't look great quality so I took it to a trusted dealer in my town, who tell me the watch does not have VS diamonds (as I'd been advised prior to buying it) they actually refer to them as "happy diamonds" in that they are just pleased to still be considered diamonds... The sapphire on the side is not testing as a sapphire and the weight of the watch itself is really off. They can't rule out it's not a super clone, coupled with the fact it didn't come in its original box, which is also a red flag, along with all the other red flags along the way. I didn't discuss this with the seller as I just wanted to be done at that point. Raised a return and that was dispatched on Monday. Seller then left me hanging for 5 days, telling me the watch hadn't arrived (whilst having it relisted on their shop...) before finally giving me a refund. So this is my honest review. Buyer beware and get the watches checked over independently. It may just be one that's slipped through the cracks. Given my experience, I wouldn't trust them at all.

19. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TB Timepieces LTD-Logo

Antwort von TB Timepieces LTD

Hi There,

Sorry to hear your order did not go as planned but there are a few discrepancies between your story and the truth you have missed out unfortunately.

As we told you we have split stock levels for insurance purposes, some models are kept in store and some are held in our safety deposit location as nowadays its extremely common that insurance companies will not cover hughstreet jewellers due to thefts/robberies - hence we can keep half and half.

We made you aware of this and as soon as one of our staff had the time off to collect this we did and then forwarded the watch onto yourself.

Due to the value of our items, Royal Mail collect them instore - this is also very common especially so we can offer full insurance on our posting.

The Original Box the watch came in was damaged as stated and therefore we sent you a separate box so you could simply have the watch earlier rather than waiting for a new box to come in, you said you were never sent the box but you also wanted to return the watch almost straight away, so this point is void and posting it would have been a waste of both of our times.

Im not entirely sure who you took the watch to but if they 'cannot be sure this is not a superclone' they obviously cannot tell a real apart from a fake which is concerning in itself.

The diamonds may appear as you say frosted but this is an old watch, we could have offered a free cleaning service and put the watch in the ultrasonic cleaner, this would have cleaned the stones up nicely, but again you wanted a refund which is absolutely no problem at all.

Your last point leaves me extremely confused? you mention that we 'left you hanging for 5 days? you used your own returns label rather than ebay's, it took almost a week to arrive and you were refunded less than 20 minutes after the watch had arrived in store so I'm not sure how we left you hanging.

Sorry your order did not work out, All the best

TB

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful experience

I purchased a pre-owned Rolex from this seller via Chrono24, but I received a different watch to the one I bought. The design was significantly different, with smaller diamonds, different hands, and different details on the dial. I then had to return this back to them. The seller claimed the watch I bought was in stock and held for me and would be sent shortly, but after receiving a picture, it was clear they had replaced lots of the original parts and it no longer had a factory dial as stated in the listing. Communication was poor, the seller did not address all my concerns, take any accountability and was not apologetic in the slightest. I would not recommend this seller. Had I not been so switched on and spoken directly to Rolex and showed them images of the watches, I would unfortunately not have ever known that I was being sold something of much lower value and would have been scammed. Thankfully Chrono protected my money via a 3rd party escrow account so I immediately requested the refund. They use custom parts on watches they claim are from the factory.

9. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TB Timepieces LTD-Logo

Antwort von TB Timepieces LTD

Hello,

Unfortunately your experience with us was not the best and we apologise for that, correct you were indeed sent out the wrong watch first time round which we apologised for, offered to swap or refund.

We then sent you a picture of the other watch which you were not happy with, we very clearly state in all of our listings where an item is ‘factory’ or ‘custom’ we do not mix the 2 and send out custom watches that have custom parts.

We wouldn’t scam anyone, hence why you have already been issued with a full refund and the transaction is closed, I understand your experience may not have been the best on this occasion and if you don’t want to purchase from us that’s absolutely fine, but please do not label us as scammers when you have simply not been scammed.

Regards

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing

Purchased a ladies Datejust in January this year with Tom through Chrono24. Was very wary in the beginning buying from the internet unseen. I need not have worried the transaction went through as smooth as butter. Tom could not have been more helpful and went above and beyond for me. Thank you Tom, I will be back for the MOP 😁

11. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr