The Diesel Club Bewertungen 

162
•
TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered in November 2025, its now almost april and they've not contacted me once. Ive not received ANYTHING, but they took my money. Ive tried reaching out ove every available means. Ive also issued a... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They took my money in September, it's now the end of may, you can't contact them as the email and number given never gets read or replied to, they seem to update the app every now and then saying you'... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is such a great concept, had the card a couple of weeks now & already seeing the savings on a daily basis. The forecourt coverage is really good, the app is user friendly & updates instantly af... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered my card 03 December 2025 still not received anything in the post, no replies to emails no communication at all from their side, reporting to trading standards. No refund either. For ref... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

We're a NEW business and do not monitor this page. Please contact us direct in the app for support, missing cards, or if you're awaiting your order as it's normally sorted within a few hours at members@thedieselclub.co.uk. As a British Startup, we're changing the way Diesel Drivers are treated by giving you access to wholesale discounted diesel at thousands of forecourts, nationwide. We're an exclusively limited club and work hard to bring our members the best diesel price every week!


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

162 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 14 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,3

Alle Bewertungen

(162)

160 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be careful! Starting to believe its a scam

Ordered the card on 30th November, Originally I was told i would receive the card by 30th december. Then on 6th January I received an email saying I would receive my card in 10 days. Its now 2nd of Feb and I still haven't received.

I've emailed, received no reply.
I've sent whatsapp message, still no reply.
I've sent a message to their tiktok, still no reply.
There is not a phone number.

I still want the card but unfortunately the customer service is non existent and I'm unable to use the card because it hasn't been sent.

I'm starting to believe its a scam.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Could be better

I’ve been a member since September 2025, and while the card itself is a fantastic money-saver, the experience has been a total rollercoaster. Initially, I was sceptical because a fuel card for regular people, not just tradespeople, seemed like a scam, but it is genuine. After a rocky start where my card got stuck in the "printing" phase, the team was originally great; they responded to my email, pushed the card through, and even gave me a £20 apology credit. Since then, the card has worked perfectly at the pump and saved me a decent amount of money.

However, my rating is three stars because the customer service has recently dropped off a cliff. I suggested the club to a friend who now can’t get their card, and I feel like the bad person because the company has gone completely silent across all contact methods. While the app mentions they are reprinting cards for everyone due to technical issues, that shouldn't mean they can simply ignore people trying to reach out.

As they are still a new company, I really hope this is just a temporary hurdle and they can get back up and running properly soon. It’s a great service that actually helps people save, but they urgently need to stop ghosting their members to win back that trust.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service

I joined on 23rd December and haven’t recieved my diesel card yet but recieved an email to say it was coming but it’s been over 2 weeks since it was ‘dispatched.’ I’ve sent a few emails and not one has been replied to. Disappointed is an understatement.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste of time

Ordered a card in November, still waiting.

Emailed, texted, you name it to get some sort of reply to see where it is. Nothing.

I was sent an email in January to say the card was on its way, yet it still hasn’t arrived. Then got a reply back saying I need to add more information?

Ended up doing a chargeback through the bank, because let’s face it, if I’m not getting any reply off them via email, whattsapp whatever else, there’s not a cat in hells chance I’m getting a refund.

Quite honestly, under the impression this is a scam, and I warn everyone to keep well away.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
The Diesel Club-Logo

Antwort von The Diesel Club

Hi Dylan, we're requested more information from TrustPilot to identify your account and see what's up with your account. We have explained that some cards have been delayed as we expanded. In any event, more then happy to process an immediate refund as per our super easy terms and conditions and close your account. When we get the information from TrustPilot we will revert via support.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointed

Disappointed. All started well and I thought this would be great.

Move on 9 weeks and I’m still waiting for the card. Like other reviewers I’ve emailed and had a generic Christmas delay response. Then was told 10 days which has passed. No reply to my latest email and now I can’t login to the app at all.

Hope to be proven wrong but so far the whole experience is shockingly bad. Major work needed on the customer service!

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting 3 months later

Ordered and paid for my membership on 8th December. Understand it can take 4 weeks to arrive. Emailed start of Jan to find out if it was going to be delivered. Received a generic email back stating delivery times will be longer due to Xmas and NY. Understandable.

Since sent to more emails asking for an update and nothing heard back, almost 2 months ago I ordered. Absolute joke.

And to top it off I can’t login on the website or app, I just get login failed, and I know my number is correct because I logged in a few times after I’d ordered

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

8 weeks for a 4 week lead time

I am yet to receive a card after signing up on 03/12/2025, I emailed support to find out about the delay after 6 weeks & had a reply explaining about how so many people have signed up & cards are printed in batches & that I would be able to verify my identity shortly this was 2 weeks ago STILL NO CARD NO ID verification HOW MUCH LONGER ?????

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Overdue and poor customer service

ÌI have been waiting for my card to arrive and nothing,I have had a email confirming the it would 10 day from the date on the email still nothing also I have emailed at least 3 times and sent WhatsApp messages and you guess it nothing. The customer service has a lot to be desired for i would recommend if you want a card be prepared to get it when they decided to send it.
Edit march 7th update
It's is now March 7th and I still haven't received my card and my refund, which was ordered in December and was processed in January 2nd so it has now been 3 months I have a message saying I will been refunded my fee which is a pretty good gesture but still no card i want an update on how I have to wait I really need this card .

31. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam or no scam?

I paid my membership fee back at the beginning of December. I have emailed The Diesel Club twice as I have not received my membership card. If you’re lucky you get a generic reply promising that the card is in the post.
Despite the so called positive postings, this is looking like a scam. All I would say is beware!
In the meantime I plan to seek a refund from my credit card provider.
The company have never responded to my various requests “where is my card”
I have now received a refund of my membership fee from my card provider.
A total scam or mismanagement, you decide.

30. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Card never arrived. Bank refunded.

Ordered on 3rd December. Received an email on the 9th to say my card was in production and would be delivered in 10 days.

8 weeks on and the card never arrived and they no longer reply to emails.
I requested a chareback through the bank which was granted straight away.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Currently a 1 but hopeful to change it

24/11 - Signed up for ther card - put the wrong mobile number in - my bad

25/11 - Sent a request to change number to correct one and there was a reply from them that day (I missed that email)

27/11 - I replied

02/12 - They updated for me- both via email and whatsapp

27/12 - Sent a follow up via email - not yet responded (yes i checked my junk) - request 927

08/01 - sent a whatsapp and there still no response

18/01 - Sent a second follow up via email (again no response and yes i checked my junk) - request 1508

21/01 - still no card sadly

I'd love to give this company the benefit of the doubt due to it being the holidays but do not send the welcome email with the projected card arrival date and not give customers an update if there are issues.
Its possible I've slipped throught the cracks but lets get this resolved please.

21. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely wonderful company

Absolutely wonderful company, there was an issue with getting my card shipped out but with a quick email they managed to sort it out, now I'm able to pay less than the listed price at nearly every pump wherever I go! Very handy for long motorway trips where service stations charge stupid amounts or just the occasional fill up at a local pump. It's a very handy service and I would recommend it to any UK diesel driver on the road who wants to save money, I've already made back my joining fee in the short time I've had the card.

14. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worth the wait and saving every time I fill up!

Have used my card for a few months, had to wait nearly 8 weeks for it to arrive, i needed a new driving licence! But has been so worth it now, saving every time I fill up at both stations to and from work. I've sent my link to a few friends now as well, well worth it.

I can't fault the support team when they do pick up any questions I've had. Can't wait for the virtual cards soon I hope :)

11. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor System and Customer Service

Signed up on the 2/01/26 havent been unable to upload drivers license and have had 0 contact from customer service, after two requests.

Hoping to get the issue resolved, but cannot reccomend this service currently.

Jack

11. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
The Diesel Club-Logo

Antwort von The Diesel Club

Saddened by this post as you've never used our service. You signed up on 1st January, 10 days ago. We state in huge, large, green, bold writing on the website prior to ordering and before payment that cards take about 4+ weeks to process! So how you're 1* annoyed at 10 days we're at a loss.

It states you will be invited to do your ID checks when your card goes into production. We have provided you a full immediate refund of your joining fee as clearly are frustrated with the process.

Someone from support will reach out soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!

SCAM!!
Paid for my subscription over 6 weeks ago still haven’t recieved my card I have tried to contact them several times but no reply , my bank is trying to claim the money back for me now

Just for an update it took for me to leave a review for them to contact me, 11 days after I sent the first email , I understood there was a wait for cards to be sent especially over Christmas but when it got to the 10th of January with no reply I decided enough is enough they are either a scam or have zero customer service either way I’m out

11. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
The Diesel Club-Logo

Antwort von The Diesel Club

Mark,

We've investigated this in full, you signed up on the last day of November. We tried to contact you twice over December about your application but there was no answer - it's fine - the country normally closes this time of year.

To clarify, your membership would not have started until you used the card. We have already issued you a full, immediate refund so not sure what your bank is 'trying' to do and we've already cancelled your account accordingly.

But for clarity, as a startup we explained in large, bold writing on the website prior to you ordering that cards take about 4+ weeks to arrive but with the Christmas and New Year period playing a part, things were slightly delayed.

We're sad that you felt the need having never used our service to leave a review that does not reflect 99.9% of our member base and seems slightly "keyboard anger" given nearly all your other reviews are 1* rants for the smallest of inconveniences.

Either way, thank you for taking the time and leaving this feedback. It's just sad that you'll always have to pay full price for your Diesel in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

3 months in feedback

As others have commented, this is a really good concept. Since having the card, I have saved money when filling up. Coverage is great, and customer service has been really good with swift responses and positive results! Very happy with the service!

9. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
The Diesel Club-Logo

Antwort von The Diesel Club

Great! Thank you Gareth. We do try our hardest to respond as quickly as possible, even with huge influx of messages. Great to hear you like the service!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Can't fault it.

Took a while to get my card and I was a bit skeptical at the time when I ordered and paid the initial fee but all fears were unfounded as things have been brilliant.

The app, once set up and that's very easy, works well with a map top show you where you can use it.

Prices are always cheaper than at the pump and I can even use it at Sainsbury's to get Nectar points.

It's now the only way I pay for fuel and would thoroughly recommend.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Genuinely good

Wasn't sure if it was genuine when I first joined but I can honestly say it's been great. Had a little trouble getting my card initially but seems that was just teething problems.
The club price is mostly cheaper than the pump price, only very occasionally being the same or slightly more.
Had no issues finding a petrol station I could use and hopefully with time this will get even better.
Personally I've found it's not just money it's saved me, but time. No more searching for where is the cheapest, just check the app for the weekly price and for the closest station (even if it's a motorway one) and I'm done.

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr