Rekommenderar ej
Rekommenderar ej.
Jag var på St Eriksplan 15 idag. Man får ett seriöst intryck när man kliver in i lokalen men bemötandet och mottagandet är allt annat än seriöst och proffsigt. Jag hade bokat en tid men efter en halvtimmes försening tog man emot de nyanlända drop-in-kunderna igen. När jag kom fram och påpekade att jag hade en bokad tid, fick jag ingen ursäkt utan en kommentar om att man trodde att jag var en drop-in. Den ena informationen jag fick var vad vaccinet innehöll. Man tog inte hänsyn till vilken sida man ville ta vaccinet och injicera det så fort att det blödde mycket från sticket efteråt. Undrar vad de har koll på på detta ställe?








