VINNY's Bewertungen 90

TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg vil rose jeres kundeservice, efter jeg oplevede en defekt i læderet på en sko jeg næsten lige havde købt inde hos jer. Efter at have snakket lidt med jeres kundeservice, kunne i godt se problemet,... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Got a shoes with a small defect, wrote an email on Sunday, Monday morning I got a response mail saying that I will can be fully refunded or receive a new pair. What a company does that? No one. The wh... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I still have not received the shoes I ordered 3 weeks ago. They are held up in customs and FedEx wants to know the composition of the shoe before they will be releases. There is not a number to cal... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Let me start by saying I was charged nearly $90 in customs fees at the time of delivery… something I was never made aware of before placing my order. That alone was frustrating, but things only g... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Modedesigner

Vom Unternehmen geschrieben

VINNY's merges timeless style with culture. Our dedication lies in curating an ambiance that effortlessly combines sophistication with the aspirational ambition of youth. VINNY's represents a modern expression that resonates with those who crave discerning authenticity and style that goes beyond the norm.


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

90 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 93 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You are asking to rate your website…

You are asking to rate your website when I can't even get my order.

5. Mai 2026
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Hi Sean,

We have just followed up on your shipment, and it seems to have been stuck in customs, on the US side, due to some missing information. The missing information is usually always with the shipment, so we're sorry that it wasn't in this case.

We just forwarded the information and are pushing for it to be released ASAP. Have in mind, though, that US customs at the moment is proving a bit difficult, but rest assured, we're doing all that we can.

We're sorry for the inconvenience!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Qualité du produit vs service de livraison

Le service d’expédition et de livraison est très satisfaisant ; toutefois, le cuir de la chaussure est irrégulier et présente des zones rugueuses alors qu’il devait être lisse, ce qui soulève des doutes sur un éventuel défaut de fabrication ou un invendu, et si cela avait été porté à ma connaissance, je ne suis pas certain que j’aurais acheté ce produit.

24. April 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The shoes are just perfect

The shoes are just perfect. The perfect size, the perfect shape, the perfect leather.. I just love them.

23. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Stop it, you're perfect, Mascha!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ros til jeres kundeservice

Jeg vil rose jeres kundeservice, efter jeg oplevede en defekt i læderet på en sko jeg næsten lige havde købt inde hos jer. Efter at have snakket lidt med jeres kundeservice, kunne i godt se problemet, og det ændre med jeg fik et par nye. Jeg synes det var super god stil, og det bliver nedstemt ikke det sidste par sko jeg køber inde ved jer.

13. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Ros til dig, Lasse! Tak for de pæne ord <3

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Product is great

Product is great, shipping was delayed due to warehouse transition. I would also improve the packaging, for a 300 shoe i would expect a shoe bag. etc

1. April 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I still have not received the shoes I…

I still have not received the shoes I ordered 3 weeks ago. They are held up in customs and FedEx wants to know the composition of the shoe before they will be releases. There is not a number to call at Vinny's. I am very disappointed with the service.

31. März 2026
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Hi Nicole,

We're sorry to hear about the issues with FedEx.

This is quite an unfortunate chain of events. So, first of all, your order was placed on the 27th, and due to the weekend and us moving to a new warehouse, which was communicated on our website and on all order confirmations, we were not able to ship until the 31st. Then your order got hit by a clearance delay, in customs, but also (when you look at the tracking information) a delay caused by local delivery restrictions. This is all something that is out of our hands; we simply cannot control clearance delays and local delivery restrictions. So while we understand your frustration, we do not believe this review is fair.

What we make sure to do, with all US shipments, is to make sure the orders are accompanied by the necessary customs documents for clearance, but that does not mean they cannot be delayed.

Lastly, you're right, we do not have a phone number, but we do have our customer service, which you can always reach out to.

We hope you'll have a great day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered my first pair and it will take a long time to arrive.

I ordered my first pair. I decided to pay for a 2nd product to get the free shipping. The promise is a fast shipping with FEDEX 2-3 days.
I had to contact the customer service to know why I never got a tracking # after days of the purchase. Then I received the info that the company is changing warehouse and this has impacted my order.
Finally they have been sent...and it is FAR from an expedite service with FEDEX. The crazy part is that customer services suggestes me to be patient. I purchased the shoes March 21 and today April 5 the shoes are in France. Sorry, but never again...I needed them for a wedding.

21. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Dear Nacho,

We're truly sorry for the inconvenience you're experiencing.

When you placed your order, our website and your order confirmation communicated that we were in the middle of a warehouse move, which would affect your order, and provided an estimated time of dispatch. We incurred some challenges, which caused a further delay; this was also communicated. So while we understand your frustration, especially when you needed them for a wedding, we believe that we communicated and acted in the best way that we could, given that we're in the middle of moving to a new warehouse. Which is quite a big operation.

We truly hope that you would give us a chance again, as we are now done with the move, so we can get a fair chance of proving that we actually do ship quite fast.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The shoes appeared to have already been…

The shoes appeared to have already been worn, not merely tried on once or twice, with bent leather on top. They were damaged very quickly after light use on slightly damp pavement, and moisture infiltrated them.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Hi Jonathan,

We're sorry to hear about the experience you've had. Would you mind sending imagery to our customer service, together with your order number, so we may investigate further into this? This is not an issue we've had before, so it would be much appreciated if you could help us understand the issue a bit better.

We apologize for the inconvenience caused by this!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks a lot Vinny!

Vinny man, your shoes don't owe me a dime! Once again I purchased a pair of Yardee loafers. I already have the black lizard, and the brown lizard, and now a new pair in solid burgundy. The color is perfect and they fit like slippers. I wear a pair almost everyday!

23. Februar 2026
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

We appreciate you, we really do!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong shoe delivered and bad costumer…

Wrong shoe delivered and bad costumer service

25. Februar 2026
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Hi Frederik,

The wrong show delivered is, of course, not good enough; our warehouse made a mix-up, and we have informed them about the mistake. We apologize.

But we're a bit curious to know why you think the way our customer service team handled it was bad. You reached out to us about the mistake on the 26 of February. We answered on the 27th, apologized for the mistake, and offered to find a solution. Your reply was that you have now found a solution and will be sending the shoes back. We then replied that we were happy to hear, and if there was anything, you were more than welcome to reach out. You did not.

Let us know, so we may find out where it went wrong - besides the wrong delivered shoes, of course.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You sent the wrong shoes and haven’t…

You sent the wrong shoes and haven’t responded to my email.

24. Februar 2026
VINNY's-Logo

Antwort von VINNY's

Hi Stephen,

We're so sorry for the mix-up. We have just replied to your email. We will make sure to fix this ASAP!

Regarding the missing answer. As we're located in Denmark, it is a bit hard for us to answer faster than we just did. It looks like, in our system, that you reached out to us at 2 am (Copenhagen time), we're sleeping at that time ;).

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr