Tgmwatch Bewertungen 

56
•
TrustScore 2 von 5

2,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I strongly do not recommend TGM. I purchased a product, and it still hasn't been delivered. Despite several attempts to get information, no one has provided any explanation or update. I recommen... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

⭐ 1/5 TGM Watches has received my returned watch, but I am still waiting for my refund I am extremely disappointed with my experience with TGM Watches and their handling of my... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Actual delivery takes a very long time, with no updates in between. Watch itself is ok, nothing special accept for the dial. Otherwise a generic piece with a simple (but good) Seiko NH36A movement. St... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sorry but I never complain but I was excited to get my new watch it took a while, when it came it looked great but after 2 days the winding weight came loose and it stopped working, my watch repair ma... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

2,0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

56 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 29 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,0

Alle Bewertungen

(56)

33 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Received a bag with an opened box and a…

Received a bag with an opened box and a rock. Clearly, someone from shipping stole the watch. After contacting them, the said they have file a complaint with the shipping company. Honestly, that does not at all concern me. I want my money back or a new watch. Will update the review following the response.

12. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tgmwatch-Logo

Antwort von Tgmwatch

Dear Sir/Madam,
We are truly sorry to hear about your experience and we completely understand how upsetting this situation is. Please rest assured that we take this matter very seriously.

As soon as you contacted us, we immediately raised a formal claim with the shipping company and are currently waiting for their official investigation result. According to the carrier’s policy, a video recording of the unboxing process is required for them to process the claim more quickly. Unfortunately, at the moment, only photos were provided, which has made the investigation take longer.

That said, we want to clearly state that we are not ignoring your case nor avoiding responsibility. We are actively working with the shipping company and pushing for a resolution. Once we receive their response, we will proceed with the appropriate solution, whether that is a replacement or a refund, in accordance with the investigation outcome.

We kindly ask for your patience while this process is ongoing. Your case is being handled, and we will continue to update you directly via email.

Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to resolve this matter properly for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After a long wait of about a month for…

After a long wait of about a month for my watch to arrive, it finally delivered but in the wrong color. To make matters worse, the crown/regulator is defective, making it impossible to set the time. Despite sending numerous emails, I am still waiting for a serious response from them.

24. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service and return…

Worst customer service and return policies. The watches are shipped from Vietnam and when you check out it will say 3-5 days shipping, but it took over 3 weeks so it arrived 9 days after Christmas (I ordered it on 12/17). Now I have to pay to ship the watch back, plus a $30 return fee. The watch is also heavy and does not fit well.

12. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dont do it…

Dont do it! This is clearly a dodgy subsidiary of Seiko if at all..
I ordered a watch on the 5 Dec in the UK. On reading the small-print for returns it seems they only refunded with a store credit if it was a sale. Quickly cancelled my order (within an hour) received an email confirmation of such. Two days later got a shipping notification. Watch arrived several days after that. Queried by email as to why, no satisfactory response except to return it. Many hoops to jump through there but after returning unopened and sending pictures to confirm postage (which cost £45 as it was to the USA) I heard nothing.. Weeks later now, emails unanswered and no refund. Considering I did not even order this watch and I am still awaiting a refund I beg anyone else not to risk it!

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This has been a massive headache for…

This has been a massive headache for me. I requested for full refund since my item is not shipped yet and I cancelled the order. No transparency of the process, especially with the reimbursement. Customer service is not responding and just keep delaying!

Please process my reimbursement, don't rob people

26. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Calidad y elegancia

Recibi el reloj junto con su caja y me ha sorprendido tanto la calidad del mismo como la elegancia en la presentación del reloj. La entrega se ha realizado en el plazo previsto. Buena comunicación. Volvería a comprar uno de sus productos sin duda.

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I made the order on nov 17

I made the order on nov 17 , then they say item was out of stock, then I cancel the order and demand the refund , they say will process’s but until today they did nothing
It is a fraud , please never purchase something it is a fraud
I e mail to report this operation to the authorities, don’t use them is a con operation

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tgmwatch-Logo

Antwort von Tgmwatch

Dear Sir
We are genuinely sorry to hear about your experience and truly regret that you felt dissatisfied.

Regarding your refund, we would like to clarify that after you requested to cancel the order, a chargeback was initiated on Shopify. Once a chargeback is opened, we are no longer able to process any refund on our side because the case is fully handled by Shopify and your bank.

According to Shopify’s final decision, the amount for your order was deducted from our account and refunded directly to you. We kindly ask you to check your bank statement or payment account again to confirm the refund.

We always strive to provide transparent and supportive service to all customers, and we sincerely hope this clears up the misunderstanding. If you need any additional information, we are more than happy to assist.

Thank you for your time.

Best regards,
TGM Watch Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Request for Refund Update

Request for Refund Update

Hello,

I placed an order on the 23rd of the month and received an email on the 24th informing me that the item was out of stock. I replied stating that I did not want a replacement and requested a refund to be processed back to my original payment method.

Today is the 3rd, and I still haven't received any confirmation of the refund. While I’ve been getting replies to my emails, my refund has not yet been processed. I’m disappointed with the service and still wondering when I will receive my money back.

I kindly ask you to resolve this as soon as possible.

Thank you.

23. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

They are scammers, I ordered 4 watches and they gave me wrong tracking number of FedEx courier. After tracking I got know that these are already delivered on 6th,7th & 8th November.

3. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

1 month misinformed, fooled, no watch

It’s been a month since placing order, all this time no clear tracking of delivery, nobody answers TGM hotline, by mail I got inconsistent, false information. Finally, I found out that the package is stuck at DPD in Hamm (DE) and will not be released unless Amsma contacts them. A true nightmare!

18. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The variety of models is good

The variety of models is good, the costumer services is great. Unfortunately the shipment took two attempts, and the customs cost was not considered and I had to pay extra for it!

13. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from them.

Putting aside the watch received was close but not exactly what I ordered, it is a disappointment (and my expectations were low to begin with). I’m not even interested in getting this resolved. This business does a great job with marketing and that’s where it ends.
I do NOT recommend buying anything from them.

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tgmwatch-Logo

Antwort von Tgmwatch

Hello,

We sincerely apologize for disappointing you. Please kindly provide us with your order number so that we can check the product and work on resolving your concern promptly.

Thank you for your understanding, and we wish you a wonderful day.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Title

Title: Scam Company – Never Received My Order

Review:

I strongly warn everyone against buying from TGM Watch.

I placed an order (Order #MOD4494) and paid in full, but I NEVER received the watch. The company keeps sending generic emails and ignores my follow-ups.

This is nothing but fraud and false promises. They take your money, delay endlessly, and never deliver the product.

After months of waiting and wasted time, I can confirm this company is highly unprofessional and deceptive.

Do NOT trust them. Do NOT waste your money here.

Update: I would like to confirm that I have finally received the watch. I kindly advise the company to improve its delivery timelines, as the delay I experienced was disappointing and does not reflect well on the overall customer experience.

21. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tgmwatch-Logo

Antwort von Tgmwatch

Dear Sir,

We’re very sorry to hear about your experience. After reviewing your order, we found that our shipping partner was unable to process the delivery due to an incomplete/incorrect address. We sent you two emails requesting a corrected address so we could arrange redelivery, but unfortunately, we did not receive a response.

Please rest assured that we have no intention of misleading our customers. We would be more than happy to resolve this for you — kindly contact us at info@tgmwatch.com with your correct address, and we will immediately assist you in completing the delivery.

Your satisfaction is very important to us, and we truly appreciate your understanding and cooperation.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Lackluster support and unreliable

I placed my order on 19th August and it’s now close to a month later with still no clear idea of where my watch is. The responses I’ve received from their customer service are vague at best and they’ve shown no sign of being proactive.

At this point anyone buying should be aware that it feels like a risk of a sunken cost. The bigger issue I see is that even if the product eventually arrives returning it (if it turns out to be defective or not as advertised) would be nearly impossible given how unreliable and unresponsive their support has been.

I’ve sent 3 to 5 emails requesting updates most of them met with complete silence. And yet I see their public replies claiming they “will learn” and “get better.” Honestly that’s utter nonsense.

Buy at your own risk.

Ps . I will update once I have the order with me.

Update – Sept 26: I finally received my order. Admittedly, there were a lot of nerves about what would be in the box, but it did not disappoint. The watch appears to be well-built, though I was surprised to find no clear case back to view the automatic movement, so until it’s opened up, I can’t fully verify that.

Aesthetically, it’s beautiful. That said, had TGM been more proactive and delivered with shorter lead times, my experience would have been very different. Will I order from them again? No. But I will up a star on the rating for the final product.

13. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

TGM Watches

Delivery : Ordered on 23 July. Received on 23 Aug. For custom-mod shipped from overseas, I'd say not bad.

Customer support : very responsive, except I didn't understand why they need to confirm the postal address again when everything should be in the order details.

Authenticity : since its a mod, I understand that not all parts mayb be authentic. The movement itself does not show 'Seiko' on it, and the fact that its put together in Vietnam is also a red flag too. However, for now it looks and works fine.

Quality : the watch looks beautiful. A few things I'm not happy about. The alignment is a bit off center, so if you look closely the dial is tilted a few degrees anti clockwise. No big issue. There is a smudge inside the glass, which I'll have to live with. The day of week alternates between English and Hebrew (i know, i had to search)

But otherwise quite happy with the watch. Just hope it lasts a while😭

25. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

the watches i bought look great and…

the watches i bought look great and keep great time. I had to send back first watch cause I could not see grey hands. Lyly was very responsive and the placed white hands on it for me

21. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tgmwatch-Logo

Antwort von Tgmwatch

Thank you so much for your kind words! We’re truly happy to hear that you’re enjoying the watches and that they’re keeping great time.

We completely understand how important visibility is, and we’re glad we were able to make the adjustment with the white hands to better suit your needs. Lyly will be so pleased to know that her support made a difference!

If there’s anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr