Banner for ECatering

ECatering Bewertungen 

1 318
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I received the unit in 24hours. If only other businesses were this efficient life would be a lot less stressful. It's exactly what I was expecting. Great quality and well packaged. Thankyou

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Edit! I have now had a reply and we will see how the dialogue turns out. Watch this space! I ordered a double panini press. Unfortunately it is not fit for purpose. The heavy top plates have no... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered mixer but for some reasons I had to return but instead paying 25% restocking charge I requested a credit not so I can buy something else. I struggled to order but a lady call Jo she made buy... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

i found ecatering after falling into the adexa trap and losing loads of money on defective items. these guys have been amazing. product support. customer service and price. i wont go anywhere else no... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Gaststättenbedarf
  2. auch in
  3. Anbieter von Haushaltsgeräteteilen
  4. Catering- und Getränkeanbieter
  5. Fachgeschäft für Haushaltsgeräte
  6. Fachhandel für Küchenbedarf
  7. Küchenmöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At ECatering, we’re passionate about supporting professional catering businesses with high-quality equipment that helps them succeed. Since our founding, we have specialised in supplying a wide range of catering machines and tools — from mixers and fryers to ovens and refrigeration — all sourced from trusted manufacturers and rigorously tested for reliability. We understand that in the fast-paced catering industry, downtime isn’t an option. That’s why our focus is on delivering not just excellent products, but also outstanding customer service. Our knowledgeable team is here to help you choose the right equipment to fit your needs and budget, ensuring you get the best value every time. With nationwide delivery across the UK and an easy-to-navigate website, ECatering makes shopping for professional catering equipment simple and efficient. We also offer warranties and expert support to give you peace of mind long after your purchase. At the heart of everything we do is a commitment to our customers — from small independent cafés to large commercial kitchens. Your success is our priority, and we strive to build lasting relationships based on trust, quality, and exceptional service. Discover why so many catering professionals rely on ECatering for all their equipment needs. Experience hassle-free shopping and expert advice today!

Why professional kitchens buy from us

Vom Unternehmen geschrieben

Free next working day delivery
Order before 5pm, Monday to Thursday, and your equipment arrives the next working day. Free on orders over £100 excluding VAT, £8.50 below that. Some Scottish, Northern Irish and island postcodes are 2-3 working days.
90 day returns
Ordered the wrong machine? Submit a return through your ECatering account within 90 days and our team will guide you through it. A restocking fee applies to cover inspection, testing and repackaging.
Price Match Promise
Seen the same equipment cheaper somewhere else? Submit a price match and our team will review it before you order.
Click & Collect from our Seaham warehouse
Select Click & Collect at checkout and pick up from Unit 7, Jade Business Park, SR7 9DR. Usually ready within 2 hours, Monday to Friday, 8am to 5pm.

Kontaktinformationen

Promotion box for ECatering

Graded equipment, less than new price

1,299 ex-display and returned machines, tested and ready to work.

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

1318 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 98 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(1 318)

372 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your review. We're delighted to hear that you were happy with our efficient service and fast delivery.

We work hard to process and dispatch orders as quickly as possible, so it's great to know this was reflected in your experience. We really appreciate your feedback and thank you for choosing ECatering.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivered to wrong address despite…

Delivered to wrong address despite mailing them to change it

27. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear you were disappointed with the delivery experience.

After reviewing the order, we can see that the order was placed at on Friday afternoon with the original shipping address entered during checkout. We received your email requesting an address change shortly afterwards; however, as our office is closed over the weekend, the email was not picked up until Monday morning. By that point, the shipment had already been processed and was out for delivery, unfortunately, our colleague was unable to amend the delivery address at this time.

We appreciate that this was frustrating, but unfortunately we were unable to action the address change before dispatch due to the timing of the request and the order being processed for next working day delivery.

We always recommend checking delivery details carefully before completing checkout, particularly for urgent orders placed before a weekend. If you'd like to discuss the matter further, please contact our customer service team and we'll be happy to review it with you.

-The ECatering Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very quickly good service

Very quickly good service

28. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your kind review. We're delighted to hear that you were happy with the service and that everything was handled quickly.

We really appreciate you taking the time to share your experience and look forward to serving you again in the future.

-The ECatering team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Foot missing and handle broken

Foot missing and handle broken. Was told to email photos to get sorted and still waiting to hear back not very good customer service. This was my first time and will not be shopping here again

27. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your feedback. We're very sorry that your item arrived with a missing foot and a broken handle, and we understand how disappointing this must have been, especially as a first-time customer.

Having reviewed your case, we can see that your photos were received and that a member of our team has now arranged for a replacement door and foot to be sent to you for next-day delivery. We're pleased we were able to resolve this for you, but we do apologise that you did not receive an update sooner and that this left you feeling let down by our service.

We appreciate you bringing this to our attention, as your feedback helps us improve.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong sink sent out

Wrong sink sent out . Handed wrong even though we called before placing order . Sent truck to pick up . No replacement? Plumbers on site as was assured it would be here .
Phoned am this morning no updates .

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear about the issues with your order and the inconvenience this has caused, especially with plumbers on site and the expectation that a replacement would be available.

We'd like to investigate this matter further; however, we are unable to locate the details from your review alone as no order number or contact information has been provided. Please contact our customer service team with your order number and any relevant details so we can look into what happened, review the communication you received, and work towards a resolution.

We apologise for the frustration caused and appreciate the opportunity to investigate this further.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We needed delivery on a specific date…

We needed delivery on a specific date and the delivery date and time were as stated. All questions answered and any issues dealt with promptly.

24. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your wonderful review.

We're delighted to hear that we were able to accommodate your required delivery date and that everything arrived as promised. We know how important reliable delivery is, especially when planning around business needs, so it's great to know we met your expectations.

It's also fantastic to hear that your questions were answered and that any issues were dealt with promptly by our team. We always strive to provide both excellent service and support throughout the purchasing process.

Thank you for choosing ECatering. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product very happy with my…

Great product very happy with my purchase 🙏

24. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear that you're very happy with your purchase and that the product has met your expectations. Feedback like yours means a great deal to our team.

We appreciate your custom and hope to serve you again in the future.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you Tyler

Thank you Tyler, for sorting a part out for a commercial oven I never thought I would find. Has saved us a lot of money and time! - Jack @ Doree Bonner International

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your wonderful review.

We're delighted to hear that Tyler was able to source the part you needed for your commercial oven. We know how difficult it can be to find certain replacement parts, so it's great to hear that we could help save you both time and money.

I'll be sure to pass your kind comments on to Tyler. We really appreciate your support and thank you for choosing ECatering.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a pull thru dishwasher on…

Ordered a pull thru dishwasher on Friday,was delivered Saturday and was washing the dishes by Saturday night.We seems to be using ecatering regularly for our catering equipment needs.Good people to deal with

24. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear that your dishwasher arrived promptly and was already hard at work by Saturday evening. We understand how important reliable equipment is in a busy catering environment, so it's great to know the service and delivery met your expectations.

It's especially rewarding to hear that you continue to choose ECatering for your catering equipment needs. Your continued support means a great deal to us, and we're pleased that you've found us good people to deal with.

We look forward to helping you again in the future.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Well

Well, the appliance melted the plug after 1 use. Took ages to try and get in contact to return. Was then promised an email that I could reply to and it never came . All in all a bit of a sh#t show

20. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this matter to our attention.

We take product safety extremely seriously, so we were very concerned to learn of the issue you experienced with the plug after use. We contacted you directly to gather further information so that we could investigate the matter thoroughly.

We understand how frustrating this situation has been, particularly when dealing with a product issue that requires urgent attention. Our team is currently reviewing the information provided and assessing the available resolution options to ensure the matter is handled appropriately.

We appreciate your patience while this review is ongoing and remain committed to reaching a fair outcome. Should you have any additional information that may assist our investigation, please feel free to provide it to our Customer Success Team.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The order received damaged and no help…

The order received damaged and no help in getting a replacement or any sort of compensation.

20. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your order arrived damaged.

Having reviewed the case, we can confirm that a replacement part was arranged and dispatched to resolve the issue.

We always aim to resolve issues as quickly and fairly as possible and are sorry if our service fell short of expectations on this occasion.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Faulty unit

Sold us a faulty unit that still isn't working and insist the best way to deal with this is to send replacement parts and have it fixed - unit has not worked since the day we plugged it in and still they won't just give a replacement. Really poor communication and sticking their heads in the sand isn't improving the situation!

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear how disappointed you are with your experience.

We fully appreciate your frustration. After the freezer was reported as not reaching temperature, four weeks after the delivery of the unit, we arranged for an engineer to attend and inspect the unit, at our cost, despite the product being supplied with a parts-only warranty. Following that inspection, the engineer confirmed the fault was repairable and identified the parts required to resolve the issue.

We understand that your preference has been for a replacement unit; however, as this was a business-to-business purchase, our process in cases where a unit is deemed repairable is to complete the repair rather than replace the product. The required parts have been ordered from the manufacturer on an expedited basis.

We apologise that our communication has not met the expected standard. Your case has been escalated internally and we are continuing to actively chase the supplier for updates so that the repair can be completed as quickly as possible.

We remain committed to resolving this matter and will continue to keep you updated until the unit is fully operational.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We bought a chiller in February about a…

We bought a chiller in February about a month ago it went to 30 degrees and smells of burning I contacted them and they said it was parts only warranty and they told me because it was bought on the 12th of February I don’t get 1years manufacturer warranty if I have of bought it on the 17th of February I would of been covered
After phoning a number of times they said they would pass it on to the manager and she would ring me
A week later she rang and asked me to take a video of it and would pass it to there technical time
As I informed her I can get your cooler from Costco for £419 with 2years guarantee plus free delivery
And the cost of me getting an engineer out to asses it to find out what’s wrong then forward a report to your selfs for you to send the part out then to get the engineer out again to fit the part and re gas is not cost effective
And today I have getting the same email requesting I get an engineers report
It’s a joke they take far to long to respond and don’t care once they have your money

11. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear how frustrating this situation has been and we'd like to apologise for any delay in a manager getting back to you, this is not the level of service we want our customers to receive. We are currently reviewing our processes to improve response times and communication.
We appreciate that having a cooler develop a fault within such a short period is extremely disappointing. After receiving the video and information you provided, we raised the case with our technical team. Unfortunately, they were unable to diagnose the exact cause of the fault remotely, which is why an engineer's assessment has been requested.
The cooler was supplied with a parts-only warranty, and these warranty terms were available on the product listing before purchase. Under this warranty, once an engineer identifies the faulty component, we can then work with the supplier to provide the appropriate replacement part where covered.
We completely understand your concerns regarding the cost and practicality of arranging an engineer, particularly when compared to alternative products available elsewhere. To help where possible, we have offered to assist in obtaining a quotation from a local engineer to support the diagnostic process.
We have contacted you directly and we will do everything we can to assist within the terms of the warranty provided.
Thank you again for your feedback. We genuinely value it and are sorry that your experience has not met expectations.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality goods goods services and fast…

Quality goods goods services and fast delivery

20. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear that you were happy with the quality of our goods, our service, and the fast delivery. We appreciate your support and look forward to serving you again soon.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Product is unique I love the dough…

Product is unique I love the dough mixer and delivery was excellent

20. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your wonderful review. We're delighted to hear that you love the dough mixer and found it to be such a unique product. It's also great to know that your delivery experience was excellent. We truly appreciate your feedback and hope you continue to enjoy using your mixer for many delicious creations.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product and company and good…

Great product and company and good delivery service!

15. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your kind words. We're delighted to hear that you're happy with both our products and service. It's great to know that your order was delivered smoothly. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I would give 10 stars if I could

I would give 10 stars if I could.
I bought 2 stainless steel work tables at great pirce and very quick delivery.
After assembly I noticed that one had a lip although I had ordered it without a lip and it wasn't suitable for the purpose I needed it for.
I notified the company and they immediately sent out a new table with next day delivery as a replacement.
Super service. Very easy to deal with. So so happy

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you so much for your fantastic review.
We're delighted to hear that you were pleased with both the value of our stainless steel work tables and the speed of delivery. While we're sorry that one of the tables wasn't exactly as ordered, we're glad we were able to resolve the issue quickly and get a replacement to you the very next day.
Providing excellent customer service and making things right when problems arise is very important to us, so it's wonderful to hear that your experience reflected that.
Thank you again for your kind words and for choosing us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

so short by height

so short by height

15. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that the product did not meet your expectations.
Unfortunately, we have been unable to locate any recent contact from you relating to this issue. All product dimensions, including the height, are clearly stated on the product listing to help customers ensure the item is suitable before purchase.
We would very much like the opportunity to look into this further and understand what may have gone wrong. Please contact our customer service team with your order details, and we'll be happy to investigate and assist in any way we can.
We look forward to hearing from you.

-The ECatering Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and quality products

Great service and quality products

3. Juli 2026
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

Thank you for your kind review. We're delighted to hear that you were pleased with both our service and the quality of our products. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

-The ECatering Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company product support

Do not trust this company I ordered a deep fat fryer it became faulty within a week I’m still trying to get it replaced so many reasons from them not to replace
Lasted excuse is it had to go through insurance
I have reported to trading standards hopefully potentially customers will read this and think twice about using this company

12. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
ECatering-Logo

Antwort von ECatering

We're sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.
We understand your frustration, especially given the impact this issue has had on your kitchen operations. After reviewing the correspondence, we can see that you reported the fault shortly after receiving the fryer and that there was understandably some confusion regarding the next steps for resolving the issue.
As advised, this product was supplied with a free 2-year parts and labour warranty that is administered by our third-party warranty provider. Because warranty claims for this product are managed directly through them, they are responsible for arranging the appropriate resolution, whether that be a repair, replacement, or alternative settlement.
We have recently contacted you directly to assist with making contact with the warranty provider and have provided the correct link to access your claim. If you continue to experience any difficulties, please contact us directly and we will be happy to look into this further and help wherever we can.
We value all customer feedback and are sorry that your experience has not met expectations.

-The ECatering Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr