I would say zero stars but 1 was the lowest. Errors on 4 areas in one order. Delivered late, wilted flowers, changed the order without asking, post payment. And ruined the surprise by telling the re... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
I paid premium prices for a sympathy arrangement (Order #5718552) for a grieving friend, and what they delivered was an absolute insult. The bouquet was completely sparse, dead, and wilted. Sendin... Mehr ansehen
Worst service ever, I cancelled before order shipped, received a guarantee money back and now they won't give me my money back for a product I did not need. They just hang up the phone, this is a scam... Mehr ansehen
Brug aldrig dette firma, Jeg bestilte en buket for 2 dage siden, der aldrig er blevet leveret. Ved kontakt til Florist, henvises til DAO som skulle sende buketten. Ved kontakt til DAO spor varen, er d... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Deliver was a day lat and they never…
Deliver was a day late and they never responded to my email. So, obvi one star.
I ordered the deluxe bouquet based on…
I ordered the deluxe bouquet based on the image I was shown on the website and received a bouquet with a 1/3 of the flowers. The delivery was late by 4 days and when I went to make a complaint their online chat never responded. From my experience this is a scam and I'm extremely disappointed.
Mother’s Day flowers not delivered
I ordered Mother’s Day flowers, to be delivered on Mother’s Day no surprises there. But I got an email around noon on Mother’s Day telling me that the flowers will not be able to be delivered until Tuesday. I quickly emailed the customer care account and requested a refund and a cancellation of the which they refused stating that the flowers had already been sent out, which was a lie by this point it was Monday. I then again emailed again saying, I would not accept any form of credit and demanded a refund which of course they completely denied. I contacted my bank for a charge back for non-delivery of the items. They actually did attempt to deliver the flowers on late Wednesday and told my mother that I had only ordered the flowers the day before which is a lie. Obviously a very poorly organized flower distribution company. Would rate them a zero if I could.
Terrible company
Terrible company. Do not order from them. When I contacted customer service that the vase (that I paid extra for) was not delivered they wrote this "We have checked with our production team and can confirm that the vase was included and sent with your order before dispatch. We kindly ask that you please recheck the packaging and surrounding materials carefully, as the vase may have been overlooked upon receipt."
*also the flowers on the website and the ones that arrived were so drastically different. Colours didnt match and to say it bluntly, looked ugly.
DON'T ORDER FROM THEM! WASTE OF MONEY!
I ordered flowers for Mother's Day
I ordered flowers for Mother's Day. The order was accepted and confirmed days before. I was notified 2 days before that the delivery would be 2 days late. Although not happy I was accepting. The day before the delivery I was informed that my flowers were not available and they would be substituted with a "flower basket" as this was not what I wanted I emailed 3 of their different address to cancel the order and called customer service with no answer. The flowers were delivered and were nothing like what I had ordered. The flowers were supposed to be different shades of pink with greenery in a glass vase. My mother received 6 white roses with red carnations in a rusty white in pot with no fillers. I called for a refund and the woman on the phone said she was not able to she would also not let me speak to a manager. I would not recommend this site to anyone ever.
Extremely disappointed
Extremely disappointed. I ordered Mother’s Day flowers for my mom and mother in law, not only did the delivery date get rescheduled to 2 days passed Mothers Day but they received orchids rather than the cut flowers arrangement and vase I chose. The orchids were nice but small and not worth the price I had paid for the cut flowers. The vase they came in did not match the orchids in size either. I called to complain when I found out on Mother’s Day they were not being delivered and the person I spoke to didn’t care and there was no one else to speak to regarding the matter. I told them I wanted it cancelled and he said that couldn’t happen that I would get an in store credit. I said no why would I buy from you again after this. I want a refund. It apparently was being emailed to management but I have yet to hear from anyone and likely won’t. I spent $170 for two arrangements and the orchids I could have purchased for $50 total from a grocery store. I won’t be using them again. I should have read the reviews first.
Poor Quality Flowers and Disappointing Customer Service
I ordered two bouquets for my mother and grandmother and spent close to $100 including delivery. Unfortunately, the experience was extremely disappointing.
One of the bouquets (tulips) arrived in an unacceptable condition — severely wilted, with bent, limp stems and collapsed blooms. They were clearly past their best on arrival and not fit for purpose. This was not a minor issue or natural variation; the flowers looked tired and lifeless straight out of the packaging.
The second bouquet was slightly better in that it was usable, but still below standard. Several blooms showed bruising and browning on the petals, and the arrangement looked sparse and already well‑opened, suggesting the flowers were not fresh.
When I contacted customer service and provided photos taken immediately after delivery, my concerns were dismissed as “natural variation” or differences in photography angle. I was offered an in‑store credit instead of a refund, despite the fact that one bouquet was clearly dead on arrival. A credit does not resolve receiving poor‑quality flowers for a specific occasion.
For the price paid, I expected fresh, professionally arranged flowers and responsive customer service. Sadly, neither was delivered. Based on this experience, I would not recommend this company.
SCAM
Omg. I really wish I read reviews before using this company. BEWARE. DO NOT USE THIS COMPANY! plus - they DONT RESPOND TO EMAILS OR THE PHONE.
UPDATE:
THEY FINALLY ANSWERED MY CALL. BUT…..
This company outsources obviously and it’s a total scam. They claim they “cannot” send a confirmation email regarding any type of refund because it’s “against their policy”
they don’t do anything in regards to escalating issues because they claim they “have no way”. this is a horrible company. DO NOT USE THEM!
Absolutely horrific experience
Absolutely horrific experience. Ordered for mother's day this year and they confirmed that they were able to deliver next day. Paid additional $20 for this service. I live abroad and this is very important to me. On 'shop' app the order never updated at all, ever, mind you. Wednesday, three days after my order and massively late I get an email saying they are changing my bouquet? No consultation or communication as to if I am okay with this. Absolutely would not have continued. None of my emails were replied to, none of my issues were addressed, when I waiting one hour in the chat to speak to someone on their website, they barely replied and could offer me no update or information. DO NOT use this company. I will chargeback on my credit card.
BEWARE OF FLORIST.CA
BEWARE OF FLORIST.CA
I ordered flowers for my mom for delivery on Mother's Day from this supplier as my usual supplier didn't offer Mother's Day delivery on their calendar; whereas, this supplier did. I placed the order and received a confirmation e-mail.
Thankfully, as I've never dealt with them before, I used PayPal to pay for it.
On May 9th, I received two e-mails. The first, another confirmation, and the second, that the order was being prepared for shipping.
THEN, on May 10th ANOTHER e-mail confirming the order.
THEN, 3.5 hours later on Mother's Day, May 10th, I received a "no reply" e-mail:
"your Mother's Day order will be delivered later than originally requested. Due to the size of our country and the complexities of logistics during this busy season, we’ve had to adjust delivery schedules to accommodate the high volume of orders. The delivery address provided falls outside our local delivery zones, we delivere there with overnight couriers from Tuesday to Friday. Your order is rescheduled for delivery on 12th of May. We hope you understand the effort and planning required to manage deliveries during this unprecedented time, and we appreciate your patience and support."
"If you have a moment, we would love to hear your thoughts on your experience: Email: no-reply(at)florist(dot)ca
And their phone number.
I found an e-mail on the website and, yes, you bet I gave them my thoughts on my experience, as well as telling them to cancel the order and refund my costs (including shipping). I then went straight to PayPal, made a complaint, and requested a refund - which was approved.
THEN (still on May 10th) I received the response I expected from Florist.ca:
"Unfortunately, once an order has been confirmed by the warehouse, no changes or cancellations can be made. Due to the high volume of orders during Mother's Day, orders are processed immediately to ensure timely delivery, making modifications impossible once preparation has begun.
As per company policy, holiday orders are considered final.
We sincerely apologize for the inconvenience caused. As a gesture of goodwill, we would be happy to offer store credit for the inconvenience."
I ignored this e-mail as PayPal had already approved a refund.
THEN, on May 11th, ANOTHER e-mail from Florist.ca:
"You have received a refund".
🙄🙄🙄🙄🙄
THEN, on May 12th, ANOTHER e-mail from Florist.ca on flower care tips for my order.
THEN, again on May 12th, I received ANOTHER e-mail from Florist.ca:
"Due to a temporary shortage at our production facility, your order was fulfilled with a beautifully arranged Designer’s Choice bouquet using the freshest blooms currently available. We apologize for the not letting you know prior. While the final product may differ from the image on our website, rest assured that the value and quality will remain the same.
Our florists will ensure that every arrangement is crafted with care and attention to detail, maintaining the quality and beauty you expect from us.
Thank you for your understanding and for allowing us to be part of your special moments."
🙄🙄🙄🙄🙄
I've been reading Trustpilot reviews from just the past few days and the number of people that have placed orders for this Mother's Day, not had them delivered, had them delivered later, delivery completely different to what was ordered, had substandard products delivered, and been refused refunds (or simply repeatedly hung up on) is shocking.
Thankfully, I used PayPal.
On checking:
1. Charge for order.
2. Refund of order (from PayPal).
3. Refund of order (from Florist.ca).
4. Reversal of 2nd refund.
🙄🙄🙄🙄🙄
Do not order.
Like others, I made the mistake of ordering flowers for mothers day. What an absolute joke, supersized flowers. Were deplorable, 3 days to respond.
DO NOT WASTE YOUR TIME AND MONEY!
Absolutely horrible
Absolutely horrible. They are a scam. I ordered flowers for my mother for her birthday and for mother's Day. Ordered them on May 8th for them to be delivered on May 10th. They still have not been delivered. Tried calling, emailing and nothing. I'm saddened by this. I live long distance and wanted to do something nice for my mom by surprising her. Instead I got ripped off $107 Canadian. They shouldn't be allowed to be in business, and they shouldn't be allowed to sponsor ads. Clearly as a company that is based on delivery they cannot deliver. Do not use them.
DO NOT ORDER FROM THIS WEBSITE
Flowers arrived 2 days late, they were wilted and overall bad condition. Many had to be thrown out right away. I reached out to provide feedback & pictures as per their website and haven't received a reply. No accountability, bad product, bad logistics - stay away!
TERRIBLE EXPERIENCE
I order the largest bouquet of mixed colorful flowers I could on their site for my mom for Mothers Day. What she received was a small bouquet with the cheapest flowers I would assume they could throw together even after paying over $100. Do yourself a favor and save your money. DO NOT use this company. I promise you will regret it and be very disappointed. On a side note their guarantee of replacing the flowers if they were not what you expected is not true. They will NOT and will make every excuse they can to ensure that doesn't happen. Don't honestly know how this company is still in business..
Bad service
The order was delivered late, and one of the two bouquets was changed from what I ordered to something else without any heads-up - I started receiving a "change" email after the delivery was done.
Also, zero feedback to my attempts to contact them.
Really really bad service - and now I have two women in my life totally not impressed with my mothers day effort.
The Mother’s Day order was 3 days late…
The Mother’s Day order was 3 days late and the flowers I wanted to send were replaced by a small orchid. Very unprofessional and disappointing.
Order from anywhere but here…
Came to write a review and see many others had same experience. First and last time. Do not use this service! Horrible customer service, can't get through on phone . Ordered flowers for mother's day and now says being delivered tomorrow.. 3 days later!!!. If they even show. Unbelievable. When ordered it said to be delivered Sunday ( mothers day ) and was not sent an update about it not being delivered until the next day. Absolute worst service. Stay away
Ordered flowers for mother's Day
Ordered flowers for mother's Day, they arrived two days late and look absolutely nothing like the advertised photo. I ordered a purple bouquet and the flowers that arrived didn't have even a single purple flower. It feels very misleading/like false advertising.
Florist.ca is a SCAM!! STAY AWAY!!
I ordered my flowers on May 9th for a delivery on May 10th (Mother's Day). I paid for the "Deluxe" flower package as I wanted a "WOW!" bouquet for my mom. I ordered a beautiful violet bouquet, filled with 2 lilies, about 8-9 roses, Gerber lilies and carnations. On May 11th (a day late) I received an email stating that they didn't have the bouquet I ordered but there would be a substitute of "equal value". Well, long story short, the delivery didn't arrive until May 12th (2 days late), and the bouquet consisted of 3 roses, 1 gerber lily and a bunch of carnations. I paid over $90 for the bouquet and what was sent was a $20 Walmart bouquet.
And customer service? A joke. No one picks up the phone. Chances of me getting my money back is slim to none. Florist.ca is a complete scam. Stay away!
Delivered late and stingy!
Delivered late, and the "deluxe" bouquet was about 4 roses, 2 palm leaves, and some greenery.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








