Mytrendyphone Bewertungen 

315
•
TrustScore 3.5 von 5

3,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item was in stock when I placed the order. Delivery was stated as 1-2 working days. After 5 working days I emailed to request a delivery status. I was advised that the item was not in stock and wouldn... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

It might not the company's fault that my package still not arrived after 5 working days but they might need to look for other curier or not advertise their business internationally. It shouldn't tak... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Product was good when it arrived. It took almost 10 days us to arrive and was only coming from Dublin. I ordered from an Irish company as I like to support Irish and thought it would be delivered prom... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Phone cover and usb adaptor Both working perfectly Cover looks great and easy to use - zip works better than I expected - fasteners close themselves Would buy it here again Delivery overnight -... Mehr ansehen

3,4

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

315 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 92 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,4

Alle Bewertungen

(315)

60 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered over a week ago

I ordered over a week ago, still don't have the item and when I contacted suppor tthey told me they can't help me until it's been 2 weeks.

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not fulfilled - Out of Stock delays

Item was in stock when I placed the order. Delivery was stated as 1-2 working days. After 5 working days I emailed to request a delivery status. I was advised that the item was not in stock and wouldn't be fulfilled for a further 2 weeks. I was only given this update after I enquired about order status. I saw some mixed reviews online before making the purchase but thought it was worth a chance given the pricing and delivery, but I was proved wrong unfortunately. They were quick to reply to my order status query and further request to cancel my order but just hope that the refund is also issued in a timely manner. Given my experience, I cannot recommend this company.

5. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience caused and for any shortcomings on our part.

Please rest assured that we will contact you immediately by email to discuss the situation and find a suitable solution to this problem.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Customer Service Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Product was good when it arrived

Product was good when it arrived. It took almost 10 days us to arrive and was only coming from Dublin. I ordered from an Irish company as I like to support Irish and thought it would be delivered promptly, unfortunately this was not the case.

26. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend …

Fantastic fast service and product was exactly as ordered. Would highly recommend. My second purchase and won't be my last.

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought smart phone case for Samsung…

Bought smart phone case for Samsung S25Fe. I new,that I will need to activate it by using their app... But(!) ,they did not mention ,that this app is not listed on official sites like Playstore etc. The app is not trusted to install it! Phone is " screeming- WARNING!) . Don't buy any smart cases ! They hide this issue!

1. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this issue may have caused you.

Please rest assured that we are currently looking into the matter and will do our best to find an appropriate solution as quickly as possible. Our team will contact you again at the earliest opportunity with further information and a solution to the problem.

We kindly ask for a little patience and understanding while we investigate the situation. We truly appreciate your cooperation and regret any inconvenience you may have experienced.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Customer Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Phone cover was late, doesn't fit and poor instructions. Waste of money. Scam

Phone cover took ages to arrive. When it did, only one was available - with poor instructions and doesn't fit. It's a bubbly mess. I tried avoiding Amazon to get this, only to get scammed by this group.

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Hello Shane,

We are sorry to hear about your experience.

We would like to investigate this matter and find a suitable solution for you. Could you please provide your order number so that our customer service team can review your case in detail?

Once we receive your order number, we will get back to you as soon as possible.

Kind regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a mobile phone holder for my…

I ordered a mobile phone holder for my car on the 7th June it’s now the 19th of June haven’t received it yet you sent me a tracking number and that only got to the 10th of June so where is my package please let me know ASAP this is gone beyond a joke. Now you have two choices package received within 3 days or full refund of my money. Michael Byrne.

7. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Hello Michael,

We are sorry to hear that you have not yet received your order.

Our customer service team will contact you shortly to review your case and provide you with an update regarding the status of your shipment.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience while we investigate this matter.

Kind regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong sized screen protector, terrible customer service

Bought what was described as the right screen protectors for my phone and the same description was on the protectors packaging. But the protectors that came are definitely not the correct size. Customer service is useless. Sending protectors back (at my own expense) but don't hold much hope of getting a refund. Also, thought this was an Irish company because of the '.ie' but it's a Danish company,fyi. Steer clear.

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Dear Jill,

Thank you for sharing your experience. We are truly sorry to hear about the inconvenience and disappointment caused.

Please be assured that our customer service team will review your case carefully and contact you as soon as possible to find a satisfactory solution. Customer satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to investigate what went wrong and assist you further.

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused and thank you for your patience.

Kind regards,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I havent got my order yet.

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mytrendyphone-Logo

Antwort von Mytrendyphone

Dear Andrew,

We are very sorry to hear that you have not yet received your order.

Our customer support team will contact you as soon as possible with an update regarding the delivery.

Kind regards,

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr