Vi købte en Manis-h seng og madras for 4 år siden og oplevede dengang en rigtig god kvalitet. Ved et nyt køb af seng og madras var oplevelsen desværre en anden. Der var fejl på flere dele, og... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Vi købte en Manis-h seng og madras for 4 år siden og oplevede dengang en rigtig god kvalitet. Ved et nyt køb af seng og madras var oplevelsen desværre en anden. Der var fejl på flere dele, og... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg kan ikke anbefale Manis-h. Hjemmesiden og ikke mindst deres tegneprogram var svært at navigere i. Vi bestilte køjesengen Hoder som "bundle", men billedet af sengen passede ikke med det faktiske in... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Kvalitet i top! Vi forkælede vores søn med en højseng med klatrevæg fra Manis-h i januar og selvom forventningerne var høje, blev de alligevel oversteget. Den blev leveret hurtigt, var nem a... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Vi har ledt længe, efter en udtræksseng, til under vores datters hjemmebyggede seng. Valget faldt på Manis-h. Virkelig god beslutning. Sengen er i høj kvalitet og er endnu bedre end vi have forestill... Mehr ansehen
Hos Manis-h producerer og sælger vi fleksible møbelsystemer til børn. Vores system er baseret på ideen om at købe møbler, hvor der er plads til at vokse. For vi ved, at det nogle gange føles som om, at dit barn ikke gør andet end at vokse. Hos os kan du finde alt til at indrette dit barns værelse i et tidsløst design, der giver barnet rum til at udvikle sig og vokse gennem sin opvækst. Vi har også sørget for, at der er noget til enhver smag med vores 21 farver, som du helt selv bestemmer, hvordan du vil mixe og matche. Farver skaber glæde og kreativitet, og børn elsker det!
Tønballevej 13, 7130, Juelsminde, Dänemark
Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Woche
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Vi har købt 2 senge til vores piger, som bare er HELT fantastiske. Pigerne er ellevilde.....
Det er en super kvalitet, og der var en mega god service. Vedlagt vejledning som er vildt nem at gå til, og der var hurtig levering.
Alt i alt kan det siges med ét ord: GENNEMFØRT!
Mvh Annie

Antwort von manis-h.dk
Købte en familieseng og fik den bedste rådgivning. Sengen er super. Højeste kvalitet.
Nemt at bestille og hurtig levering. Produktet var helt som forklaret på hjemmesiden - i høj kvalitet.
Nem bestilling. Hurtig, men lidt dyr levering.
Vi har ledt længe, efter en udtræksseng, til under vores datters hjemmebyggede seng. Valget faldt på Manis-h. Virkelig god beslutning. Sengen er i høj kvalitet og er endnu bedre end vi have forestillet os.
Så bedste anbefaling herfra 😀
Takk for jeg fikk handlet selv om jeg var fra Norge:-) og pakken min var liten nok.
Jeg fik i sidste uge modtaget en ny seng fra jer og vi havde en dreng som glædede sig til at skulle ud af sin tremmeseng og i ny “drenge seng”.
Vi begynder at samle sengen fredag eftermiddag og mens vi pakker ud og får samlet sengen, kan vi se at det ikke er ordentlig malet.
Efter at vi fik puttet vores børn gik vi igang med at samle den store skuffe til sengen.
Hold da nu op, hvor er det træ af dårlig kvalitet, malingen er flosset af hvor der er skåret, hjørner er revnet/flækket og ikke mindst så er skuffen alt for stor til sengen, den passer ikke i front, så den kan ikke skubbes helt ind og da vi pakkede materialerne ud, var brugsanvisningen på to små skuffer istedet for en stor.
Vi er skuffet over jeres produkt og især når man tænker på prisen, så regner man med at er kvalitet.
Vil vil rigtig gerne have tilsendt en ny skuffe og, måske noget i kompensation, for det dårlige materialer.
Jeg ringer til jer senere idag, hvis I ikke kommer mig i forkøbet.
Mvh Gitte Christensen
Tlf. 51890247
God, solid seng. Rigtig god kvalitet.
Hvis jeg skal finde noget kritisk at sige (ud over prisen), så var det, at der ikke var skridsikre filtdutter med til den skammel, vi også købte, og så kunne de små klistermærker, der bruges til at dække huller med, godt være en anelse større. Så havde alt været helt perfekt.
Vejledningen var nogle steder lidt svær at følge, da der er mange forskellige, små dele, der skal bruges.
Fragtfirmaet var utroligt flinkt, fleksibelt og serviceorienteret. Det var helt sikkert min bedste oplevelse med et fragtfirma i lang, lang tid.
Hurtig levering, hurtigt svar ved spørgsmål og god vejledning.
Så fine produkter og god kundeservice.
Vi har lige bygget en halvhøj 160 cm seng om til en 200 cm seng med udtræksseng. Den er så flot:-)

Antwort von manis-h.dk
Virkelig god service, hurtig levering, samt flotte møbler.

Antwort von manis-h.dk
Kvalitet i top!
Vi forkælede vores søn med en højseng med klatrevæg fra Manis-h i januar og selvom forventningerne var høje, blev de alligevel oversteget.
Den blev leveret hurtigt, var nem at samle, og til trods for at klatrevæggen bruges FLITTIGT (også som racerbane, boldmål og legotårnsstøtte) står den antracit grå farve PERFEKT endnu.
Vi er klar til at købe mere fra Manis-h.
Tilbehør til højsengen, senge til vores andre børn og meget andet ...vi har allerede sat mange Manis-h ønsker på ønskesedlen .
<3

Antwort von manis-h.dk
God service og nemme samlevejledninger! 😀 Min søn elsker sin Nanna seng med kæmpe skuffer under sengen til alt hans legetøj, og et fint bøgestel på toppen så hans ønske om en husseng også blev indfriet. Jeg er kæmpe fan af alle de mulighederne man har som tilvalg til at bygge sin egen seng. Kæmpe anbefaling herfra ❤️👍🏼

Antwort von manis-h.dk
Jeg har købt Retro sengen til min datter, og sikke en fin seng, men så kan jeg heller ikke sige mere positiv om denne.
Fod- og hoved gærde samt sengeheste knirker, selv når min 3 årige datter kravler op/ned i den, ja bare bevæger sig i den.
Jeg har nu to gange skrevet til dem omkring denne problematik, og begge gange spiser de mig af med, at det er bærelisten, der ikke er limet helt fast til sengen. Dette er til trods for, at jeg har haft siderne samt sengehesten af, og herefter knirker sengen IKKE. Men med det samme, jeg sætter disse på igen og har spændt dem det de kan, ja så begynder den at knirke igen.
Køb en billigere seng, og køb et andet sted.
Kan ikke anbefale dette firma og deres kundeservice.

Antwort von manis-h.dk
Købte en Manis-h seng til min søn for et års tid siden. Da jeg købte den fik jeg at vide at man kunne bygge videre på den uden at det kostede ekstra (altså kunne man købe en lav seng nu også bygge den videre til en halvhøj eller høj seng senere, for samme pris som hvis man havde købt en højseng til at starte med).
Da jeg så kommer ned i butikken et år efter for at købe de ekstra dele til en halvhøj seng, koster det mig 25 procent ekstra, fordi jeg ikke har valgt en hvid model, men i stedet en mørk model. Det syntes jeg virkelig er ringe, da jeg købte sengen var der ingen prisforskel på farverne, og pludselig skal jeg betale 25 procent mere fordi jeg valgte den mørke model.

Antwort von manis-h.dk
Købte en halvhøj seng som jeg modtog 20dec men det vidste sig der manglede en del. Grundet jul er der lukket til 2 januar. Jeg kontakter dem der de sender delen men efter en uge er den fortsat ikke modtaget. Jeg beder dem sende med fragtmand sengen koster over 6000kr så det må være rimeligt vi modtager hurtigst muligt. De lover at sende igen igen sender de med post nord. Vi modtager aldrig brev med forkert del
I opdager i mellemtid at der er to revner i sengen. RInger til kundeservice som vil sende kvajelak. Seriøst sengen er i stykker !!!. Jeg beder om for ulejligheden de uden beregning sender forhæng til hule. Det ønsker de ikke. Jeg får dem efter lang tid overtalt til at sende med fragtmand og de vil sende de dele og det som er i stykkwr efter 5 dage er det fortsat ikke modtaget og bi venter stadig. Til info er det 6 uger siden vi modtog sengen og vi stadig ikke i mål. Det så dårlig service vil aldrig handle der mere!!!

Antwort von manis-h.dk
Aldrig har jeg oplevet så dårlig service.
Købte en seng til over 7000kr. Og et er at de glemmer at sende sengehesten med. Det sker og er helt ok. De sætter den straks i produktion og modtager den 1 uge efter. MEN, så glemmer de at sende en del så sengehesten kan sidde fast på sengen. Der går så lige ydeligere halvanden uge. Nu mangler der så nogle skruer som jeg har sagt en gang vi manglede.. derudover er sengehesten virkelig ikke malet pænt. Der er flere fejl. Og den er mørkere end resten af sengen.
Jeg har aldrig oplevet så mange fejl, ikke engang hos IKEA, som er markant billigere... 7500 for en seng er ikke billigt!

Antwort von manis-h.dk
Fik en brugt seng foræret, men den manglede nogen plsstik dele som ikke var på reservedele listen. Jeg skrev til deres kundesupport, for at hører om man kunne få fat i delene. De kvitterede straks med at sende det hele til min adresse uden beregning. Tyder virkelig på en butik der plejer deres kunder. Ikke sidst gang jeg køber noget der.
Også er sengen skide god.

Antwort von manis-h.dk
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.