Boll & Branch Bewertungen 434

TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I will now strictly buy boll and branch bedding after my positive customer service experience. They resolved my issues swiftly and in a timely manner after I mentioned my new duvet cover ripped after... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love Boll and Branch products! It's good quality that lasts. I've even purchased an item as a gift. I was not entirely thrilled with a duvet insert I purchased, it was beautiful quality but it was... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer service agent I had was Maeve. She was great and very patient with me as I had a crazy amount of stuff going on in my life, and it took me long to reply back to her. I have been a new cus... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Choosing the number of stars for the rating was difficult. For products, I'd give it 5 stars. For the marketing department blowing up my inbox DAILY, and not offering a once a month or once a week... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Haus & Garten

Vom Unternehmen geschrieben

The finest luxury bedding and towels at extraordinarily fair prices. Try Boll & Branch products in your home for a month, with free shipping and easy returns.


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

434 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 86 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Misfit sheets that I otherwise love

I've owned my split-king B&B sheets for about 1.5 years. I'm leaving a review now because I need to buy a spare set for us and another set for our queen guest bed, and I'm hesitating to buy B&B again despite the fact that their feel and quality are 11/10. Why? The sheets are significantly too big. I've put up with it and tucked, retucked, and retucked them again all this time (every day) for that reason. At the ouset, the package description alluded to them fitting better after they were washed. So rather than return them or enquire, I decided to give them a chance. Then, after washing and trying to shrink them, I essentially thought they could no longer be returned, and I was stuck. Our mattresses are heavenly, manufactured by Amerisleep, and so I just want a great-fitting set of sheets that are as comfy as B&B. Help?

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Tricia, thank you so much for being a customer with us over the years! We're thrilled to hear that you love our bedding. With that being said, our bedding is generously oversized to accommodate deep mattresses with a pocket depth of 15". We know that means the fit can feel exceptionally large on mattresses that are under 15" deep. In your case, we recommend sheet clips or "suspenders" -- you can find these at home retailers or on Amazon! They will keep your fitted sheet tightly in place throughout the evening so you don't have to keep adjusting it. With that being said, we don't want you to keep anything you don't love 100%. If you would prefer to return these sheets for a refund, this is absolutely still possible. We accept returns for all bedding, including bedding that has been laundered or slept on, within our Worry-Free Guarantee window. You can start this process by visiting our website OR by sending an email to help@bollandbranch.com for more support. I hope this helps! If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach back out.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best sheets ever

Best sheets ever! They are the only ones I sleep on now. Your customer service is amazing, and we will certainly be customers for life.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Kristi, thank you so much for your kind words! The best customers deserve the best sheets - thank you for being one of ours!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely Poor Quality

The quality of these sheets are poor! After 3 months of washing the sheets the top part (5 inches) starts coiling up and then you cannot stop it from coiling. It wears out the sheets. Then after 2 years you need to replace them because the rip where your feet are. Two separate beds two separate people and the rip in the exact same spot. They did not honor their 5 year warranty.

3. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Hi Penny. We are so sorry that you had an issue with your sheets and our Customer Experience team. We do not have a true warranty on our bedding and evaluate order issues on a case-by-case basis - we apologize if there was any confusion regarding this, and we'd love to get more information from you to see how we can make this right. Our Customer Experience manager will reach out to you soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

In addition to having excellent products, Boll & Branch offers impeccable customer service. Marianne C. in particular is exceptional and worked tirelessly to help me resolve a very complicated issue caused by a botched delivery team. Even though the problem wasn’t caused by B&B, Marianne made it her mission to help fix it, and she went above and beyond to make sure I was a happy customer. I absolutely love everything I’ve purchased from them and highly recommend this company.

5. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Amanda, you just made our day! While we're so sorry to hear your first delivery didn't go the way we hoped it would, we're thrilled to hear that Marianne was able to turn things around for you. Thank you for being a fabulous customer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love these sheets!

The Signature Hemmed sheet collection is the perfect balance - some crispness as with Percale, but with a softer feel. I’ve been looking for something that felt like hotel quality, and this is it! Plus, they are made from organic cotton. After a trial run, bought more to replace other sheets. These are the best!

1. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Sue, thank you so much for the kind words and for your orders! We appreciate you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service with my issue surrounding the towels.

Excellent customer service with my issue surrounding towels I received and were damaged due to using Clean detergent strips. I started using Clean detergent strips from Canada because the ingredients are cancer free. I used them for the first time on my “special towels” from Boll & Branch. I was horrified when I took them out of the washer. The towel dye apparently wasn’t happy and streaks were the result. The sheet sets were fine so no worries with sheets. Kelly from customer service saw the pictures I sent and immediately took care of the issue. I am so relieved! Due to 110% customer service I will continue purchasing Boll & Branch products. I will NOT continue using Clean detergent strips.

4. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Tracy, we appreciate this review so much! Thank you for being a great customer. We hope you love your new towels!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10 out of 10

10 out of 10. My husband has to sell me on the sheets given the cost point. He surprised me with them as a Christmas present and now I can never go back to normal sheets. Other sheets just don’t compare. Unfortunately, we had an issue with a set ripping after just a year, but their customer service team was extremely helpful and offered to replace the set at no cost.

2. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Thank you so much for taking the time to leave this review! We think you're a 10 out of 10 customer :) Please don't hesitate to reach back out if there's anything else we can do for you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

We had an issue and customer service resolved it promptly. Best sheets I've ever slept on and I plan to remain a loyal customer.

16. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Thank you so much for leaving the kind review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have been purchasing our sheets from…

We have been purchasing our sheets from Boll and Branch for the last several years. They are the most comfortable sheets we have ever owned, and they have lasted for several years. We just purchased a comforter set last year and have been so pleased with all of their products. Their Customer Service is outstanding!
We will continue to purchase their products.

25. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Jocelyn, thank you so much for the kind review! We're so happy you love everything!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent sheets, bathrobes, and more

I've been buying their sheets for years, after hearing an ad on the radio and checking them out, and I've always been very happy with the sheets. I just got another king sheet set, and then decided to try one of their bathrobes as my old one wore out.

Their men's Turkish cotton robe is excellent. It's luxurious and incredibly comfortable.

16. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Jerry, thank you so much for leaving this kind review! We appreciate your business.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality product, outstanding customer care

I appreciate that Boll and Branch sells a beautiful organic line of linen sheets. It was wonderful to see the level of customer care that they provide. This company truly wants their customer to be happily satisfied. The company is a pleasure to do business with and highly unique and their commitment to excellence and customer comfort and satisfaction. Boll and Branch is a honest company, truly a rare thing to see existing in today’s business world.

4. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Karen, thank you so much for the review! We appreciate this!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an issue with my bottom sheet…

I had an issue with my bottom sheet tearing after 2 1/2 years. I mentioned it in a Facebook post of boll and branches. Customer service contacted me right away and shipped out a new bottom sheet to me. I love my sheets and I’m so happy that boll and branch stands behind their products.

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Katie, thank you so much for reaching out to us and for leaving this kind review! We're so glad our team was able to assist you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always great customer service

Always great customer service, answering any questions or concerns. Products are amazing as well, lifelong client here.

18. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Kim, thank you so much for reaching out to our team and for being a great customer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Strong customer care

I’ve placed two orders with Boll & Branch and reached out to customer support for assistance. Each time, the team was friendly and helpful. I’m impressed by the quality of their products and by customer service that reflects the values of the company.

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Stephany, you just made our day! Thank you for being a great customer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This company is AMAZING

This company is AMAZING! Not only are their products top notch but their customer service is far above anything I have ever experienced. All questions are answered and I never have to go through AI software that keeps sending back the same useless message. I highly recommend them.

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Mariane, the best customers deserve the best service - we are so happy you're one of ours!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My favorite boll & branch sheets ripped…

My favorite boll & branch sheets ripped in two places. I posted a pic of the ripped sheets under a facebook advertisement and the company messaged me the next day wanting to send me a replacement set of sheets free of charge. The customer service is exceptional and sheets are THE BEST!!

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Jackie, thank you so much for the kind review! We're so happy our team was able to assist you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Katie Customer Service Guru-

Katie was exceptional when I contacted customer service regarding an issue with a king-size blanket I had purchased. She resolved the matter promptly, making the return process seamless and providing a gift card that allowed me to purchase a replacement without difficulty.
I have been using Boll & Branch sheets and blankets for over six years and continue to be impressed by their softness and durability. I fully intend to remain a loyal customer and frequently recommend their products to family and friends. Their commitment to outstanding customer service truly sets them apart. I encourage others to give them a try—I am confident you will be pleased with the quality of their products.

15. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Susan, you just made our day! Thank you for leaving this awesome review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely the most comfortable and…

Absolutely the most comfortable and highest quality sheets, blankets, duvet cover ever.
First I ordered sheets, loved them, ordered bed blanket, loved it, then ordered duvet cover!
Can’t say enough how excellent the quality and comfort these products are!
Customer service was simply outstanding
Highly recommend buying anything and everything from “Ball & Branch”!

15. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Ed, thank you so much for the kind review! We appreciate this!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have had a number of experiences…

We have had a number of experiences with Boll and Branch, always very satisfying. Sheets are amazingly soft and last many years. I am delighted to give the Baby Bundle to new parents...it's the best baby gift ever I'm told! Product, presentation and service are all 5 stars!
Thank you.

11. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Boll & Branch-Logo

Antwort von Boll & Branch

Gwen, we love chatting with you and we're so glad you're enjoying your bedding! Thank you for choosing us as a thoughtful gift for the new parents in your life. We appreciate you!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr