Burgerne de levere er inden for top 3 burgere jeg har smagt, acceptabel ventetid for en god burger og fin service. Varm anbefaling👍
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Maden smager jo ganske udenærket, men når man bestiller siger de 20 minutters ventetid, men det tager nærmere 1 time. Træls…..
Spist på Frederiksberg og bestiller cheese burger menu til frokost. Saftig, varm, smagsoplevelse på burger. Desværre ikke nogen kritik udover det smager for godt. Fritter var lige varme nok til... Mehr ansehen
Utroligt lækre og sprøde fritter, lækker dip, og en fænomonalt god bacon-cheeseburger! ALT i brugeren spillede bare perfekt, og der var hverken for meget eller for lidt af noget, men derimod en helt... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Kontaktinformationen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Woww
Burgerne de levere er inden for top 3 burgere jeg har smagt, acceptabel ventetid for en god burger og fin service. Varm anbefaling👍
Maden smager jo ganske udenærket
Maden smager jo ganske udenærket, men når man bestiller siger de 20 minutters ventetid, men det tager nærmere 1 time. Træls…..
Jeg bestilte to menuer kl 18.03 med…
Jeg bestilte to menuer kl 18.03 med Wolt. Der står på Wolt at min mad vil blive leveret om 1 time. Kødstadens burger joint accepterer ordren. Da der er gået 1time og 30 min skriver Wolt at de er forsinket og maden kommer først efter yderligere 20 min. Der går yderligere 40 min hvorefter der står at de er på vej og er der efter 10 min. Da der i alt er gået over 2 timer og 30 min skriver jeg til Wolt som lige pludselig afviser ordren. Jeg ringer til Kødstaden og spørger om jeg kan bestille ny ordre da jeg har ventet i over 2 timer og 30 min men de siger at de mangler salat og derfor ikke må sælge burger. Jeg spørger så hvordan det kan være at min ordre ikke er kommet da de havde accepteret den for over 2 timer siden, og hvis de manglede salat for så lang tid siden, hvorfor min ordre så først nu er blevet afvist. Ham i telefonen siger bare det kan han ikke gøre noget ved og lægger på. Klokken er nu snart 21 og de fleste burger steder udover mcd har lukket…. Virkelig dårlig service !!!!
Det er den der ligger på M.P. bruunsgade på Frederiksbjerg
Maden er fint
Maden er fint. Men personalet skulle finde en anden dør ud til køkken, snakken er ikke så pænt derude.
Meget lækker mad
Utroligt lækre og sprøde fritter, lækker dip, og en fænomonalt god bacon-cheeseburger! ALT i brugeren spillede bare perfekt, og der var hverken for meget eller for lidt af noget, men derimod en helt "rigtig" mængde af grønt, tomat, agurk, en fantastisk lækker bøf, og vigtigst af alt, så bliver man IKKE grattet ind i dressing, som alt for ofte sker med burgere!.
Byens bedste burgere
Byens bedste burgere, og deres børnemenuer er altid et kæmpe hit!
Desværre er det wolt der leverer, så det er et minus. Men kødstaden valgte at refundere en 4menu ordre, selvom Wolt var ansvarlig for fejlen. Super god stil af Kødstaden, og god kundeservice over telefonen generelt.
Lækre burgere - for lang tids levering
Lækre burgere, men 40 minutters ventetid i restauranten. Samtidig stod der et Wolt bud og ventede i 40 minutter også for en burgermenu. Det virker som om at de bare tager imod bestillinger men ikke har kapacitet til at lave dem. Her var der tale om den i M.P. Brunnsgade.
Virkelig lækker mad
Virkelig lækker mad, bedste takeaway jeg har smagt. Man kan smage råvarerne er af god kvalitet og pommes friterne var virkelig lækkert krydret. Kæmpe anbefaling🤩
En af de lækreste glutenfri burgere jeg…
En af de lækreste glutenfri burgere jeg har fået. Så godt brød i burgeren som om det var med gluten. Er heller ikke blevet syg af kontaminering her så det er et plus. Tak for lækker mad. Har spist på Aarhus C lokationen bag Bruuns Galleri.
Vi var 8 personer der ventede 1.30 time…
Vi var 8 personer der ventede 1.30 time på vores mad, hvor de havde givet det til den forkerte person, og de ville ikke lave vores mad igen, så vi måtte finde et andet alternativ.
Vi brugte Kødstadens foodtruck til et…
Vi brugte Kødstadens foodtruck til et firmaevent og kan kun varmt anbefale dem! Prisen var helt rigtig fra start, der var rigeligt med mad til alle, og det, der var til overs, fik vi lov til at beholde. Alt i alt en super god oplevelse – og helt sikkert ikke sidste gang, jeg booker dem.
Af slagtere til gode folk
Det koncept spiller bare, slagtere der kender kødkvaliteten og stegningen er god. Et simpelt menukort som personalet er trænet til at udføre til perfektion istedet for at tilbyde 30 middelmådige retter. Bliv ikke skuffet, køb hos kødstaden.
Lang ventetid
Koedstaden Frederiksbjerg
Ventede over 30 min på 2 burger menuer.
Restauranten var næsten tom !! Mærkeligt at der ikke er bedre og hurtigere service.
Maden er top 5 men service
Maden er top 5 men service, hjemmeside og ventetiden er -2
Dårlig service hos Kødstaden Trøjborg
Vi har desværre haft en meget utilfredsstillende oplevelse begge gange, vi har handlet hos jer. Første gang blev der serveret en burger med rødt kød, og anden gang manglede der to ud af fem bestilte menuer. Personalet oplyste, at det ville tage 25 minutter at udbedre fejlen, hvilket vi finder urimeligt lang tid for noget, der burde have været korrekt fra starten. Samlet set har min familie og jeg kun haft dårlige oplevelser – to ud af to besøg.
Før i tiden var kødstaden 5 stjerner…
Før i tiden var kødstaden 5 stjerner men de sidste 3 gange har jeg virkligt været skuffet over hvilken kvalitet jeg modtog i forhold til hva jeg forventer. Mega øv
Udmærket burger
Udmærket burger, men bliver dårligere og dårligere med tiden. Den bliver slet ikke kredset om på samme måde mere.. Bliver overhalet indenom af F.eks boom burger fuldstændig
Ulækker reklame på kødstaden Sankt Pauls Kirke
Jeg tog på kødstadens bruger joint ved Sankt Pauls kirke, med min søster for at få frokost og vi får vores mad, som egentlig er ok.
Tilgengæld sidder der en gruppe gutter og laver youtube for resturanten, som sidder og gurglebøvser højlydt og larmer, imens resten af resturanten prøver at spise.
Det er ulækkert opførsel, hvilket "resturanten" åbenbart har en ide om skal skaffe flere kunder.
Jeg mistede appetitten og jeg kommer ikke tilbage efter det her teenage-agtige stunt.
Danmarks bedste burger 2024, min oplevelse.
Spist på Frederiksberg og bestiller cheese burger menu til frokost.
Saftig, varm, smagsoplevelse på burger. Desværre ikke nogen kritik udover det smager for godt.
Fritter var lige varme nok til mine følsomme fingre.
Men ganen syntes det smagte himmelsk.
Dip er fantastisk krydret.
Pris for frokost er god.
Varmt anbefales.
KÆMPE arrangement.
KÆMPE arrangement.
Jeg har fået fra kødstadens et par gange igennem wolt, og NØJ det er lækkert. De bedste fritter jeg har fået i mit liv, og burgeren er også rigtig lækker, både kylling og okse. Kæmpe anbefaling herfra.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








