Kelvin Power Tools Bewertungen 

84
•
TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid £165.00 on 18th June for Paslode nails ! Now the 27th July ! Nothing!! Tried contacting this company? Lost count how many times !! No response whatsoever? Their web site is always under maintenan... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I used them a good few times before and never had a problem so didnt have to deal with the customer service, but this time they sent out the wrong parts, all their fault, but they dont seem to want to... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a nail gun that wasn't suitable, no bump setting. Emailed to return no response. Opened a case on paypal, returned it to them. They didn't accept delivery so I lost my money. No communication... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a metabo mitre saw from these guys on a Friday at around 3pm. Woke up Saturday morning with a text from dpd stating parcel will be there before 10am. What an incredible company great price an... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Werkzeuggeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Specialist supplier of professional power tools for the UK with 48 years in business.


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

84 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,3

Alle Bewertungen

(84)

13 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst online service!

The worst online service!
When placing an order, I indicate the delivery address where I currently work, so as not to worry about how to deliver the tools to work, and in response I received that I had to go to the bank and receive an authorisation code so that my order could be processed. This is incredible stupidly.

12. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kelvin Power Tools-Logo

Antwort von Kelvin Power Tools

Hi Mikhail. We asked for the authorisation code from your bank for security reasons. Unfortunately, due to the high value of our products, we're a target for fraudulent orders. As your order was over £1000 and the billing and delivery addresses were different, it flagged up on our system that we needed an authorisation code from your bank in order to process your order. The authorisation code provides us with protection if an order turns out to be fraudulent. Once we've received the authorisation code from you, any future orders placed won't require an authorisation code.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Paslode repair

My paslode came back from Kelvin powertools today and I first thought they sent me a brand new nail gun.
When I sent it off it was covered in PVA and gripfil but they managed to get it all off. (Wasn't expecting it)
Will definitely be using them again.

21. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Not the best experience

Not the best experience, I ordered 10 units on 20th January. I received only 3 units on 23rd. When I called them and asked them about it, they told me they have only 3 units available and remaining 7 units are backordered, and they will be available in maximum 2 days and you will receive email when we shipped them. Today, is 28th January and I still got no response from them.
Thing is, if you have only 3 units available why you are taking order of 10 units. Now, money is stuck for at least 5 days.

27. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kelvin Power Tools-Logo

Antwort von Kelvin Power Tools

Hi Zahid. Unfortunately our website doesn't have the functionality to show the exact number of a product that we have in stock. If we can order a product from its supplier, then we won't limit the quantity of said product that you can buy. We'll immediately dispatch the quantity that we have in stock, order the rest from the supplier and dispatch as soon as we receive it. This usually takes a few working days, which is why you were told this. Unfortunately, Makita were out of stock of the chargers and were unable to fulfill our order. So we had to cancel and refund your order, which we let you know about.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top-notch service at a great price. Many thanks.

I ordered a Bosch Cordless combi drill during the Christmas holidays at a really good price including free delivery.
The website stated that if I was happy to wait for my order to be processed on 4th January, I would receive an additional 5% off. I was happy to wait.
I can confirm that my order was subsequently processed on 4th January, as stated.
Emails were received from Kelvin Tools and the delivery company on the 4th and the drill was delivered in a nice secure box on the 5th.
Great price and great service. Really impressed!
Credit where it's due. Thank you.

5. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First Class service

I ordered a Hyundai suitcase generator online at 3.40am on Wednesday 30th November 2022 and it arrived on my doorstep at 6.25pm on the following day, excellent service from Kelvin Power tools and DPD couriers, who kept me updated throughout the day as to where the generator was and what time it would be delivered.
I have unpacked the generator and all is as it should be but have yet to start it as waiting for the first power outage, which hopefully will never happen, which is why it was purchased, so we have some form of heat in the house.

1. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

festool sander

i ordered a festool sander, but after 3 weeks i decided this wasn't the one that i wanted, so spoke to Greig and explained what i wanted to do.
He told me to send back and He would credit me.
I ordered and paid for an upgrade before i got a refund, which i wasn't comfortable about, but as soon as Kelvin Power tools received the old sander back, they issued a prompt refund
Great company that i recommend and would definitely use again

29. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanging service and price.

Outstanging service and price.

Kelvin called to update his stock arrival from Bosch and Sander delivered next day following his stock arriving.

Even better is his informative site that guided me to an offer from Bosch and bagged my self a free tool which was worth £140.

12. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Ordered Festool insulation cutting tool with additional Pir/Pur insulation board blades.
Ordered on very late on a Thursday evening. It arrived on Saturday morning, earlier than originally expected, which was on the Monday.
Everything in perfect condition. Not used as yet, however, the service has been great.
Price was the best that I could find, and the website was very easy to navigate.
Thank you Very much.
Will definitely use again.

15. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top service

Top service. Went in today for the Festool demo day and came out with a new drill, very reasonably priced. Coffee and snacks on offer as a bonus. Staff all very helpful and informative.
Great prices will definitely buy from again

1. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service and Good Prices

Ordered a hammer drill from this company during the Christmas and new year sales and whilst the main office was closed.

My query was answered within a few hours of the store re-opening, my order dispatched quickly and arrived with full tracking next day as promised.

Can’t fault the service provided and will definitely keep them in mind for future purchases.

22. Jänner 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT REFUNDING RETURN

Advertising a product that they don't have in stock and instead of sending me a cheaper and low-quality model.
We've returned the package 15 days ago and contacted them several times providing all sorts of documentation proving that along with tracking number etc - NO RESPONSE.

We cannot get our money back. So far proves to be poor company and we don't advise using them.

Order number 85544.

30. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kelvin Power Tools-Logo

Antwort von Kelvin Power Tools

Hi Iliyan. Quite frankly, your review is absurd. You ordered a Bosch GAS 18V-10 L dust extractor from us and that's exactly what we sent out. You're an Ebay trader. You ordered the extractor on our website for £101.99 and, unbeknown to us, had it sent to your customer who ordered it from your Ebay store for £136.99. We received a letter from your customer a few days ago demanding a refund for the £136.99 that they paid you, as it isn't the same product that you were showing on your Ebay store. We can't issue a refund to your customer and especially not for a higher amount than you paid us. They aren't our customer - they're your customer so their contract lies with you. You're the one who needs to contact us to request a refund - you're our customer so our contract lies with you. After receiving your customer's letter, we tried to contact you several times but you didn't answer. You didn't return the package to us 15 days ago - your customer sent it to us a few days ago. You also didn't contact us to request a refund until yesterday 30th November (when you left this review). Now that you've contacted us to request a refund, we've processed your refund. We've contacted your customer to explain all of this.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience

Great experience. Staff seemed very knowledgeable and helpful over email. Order was processed no problem and delivery was quick. Very happy with service

30. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One man letting it all down

Poor customer service from Greg Murray, he seems to think it's reasonable for a customer to expect their order to sustain damage in transit and to not sufficiently protect customer orders with good enough packaging. Shockingly this gentlemen is the Sales Office Supervisor. Utterly disgraceful and the company should be embarrassed to be harbouring an employee like this.

Edit - I've tried to be as straight forward as possible as the team seem to put more effort into their replies on Trust pilot and Google than their actual customer service. It's comical.

25. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kelvin Power Tools-Logo

Antwort von Kelvin Power Tools

Hi Dee. You aren't happy because your tool and L-Boxx are slightly scuffed. You want us to send you a tool and L-Boxx that are both in perfect condition without any marks. As Greig has explained to you, this isn't possible as we can't guarantee that the goods won't get marked during transportation. So we have offered you the following solutions:
1. We collect the goods and issue you a full refund
2. You keep the goods and we refund you the amount you paid for the L-Boxx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a Bosch Multitool on Friday…

Ordered a Bosch Multitool on Friday afternoon, 16:00. Item arrived the following Tuesday 13:30 - kept appraised of delivery status and arrived exactly when promised. Fast delivery, exactly what I wanted. Lboxx seal unbroken. Much cheaper than a leading competitor. Can't fault this company. Very happy with the product, extremely happy with the service. I will be using this company again in the near future.

23. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr