Burgerne de levere er inden for top 3 burgere jeg har smagt, acceptabel ventetid for en god burger og fin service. Varm anbefaling👍
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Maden smager jo ganske udenærket, men når man bestiller siger de 20 minutters ventetid, men det tager nærmere 1 time. Træls…..
Spist på Frederiksberg og bestiller cheese burger menu til frokost. Saftig, varm, smagsoplevelse på burger. Desværre ikke nogen kritik udover det smager for godt. Fritter var lige varme nok til... Mehr ansehen
Utroligt lækre og sprøde fritter, lækker dip, og en fænomonalt god bacon-cheeseburger! ALT i brugeren spillede bare perfekt, og der var hverken for meget eller for lidt af noget, men derimod en helt... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Kontaktinformationen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Kold mad
Både pomfritter og burger var helt kolde, da vi kom hjem, selvom vi kun bor 2 min væk. Og så var det som om, at burgeren bare var kastet sammen. Desværre en virkelig skuffende oplevelse…
VERDENS BEDSTE BURGER
Har lige haft en fantastisk oplevelse hvor service og mad gik op i en højere enhed (Frederiksbjerg). Ringede lige i sidste øjeblik til at få en frokost menu, Christian (Kristian) svarede og det var intet problem. Da jeg kom var det ham selv der var i køkkenet, man kunne høre han sang i køkkenet og var i super humør. Maden var hurtigt færdigt og jeg smuttede hjem med det som takeaway. Burgeren var uden sammenligning den bedste jeg nogensinde har fået. Osten perfekt smeltet, der var ikke sparet på bacon, salaten var helt sprød og bøffen perfekt stegt. Giv venligst den mand en medalje og bed ham sørge for oplæring af jeres øvrige personale. Så vil i med tiden kun få 5 stjernede anmeldelser her på siden. Tak for mad.
Ungdomsklubben
Jeg besøgte Kødstadens Burger Joint i går og selvom maden var egentlig fint, var min oplevelse stadig negativ. Det største problem var, at de ansatte virkede ikke som om, de var på arbejde. De larmede, lå på siddepladserne og prøvede at ramme skraldespande, mens de ansatte ignorerede det hele. Det var tydeligt, at stedet ikke blev holdt rent, og der var flere køleskabe fyldt med drikkevarer, hvor det var svært at se ind til drikkevarerne på grund af snavs.
Selvom pomfritterne var gode, var jeg stadig skuffet over den manglende opmærksomhed på rengøring og hygiejne, og det var virkelig ubehageligt at se de ansatte opføre sig som om de var i en ungdomsklub. Jeg vil ikke anbefale dette sted til nogen, og jeg vil sandsynligvis ikke besøge det igen på grund af min dårlige oplevelse med de ansatte og manglen på renlighed og hygiejne.
Ufattelig dårlig service (Trøjborg)
Ufattelig dårlig service (Trøjborg). Har bestilt online to gange nu, og fået begge bestillinger annuleret. Kontakter butikken for at finde ud af hvorfor - og får at vide at der intet problem er, at de ikke har travlt, og at det ikke er deres skyld.
Kontakter Wolt og får det modsatte at vide - altså at de lyver overfor mig i butikken. Nu har jeg simpelthen besluttet at de ikke er bøvlet værd.
Måske det ville hjælpe hvis man ansatte andet end ungarbejdere.
Alt godt på byens bedste burgerbar…
Fremragende burger og fritter fuldt på højde… god betjening og kort ventetid… og en lille snack skål mens man venter… der er også styr på det her i Frederiksbjerg afdelingen…-og så kan man få en glimrende IPA, direkt fra fad…dejligt. I`ll be back.
De fortæller dig først at der er meget…
De fortæller dig først at der er meget lang ventetid efter de har taget imod betaling.
Derudover bliver der generelt spillet en masse dårligt auto-tunet mumle rap som er træls at høre på.
Superlækkert i kategorien snasket…
Superlækkert i kategorien snasket burger og sprøde pomfritter. Maden var klar efter de aftalte 20 minutter, og selv efter 15 minutters køretur hjem, var maden varm. Vi kommer igen! Afhentet på Frederiksbjerg.
Helt konsekvent oplyser de 20-30 min…
Helt konsekvent oplyser de 20-30 min mindre ventetid end den jeg oplever. Det er sgu ikke i orden
Man skal som regel regne med at stå i…
Man skal som regel regne med at stå i kø. Når jeg bestiller maden online til et bestemt klokkeslæt, så skal man regne 15-20min oveni ventetiden før maden er klar.
Til gengæld er maden super lækker. Jeg havde 10min cykeltur hjem. Havde taget posen med burger&fries i et net, og bag på cyklen i 4 grader. Da jeg kom hjem var maden stadig varm og fritterne lige så sprøde som var de serveret i restauranten. Så bestemt ventetiden værd
Bestiller kun burgere herfra fremover.
Bestiller kun burgere herfra fremover.
Bestilte med en ven i fredags fra Trøjborg i Aarhus. Klart den bedste burger jeg har fået som take-away nogensinde. Bestiller normalt aldrig pomfritter som take-away, men her var jeg kun positivt overrasket.
Havde jeg kunne give seks stjerner havde I fået det!
Kan kun sige jeg har været tilfreds de…
Kan kun sige jeg har været tilfreds de 3 gange jeg har fået burger derfra. Burgeren er gode og veltillavede, fritterne er dejligt krydret. Fået leveret via Wolt og der har ikke manglet noget ved levering.
Det var sidste gang
Har kommet her nogen gange
og alle gangene har jeg måtte vente 30 min yderlige
Der mangler altid et eller andet
Idag var det bacon og bøffen var delt i 2
Lignede den havde været på gulvet
Nogen kan betale med kontanter andre kan ikke
Kommer aldrig igen!!
Fantastiske burger og pomfritter :)
Fantastiske burger og pomfritter :)
Smilende og venligt personale.
Kan klart anbefales :)
Når der tjenes for nemme penge i Kødstaden
Når der tjenes for nemme penge med en masse unge medarbejdere og tingene går for stærkt.
Jeg er vanlig kunde hos kødstaden. jeg har på det sidste oplevet at det går for stærkt.
I dag havde de glemt bacon i de burgere jeg havde bestilt Burger menuer med bacon & ost.
For 2 gange siden måtte jeg tilbage (8 km) og hente pommes frites. burgeren bærer præg af at det simpelthen er for let at tjenepenge og det går for stærkt.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








