Banner for Luxplus Suomi

Luxplus Suomi Bewertungen 

1 792
•
TrustScore 3.5 von 5

3,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Luxplus toimii muuten hyvin, mutta jos tulee ongelmia niin silloin ei toimi. En ole aikaisemminkaan saanut koskaan mitään vastausta yrittäessäni hoitaa asioita kuntoon, olen käyttänyt neuvottuja tapoj... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Maksullinen jäsenyys tuli huomaamatta. Lukekaa kaikki teksti huolellisesti. Itse katsoin vain laskun tuotteet ja että hinta oli oikein. Mielestäni pitäisi selvemmin ilmoittaa, että jonkun Babe-kerhon... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

👍🥰👍 Heidän tuotteensa ovat hyviä ja heidän palvelunsa on erinomaista. Paketit saapuvat nopeasti, kolmen tai neljän päivän kuluessa, ja ne ovat kotiisi. Kiitos.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kun tilasin, minulle tyrkytettiin kokoajan jäsenhintaista tuotetta, mikä olisi tarkoittanut jatkossa 9,95€ kuuksusijäsenmaksua. Vastasin koko tilausprosessin ajan " ei jäsenhintaista tuotetta", silti... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Wellness-Zentrum

Vom Unternehmen geschrieben

Luxplus jäsenet säästävät aina suosikeistaan - ilmainen Budbee toimitus. Osta kauneudenhoitoa alehinnoin – ja sano hyvästit suosikki tuotteiden korkeille hinnoille!

Vom Unternehmen geschrieben


Kontaktinformationen

3,4

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

1792 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,4

Alle Bewertungen

(1 792)

117 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

14. Mai 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Mary Jane

Thank you so much for your kind review 💗

We're delighted to hear that you had a great experience with our service 😊

Thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back again soon 💕

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mostly good experience

Overall, a convenient service with good prices and a nice product selection. The only downside was that the delivery took noticeably longer than originally estimated.

I also had some issues cancelling the subscription. The first cancellation attempt didn’t go through, so I had to extend it for one more month before I was finally able to unsubscribe properly. Other than that, everything worked fine.

8. Mai 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Natalija

Thank you so much for your detailed feedback 🌸 We’re really glad to hear that you find our service convenient, with good prices and a nice product selection ✨

At the same time, we’re sorry to hear that the delivery took longer than expected and that you experienced difficulties when trying to cancel your subscription. That’s of course not the experience we want for our customers, and we understand how frustrating that must have been 💔

If you experienced delays with your delivery or any issues when cancelling your membership, you are always very welcome to contact us 💌 We would really like to hear from you so we can look into it and make sure everything is resolved properly 🌷 It also helps us improve our service and create a better experience for the future 💫

We truly appreciate you taking the time to share your experience, and we hope to see you again in the future 💖

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good experience

Very good experience. Quick customer service the offer and solve the matters efficiently.

23. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi

Thank you so much for your kind 5-star review 💖🤗

We’re really happy to hear that you had a very good experience with us and that our customer service was able to assist you quickly and efficiently 🌸✨

We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon 💕

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Jäsenmaksu on paljon.

Jäsenmaksu on paljon.

6. Mai 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Sahida

Thank you for your review.

I understand your concern regarding the membership fee. At the same time, I can see that you have already saved €42 on products and €9 on shipping through your membership benefits 🛍️✨ So you have actually saved much more than you have paid for the membership!

Our membership is designed to give access to exclusive member prices and free shipping benefits, which often result in overall savings depending on usage.

In addition, the longer you remain a member, the more benefits you unlock over time 💗

We appreciate your feedback and are always working to make our offering as clear and transparent as possible. If you have any further questions, you are always welcome to contact us 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tilasin yhden 15 € tilauksen jonka…

Tilasin yhden 15 € tilauksen jonka jälkeen tililtäni alkoi lähtemään 9.95€ kk ilman sopimuksia. Jouduin sulkemaan korttini ja minulle tuli taloudellista ja ajallista haittaa. En suosittele. Minulla ei ollut jäsenyyttä mitä peruuttaa eikä kuitteja rahaa vaan alkoi häviämään kortilta.

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Weera

Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning this must have felt.

At Luxplus, we offer special member prices and free shipping benefits through our membership program 🛍️✨ During checkout, the membership terms, pricing, and trial period are clearly presented before the order is completed, and customers need to actively accept these terms in order to continue with the purchase.

I have tried to locate your membership based on the name provided, but we have not been able to find it. I have therefore requested more information from you via Trustpilot so we can investigate this further.

I would also kindly ask you to contact us directly via email so we can look into this and help you as quickly as possible 💗

We hope to hear from you soon!

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Oli hyvä

Oli hyvä, yritys lähetti paketin ajoissa.

7. Mai 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Heidi

Thank you so much for your review! 😊
We’re really happy to hear that everything went smoothly and that your order was shipped on time 📦✨

We truly appreciate your feedback and support, it means a lot to us 🙏
We hope to see you again soon!

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Tuote hyvä

Tuote hyvä, tilaus / maksu surkea.
Maksusysteemi viimme vuosisadalta.
Sekava järjestelmä...

4. Mai 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Irinja

Thank you so much for your feedback 💗
We’re very happy to hear that you liked the product, but we’re truly sorry that the ordering and payment experience felt confusing.

We have sent you an email because we would love to learn more about your experience and understand how we can improve our payment system for the future 🌸

Thank you again for helping us become better 💕

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kannattaa olla tarkkana

Kannattaa olla tarkkana, jos ostat tuotteen jäsenyyshintaan niin sitoudut kymmenen euron jäsenmaksuun joka kuukausi. Tuota asiaa ei mielestäni ilmaista selkeästi nettisivuilla. Kavereilla tismalleen sama kokemus. Suosittelen ostamaan jostain muualta kuin täältä.

12. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Tuomo

We’re sorry to hear about your experience 😔

At Luxplus, member prices are linked to a membership, and this is clearly stated throughout the shopping journey: including on the homepage, product pages, checkout, and in your order confirmation 🛍️✨

We can also see that you have previously been a member in both 2025 and 2026, and that the membership was cancelled and later reactivated again. This suggests some familiarity with how the concept works and how the membership is applied over time.

If you prefer not to be a member, you can always shop at non-member prices instead 😊

If you have any further questions, you’re always welcome to contact us. We’re happy to help 🙏

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam alert

they get payment from me without knowing one year then i stop being member last november then they still get money til march they don’t even pay me back when i ask for refunds. i bought only 2 times and i didn’t know i was member and paying 89 kr per month last year and i try to stop membership but still get money from my card it un acceptable that they don’t refund my money . i had my receipt from my mobile payment .

11. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Mary

Thank you for your review, and we’re sorry to hear about your experience 💕

We understand your concerns regarding the membership. To access member prices, a membership is created during checkout, and this is clearly presented from the beginning of the purchase flow. Customers actively need to accept the membership terms before completing their order 🌸

Our records show you have placed more than two orders with us, so we’re a bit surprised the membership setup has not been clear, as it is consistently communicated throughout the shopping experience 💗

When you contacted our customer service, we helped you cancel your membership the same day 💕
We truly wish you had reached out earlier, as we are always happy to assist with cancellations or any questions.

We can also see that over the time you were a member, the savings from member prices and free shipping exceeded the total cost of the membership fees 🌷✨

If you have any further concerns, we’re always here to help.

Kind regards
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Varsinainen "lux" -kokemus,,,

Luulin tilanneeni nettikaupasta tuotteen. Kas vain, olin saanut erillisen lisälaskun nimeltä "lisämaksu" 9,95 euroa. Olin liittynyt tietämättäni/huomaamattani jäseneksi, josta menee kuukausittain 9,95. Erosin heti, sivuston mukaan 14 vrk olisi ilmaisia, mutta maksusta en päässyt eroon, koska jäsenyys päättyy aina kuukauden lopussa. Voi miten "ihana" ansaintalogiikka tällä firmalla...

Mielipiteeni tällaisista ansoista ei ole julkaisukelpoista! Jätän tilaukseni noutamatta ja maksan palautusmaksua 2.95. mutta kas vain: palautumisesta olisi ilmoitettava. Siihen ei ole mahdollisuuksia. "On kovasti ruuhkaa" eikä chat-ikkuna toimi. Mutta HUOM: Kun menenkin sivustolle incognito-tilassa, chat-ikkuna toimii eikä mitään ruuhkaa (bottiin) ole.

Mielestäni tämä on täysin epäeettinen, ansoja rakentava toimija, joka kuppaa tyhjästä. Googlen surkeissa pistearvioissakin on puolet liikaa. Pitäkää varanne!

8. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi

Thank you for your feedback 💗

We’re sorry to hear that you felt frustrated by your experience, and we completely understand that membership-based shopping concepts are not for everyone.

At Luxplus, we offer special member prices 🛍️✨ To access these discounted prices, a membership is created during checkout, where the membership terms, pricing, and free trial are clearly presented before the purchase is completed. Customers actively need to accept these terms in order to continue with the order.

We would also like to clarify that memberships can be cancelled at any time and do not need to continue until the end of the month.

In your case, your membership gave you savings of approximately €11 on products and around €4 on shipping, meaning you saved more than the membership cost itself. Without the membership discounts, the total order value would have been significantly higher.

Regarding the return fee, this is standard practice across much of the industry and helps cover handling and transportation costs. It also helps reduce unnecessary returns, which is better for the environment 🌍💗

Lastly, we would like to address the comment regarding “heavy traffic” and the chatbot. We would never intentionally block access to customer service or create artificial waiting times. Temporary technical or traffic-related issues can occasionally occur, but there is absolutely no deliberate manipulation involved.

We appreciate your feedback and thank you for taking the time to share your experience 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very bad service I ordered two items…

Very bad service I ordered two items and I wanted tp return they ask for transportation fees plus that very low quality service of products. Negative never come back.

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi
Thank you for your feedback 💗

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We do want to highlight that the items you ordered are well-known, established brands, and the quality of the products is therefore typically very high. That said, we understand that perceptions of quality can be subjective, and we’re sorry that the products did not feel right for you.

Regarding the return fee of €4.99 , this is a standard contribution towards handling and transportation costs of returns. It also reflects industry practice, where return shipping is commonly paid by the customer. In addition, it helps encourage more mindful purchasing decisions and reduce unnecessary returns, which is better for the environment 🌍💗.

Without a small return fee, overall prices for everyone would need to be higher.

We appreciate your feedback and are sorry to hear you do not wish to shop with us again 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Huijaus, todella suuri Huijaus

Ensinnäkin hinnat ovat keskimäärin kaikki kalliimpia kuin mistä tahansa muualta ostettuna. Googlatkaa vaikka. Ja tuo jäsenyys on suurensuuri huijaus. Petos! Älkää hyvänen aika menkö tähän halpaan. Tämä kokeilu tuli todella kalliiksi. Mutta ikinä en osta täältä mitään vaikka sentillä saisi. Kalliit oli oppirahat!

20. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi

Thank you for taking the time to share your experience 🙏

We’re truly sorry to hear that you feel this way, and we understand that the situation has been frustrating. However, we would like to kindly clarify that Luxplus is not a scam.

At Luxplus, we offer special member prices 🛍️✨ To access these prices, a membership is created during checkout, where this is clearly presented from the very beginning. Customers actively need to accept the membership terms before completing their purchase. The membership includes a 14-day free trial, after which it continues at €9.95 per month. You can always choose between member prices and regular prices.

We can also see that you have saved €93 on products and €9 on shipping 💸Without the member prices, your purchases would have been significantly more expensive than the €9.95 monthly membership fee 🤩

We completely understand that this may not have been your expectation, and we truly regret that your experience did not meet what you had hoped for. If you have any questions or would like us to take a closer look at your case, you are always very welcome to reach out to us 💗

Best regards,

Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A lot of products and Choices

A lot of products and Choices! I so like it! Easy and Affordable!

19. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi James
Thank you so much for your kind review and 5 stars ⭐

We’re really happy to hear that you enjoy the wide selection of products and find our platform both easy to use and affordable. That’s exactly the experience we strive to create for our customers 💕

We truly appreciate your feedback and hope you continue to enjoy shopping with us! 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Luxplus discrimination

I ordered from Luxplus and initially received confirmation, but after waiting almost a month, I had to contact them myself to ask about my order. They replied saying they had not sent it, without clearly explaining why, even though they had already taken my money.

After several back-and-forth emails, they eventually refunded me, but never asked whether I still wanted the products. It felt like they simply didn’t want me as a customer. If that’s the case, it’s frustrating to have spent so much time on their website trying to find the right products.

They should be transparent about who they choose to sell to. Otherwise, it feels unfair and misleading.

My advice: don’t waste your time browsing and selecting products, as there’s a risk your order may not even be sent.

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Nazima

Thank you for your review 🙏

We are very sorry to hear about your experience, as this is not the level of service we aim to provide.

At Luxplus, I want to clearly emphasize that we do not discriminate against customers in any way. All orders are handled based on objective criteria, and we are committed to treating every customer fairly and equally.

Unfortunately, I have not been able to identify your profile or the specific case based on the information provided in your review. In order to properly investigate what happened and give you a clear explanation, I have therefore requested additional information from you via Trustpilot.

I would very much like to take a closer look at your case and review the process again to understand what went wrong and ensure that this is addressed.

I look forward to hearing from you 🥰
Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tilasin kosmetiikkaa

Tilasin kosmetiikkaa. Ne tuli perille ja luulin et tää olis tässä mut sit 2 viikon jälkeen luottokortilta menny 10 euroo. Ja kas olinkin siis tämän buljun jäsen. En todellakaan tietoisesti. Varmaan jossain pienellä präntillä lukee ja tämä on valittuna automaattisensti. VMP: Erosin välittömästi.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi Sari,

Thank you so much for your review and for sharing your experience 🙏

We’re really sorry to hear that the membership came as a surprise. We completely understand how frustrating that must feel, and that’s never the experience we want for our customers 💗

At Luxplus, we offer special member prices, and when an order is placed using these, a membership is automatically created. It includes a 14-day free trial, after which it renews at €9.95 per month. You can always choose between member and regular prices, and we aim to make this clear throughout the checkout process.
I haven’t been able to locate your customer profile based on your review, so I’ve reached out via Trustpilot to request a bit more information. That way, I can take a closer look and help you properly 🔍

If you have any questions in the meantime, please feel free to reach out, we’re always here and happy to help 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Hyvä

Kaikki meni hyvin kiitos

15. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi

Thank you for your review 💕
We’re happy to hear that everything went well, your feedback truly means a lot to us 😊

We’re always looking to improve, so please feel free to share: what would it take for us to earn 5 stars next time? ⭐️

Thanks again for your support 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So good service

I like the way there are so many different options, you don’t need to worry about the price and product quality. And the delivery so on top. Best way to buy your stuff.

15. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi ,

Thank you for your review and 5 stars💕✨
We’re so happy to hear that you had a great experience with our service! 😊 It’s wonderful to know that you appreciate the wide range of options we offer and feel confident about both price and product quality 🛍️💯

We’re also glad the delivery met your expectations, that’s something we work hard to get right 🚚📦 Your kind words truly mean a lot to us and motivate us to keep improving 🙌

Thanks again for your support 💗🌟

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nopeaa ja tehokasta

Nopeaa ja tehokasta
Matalat hinnat

14. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi ,

Thank you for your review 💕
We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We're so glad to hear that you found our service fast and efficient, and that our prices met your expectations.

Your feedback means a lot to us and motivates us to keep delivering the best possible experience.

Hope to see you again soon! 💗

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

”Alennustuote” oli 50% pienempi pakkaus…

”Alennustuote” oli 50% pienempi pakkaus kuin normaalisti, eli kalliimpi kuin apteekista hankittuna…

12. April 2026
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi 😊

Thank you for your review.

I’m sorry to hear about your experience, and I completely understand your concern regarding the product size and pricing.

I would really like to look into this further and find out what happened. I’ve therefore sent you an email so I can gather a bit more information about your case.

Thank you again for your feedback. We truly appreciate it and hope we can resolve this for you as soon as possible 💗🙏

Best regards
Mia - Team Luxplus

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Luxplus Suomi-Logo

Antwort von Luxplus Suomi

Hi

Thank you so much for your review! 😍

We’re so happy to see your positive feedback, it truly means a lot to us 💕✨ We hope to see you again soon!

Kind regards
Mia - Team Luxplus

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr