Lasmir Bewertungen 

159
•
TrustScore 1 von 5

1,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give zero star if I they had it! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY I thought this was a British company as they have a London address, turns out it’s Chinese! I ordered 2 x jackets in Aug 2025... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My review is zero stars. This company has NO customer service and non of its products are as advertised. Do NOT BUY!! cashmere set is polyester cotton. Leather backpack is plastic. No refund offe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item description for sandals said "Premium quality leather" instead cheap plastic rubbish arrived !! Ordered a size EU 41 GB size 7 and what turned up was at least a size EU 43-44 GB size 9, sen... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid at all costs. Not UK Based. Extremely slow shipping from China. Item nothing like advertised. Dreadful quality and poor fitting. AI generated customer support via email only. Completely ri... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

1,2

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

159 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 73 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,2

Alle Bewertungen

(159)

20 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful experience

Dreadful experience. Advertised as Soft Cashmere cardigan.
Arrived a month after ordering! Wrapped badly and nothing like the description and photo advertised.
It was made from a man made fabric with garish colours and the shape of a boxy jacket.
The absolute opposite of the description!!
They offered a partial 10% refund!!

29. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

bonjour
Nous sommes vraiment désolés d’apprendre votre déception et comprenons parfaitement votre frustration concernant la qualité et la livraison du gilet. Parfois, en raison d’une forte hausse de la demande, notre stock local a été entièrement épuisé. Pour que vous receviez votre commande sans délai, nous expédions actuellement directement depuis notre usine située en Chine. Merci de nous contacter à hello@lasmir.com .

Cordialement,
Service client Lasmir

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Self defence hiking stick not delivered!

Ordered a self defence hiking stick and after about a month and two emails chasing up, it never arrived.
Do not buy anything from this company. They do not fulfil orders. I will never use them again, ever!

27. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re very sorry to hear that your order never arrived and that you had to wait so long. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China. Please contact us at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from this company they are…

Do not buy from this company they are scammers! Sold me a jacket that was meant to be XXXL it's more Like a large and just keep offering me a 15 % discount on further purchases instead of a full refund as I requested .

22. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re very sorry to hear about your experience with the sizing and refund process. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China. Please contact us at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Update on my quest for a refund on this…

Update on my quest for a refund on this fraudulent company. They refused to give me a full refund, the cost of sending the item back to China was more than the product cost me. It does not state on there web page that the refunds have to go to China, even though they state that they have a U.K. address and U.K. telephone number (which does not work) Only offered me 30% after 30 emails back and forth. Then blocked my email so I now can’t even get 30% back!! DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY THEY ARE THIEVES!!!

26. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re very sorry to hear about the difficulties you experienced with your return and refund process. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China. Please reach out to us again at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item was really poor quality

Item was really poor quality. Offered 10 percent refund. Appalling customer service. Do not order from this company.

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re truly sorry to hear that you were disappointed with the product quality and our customer service. Please contact us at info@lunellda.com

Best regards,
Lunellda customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS SHAM OF A COMPANY!!

I purchased a cashmere sweater and pants set, however, it was 65% polyester 35% cotton!! Totally misdescribed, shoddy, and took forever to arrive. Disgusting customer service or lack of, they wanted me to pay for the return!! Thank heaven's for PayPal; they took up the fight and won on my behalf! Don't waste your time or money with this appalling company! If I could have given them -10 I would have, they are disgusting!!

29. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re sincerely sorry for the disappointment regarding your order and the material description. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China. Please contact us at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY from this company …

DO NOT BUY from this company …. They are a con. We received a ‘leather’ jacket and it’s the worst quality I have ever seen. They refuse to give money back. They are breaking trading standard rules. They should be shut down.

26. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re truly sorry to hear about your negative experience and the disappointment with the jacket’s quality. Please contact us at hello@lasmir.com. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely dreadful experience

Absolutely dreadful experience, bought 2 jackets advertised as UK size 20, when I got them they were a size 14 at most. Had to email the company 5 times to try to get my money back, each time they kept offering a % off the products rather than a full refund and also insisted I had to pay to return them to China despite the products not being as advertised. Very poor service.

24. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

We’re truly sorry to hear about your negative experience and the issue with the incorrect sizing. Please contact us at hello@lasmir.com, we’ll personally review your order and ensure that your case is handled fairly and transparently. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this company

Can’t give 0 stars or I would. I ordered a pair of mules which broke after being worn 3 times. I emailed them and was asked to send photos which I did. I then received a message that they had quality control checks before anything was shipped and that I should have informed them straight away if there was a problem. They offered me a 10% discount on my next order not a refund or replacement.

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are sincerely sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the quality and follow-up response. Please contact hello@lasmir.com. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Boots

I ordered wrong size of "leather boots" ( PLASTIC!) Would not let me return and re-order, wanted me to keep them and offered discount on next purchase. I would NOT order anything again from here. I feel l got ripped off good and proper 😡 l would advise any potential customer of this company NOT to bother. They advertise easy free returns, take forever to arrive and the quality is absolute RUBBISH.
UPDATE 24/10 25.
15% REFUND PLUS 30% GIFT CARD... NOT ACCETABLE! ANY HELP WITH GETTING A FULL REFUND PLEASE? THANK YOU.

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re truly sorry to hear about your disappointing experience. Please reach out to us at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have sent several emails to you…

I have sent several emails to you with out a response from you. You have sent me an incorrect size boot not once but twice. You could at least try to send me the correct size (42) and make good. Shipping cost to you exceeds the value of the boot. Please make this right asap. DJ Smith, Misarable in Missouri

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re very sorry you haven’t received a reply and that you received the wrong size twice especially when you need size 42. Please email us at hello@lasmir.com

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order from this disreputable company that is run by robots.

I regret not looking at the reviews before I orded from Lasmir and ended up with a tacky, ill fitting pair of boots that I tried to return. On applying for a refund I received numerous emails from what was obviously a robot, all ignoring my request. I am ashamed to say that I have given up and the boots will go in the bin. Whoever is reading this, please, please, please don't even think about placing an order.

20. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re sincerely sorry to hear about your disappointing experience. Please contact us at hello@lasmir.com
Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would have preferred to give no…

I would have preferred to give no stars.
I have had the same experience as several other reviewers
The item i ordered was described as cosy cashmere knit. The item i received bore no resemblance, being printed onto cheap polyester material. I am now in an email battle to get my money back.
NEVER USE THIS COMPANY

10. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are sincerely sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the material and refund process. Please contact hello@lasmir.com. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What a rip off

a scam. The jumper was described as wool. What arrive was a nylon cardigan with a knit print on it. I asked for a refund and returns label. 4 times they replied offering discount codes and partial refund to which I said no. It comes from a London address but has to be returned to China?! I have returned the item, but don't believe I will ever get my money back. STAY AWAY FROM THIS COMPANY - THEY'RE A RIP OFF!

16. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the product material and return process. Please contact hello@lasmir.com. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

shoddy shoddy goods -DONT BUY

shoddy goods - not anything like the goods advertised. immediately complained, but mailbox was full and nobody answered the telephone calls. I keep emailing 10 days later i get a response 10% refund keep the goods, I want my full payment back, got as far as 50% and then Paypals moronic dispute system closed my case out.

just seen their "canned response" DO NOT FALL FOR IT. The items never even made it out of the wrapping, they are that obviously bad.

One thing i didn't expect was Paypal, whose auto stupidbot closed my case without reading the last 2 items i had entered (in plenty of time) , claiming i hadnt responded in time. Moreover a captured transcript with them in which i say i was concerned about the time and please contact me also didn't count as a response (despite their stupid bot acknowledging the chat and and committing to contact me (the day before the time ran out) and an additional chat entry from me asking where was my contact, again within the timescale. Rubbish treatment all-round, but it starts with lasmir, without whose rubbish products this review would not have been possible. I look forward to another response from their canned response team. JUST GO ELSEWHERE PEOPLE ITS JUNK.

8. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We sincerely apologize that the items didn’t meet your expectations and that reaching our team was difficult. Please reach out again to hello@lasmir.com , Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam!

Scam!! Spent 160 pound on a light fitting that never turned up. And they claim is at a local courier. Its been 2 months. Awful.

22. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are truly sorry to hear that your order hasn’t arrived and understand how frustrating this must be. Please contact hello@lasmir.com, Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

CORRUPT !!!

CORRUPT !!!! DO NIT BUY FROM THEM. “CASHMERE” jumper !! Not at all as described and not an once of anything natural in sight. 100% polyester ( which I can’t wear) when it was sold as100% cashmere !! Email after evasive email making the return so much hassle and told me I had to send it back to china, and only after ALL their criteria had been met ( which h of course it would) would they give me a full refund.

21. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are very sorry and fully understand your frustration regarding your experience and the product’s material description. Please contact hello@lasmir.com. Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't waste your money

A bunch of scammers who won't let me return an item . They are refusing to send me return details . The product is of very poor quality claiming to be linen ,doesn't contain any .

17. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are truly sorry to hear about your experience and the frustration caused by the return process. Please contact hello@lasmir.com.
Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY!!!

DO NOT BUY!!!! Just read the rest of the reviews. Wish I had done my due diligence before parting with my £80.

Fobbed off with emails back and fore and they will not refund nor give me a returns address.

21. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are sincerely sorry to hear about your experience and understand your frustration with the communication and return process. Please contact hello@lasmir.com, Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY from Lasmir

DO NOT BUY from Lasmir! You have been warned!! Awful quality product, horrible customer service, and absolute nightmare to return anything. They make it as difficult as possible. The only option is to ship everything back to China. And I'm sure they will come up with an excuse once they receive the items back from me not to refund my money. NOT easy as it says on their website. Don't waste your time and money.

20. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lasmir-Logo

Antwort von Lasmir

hello
We are sincerely sorry to hear about your experience and completely understand your frustration with the product quality and return process. Please contact hello@lasmir.com, Sometimes, due to a sudden surge in demand, our local stock was completely sold out. To ensure you receive your order without delay, we are currently shipping directly from our factory located in China.

Best regards,
Lasmir customer service

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr