Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent quality products from Moyustore. Customer Service is outstanding. Delivery to the UK is not too bad, only less than two weeks wait. I have purchased many models from Moyustore in less tha... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery to Switzerland without any problem. 2 separate orders (anglerfish & spider with speaker) very good wrapping. Good tools. Communication with shop (Ms Sophia) top class! USB stick with instal... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I also purchased Minotaur Bull head on 12of october, paid extra for faster delivery and did not recieve it yet. After contacting the company i recieved email that it will be shipped mid november, prod... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had great experience with product's of moyustore. Every details fabricated with high quality and total view of assembled models is awesome! Technical support of this company is also at high level an... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kinderspielzeuggeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Moyustore has the most MoYu Cubes and 3d metal model kits for adults and steampunk gadgets and car model engine kits on sale, over 500+ items were shipped out via online and offline! contact me service@moyustore.com


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

85 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent quality products from…

Excellent quality products from Moyustore. Customer Service is outstanding. Delivery to the UK is not too bad, only less than two weeks wait. I have purchased many models from Moyustore in less than 12 months, and I have enjoyed every one of them, they are fun to build and look amazing once completed.

25. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery to Switzerland without any…

Delivery to Switzerland without any problem. 2 separate orders (anglerfish & spider with speaker) very good wrapping. Good tools. Communication with shop (Ms Sophia) top class!
USB stick with installation did not work - pdf file was sent immediately after claim plus an apology.
We would without hesitation buy again at Moyustore.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered Shipping Protection

I ordered Shipping Protection, Steampunk Owl with Goggles DIY 3D Metal Animal Model Kits 700+PCS Difficult Puzzle with baby owl and only received the baby owl.

30. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Amazing Appearance BUT There Are FLAWS & False Claims

Here is a review for the OWL.
I feel like I'm more or less one of the very few who are submitting a review like this and I'm mechanically inclined.
The website states it takes around 10 hours to build which couldn't be further from the truth for me at least. Although I am a perfectionist so I want it to look exactly like they have it. This took me about 40 hours to build and thank God I bought an electric screwdriver. This is not my first metal puzzle build either. Several parts have inconsistencies with the machining, the nose/talons threading is not deep enough so the nose is loose and certain plates are not cut the same so it looks off. When handling the owl, the nuts have a tendency to come loose so I recommend using metal superglue or loctite. If you screw them too tight you risk shearing them off and sometimes you have to loosen them up to get other future steps done so it can get complicated. Lots of micro adjustments and going back to other steps to make sure future steps fit. Some steps the screw that they instruct you to use is too short so I have to forgo one or two parts to make it fit. If you screw too tight then it will take other steps out of alignment so it's a very delicate balance. Basically you gotta MacGyver your way thru some of the steps.

I requested replacement parts a week ago and they said they would provide tracking to me a week ago. Still nothing. I went and got the parts from a friend instead.

In the end, the owl came out exactly as they present it and it is a really cool looking piece. The journey to get there was just really tough.

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Five-star purchase

Amazing design, quality parts, and outstanding customer service in diagnosing and remedying a faulty control unit.

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My 2nd order from Moyustore was the…

My 2nd order from Moyustore was the Metal Thunder Ptesoraus Dragon which is an amazing looking model. I see that there are 3 different coloured versions of this kit, I purchased the red kit and now considering purchasing the blue and the gold kits to complete the collection. This kit is extremely easy to assemble, although the tip of the tail was a little tricky. The instructions are easy to follow and very well detailed and clear. In all, the total build time was 6 hours. Very pleased with this kit.

30. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I will definitely be ordering again!

This is an amazing model kit, my husband is absolutely thrilled! It looks incredibly stylish and well-crafted.
The delivery was perfectly timed, we received the package right before his birthday, and the battery was thoughtfully shipped separately to ensure it arrived safely in Ukraine.
I want to give special thanks to the team for their outstanding service. They provided excellent support throughout the whole process and answered all my questions promptly. I will definitely be ordering again, highly recommended!

27. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service!

I’ve ordered several different metal 3D puzzles from Moyustore and I’ve been able to complete them all. The customer service is fantastic! Special shout out to Ms. Sophia for the excellent customer service! Moyustore is the only 3D puzzle website that I trust.

4. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic

I've built many models from moyustore and all have been great to build. Some can be very challenging but I enjoy a good challenge. Never had to contact customer support until recently, when a model was missing a few parts. They responded quickly and sent me the missing parts. Top notch models and top notch customer support!

15. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So far I have Purchased eight different…

So far I have Purchased eight different metal models from Moyustore. I Absolutely love these kits! They are incredibly fun to build and they look fantastic in my decor. Shout out to Customer Service too! When one of my kits turned out to have a couple missing pieces they replied right away and sent me the parts very quickly. Highly Recommend!

16. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just arrived are the missing part s for…

Just arrived are the missing part s for my build, service was excellent arrived safely and quickly , no problems with replacement s can't fault the company with any of the process of ordering or replacing a item etc a good company.

10. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just brilliant!

I've built many of these metal construction kits, and they are all a challenge. But that is what sets them apart from the simple plastic construction sets that I grew up with (Lego) and still enjoy today (yes, I'm an old bloke).
The assembly of my recent purchase of the Steampunk Owl (and baby) is still ongoing, but thoroughly enjoyable. Some steps do require considerable dexterity, but the end results are always superb.
And on another note, I mis-used a part in the construction of a model and needed this part later on. It would've been quite a task to disassemble to retrieve the needed piece, but a quick call to MoYustore and they had some extras delivered within a week. Kudos to them.

7. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jody Atlanta Ga.

I have purchased over 30 models from
Moyustore over 2 years and have Never
ever been disappointed. Fast delivery,
models top quality, and expedited
Customer Service on any missing pieces.

Integrity based company.

28. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All good!

Received the order pretty quickly, support was helpful and very polite :) All good!

11. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rapidez y calidad

El envío, desde el momento de confirmar el pedido, sólo tardó dos semanas en llegar, incluso menos de lo que dicen en la web.
Compré la hormiga de metal 3461608 y la lámpara con forma humana/robot.
El embalaje perfecto, la hormiga viene en una caja de cartón con las imágenes de la marca original. Al abrirla hay unas planchas de espuma protegiendo una segunda caja de metal que contiene las piezas.

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect

The service is great, the product is great, and I'm very happy with it.

25. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM...did not receive order

SCAM...did not receive order, when asked for a tracking number I got an email that said I would be refunded my money...not holding my breath on that. SCAM....shame on you did your mother raise you that way...shame shame shame on you

22. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
MoYustore-Logo

Antwort von MoYustore

First of all, we sincerely apologize for the inconvenience you encountered in this shopping experience.
We have processed a refund for you on November 15, 2024.
Regarding the issue you mentioned, we would like to further explain the situation: your order was identified as a high-risk order by our system, so the transaction was automatically terminated. We have tried to contact you and hope that you can provide proof of identity so that we can appeal to the system and restore the order, but unfortunately you replied that you cannot provide relevant documents. Due to system limitations, we cannot bypass this step and ship directly, so we can only process a refund for you. You have also received a full refund.
We understand your disappointment and dissatisfaction and are deeply sorry for this. We are always committed to providing quality service to every customer, but in some cases, the system's security measures may cause some inconvenience. We are very grateful for your understanding and patience, and hope to have the opportunity to provide you with a better service experience in the future. If you have any further questions or need help, please feel free to contact us. We are always here to serve you.
Thank you again for your feedback and wish you a happy life!
Sincerely,
moyustore team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr