Thelivary Bewertungen 

61
•
TrustScore 1.5 von 5

1,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give no stars - or better still, negative stars - I would. Order 1450 was purchased on 10/7/25. Countless chasing as nothing received. Constant promises of situation being resolved. T... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Like lots of others, I thought this was a UK-based business in manchester. It is, of course, just another fake website that drop-ships from China. The light fitting i ordered arrived absolutely shatte... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order for a beautiful cuddle doll for my great niece’s christening. Nothing has arrived and after reading the reviews it is clear that I have been subject to the same AI generated emails (... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I purchased what looked to be a Kato Tirrinia wine cooler 'bag' on 6 September. Upon review a day or so later, I was worried that it was from a suspicious site. I received an order confirmation with a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

1,3

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

61 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,3

Alle Bewertungen

(61)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Selling cheap junk - AVOID

Ordered the highland cow head on the site. An extremely cheap version of what they offered arrived and looked nothing like it.
They have refused to cooperate and admit its a terrible product and scammed me .
So please avoid this this company, dont waste your money. Its clearly based in Asia to sell junk in the UK.

21. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hi Stewart,

We’re very sorry to hear about your experience. Please share your order number so we can investigate and work on a solution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from the website

This company is the worst do not shop on here what they advertise and what you get are 2 different things they advertise quality items but what you actually get is cheap rubbish from overseas they don’t get back in touch with you until the bank steps in to get you your money back they then say that they’re is nothing wrong with said item which is laughable I ordered a highland cow wall sculpture measuring 63 x 53 and what I got was a moose with corn on the cob for ears measuring 20 cm x 18 this is the worst company stay away you have been warned

30. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hi Julie,

We are very sorry to hear about your experience and the issues with your order. Please contact us directly with your order number so we can review the case and help resolve it as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!

Wall lights arrived after several weeks. Came from China. Really poor quality. Arrived in a dented box. Everything is scratched. I have tried several times to contact them but no reply!

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello J P,

We’re sorry to hear about the issues with your order. Please contact us by email with your order details so we can review the case and help find a solution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I will not use this company ever again

I will not use this company ever again. I wouldn't recommend anything about it either..
My order is not here, 6 weeks later!
I have now received a refund from MY BANK, with them disputing it....
They only replied to my emails when they had obviously been contacted by my bank. They had requested my address again as apparantly it wasn't correct, funnily enough it was correct when they sent the security box (whatever that was as it wasnt received and i didnt ask for but charged for, and it showed that it was delivered to my address which was 100% right. I will probably get an email from them as they 100% reply to feedback as it does say that on trustpilot but it is a generated email and means nothing to them or me,
I WILL NOT EVER USE AND HAVE TOLD FAMILY AND FRIENDS LIKEWISE.

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Julie,

We are very sorry to hear about the issues with your order and the delays in communication. This is certainly not the experience we want to provide. Please contact us directly so we can review the situation and work on a solution for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID

AVOID! The worst customer service, no idea about where your order is. Won't even refund us. Then the item comes so many weeks later and the poorest quality for such a high price!!!!!

15. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello A&N,

We are very sorry to hear about the issues with your order. This is certainly not the experience we want to provide. Please contact us directly so we can review the situation further and work on a solution for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I'd give zero stars if that were an…

I'd give zero stars if that were an option.
1st off this company is based in and sends goods out from China. This is not clear from their website but is important as you will see....
Ordered an item that eventually arrived only for it to be less than half the size that their website states in the product description.
I requested a refund and pre paid returns label.
After several emails offering me steadily increasing discounts / vouchers I finally managed to convince them that I really do want to return the item.
However they are now stating that the return shipping cost needs to be covered by me. For an item that is less than half the size I ordered? That's not right.
And as they are based in China (I did say that but was going to be relevant) then the shipping costs will be substantial.

Avoid ordering anything that you want to be as described unless you can afford to just write off the money you paid.

* UPDATE* Your offer of 'an alternative ' has already been rejected. I don't want a discount, vouchers etc. You have supplied something less than half the size ordered. I want a full refund and I shouldn't have to pay postage to send back the item that was not as described

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Simon

We are sorry for any confusion or if your expectations were not met. Please reach out to us so we can review the situation again and help find a suitable alternative.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam!

Scam. Ordered 17/07/2025 still havent received order nor update.

16. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Monika,

we are very sorry to hear that you have not yet received your order or any updates. Please contact us directly so we can investigate the issue and assist you promptly. We appreciate your patience and want to resolve this as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Giving 1 star because I have to!

Giving 1 star because I have to!! This company is awful ordered more than 4 weeks ago still no item. I have contacted the company by e mail numerous times not one has been answered!! Customer service is apparently not even on their radar, do not order anything from their website

After over 2 months of e mailing I received the necklace I had ordered, which i can only describe as a piece of junk!! I paid £25 and it went straight in the bin!! I didn't have the time or the energy to deal with this company please do not buy anything from them

17. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Pula,

we are very sorry to hear about the delay and the lack of response you experienced. This is not the level of service we aim to provide. Please reach out to us again directly so we can urgently review your order and assist you. Thank you for your feedback and patience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wouldn’t even give 1 star

Wouldn’t even give 1 star. This website is a scam. 6 weeks after ordering my order has not arrived and the customer service team are refusing to issue a refund. Poor customer service and hugely disappointed. After raising the issue with the customer service team, I have not received anything after 2 weeks. Do not order from here unless you want to wait 2 months to not receive anything.

9. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Jemima,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the delay and the inconvenience it has caused you. Please be assured that we take your feedback seriously and are committed to improving our service. Please contact us with your order details, we will prioritize resolving this issue for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Previous negative experience follow up…

As a follow up to my previous negative review, I have still yet to receive any correspondence or update on my order placed over three and a half weeks ago. Completing the form on their website does not achieve anything (I've completed it four times now), plus I have emailed them six times. I did get briefly excited when they questioned my address (which was 100% correct), however that was 10 days ago and nothing since, not even a response to my reply. Also, don't be fooled by whoever replies to comments on here as this leads to nothing despite them requesting you to contact them on their website.

6. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Daniel,
We apologize for the delay and frustration caused. Please contact us again with your order details so we can urgently review and resolve your issue.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No aftersales customer service for damaged goods

I ordered a teak chopping board for my son for his birthday. It took a long time to arrive (clearly from outside the UK) and when it finally came, the packaging was a bit beaten up but it was a gift so I didn't want to rip open internal wrapping. Unfortunately when my son first went to use it, he noticed a crack in the board.
We took photos and sent these to customer support at The Livary, along with the photos of the item on arrival showing the damaged packaging.
I am still yet to receive a response from the company to my emails. When spending more than £60 on what should be a high-quality item, this is very unacceptable and no way I would order from them again.

4. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Jacki

We sincerely apologize for the delay and the issues with your order. This is not the experience we want for our customers. Please contact us directly at our customer service email with your order details again, so we can prioritize your case and find a suitable solution quickly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

LIV1350

Item is nothing like photos on website. Not handcrafted and half the size of what was advertised. I emailed the company 8 times and have not received a response to my requests to return for a refund.
Had to instigate a claim back

UPDATE: got money back with a claim back on my Visa card. Suggest other dissatisfied customers do the same

3. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Lynn
We’re sorry to hear your experience didn’t meet expectations. This doesn’t reflect the service we aim to provide. Please reach out via our contact page with your order number so we can look into this further and help resolve it for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY FROM THIS BUISNESS

DO NOT BUY FROM COMPANY!!!!
I bought 2 lots of string light and requested them with a USB fixing. One set had been slightly damaged in transit and but both came incorrectly with battery fixing, could not get hold of anyone on the mobile (not working) or email addresses given online, I finally got a response when I pretended I was struggling to purchase something online!! (Convenient) they emailed me for ages trying to get me to accept the wrong product with 30% off, what a joke. After emailing them many time they eventually said I could return the wrong product, they wanted me to return the goods at my cost!! And would not confirm if they would refund me, I said I was happy to return to the address on their website in Manchester, but they never make a comment back about it, they still want me to post offshore to get a refund of the goods. STAY AWAY FROM THIS COMPANY
Oh and your reply of get in touch to discuss, I already am in discussions by email because you won’t speak to anyone on the phone, you also won’t give me your complaints procedure or confirm the address on your website in Manchester 🤔 again, Do NOT buy from these people, you will not get hold of anyone if you have an issue!!! Never had such bad customer service and still trying to say they have sent me the correct goods 🤣🙈

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Carson

Thank you for sharing your experience. We understand your frustration and appreciate your feedback. If there's an unresolved issue with your order, please reach out so we can address it properly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have been scammed!!

I placed an order for a beautiful cuddle doll for my great niece’s christening. Nothing has arrived and after reading the reviews it is clear that I have been subject to the same AI generated emails (from Sara). I wish people would get themselves a proper job instead of extracting hard earned money from unsuspecting victims like myself. Definitely a scam website. DO NOT USE.

22. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Andrea,

Thank you for sharing your experience. We understand your frustration and sincerely regret the inconvenience caused. Your feedback is important, and we are committed to improving our service. Please contact us directly so we can investigate your case further and work towards a resolution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order LIV1691 never arrived.

I placed an order LIV1691 for a cow wall sculpture on July 18th. I have still not received my order despite the website stating 4-7days delivery. I have attempted to contact their customer service through email & phone but have not received any response or update regarding the status of my order.
I do not advise ordering from this company and I will now be persuing a refund. Not a happy customer.

18. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Debs,

Thank you for your message. We’re sorry to hear about the delay with your order. This is not the experience we want to provide. Please contact us again with your order number, and we will prioritize resolving this issue and assist you with your refund.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed my order Liv1451 for 3x…

I placed my order Liv1451 for 3x highland cow heads on 10th July £160 plus and I have still not received my order or any response to my emails to date requesting an update on the order. I have stated I will request a refund if I don’t hear from them. The experience so far is very poor and concerning.

30. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Lynne,

Thank you for your message. We’re very sorry to hear about the delay. This is not the experience we want for our customers. Please contact our customer service again with your order number so we can urgently investigate and assist you with your order.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Warning ⛔️ Avoid this company – still no refund!

This is my third time requesting a refund for my order #LIV1402 from The Livary, and I have received no response. I’ve contacted them multiple times, and yet no resolution.

I’m not asking for any cooperation or negotiation anymore – I simply want my money back. This company is completely unprofessional and unreliable.

⚠️ Be warned – avoid buying from The Livary.

7. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hi Sandi,
We are very sorry for the frustration and delay you’ve experienced. Please contact our customer service directly with your order number so we can prioritize resolving this issue for you as quickly as possible.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not received

Hi,
I placed an order on the 16th of July, order number #1594, Please can you tell me when to expect delivery. I have emailed you many many times with no response. Your phone number does not exist.
Kind regards
Sharon Bateman

TheLivary
You have replied and said you are looking into my purchase, but again I have heard nothing from you.
Can you either send my purchase or give me a refund.
As you do not reply to any of my many many emails and your phone number does not exist this is the only place I can contact you.

29. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hello Sharon,
We are very sorry for the inconvenience and lack of response. Please allow us to check the status of your order #1594 and get back to you as soon as possible. Thank you for your patience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

mass produced crap

I ordered a coat rack from them as it was advertised as being handmade and high quality. The product was then shipped from China and was significantly different to the product advertised. The product was supposedly made from walnut wood but the product was much paler and faded. There was a crack running along the wood that held it against the wall which wasn’t the same walnut colour. The product also needs a lot of sanding and a stain to come close to what was advertised.

The customer service has been awful, they tried to guilt me into taking the product by offering a measly 15% discount and saying they’d like to avoid the environmental impact of returning the product. They also said that I am responsible for the return costs of the faulty product which is incorrect and goes against the Consumer Rights Act.

To anyone who deals with them please know your rights and if the product is faulty and not to the advertised standard, you do not have to pay returns for shipping costs under the Consumer Rights Act

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hi JG,

Thank you for your honest feedback. We're genuinely sorry to hear that the product you received did not meet your expectations or match the description provided. This is certainly not the experience we aim to deliver.

We understand your frustration regarding the quality differences and the issue with the cracked wood. While we do aim to resolve issues in a way that minimizes environmental impact, your consumer rights remain a priority. In cases where a product is faulty or significantly not as described, we agree that return costs should not be your responsibility, and we sincerely apologize if our communication made it seem otherwise.

Your feedback is being taken seriously, and we’re reviewing both the product listing and our support team's handling of such cases to ensure better alignment with customer expectations and legal obligations.

If you’re still open to resolving the issue, please reach out to our support team again with photos of the product, and we’ll do our best to make this right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

As others have said I think this is a…

As others have said I think this is a scam site.
(The reviews were OK when I placed the order.)
No communication from them.
No goods.
I will contact my bank tomorrow and see if I can get my money back.

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Thelivary-Logo

Antwort von Thelivary

Hi Sandra,

Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry to hear that you haven’t received your order or a response.

This definitely isn’t the standard we aim for. If you placed an order and haven’t received any updates or tracking details, it’s important that we look into this immediately. Please reach out to our customer service team with your order number so we can investigate and assist you further.

We understand your concerns and completely respect your decision to contact your bank. That said, we’d still like the opportunity to resolve this directly if possible. Let us know how you’d prefer to proceed, your satisfaction is important to us.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr