Sanareva.co.uk Bewertungen 

613
•
TrustScore 2 von 5

2,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought some French handsoap from this website. The same soap was selling on Amazon for 3 or 4 times the price. As I know I'm going to use this handsoap for the foreseeable future, and I have... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful company. Not sure if it’s a scam or just incompetence. I placed an order, no tracking or expected delivery date. After contacting customer services I received nothing but the same email coincide... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 2 seresto collars from this site. Advertised as seresto with a different language on the tin which wasn't a problem. Should of known better them being £25 instead of the usual price. Absolute... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't bother with this company. I placed an order for 12 orange toothbrushes (odd maybe) but based on their website photo and thought I'd double check with them that they were in stock. I got a nonc... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Laden für Gesundheits- und Kosmetikprodukte

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Please, visit Sanareva and discover the best of the French health, beauty and well-being products: Bioderma, Vichy, La Roche Posay, Avène, Ducray


Kontaktinformationen

2,2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

613 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,2

Alle Bewertungen

(613)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Philips sonicare electric toothbrush …

Ordered the Philips Sonicare diamond electric toothbrush, speedy service.. item arrived.. This was one of the cheapest sites I found… will do more orders with this company

8. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Demi,

Thanks for your great review and for your feedback. We are currently working hard on offering a larger range of quality products, especially in the health range including dental poducts so please keep an eye open for a big surprise!

Thank you for shopping with us!

Kind regards,
The Sanareva Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this company

I ordered 3 x Les anis de Flavigny and they sent something totally different. Impossible to get a reply from them as they ignore your emails. Finally got a reply when I tried to review the company. they said Royal Mail had delivered the parcel but as I told them three times at least, they had sent the wrong items.

4. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

The customer service is available from Monday to Friday 8am - 4pm. You can contact us by sending a mail or logging into your customer account and sending a message directly there.

What is your order number?
Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake site !

Fake site !!
I have not received any order, any response from them.
2 weeks passed and I have not received the order

1. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

The customer service is available from Monday to Friday 8am - 4pm. You can contact us by sending a mail or logging into your customer account and sending a message directly there.

What is your order number?
Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No parcel, no reply, no refund. Complete ignorance.

I haven't received my parcel and haven't been able to track it down either. I emailed and sent several messages on Facebook as well, however Sanareva has not replied to me. I waited patiently 48 working hours and still nothing. I will never buy here and won't recommend this company to anyone again.

30. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

The customer service is available from Monday to Friday 8am - 4pm. You can contact us by sending a mail or logging into your customer account and sending a message directly there.

What is your order number?
Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered on 27/06/2022 and I didn't…

I ordered on 27/06/2022 and I didn't receive the parcel. I texted to them many times and they don't answer me. I want refund but nobody answer....

22. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

The customer service is available from Monday to Friday 8am - 4pm. You can contact us by sending a mail or logging into your customer account and sending a message directly there.

What is your order number?

Due to Brexit, we have had to change our courier fees. Our warehouse is based in France.

Our new courier, Spring is the French partner of Royal Mail in the UK which we are currently offering at £7.90 and for which you are allowed free delivery for orders above £79. This service does not require any extra custom fees for orders up to £500.

Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible company

Horrible company. Extortionate delivery costs but the customer service doesn't exist. Steer clear!

20. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

The customer service is available from Monday to Friday 8am - 4pm. You can contact us by sending a mail or logging into your customer account and sending a message directly there.
Due to Brexit, we have had to change our courier fees. Our warehouse is based in France.

Our new courier, Spring is the French partner of Royal Mail in the UK which we are currently offering at £7.90 and for which you are allowed free delivery for orders above £79. This service does not require any extra custom fees for orders up to £500.

Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No se fien, mienten y no mandan lo pedido

estafadores. 3 semanas para recibir pedido y me dicen que la empresa de transporte lo habrá perdido y no se responsabilizan

increible que puedan operar en la UE y que un banco les de soporte de pago de tarjetas.

actualizacion tras 4 semanas.Es el pedido 400153980 el 28 de junio. Tras varios emails me dicen que el pedido les ha llegado devuelto a almacen y que me lo cancelan y hacen reembolso. Lo primero es que no han hecho el reembolso y lo segundo es que quiero que me manden el pedido. Las respuestas que dan por email estan vacias de informscion, son de copia y pega para que conste con respondido y poco mas, y han tardado 3 semanas en darme una respuesta final que es de broma. Si verdaderamnete hubiera llegado devuelto lo que tienen que hacer es hablar con la empresa de transporte y asegurarse de que hacen bien el trabajo y mandar al cliente su mercancia y no cancelar todo despues de un mes de espera. por las conservaciones mantenidas y la falta de credibilidad de hecho dudo mucho que la mercancia haya sido enviada en un principio.La peor atencion al cliente postventa que he tenido jamas.

20. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Estimado cliente,

¿Podría enviarnos su número de pedido para que podamos investigar?
Además, ¿podría explicar un poco más claramente la situación?

Saludos cordiales,
Sanareva

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super.

Super.
Cela m'a prit qu' 1 semaine pour être délivré mais moins d'une semaine et 1 jour comme ils l'ont préparé Lundi je crois.
Je pense que c'est toujours bien vu qu'il y a le problème de Brexit à ce qui paraît.
C'est incroyablement super pour ceux qui ne vivent pas en France et qui veulent se procurer des produits de qualité Français.
Malgré que pour moi cela s'est bien passé donc m'a satisfaite , vu certains commentaires ce serait bien d'améliorer votre service .Pourquoi ne pas donner plus d'informations sur la livraison tel que le point de départ ,sur tout ce qui se fait en temps et en heure et donner une carte de traçage etc vu que la poste ne le prescrit pas ?svp quelque chose comme Amazon ? Svp Merci et répondez aux emails même si moi je n'ai jamais consulté qui que ce soit par email .Je rappelle qu'ils m'ont été délivré en 1 semaine de Vendredi à Samedi .
Et bon courage à tous pour l'indépendance du Royaume uni .
Ce n'est point facile.
Merci.

16. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Cher Vanou,

Merci pour votre commentaire positif et encourageant. Nous apprécions vraiment que vous ayez pris le temps de partager votre expérience d'achat avec nous.

Notre équipe reste à votre entière disposition,

Nous espérons vous revoir bientôt sur Sanareva.co.uk !

Bien à vous,
L'équipe Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service and big disappointment!!

Order number: 200357857. I placed a medical ointment last week and paid a very expensive postage for such a small order as I desperately needed to use it in time. Unfortunately i haven’t received the order yet and I have not been able to track the order. Terrible. communication service and customer service and a big disappointment! I May ask you for a full refund as well as the postage cost to my account asap possible. Order was received teo weeks later when I couldn’t use to see the benefit any longer as had to purchase something else for my treatment. The way of service delivery and customer care is very poor and shambolic! That is all O could say. I just received an email from your website review team today and that they deleted my review and they want me to leave you positive reviews? I don’t understand if a customer is not happy and you have mislead them how they possibly can leave you anything positive if you don’t even acknowledge the fault and don’t take any steps to make things better? I didn’t even care about leaving a review. It was your own team who sent me an email and asked for my opinion and I genuinely just said a honest and the fair opinion about my own experience with you. Maybe anyone who reads this should also bare these in mind!!

15. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear Customer,

Could you give us your order number so that we may investigate ?
Due to Brexit, we have had to change our courier fees. Our warehouse is based in France.

Our new courier, Spring is the French partner of Royal Mail in the UK which we are currently offering at £7.90 and for which you are allowed free delivery for orders above £79. This service does not require any extra custom fees for orders up to £500.

Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fradulent Company who will send you an empty box

This company is fradulent. They sent me an empty box and when I asked them to refund me the amount they refused and now asking me for my ID and hand written letter with my original signature. Has anyone in the past asked for this kind of information ??? Avoid this company at all costs. I am surprised that Police has not already started investigation against these Online fraudsters. Do not deal with them , the moment you will them your credit card information you will be at risk.

They have still not returned the money inspite of me sharing the letter from Royal mail stating that the box was received by them in an open state.

15. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,

According to our system, you indeed stated that your order arrived in an empty, broken box.

To complete the investigation with Royal Mail and proceed with a refund or replacement order, we do indeed require additional information.

In the case of a missing product, not notified in the order, customer service may request a handwritten statement signed by the Customer indicating that he/she has not received the product(s) concerned. The customer service department may open an investigation internally and with its courier service. An internal investigation may take up to 3 working days.

In the event of a claim related to the non delivery of the parcel by the carrier, the customer service will contact the carrier and will open an investigation with the carrier concerned. The carrier's response time varies from 48 hours to 15 days. Upon receipt of the carrier's response and depending on the result, the customer service department may proceed with the shipment of a replacement order, refund or credit, at the Customer's discretion. In order to support any claim with the carrier, SANAREVA reserves the right to request a handwritten and signed statement and a copy of any official identification to certify the non-reception of the goods.

Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible customer service!

I would advise anybody reading this review to stay away from this website! I ordered some products about two weeks ago and I tried to contact them regarding an issue with the delivery and they failed to respond to my concerns or messages. I contacted them using every platform day have an account on, yet they did not take any time to respond. I am now left with my money taken and the product returned to them. No one reached out to me regarding my order and I don’t think anybody will at this point.

Please do not waste your time and money on this website, it is most likely a scam or at least he incredibly disorganised and careless company.

14. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,
You simply have to contact the customer service through your sanareva account to be able to deal with all and any request or claim.

What is your order number so that we may investigate?

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Replied to all your emails! And you keep ignoring me

This is an absolute joke. Ordered 2 weeks ago, with my order staying stuck as « processing » on the website and no reply from customer service. I received three times an email asking for my personal details to confirm my order and I did send my personal data three times (passport + proof of address)!!!
Check your emails properly or your junk box because I don’t want the same reply as the other person here that « you tried to contact me several time »
Do an email research with order 200355078 and you will find all the emails I’ve sent you so far!

I can see the number of person that have been scammed and this is not ok. I advice everyone that sees this review to do like me and contact citizen advice in the Uk to have legal advice and don’t let this company keep scamming again!

12. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,
Your order was not sent out because it needed additional information. According to our system, because the delay was exceeded, we refunded you in full on the 21st July.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No customer service when something goes…

No customer service when something goes wrong they simply do not reply.

Second bad experience weith this company. Wish I learned from my first.

8. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,
You simply have to contact the customer service through your sanareva account to be able to deal with all and any request or claim.

What is your order number so that we may investigate?

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

IVE BEEN SCAMMED!!!!!

IVE BEEN SCAMMED!!!!!
They sent me an empty bottle of product and then asked me for my personal ID! They didn't acknowledge previous emails to contact them.
NEVER, EVER BUY FROM THIS COMPANY!!!

27. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,
Could you please provide us with your order number so that we can investigate?

As explained in the emails we have sent you, we simply ask for a photo of any form of official identification. You can hide any sensitive information, as long as your first and last name are visible, the payment can be authenticated.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not by from these scamming thief's

I placed my order for 1 x Bailleul Psoriatec Brittle Nails Treatment 3.3 ml
9952340 on April the 9th and nothing back, this business is a total scamming business and should be avoided at all costs. This is 1 way of how scammers make money, by stealing from poor vulnerable people. Avoud avoid avoid

27. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,

Sanareva commits to dispatching orders within 48 working hours. Once with our courier, your parcel should take from 4 to 6 working days to arrive at the delivery address indicated.
If you do not receive your parcel within the delay then we will open an investigation with the carrier and over 30 days, we will either refund you or send a replacement order.

To proceed with any claim, please contact our customer service team.

Kind regards,
The Sanareva Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have messaged you 3 times regarding…

Edition to my previous Review ;
I am still waiting to hear from you.I have sent you all the information requested but its been 4-5 days still no reply..

I have messaged you 3 times regarding an issue about my order but not heard anything back and you have left me with no other option but leave a bad review.
I am happy to change my review if you can get in touch and resolve my issue.
Order #200349690

thank you

24. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,

After cheking our files, we see that we have contacted you 3 times and are still waiting for an answer to all of our exchanges.
Once again, as stated in the previous mail, we requested a signed statement and any form of official ID (you can hide you personal information.)
Please send this to our customer service team so that we may close this claim.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered my Bioderma micellar liquid…

I ordered my Bioderma micellar liquid in September 2020 ...!!!!!still waiting
no answer to my emails no refund.

22. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,

As explained, the legal period to make a claim for a missing parcel or item is 30 days from the dispatch of your order.
You are requesting a refund for an order that was placed 2 years ago.

Therefore, it is impossible to offer any type of compensation.

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

He realizado un pedido el día 9 de…

He realizado un pedido el día 9 de junio. Hoy a día 21 de junio (12 días después) sigo sin haber recibido mi pedido. He preguntado a Sanareva y me comentan que ya lo tendría que haber recibido pero, por ahora, ni reembolso ni tengo el producto...
Además, es un producto muy caro. Y que este en algún lugar a medio camino a 40 y pico grados altera su calidad...

21. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,
Could you please provide us with your order number so that we can investigate?

Kind regards,
Sanareva

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prompt delivery…

I didn't read the trust pilot reviews until after I had ordered from this site, and I only looked because I hadn't received an order confirmation email and was concerned. However order arrived within the week and was very well packaged. Based on this and the price of the items in comparison to other sites I would use this company again.

21. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sanareva.co.uk-Logo

Antwort von Sanareva.co.uk

Dear customer,

Thank you for sharing your experience shopping with us, we really appreaciate it.
We're glad to hear that you're satisfied with our overall service and products.

We hope to see you again very soon on Sanareva.co.uk :)

Take care,

Best regards,
Sanareva

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr