Gorgeous Little Things For Home Bewertungen 

49
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered a shoe bench which was delivered a month ago. Was told by the delivery men that the cushion cover was soiled in transit and would be cleaned and sent later. A cushion cover arrived that does... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely delighted with our kitchen island and shoe box. From purchase to delivery everything went smoothly. Will definitely buy more pieces for our home from you and cannot recommend highly enoug... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have now bought a few pieces of furniture from here & they are all as good as brand new & much cheaper than the high street retailer. I must say that as well as the furniture being perfect, they are... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a Cotswold Company dressing table for significantly less than the retail price (or any sale price). It came well wrapped, and help was provided in loading it into the car. Any blemishes were sm... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Büromöbelhändler
  4. Küchenmöbelgeschäft
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Discover the outlet store with a difference. At Gorgeous Little Things for Home, we believe that you should never settle for less than the best in your home. We source & repair stunning designer furniture - direct from your favourite brands, bringing you beautiful homeware and quality branded furniture at amazing outlet prices. We deliver across the UK, so browse our collections and get ready to fall in love! Gorgeous Little Things for Home is a family-run business based in Nottinghamshire who are leading the way in sustainable shopping by making the desirable more affordable whilst also doing our bit for the environment. By selling customer returns we are helping you; our customers discover your own design personalities without burning a hole in your pocket. Browse through our wide selection today to find just what you have been searching for. Alternatively come and view our showroom- Open Monday- Friday 9.30-3, Weekend opening is advertised on social media.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

49 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(49)

49 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Wrong goods sent and no response to emails

Ordered a shoe bench which was delivered a month ago. Was told by the delivery men that the cushion cover was soiled in transit and would be cleaned and sent later. A cushion cover arrived that doesn’t fit the cushion. Still waiting for a new cushion cover and getting no response to emails and difficulty getting anyone to answer the phone. One time the phone was answered I was told to expect an email later that day with what action was being taken (either the correct cover had been found or they’d source me a new one). This was over 2 weeks ago and still not got an email despite chasing again.

UPDATE: Following this review, the director of the company contacted me, apologised and offered a partial refund or to return the shoe bench for a full refund.

5. August 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Hi Sarah,

Thank you for updating your review.

I’m genuinely sorry that we let you down on this occasion. While the original issue with the cushion cover was unfortunate, the lack of communication and the fact that you had to repeatedly chase us for an update was entirely our responsibility and not the level of service we aim to provide.

As soon as I became aware of what had happened, I contacted you personally to apologise and offer options to resolve the situation.

Thank you for giving us the opportunity to put things right, and once again, I’m very sorry for the frustration and inconvenience we caused.

Kirsty
Gorgeous Little Things for Home

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely delighted with our kitchen…

Absolutely delighted with our kitchen island and shoe box. From purchase to delivery everything went smoothly. Will definitely buy more pieces for our home from you and cannot recommend highly enough . Thank you.

21. Juli 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for such a lovely review! We’re delighted to hear that you’re so pleased with your kitchen island and shoe box, and that everything went smoothly from purchase through to delivery.

It really does mean a lot to us when customers come back to us for more pieces, and we’ll look forward to hopefully helping you find something else for your home in the future.

Thank you again for your recommendation and for choosing Gorgeous Little Things for Home.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great items

Great items, at a great price.
Just what I was looking for!

21. Juli 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your 5-star review! We’re really pleased you found just what you were looking for at a great price. Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home - we hope to see you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful company

Very helpful company. Thanks

21. Juli 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your 5-star review! We’re really pleased we could help and truly appreciate you taking the time to leave us such lovely feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have bought many items from gorgeous…

I have bought many items from gorgeous little things for home and been incredibly happy every time. Really nice items at a much more affordable price. Great quality, great customer service, great prices. It's my first point of call if I need anything for the house.

7. Juni 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your incredible review and, most importantly, for your continued support.

Knowing that we've become your first place to look when you're shopping for your home is the highest compliment we could receive. We're delighted that you've been happy with every purchase and that you've found our furniture offers great quality, excellent value and customer service.

Customers like you are the reason we love what we do. Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home time and time again; we truly appreciate your loyalty and look forward to helping you find many more pieces for your home in the future

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superb and outstanding customer service

Superb and outstanding customer service.
A small part was missing from an item purchased from Gorgeous Little Things and when notified they rapidly had the missing item delivered to our home. They were a delight to deal with.

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your fantastic 5-star review.

Although we're sorry that a part was missing from your order, we're delighted to hear that our team was able to resolve the issue quickly and get everything to you as soon as possible.

Providing great customer service is incredibly important to us, so it's wonderful to know you found us a delight to deal with. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back to Gorgeous Little Things for Home in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous little lamp

Fabulous little lamp. Arrived well packed. A perfect little surprise gift for my daughter.

22. Mai 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your lovely 5-star review.

We're delighted to hear the lamp arrived safely and that it made the perfect surprise gift for your daughter. There's nothing better than knowing one of our products has brought a smile to someone's face.

Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service & Lovely Items

Purchased two lovely chairs. Really happy with the purchase.

12. Mai 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your 5-star review.

We're delighted to hear you're so happy with your two new chairs. It's wonderful to know you had a positive experience with us and that you're pleased with your purchase.

Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home. We hope you enjoy your chairs for many years to come, and we look forward to welcoming you back in the future.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Pieces missing and took us ages to put…

Pieces missing and took us ages to put together as we had to get the instructions
The table has scratches.
The company said we could return for a refund…..after we had spent ages putting it together maybe some compensation would have been kind from them….

14. Mai 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you for taking the time to leave your review.

We're sorry to hear the table didn't meet your expectations. We completely appreciate how frustrating it must have been to encounter imperfections and uncertainty over the missing parts after spending time assembling it.

As soon as you contacted us, we apologised for the imperfections and asked for some additional information about the parts that appeared to be missing so we could investigate and see if we could resolve the issue. We also offered to arrange a full return and refund if you weren't happy with the table. Unfortunately, we didn't receive a response, so we weren't given the opportunity to explore a solution further.

We always aim to restore our furniture as closely as possible to its original condition, but on this occasion it's clear we fell short, and we apologise for that.

If you would still like us to help, please do get back in touch with us directly. We'd be more than happy to discuss the matter and see what we can do to reach a satisfactory resolution.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'm really pleased with my shoe bench

I'm really pleased with my shoe bench. There was a bit of a wait due to changing couriers, but overall a good experience.

19. April 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you for your lovely 5-star review.

We're so pleased to hear you're happy with your shoe bench. We also really appreciate your patience during the short delay while we changed delivery partners. Your understanding meant a great deal to us as we worked to improve the service we offer our customers.

Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home. We hope to welcome you back again soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good quality items and customer service

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you for your 5-star review.

We're delighted to hear you were happy with both the quality of your item and the customer service you received. Providing great products alongside excellent service is something we work hard to achieve, so your feedback means a great deal to the team.

We really appreciate your support and hope to see you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful company

Wonderful company. Easy to deal with, quick delivery. Products as described and fab prices
I’ve recommended to everyone I know!

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your fantastic review.

We're so pleased to hear you found us easy to deal with, that your order arrived quickly, and that you were happy with both the quality and value of your purchase.

The fact that you've recommended us to your friends and family is the biggest compliment we could receive. Thank you for your support, and we hope to welcome you back again soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disapointing communication and end product.

Overall, the item we have does not meet our expectations. We had intermitent comnunication and delays. They ill give a refund if necessary and try to offer some resolution but fall short with repeated issues and by saying they will rectify and 'deliver to your satisfaction' and don't.

They claim:
"We carefully inspect each item on arrival - we take time to repair any faults and then spray the pieces in the approved paints so that they look as stunning as they should".

I don't feel the quality of these products is what they claim. We were told minor cosmetic damage but the doors have had to be re hung and are not quite right as they are catching, (to be fair they did offer to let us cancel at this point) but it also seems almost the entire wardrobe has been repainted, some parts twice and it still has scratches so is not looking "as stunning as it should". I would more acurately describe this as 'unusable furniture tried to make sellable, still over priced' in my opinion.

We were sold an item listed as ready in 2 weeks. We ordered 1st April, finally had all the pieces 20th May.

They didn't let us know about the original delay of their own accord, after 3 weeks, we had to message for an update. Some messages were responded to. Some weren't. We had to prompt for an update or to get what they promised sometimes multiple times.

"Carefully inspect"
They found an issue late, it happens but in hindsight probably the first clue that maybe careful inspection is not the case. After a delay, they offered to put this right but delivered a wardrobe and took back 2 doors and a drawer with significant marks and a piece that wasn't even part of our wardrobe.

"Repair any faults" Came again and one door still had the same scratches (they haven't replied to that email), missing screws and took back a door handle that still wasn't correct.

Such a shame as I believe in the concept but we just had too many issues and there were too many opportunities to put right but we were still left frustrated. Ultimately they are offering something as good as new and that is not what we have.

I would not buy from here again.

Edit: They claimed I did not send pictures (which they did not ask for) but in fact I did. You can see a screenshot on my google review. They just ignored it. I did also ask for adjustments to the hinges but was told it was not possible.
Yes we got a partial refund and they delivered and assembled a below par product with remaining scratches and doors that are misaligned and catch.
Avoid.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you for your further feedback Christina. We are genuinely sorry that you remain unhappy with the outcome of your order.
We would however like to clarify a number of points regarding the process and the resolutions offered throughout. The Grand Triple Wardrobe purchased had an original RRP of £1,900 and was purchased for £1,299, with collection/delivery initially arranged by the customer. During our final quality assurance checks, we identified a fault prior to dispatch and, although the wardrobe remained fully functional, we did not feel it met the standard we wanted to supply. At that point we offered either a full refund or, alternatively, free delivery and installation at our own expense, together with a 10% goodwill refund. This option was accepted.
During installation, further paint defects became apparent on three pieces. Rather than leave these unresolved, the affected items were removed for repair and we returned on an agreed date to complete the installation. Due to the inconvenience caused, we also issued a further 10% refund on the original purchase price.
We acknowledge that communication during the process could have been better and appreciate that the delays and multiple visits were frustrating. However, throughout the order we consistently attempted to resolve concerns raised, including offering cancellation, arranging delivery and assembly at no charge, carrying out repairs, sourcing replacement parts and providing a combined 20% refund.
With regard to the later concerns raised, we understand screenshots were added to the Google review following our original response and we apologise if there was any misunderstanding regarding the photographs previously referenced. We also understand that hinge adjustments were discussed at the time. As with any large wardrobe installation, some minor adjustment can occasionally be required depending on flooring and positioning within the home, however we are sorry that the final result did not meet your expectations.
Whilst we fully respect your opinion, we do not accept the description of the furniture as “unusable”. The wardrobe supplied was assembled and functional, and significant efforts were made throughout to rectify the issues raised and reach a satisfactory resolution. However, if you genuinely feel the wardrobe is unusable and unsuitable for your needs, you are very welcome to return it to us for a full refund.
We are genuinely sorry that despite these efforts you were left disappointed

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My bookcase is lovely

My bookcase is lovely, more than pleased! Delivery was good, all in all a great experience.

19. April 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your wonderful 5-star review.

We're delighted to hear you're so pleased with your bookcase and that you had a positive experience from start to finish. It's also great to know the delivery went smoothly.

Thank you for choosing Gorgeous Little Things for Home Ltd. We really appreciate your support and hope you enjoy your bookcase for many years to come.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company to buy from wonderful…

Great company to buy from wonderful piece of furniture. Only downside is the delivery costs from the outside company they are very high though the delivery was great it was a bit gutting bc added up esp when I’d saved money on such a beautiful item xx Saying that would buy from this lovely company again.

17. April 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

Thank you so much for your lovely review. We have now moved to a new delivery company with flat rate delivery which should make it all more affordable 😀

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best support ever!!

I moved from Italy to UK and thanks to Kirsty and her team we have been able to set our new home with fantastic furniture at very convenient prices!!

13. März 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

We were so pleased to help you with your new home 🏡

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The product I waited for approx 6 weeks…

The product I waited for approx 6 weeks looks like a defected piece of furniture I have sent pictures and want my money back, zero quality checking from your side why would you dispatch such pieces of furniture like this

18. März 2026
Gorgeous Little Things For Home-Logo

Antwort von Gorgeous Little Things For Home

At the time this review was posted, we were already in direct email communication with you regarding the issue and have since arranged for a replacement chest of drawers to be sent, along with collection of the damaged item.
We completely understand your frustration on receiving furniture that was not in the condition expected, and we apologise for this. Please be assured this is not the standard we aim for.
In regard to the delivery timeframe, the delay was unfortunately linked to our previous delivery booking system, which required customers to select their delivery slot before dispatch could proceed. We appreciate this process was not as clear or convenient as it should have been, and this system has since been improved.
We hope the replacement resolves the matter for you and thank you for your patience whilst we worked to put things right.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr