Binowav Hearing Solutions Bewertungen 

66
•
TrustScore 2 von 5

1,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Loud screaming noise as they approach the ear. Instructions useless. No customer service. No refund without returning but no return address provided- despite 4 requests. Thus is a scam company. Boyco... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been an expensive hearing aid wearer for approximately five years. Because of Covid and wearing masks my left side broke. I tried two other companies and ended with Beniwave. They came almost i... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

CAN NOT GET MY ORDER DELIVERED AS PROMISED. NO ONE CAN TELL ME WHEN THEY WILL BE SHIPPED. 5 DAYS AGO THEY WERE ORDERED WITH BEING TOLD I WOULD GET SAME DAY DELIVERY? STILL SITTINGIN THEIR WAREHOUSE... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed I bought the Luna hearing aids for my step father we charged them as instructed on the directions now they are only staying charged for 5 mins..I emailed like I was instructed to and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Hörgeräteakustiker

Vom Unternehmen geschrieben

Binowav Hearing Solutions is a company dedicated to providing high-quality, affordable hearing aids to customers seeking reliable hearing solutions without the hefty price tag.


Kontaktinformationen

1,8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

66 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,8

Alle Bewertungen

(66)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Loud screaming noise as they approach…

Loud screaming noise as they approach the ear. Instructions useless. No customer service. No refund without returning but no return address provided- despite 4 requests. Thus is a scam company. Boycot Lunova.
I finally jeard back from Lunova. They offered 60% refund if i ship them to them, or 50% refund if i just keep them. Still no return address. But since i protested to my bank, my bank says they provided a full refund already i now see adds for these devices at 70% off. I shall now forward my communications to the Better Business Bureau.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Return policy

I saw the ad for Binowav and decided to order them. It took about a month to get them, since they come from China, a detail the company didn't mention.

I've been wearing hearing aids a couple of years, so when I finally received them I wore them over the weekend, to try them out.

During that time I couldn't get a good fit, no matter which tip I used. As a matter of fact one of them got stuck inside my ear. My wife was able to get it out.

When I contacted customer service to get return instructions, I was informed that I would have to use them 60 days before they would issue a refund. That isn't what their return policy states.

I'm stuck with them until December 7, at which time I will contact them again.

I believe this company's advertising is misleading, and once this is resolved, I wouldn't recommend them or their product to anyone.

7. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Decent product-terrible customer service

The product is pretty good but their customer service is non-existent! I had a device fall apart in my hand that was only a few months old. Sent inquiries to them multiple times by email through their web site. None were answered. They don't give a number to contact them.

15. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This hearing aid just did not work for…

This hearing aid just did not work for me. I checked the return policy before I purchased it and it reads if returned within 45 days you can return it for a full refund. When I requested the return they charged me a restocking fee and return shipping. They asked me not to return the hearing aid. How can they charge a restocking fee without it being noted in their return policy??????

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered them and they didn't work for…

I ordered them and they didn't work for me. I returned them and wasn't given a full refund, $50 short! No where in the ad does it mention anything to that affect. I've emailed them twice with no response. I will be contacting the attorney general's office!

Nancy W

20. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

When they’re working

When they’re working, they’re great. They have a short life. Don’t last very long. I bought three pairs already and I’m about to order my fourth. Always have a back up new pair. I consider them to be throwaways. For what I paid for my first hearing aids that weren’t that great I can buy 14 pairs of these.Much better value. The company is very responsive to their customers with good service. Highly recommended them.

22. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What does the one year standard…

What does the one year standard warranty cover? One of mine will not hold charge long at all. I am within the year warranty time but was told I needed to pay $89.00. ????

5. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Binowav Hearing Solutions-Logo

Antwort von Binowav Hearing Solutions

Thank you for taking the time to reach out to us. We apologize for any confusion or misunderstanding that may have occurred during our previous communication.

To clarify, we wanted to inform you that you have two options to resolve the issue with your product. You may choose to purchase a brand new replacement at a preferential price, which is the replacement discount we offer customers during the one-year warranty period. This option includes coverage for man-made damage as well. Alternatively, you may send the product back to us for repair.

We hope this clears up any confusion and please let us know if you have any further questions or concerns. We're here to assist you in any way we can.

Thank you for choosing our product, and we appreciate your trust and confidence in us.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

One of the hearing aides quit working…

One of the hearing aides quit working already!

12. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Binowav Hearing Solutions-Logo

Antwort von Binowav Hearing Solutions

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We're sorry to hear that you've encountered problems with our product. Please rest assured that we're here to help and resolve any issues you may have.

If you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact us at hello@binowav.com or give us a call at +1(888)884-9145. Our customer support team is always ready and available to assist you with anything you need.

Thank you for choosing our product, and we appreciate your trust and confidence in us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After wearing a pair of a different…

After wearing a pair of a different manufacturer of a Much More Expensive set for 4 years the whole time was LESS than satisfying. I was Let Go of a job because I couldn't Hear the door chime. And they NEVER got adjusted so I could Hear all levels of sound.
Then comes Binowav.! I had my reservations before I even wore them! Here's a set that Only needed to be charged up period!!👍once in my ears I could here no adjustments needed. The sound level was fine. All the issues from before I Did Not experience Now. There effortless! The price is one Anybody can afford...far better than $4,700.00(On Sale)👀. I personally need larger ear cups/caps to get a Better seating in the canale. I've tried 3or4 other in ear brands before Binowav this set..I'm done searching..these are the Real Deal at a Low Price for High Quality! Oh!...no I'm Not getting Any Bennies for sharing this with people searching for the Right setup.
It's frustrating an irritating dealing with hearing loss if I can speed things up for others unsure to make the decision I'm Glad to Help you out 😁.

8. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I called and ordered a new charging…

I called and ordered a new charging case for about two weeks. I didn’t receive anything so I did up calling the customer service team and they looked up the tracking number and couldn’t find anything so they upgraded my Terri needs to some better ones which I’m supposed to receive on Saturday so I’d like to take this company in the customer support team for everything. Thank you.

8. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Product not received by delivery date…

Product not received by delivery date when purchased. stated out of stock after I contacted them as to when the product would be shipped after a week showing not shipped.

3. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Binowav Hearing Solutions-Logo

Antwort von Binowav Hearing Solutions

Thank you for bringing this to our attention, and we're sorry to hear that you did not receive your package in a timely manner. We understand how frustrating this must be for you.

Upon investigating your order, it appears that there may have been a synchronization error with our system, which led to the confusion regarding the delivery status of your package. We apologize for any inconvenience this may have caused.

We want to assure you that we take our customers' satisfaction very seriously, and we will do everything we can to ensure that this does not happen again in the future.

Thank you for your understanding, and please don't hesitate to reach out to us if you have any further questions or concerns.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Valentine's Day

I was able to hear my sweetheart whisper I love you even when someone says I love you if it has to be shouted it certainly doesn't sound very romantic.

14. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I did not expect much for the price…

I did not expect much for the price they charge. I was blown away that the quality is just as good as the $2700.00 pair of hearing aids I bought at Sam's Club. I love the toggle switch which allows me to turn up or down as needed.

8. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr