Buttercup Farm Bewertungen 1 888

TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good communication from this company and delivery was prompt. Item eventually reached me on the day of delivery, having been posted at the wrong house despite my address being clearly labelled. A... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The unit arrived on time and we are really happy with it except for one thing - the underside of the unit is damaged. It has three or four damaged areas. As it was on the underside, i have decided t... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Well pleased with the green feathers camera kit supplied by this company and received on time enabling its fitting before swifts arrive to their nest boxes.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Nice product and pleased with price but delivery time was long especially compared to other retailers. So long in fact that I had to contact customer service to chase the order. In my case it took aro... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

1888 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 60 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

FOUR DRAWER UNIT

The unit arrived on time and we are really happy with it except for one thing - the underside of the unit is damaged. It has three or four damaged areas. As it was on the underside, i have decided to keep the unit as i really like it and the damage doesn’t show. I have taken photos of the damage if needed

23. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful new dove cote

We are very pleased with our beautiful new dove cote that was delivered (efficiently) recently. Communication with the company could be better but the product quality is great!

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good Service

Very good communication from this company and delivery was prompt. Item eventually reached me on the day of delivery, having been posted at the wrong house despite my address being clearly labelled. A fairly close neighbour brought it to me as he knows me. Typical of Yodel, in my experience ! The item is good quality and exactly as shown online.

24. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good quality items and quick to send

Good quality items and quick to deliver. Item (an arbour) was also put together on arrival. Sales emails out of sync a little as received emails about did I want to buy? When I had already purchased. Polite sales team responded to my email with a query. Would recommend

16. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

cold frame

very happy with the cold frame and everything went smoothly from buying it and the delivery

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Helpful on the telephone, offering a competitive price and excellent delivery service.
What more could one expect.

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect

Great value, amazing customer service, bed was perfect, dispatched and delivered when requested.. 100% recommend 👌🏻

7. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Delivery time too long

Nice product and pleased with price but delivery time was long especially compared to other retailers. So long in fact that I had to contact customer service to chase the order. In my case it took around 7 days from order to dispatch then another 2 days waiting for delivery. Why can’t items be dispatched much more quickly ?

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Buttercup Farm-Logo

Antwort von Buttercup Farm

Hello Stuart
Many thanks for taking the time to write a review. We are sorry to see that you only scored us 3 stars.
We sell a really wide range of different products and use different couriers, all delivery lead times are displayed on the product pages, some products are delivered next day delivery and some take longer. We try to be clear on this by displaying this information so that our customers can see it before they order.
We do hope you are pleased with your product.
All the best.
Katie
Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When I phoned expecting to place an…

When I phoned expecting to place an order, I was a bit concerned that I couldn’t do that but had to do it online!!!!This made me a bit wary!!!???.But I did it , and got a lovely e mail explaining everything, and the man who was making it actually phoned me so that was very good customer service, so I was very pleased with the whole outcome and indeed the product, so well done!!!.👍

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered so quickly!

The best thing was the delivery was arranged very quickly. It saved me time. The country cream stones complimented my existing lay in the garden. All round very good experience with Buttercup Farms.

20. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Give me the wrong advice just to get a sale

I had a very disappointing experience with Buttercup Farm. I spent around £300 based on their advice, only for the product to completely fail and end up in the skip.

They’ve since tried to blame the issue on the small amount of sand and shingle I used, claiming it was too heavy. In reality, it was only a very light sprinkle — far less than what a floating platform designed for something like a duck house would reasonably be expected to support. If anything, a few ducks standing on it would add more weight and it would potentially sink., so there was nothing excessive or incorrect in how it was used.

What’s most frustrating is that when I raised the issue, they refused to take any responsibility. Instead, they claimed I hadn’t asked the “right questions,” which feels like a convenient way of avoiding accountability. As a customer, you rely on a company’s expertise to guide you properly — not to be told afterwards that you should have known better.

Their response also included details that simply aren’t accurate, which makes the situation even more frustrating. Rather than trying to resolve the issue or offer any goodwill, they’ve chosen to shift the blame entirely onto me.

Poor advice, poor aftercare, and a complete lack of accountability. I would not recommend.

3. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Buttercup Farm-Logo

Antwort von Buttercup Farm

Hello Ken,
We emailed you as below because we did not give you wrong advice. We are sorry that you felt this way, but this is not correct.

Hello Ken

Thank you for your email.

I have looked into this for you and we have recorded that we had a phone call with you where you did tell us that you would want to add some wire mesh around the platform, which we thought would be fine as wire is quite light weight. However, you did not ask us if the platform would take the weight of sand and shingle and had you done so, we would have advised against this.


These platforms can take the weight of the duck houses that we sell to go on them, but it seems that you have added excessive weight which we were not aware that you would be doing and this has caused the issue. We can only suggest that you remove the sand and shingle that you have added on top of the floating platform and this will resolve the problem. It is also good to bear in mind that the float is made from pressure treated timber and wood being a natural product, it will absorb water and depending on how much rain, the float will sit higher/lower on the water and it has rained a lot this month so this will also have a bearing on where the float will sit on the water.

I trust this is helpful, but let us know if you need any other help.

Kind regards
Katie
Customer Service Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr