5MinSkin Bewertungen 

386
•
TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely terrible customer service. Their IPL device burned my skin, and after promising a replacement, they canceled it and said they’d issue a refund. I’ve been chasing them for weeks, and they ke... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

As I aged my mustache grew lol really didn’t want to shave but did a few times and plucking is too painful. Purchased this to give it a try. Have been doing every other day for 6 weeks now, am pleased... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

5MINSKIN ELECTRIC DERMAPLANING TOOL + FREE HAIR IDENTIFIER SPRAY - 50% OFF NEW YEAR SALE. This is what they advertised. All I recieved was the dermaplaning tool. When I emailed I was told due to hig... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I gave 5 stars for their excellent customer service. Julietta was so very helpful and quick to respond to the issue I had regarding being short shipped the blades for the device. She always followed... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Laden für Gesundheits- und Kosmetikprodukte

Vom Unternehmen geschrieben

Permanent Hair Removal: Noticeable reduction is seen within a couple uses, & full results after less than 12 uses. Works for Everyone: Completely safe on all skin tones & hair colors. Works by removing blonde & dark hair at the root via the pigment, so 5minskin cannot eliminate grey hairs. Once Per Week: Full-body laser hair removal sessions are done in just 5-10 minutes, once per week. Save Money: Never make a hair removal appointment again. No replacements or refills needed. Convenient: Anyone can use the 5minSkin handset safely from head to toe including upper lip, chin, underarms, legs, arms, and bikini area. Fast & Easy: So easy to use you can treat any body part in minutes. Safe & Painless: 5minSkin's clinical grade handset is safe for at-home laser hair removal, giving you lasting smooth results - when treating close to the eyes we recommend using the provided eye protection.


Kontaktinformationen

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

386 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,0

Alle Bewertungen

(386)

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excited!!!!…

I finally got my new sonic dermaplaner tool. I have had to reach out to customer service a couple of times, and it's been so refreshing to get quick and outstanding responses. I can't think of anything better than to back up your product with this type of service. I am sold!!!

29. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Hi Olga

Thanks a lot for your great review.

We appreciate your feedback!

We are happy to have you as our customer.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor response time; false advertising; no way to reach them via phone even with VM left.

They avoided all phone calls and send right to voicemail; then a response with oh sorry, blah, blah.
took one month and a day for their 2-4 day shipping. Joke. Spray that was supposed to come with it was never included. Left voicemails in plenty of time for them to cancel my order and refund. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.

Just read your review to contact you by phone or email. Why would I do this when it failed miserably the 4 times I did try. The voice mails I left asking you to cancel and refund my card, and I did include my order number all fell on deaf ears. You did state it one reply there was nothing you could do. My comment back was shame on you for not even trying. Perhaps you can offer solutions in the future and dont state you ship in 2 to 4 days. All I wanted was my order cancelled and a refund.

Order number S170242 and i can send all the old emails to you if uou like.

28. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Jill

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details. Unfortunately there are no records of any missed calls with the phone number you shared not emails connected to this email. could you please share the order number and the email you used when placing your order?

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. We would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid purchasing through 5MINSKIN…

I ordered and paid for the 5minskin Electric Dermaplanning Tool + free identifier spray in December 2024. It is now over a month since the order was placed and there has been no progress in my order. I have emailed the company twice and they state that the delay is due to unexpected surge in demands, after my second email they stated that they were going to get in touch with the warehouse and look into it.
I have now requested a refund although I fear that I have just lost my money. 😡

24. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Sharon

We are sorry to hear about your experience.

We checked your order and we can confirm that a full refund was issued to you.

Should you have any additional questions, we are happy to assist you.

Kind regards,
5MinSkin

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Love the 5miniskin IP

I purchased the 5miniskin IPL and received it on the estimated delivery date. I have used it twice on my legs, underarms and bikini area and I already see the results. I usually have to shave every 1 to 2 days but on the 3rd day I really didn’t have to shave, but I did since I was going to use the IPL again. I am very happy with the results. I gave it 4 stars because I thought I had accidentally ordered 2 and when I called customer service, the phone went straight to full voice mail so I figured I was going to have problems getting to customer service. The good thing was that after I went back and looked at my order I had updated my order to only 1. Love the product.

21. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Rose

Thanks a lot for your great review!

We appreciate your feedback!

We are happy to have you as our customer.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Steer Clear of the company

I ordered a single product then got an email the next day saying they had "updated" my order by adding another product for $173 that I did not want. Customer service phone number doesn't work, I emailed and was told they "don't give refunds", have reported them to paypal and my bank for fraud.

19. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Melissa

We would like to inform you that we are not authorized to create or add orders on behalf of our customers. However, we have thoroughly reviewed your case, and our agent has already informed you that we are here to assist you with returning the extra device once you receive it.

Should you have any further questions or require assistance, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
5MinSkin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STAY FAR FAR AWAY

They refuse to respond to emails and calls - their website states that you must contact them first before getting a refund on a return - since they messed up the original order and it tooki far too long to get a partial order, I want to return what i did receive for a refund. They are nonresponsive to the BBB, but they leave these false caring responses on trust pilot but never follow through in responding to the messages or emails sent. This company doesn't stand by their product or policies. The only recourse I have is to help others not make the same mistake I did by ordering from them.

9. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Stacey

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Customer service problems

Customer service problems

I ordered the laser hair removal device start of December as a Christmas gift. I ordered the £40 creams package aswell as their basic deal which should have included creams.
When it arrived, very late... they had not included my £40 of creams and the basic package creams were missing too. Total value missing £70 of product.
Customer service offered me back a refund but not for All the missing items. No word from them since and no confirmation of any refund yet.
I guess I'll contact my credit card company next.
I wouldn't buy from this company. Pain to deal with. Missing items. No refunds yet...

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Hi Amy

Thanks for the time you took to share your feedback.

I apologize for the inconvenience and frustration caused by the incomplete delivery of your order. I understand how important it is to receive all the items you purchased.

We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

5MINSKIN ELECTRIC DERMAPLANING TOOL +…

5MINSKIN ELECTRIC DERMAPLANING TOOL + FREE HAIR IDENTIFIER SPRAY - 50% OFF NEW YEAR SALE.
This is what they advertised. All I recieved was the dermaplaning tool. When I emailed I was told due to high volumes of sales there was no more
hair identifier spray, and they would refund me $5.00. Seriously why are you advertising something you can't supply. Regret going with this company, because they should fulfill their promise.

17. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Penny,

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t order from 5minskin.com

Bought the same items ordered 12/15 w/free 2-4 day delivery and only received the demaplaner shipped on 12/26 and delivered 1/07. I spoke to customer service and was told to send a picture as proof (delay tactic imo)I sent the pictures of order and dermaplaner. I then received an email saying to confirm I received the dermaplaner planer with a 6 blades in the box and only require the spray. I responded with an email with again a picture of the order form as well as a picture of the FAQ section of the instructions inside the box which states the dermaplaner planer itself comes with 6 blades and the order depicts an additional 6 months that I paid for. I requested an explanation for this issue because they cannot charge an additional price for what product already inside the box. Now I’ve been ghosted no return emails and no one answers the phone.
And may I add the tool is a cheap piece of crap. They only show 5 star reviews on their website and I’ve noticed that for every bad review there is a 5 star review right after the bad review. I’ll bet there will be a 5 star review immediately after this review.

14. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Deb,

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Customer service is non existent.

Customer service is non existent.
I ordered a dermaplaning tool with a free identifier spray and 6 replacement blades on December 2-2024.
Says shipping in 2 to 4 days. Yesterday I finally received a package. There is only the dermaplaning tool. Haven’t received the free spray or the 6 replacement blades I paid for .
I’ve tried to email and call. The 1-800 number says the mailbox is full. Nice. I guess I’ll have to contact my credit card company

13. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Debbie

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dermaplaner

Purchased (1) 5MINSKIN ELECTRIC DERMAPLANING TOOL + FREE HAIR IDENTIFIER SPRAY with FREE 2-4 Days shipping back on 27th November. Didn’t receive until early January the order was incomplete I didn’t receive the spray. When I went to use the device it wouldn’t even turn on or charge. I have sent so many emails plus the requested video and still no resolution. At this point I’ve spent $155 with nothing to show for it. 😡

1. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Kelli

Thanks for the time you took to share your feedback.

As per checking our agent kindly asked you to share evidence of the defective device.

Our agent responded to your concern via email.

In case your device is defective as you mentioned, we will send you a replacement at no cost to you or a full refund.

You may want to check your spam folder because emails may land there

We look forward to hearing from you.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased (1) 5MINSKIN ELECTRIC…

Purchased (1) 5MINSKIN ELECTRIC DERMAPLANING TOOL + FREE HAIR IDENTIFIER SPRAY with FREE 2-4 Days shipping back on 27th November. Didn’t receive until early January the order was incomplete I didn’t receive the spray. When I went to use the device it wouldn’t even turn on or charge. I have sent so many emails plus the requested video and still no resolution. At this point I’ve spent $155 with nothing to show for it. 😡

2. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Kelli

Thanks for the time you took to share your feedback.

As per checking our agent kindly asked you to share evidence of the defective device.

Our agent responded to your concern via email.

In case your device is defective as you mentioned, we will send you a replacement at no cost to you or a full refund.

You may want to check your spam folder because emails may land there

We look forward to hearing from you.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I got one response from the customer…

I got one response from the customer service, and I never got the refund or the product itself.

12. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Tamás

Thanks for the time you took to share your feedback.

Our support agent should reach out to you again and offer some possible solutions to this matter.

We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WHERE IS MY FULL REFUND

Hello
please please it’s been almost two months trying to refund my money I bought a leaser hair removal on Black Friday week and I received the order but my doctor told me to not use laser on my skin I have skin infection so I returned the order with every item and they received the order on dec 16 and I called them on dec 20 and they said they going to refund me the money 7 to 14 days I waited THREE WEEKS AND I CALLED AGAIN AND THEY TOLD ME IN 24 HOURS THEY GOING TO REFUND BACK THE MONEY AND THEY ONLY SENT BACK 102 AND I BOUGHT THIS LASER 305 I AM SO PISS I CANT BELIEVE THIS IS THE WORST LESER EVER Don’t EVER BUY FROM THIS COMPANY EVER AGAIN PLEASE I F THEY SEE THIS PLEASE SEND BACK THE REST OF THE MONEY PLEASE I AM NOT A RICH ASS FOR YOU GUYS TO TAKE MY MONEY this is my second review on here S167401

9. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Sandoos

Thanks for the time you took to share your feedback.

We checked your order and we can confirm that a refund was issued to you.

Should you have any additional questions, we are happy to assist you.

Kind regards,
5MinSkin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam stay away!

It appears this is not a legit company and total rip off. I have sent numerous emails requesting a return address so I may get a refund per their website. No response and the customer service number listed rang and eventually forwarded me to voicemail. No return call and they must have blocked my number as it now says mailbox full and no ring. I’m afraid to return as I’ve seen other reviews where customers did not get a refund. Unfortunate that crooks are able to operate in this manner. Stay away and purchase off Amazon. At least they know how to treat their customers.

6. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Sabry

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t buy from 5minskin.

Was really hoping this would be a good purchase. Sculpt 2.0. BUT, power button only turns unit on. Have to unplug unit to turn by off. Flash didn’t work. At all. Tried calling customer service - “mailbox is full.”
If you’re going to try it, buy through Amazon because 5minskin is charging me $18 to return a defective item and there was no option in the return process to indicate the product was defective - only that it “didn’t work.”

10. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear LInda

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

In case your device is defective as you mentioned, we will send you a replacement at no cost to you or a full refund.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refund never issued, unreachable customer service

Was guaranteed a refund on November 29th, 2024 and have not seen a refund. It has been six weeks, I’ve sent four follow up emails with no response and their phone number on the website does not work (just redirects to a full mailbox). I’m extremely frustrated.

9. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Emily

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company with awful customer…

Edit: To my surprise I have received my refund! While I think this company has a long way to go on timeliness and customer service, I am very pleased to have received the full agreed upon refund. THANK YOU.

Terrible company with awful customer service. I made a purchase in September 2024 and decided the device wasn't for me after 2 uses. Immediately emailed company to start a return. I was given the option to keep the item and receive a 50% return. I said no, and asked for a return label and my full refund. Sent my item back early November 2024. I waited a good 30 days to see my refund, but nothing. have emailed five times asking where my refund is. No answers and no one will respond. Absolutely horrendous as now I am out over $200 for nothing. This is theft!!

8. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear customer

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

At 5MinSkin we are committed to providing best solutions as well as customer experience. Since we have not received more details from you, we would encourage you to email us at hello@5minskinipl.com or you can reach out to us via phone at +1 (888)-860-1504.

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!

Do not purchase from this company. Order took over a month to arrive and when it did it was incomplete. Have been emailing multiple times over the past two weeks with no response. Absolute nightmare, completely untrustworthy
Responding on your reply - absolutely untrue, I emailed the same address you gave me on the 27/12, 30/12, 3/1, and 8/1. This just further enforces my original view

1. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Alicia

We are sorry for your unpleasant experience and we would like to look into this matter in more details.

We noticed that we have not received any email from you regarding the missing you mentioned.

Please do not hesitate to reach out to our support at hello@5mskinipl.com or via phone at +1 (888)-860-1504

Sincerely,
5MinSkin Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No response for return/refund

I have sent multiple emails for a return/refund, as well as leaving 3 voicemails. NO response.

The device gets way too hot and has NOT been effective at all.

Ordered 9/17/24, rec'd sometime by 9/26/24. On 12/9/24 I received an email with tips for using the device, after submitting a less than favorable review. No response since.
After a couple of emails and calls, I DID finally receive a refund. It seems all home laser hair removal devices are not as good/effective as advertised.

16. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
5MinSkin-Logo

Antwort von 5MinSkin

Dear Michael,

We would like to inform you that we have addressed your concern regarding the manual mode. However, we noticed that we have not received any email from you regarding the defective device you mentioned.

Please do not hesitate to reach out to our support at hello@5mskinipl.com or via phone at +1 (888)-860-1504

Sincerely,
5MinSkin Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr