manis-h.dk Bewertungen 61

TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi købte en Manis-h seng og madras for 4 år siden og oplevede dengang en rigtig god kvalitet. Ved et nyt køb af seng og madras var oplevelsen desværre en anden. Der var fejl på flere dele, og... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Jeg kan ikke anbefale Manis-h. Hjemmesiden og ikke mindst deres tegneprogram var svært at navigere i. Vi bestilte køjesengen Hoder som "bundle", men billedet af sengen passede ikke med det faktiske in... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kvalitet i top! Vi forkælede vores søn med en højseng med klatrevæg fra Manis-h i januar og selvom forventningerne var høje, blev de alligevel oversteget. Den blev leveret hurtigt, var nem a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi har ledt længe, efter en udtræksseng, til under vores datters hjemmebyggede seng. Valget faldt på Manis-h. Virkelig god beslutning. Sengen er i høj kvalitet og er endnu bedre end vi have forestill... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kindermöbelgeschäft
  2. Bettenfachgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Hos Manis-h producerer og sælger vi fleksible møbelsystemer til børn. Vores system er baseret på ideen om at købe møbler, hvor der er plads til at vokse. For vi ved, at det nogle gange føles som om, at dit barn ikke gør andet end at vokse. Hos os kan du finde alt til at indrette dit barns værelse i et tidsløst design, der giver barnet rum til at udvikle sig og vokse gennem sin opvækst. Vi har også sørget for, at der er noget til enhver smag med vores 21 farver, som du helt selv bestemmer, hvordan du vil mixe og matche. Farver skaber glæde og kreativitet, og børn elsker det!


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

61 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kvalitet - ikke påført nok maling

Jeg har købt en Huxie-seng, og kvaliteten er absolut ikke som forventet for en seng til den pris.
I alle hjørner og kanterne på stigen er der ikke påført nok maling. Dårlig kvalitet prisen taget i betragtning!

17. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Astrid,
vi skal beklage din oplevelse. Vores senge er malet med en miljøvenlig vandbaseret maling, således den ikke indeholder skadelige eller farlige kemikalier. Dette betyder naturligvis ikke, den ved almindeligt brug skal "mangle" maling på kanter og hjørner. Vi formoder, du har taget kontakt til forhandleren, således du kan få løst problematikken.
Mvh. Winnie, Manis-h

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Spændende og robust

Virkelig godt, robust produkt. Jeg glæder mig allerede til at finde ud af hvordan jeg skal udvide når der skal være 2 senge i samme værelse

25. Juni 2023
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Shari,
Tak for de fine ord. Du er altid velkommen til at kontakte os, når der opstår nye behov i børneværelset. Vi er helt sikre på, vi kan hjælpe dig med en løsning, som passer til Jer.
Mvh. Winnie, Manis-h

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

god service .

14. Mai 2023
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Hej Signe

Tak for den gode anmeldelse - vi er altid glade, når vores kunder føler, at de har fået en god service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Positiv oplevelse

Positiv oplevelse. Glad for junior sengen til mine børn.

6. Mai 2023
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Tak for den gode anmeldelse. Det er vi glade for at høre.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Juniorseng? Nej, voksenseng, mener jeg.

Jeg har lige købt en juniorseng, selv om jeg forlængst er blevet voksen. Denne type seng har jeg ledt efter længe, og så fandt jeg den hos Manis-h. Jeg forstår ikke, at det hedder en børnemøbelbutik, da sengen i høj grad også er til voksne. Den kan tage 100 kg, og så tung håber jeg ikke, at jeg nogensinde bliver.
Jeg har fået den bedste service: god kontakt med firmaet, når jeg havde forskellige spørgsmål, mulighed for selv at vælge detaljer på sengen, venlig levering med fragtvogn af frisk ung dame.
Jeg er simpelthen så tilfreds med min nye seng, der er af virkelig god kvalitet og gedigen og pynter i mit soveværelse.

3. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Bente,
tak for de pæne ord.
Du har helt ret, sengen kan sagtens anvendes af voksne, men selve byggesystemet med høje senge, som kan ud-og ombygges er mest tiltænkt børn, så derfor møbler til børn.
Rigtig dejlig dag til dig.
Manis-h, Winnie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Våningssäng Frigg från Manis-h, aldrig mer!

Beställde en bunkbed Frigg från Manis-h den 18 januari 2022.

Sängen kom den 2 februari och det var då alla problem började. Först så finns det inga samlade beskrivningar för sängen som vi beställde utan man fick försöka pussla ihop de 10-12 olika beskrivningarna vi fick.

Sen var det ett stort hack i en av delarna och när vi skulle skruva ihop en av deras höga sänglådor, så gick en skruv sönder när man skulle skruva ihopdelen och fastnade så en av skivorna gick sönder.

Manis-H skulle skicka nya delar samt skruvar. Under tiden som vi väntade på delarna så upptäckte vi att det saknades skruvar och muttrar till ett ben som skulle fästas i nedre sängen och som vår "safety-rail" skulle monteras fast i.

Sen hade vi fått en bottenplatta till en av sänglådorna som var feldimensionerad och dessutom saknades det skruvar för att fästa hjulen i lådan.

Sen när vi skulle fästa lamellbotten som håller madrasserna i sängarna så märkte vi att 4st var sönder och behövde bytas ut.

Ena safety-rail till ovansängen hade en stor repa och behövde oxo bytas ut. När vi skulle montera stegen så var den inte exakt anpassad för sängen, så när vi skruvade ihop den mot sängen så sprack ena sidan och självklart så saknades det lite fästbläck och skruvar till stegen.

Vidare så var skruvarna som de skickat med till sänglådorna för hjulen marginellt för stora så några av skruvarna spräckte sidorna på lådorna. De meddelande att de skulle skicka nya delar efter flera mail och en massa bildbevis.

Det tog ca 2 veckor att skicka över delarna och närde kom så saknades 1 av 4 kolli. Då fick vi kontakta DHL och efter totalt 3 veckor så hade vi fått alla delarna.

En av delarna till sänglådorna som de skickat hade flera hål som man på Manis-h hastigt hade målat över lite snabbt och var katastrofalt fult.

När vi under tiden skulle montera en av safety-rails till sängen så kunde man se att delen inte var ordentligt ihopsatt utan vickade fram och tillbaka i båda ändarna. Tydligen skulle man kunna spänna några muttra till dessa, men det gick inte och vi vill inte ha en osäker säng.

Samtidigt så var en av deras special insektsskruvar sönder så man kunde inte spänna skruven och inte fästa safety rail ordentligt till andra sängen. Dessutom så var det två långa sprickor (3cm) längst de förborrade hålen för skruvarna.

Detta tyckte Manis-h att man bara kunde måla över med lite färg, det var ju trots allt bara kosmetiskt enligt dem. Vi skickade både bilder och videos.

Det gick 2 veckor och Manis-h hade skickat en ny baksida till en av lådorna som gått sönder. När vi öppnar paketet så hade hela ena hörnan klyvts mitt i och cirka 2 dm, de skulle skicka en ny skiva.

Nya bilder och lite videos på nya problem skickade över och det är nu 11 mars och de ska äntligen skicka lite nya delar som ersättning för de som var skadade.

Under tiden ställde vi en fråga om varför bredden på sänglådorna (3 st totalt) till en 200mm lång säng hade ett mellanrum på hela 12 cm? Borde det inte vara max 3-5 cm räcka för att alla lådor skulle passa undrade vi och skickade flera bilder för att visa. Deras svar var att det skulle vara ordentligt med utrymme mellan lådorna så att de inte körde in i varandra. Det var inte så som bilderna på deras hemsida och instruktionerna visade, så detta var bara rent trams från Manis-h sida, det saknas symmetri helt enkelt. De distanser som följde med kan inte heller monteras var som helst under sängen så lådorna ser inte alls bra ut, men vi orkar inte.

Vi kunde få returnera lådorna om vi ville, men det var inte intressant, vi hade beställt dessa för att kunna lägga barnens saker under sängen.

18 mars så kommer det nya paket från Manis-h och alla delarna var praktiskt taget krossade och obrukbara. Nya bilder skickades över till Manis-H.

29 mars, Manis-h har inte fyllt i vårt email eller telefonnummer så vi får ingen avisering när de nya kollina som ska komma.

4 april kommer det nya paket och när vi packar upp delarna så är det skivor som har någon form av blästringsskador där färgen är av på flera ställen, det ser ut som om de använts för prickskytte.

Sen packar vi upp ett tyg till sänghimlen, denna har gul/bruna fläckar, klisterfläckar och någon rosa färg i sig. Vi åtar oss att tvätta tyget i 40 grader enligt beskrivning från firman. Stora delar av fläckarna går bort, men tyget krymper så klart, och ganska kraftigt dessutom 1,5 dm kortare.

Nya delar skickas och kommer fram 15 april så nu är äntligen sängen hel och färdigmonterad 3 månader senare, vi har totalt skickat 40-50-bilder samt videfilmer och 150 email.

Vi frågar Manis-h på vilket sätt de kommer kompensera oss för alla problem vi haft, de svarar att man kommer återbetala 7.26% av summan, vilket är otroligt sniket.

Har man funnits i 50 år så borde servicenivån vara mycket bättre då dessa sängar inte är gratis.

Vi kan inte rekommendera Manis-h till något efter detta!!

27. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Patrick,
vi skal beklage den oplevelse, du har haft. Vi ved, du har været i kontakt med vores kundeservice, som har forsøgt at hjælpe dig. Det er bestemt ikke udtryk for en normal oplevelse og mange omstændigheder har desværre gjort, at du sidder tilbage med en trist fornemmelse.
Vi håber dog, du og din familie trods alt bliver glade for sengen de næste mange år.
De bedste hilsner fra Manis-h, Winnie

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

God service - men produktion og levering lever ikke op til prisen

Vores 2. ordre hos Manis-h.

Første gang var det første møbel med fejl i udskæringen. Samme problem da vi fik tilsendt en erstatning. Vi endte med at acceptere et afslag i prisen, fremfor at blive ved at vente.

Denne gang har vi bestilt 6 møbler (kommoder og skabe) med ekstra hylder og lister. Ved levering manglede 3/4 af de ekstra ting. Ved nærmere eftersyn er delene til den ene af kommoderne ikke udskåret korrekt og skufferne kan ikke samles.

Yderligere er samlevejledningerne svære at følge - og hjørnelisternes huller passer ikke med hullerne i møblet i alle 4 hjørner. Således må møblerne samles uden alle dyvler - når man finder ud af, hvor problemet er.

Alt er i alt er jeg ikke særlig imponeret over præcisionen - hverken med produktion eller levering. Der er dog altid venlig og hurtig service på deres kundeservicemail.

14. Februar 2022
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Gitte,
tak for din tilbagemelding. Vi skal beklage, du har oplevet problemer med vores møbler. Dette burde ikke ske, idet vi har kontrol igennem alle processer, både under produktion og pakning.
Vore samlevejledninger bliver testet af uvildige, som ikke er vant til at samle møbler, netop for at sikre, at de er enkle at gå til. Vi vil efter din tilbagemelding gå dem yderligere igennem for at sikre at andre ikke får samme oplevelse.
Vi håber, I må blive glade for møblerne, trods den besværlige start.
Med venlig hilsen Manis-h, Winnie

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Vi bestilte en køjeseng + to madrasser

Vi bestilte en køjeseng + to madrasser. I den sending, som kom, manglede der en sengebund + to madrasser. Vi ringede straks til afsenderen og de kunne selv se, at noget manglede. De har lovet os at sende det, der mangler, i dag tirsdag den 25. Maj. Så nu venter vi og ser, hvornår det kommer.

25. Mai 2021
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Hej Birgitte,
vi beklager rigtig meget, der desværre manglede madrasser og en bund til dig. Dette er i dag, den 25. maj afhentet af vores speditør, så du bør modtage det i morgen, så I kan anvende sengene. Vi håber, I bliver rigtig glade for de nye senge.
Med venlig hilsen
Manis-h
Winnie

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stadig fik ikke min bestilling

Stadig fik ikke min bestilling, selv om den bestilt mere end 2 uger siden

2. Mai 2021
manis-h.dk-Logo

Antwort von manis-h.dk

Kære Galyna,
dine varer er afsendt med GLS. Vi har nu efterlyst varerne, og lykkedes det ikke at spore pakkerne indenfor et par dage, så sætter vi nye i produktion. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice mandag-fredag fra kl. 8.00-16.00

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr