Official Car Mats Bewertungen 

6 014
•
TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My second time of using Official car mats, order placed 3 days later received. Value for money good quality well pleased with my mates, would recommend this company above others.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The ordering process was straightforward - enter your car's reg. number, select the type of mat you want and the right fit is ensured. Choose what add-ons you might want (colours, edge trim, etc.) and... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First and foremost the final product, I've got a 208gti, black with red accents on the car and I ordered the mats to be the same, with the GTi logo and they look amazing and great quality, once they a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a full set (front & rears) of Super Luxury car mats in black with red pre stitch for my 2022 MG HS since when I bought the car it was both missing the OEM mats and had some damage to the carpe... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeugzubehörgeschäft
  2. auch in
  3. Autopolsterei
  4. Autoteilehersteller
  5. Großhändler für Autozubehör
  6. Teppichhersteller

Vom Unternehmen geschrieben

We have been manufacturing car mats for over 30 years so as you can imagine we are getting pretty good at it by now.. Exact fit car mats for all Uk makes and models, available in a range of qualities, coloured edging and we can even personalise the car mats for you with your own unique message to add a bit of fun. Official Car Mats offer something more exciting and more individual than the other car mat suppliers in the UK for those that have a passion for their sports and their car! 1991 - The Company was founded (WOW that makes us 33 years old) We initially launched supplying car mats and accessories to the UK & Eire new and used car franchise dealers 1998 - Started to manufacture car mats for sale as official merchandise in the football club shops Today we have a dedicated team of hard working staff, who produce over 5,000 car mats per week. We can manufacture car mats for all UK makes and models, car mats to fit Ford cars, Hyundai Cars, Kia Cars to Volkswagen Cars.


Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

6014 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,7

Alle Bewertungen

(6 014)

152 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

These car mats are exceptional

These car mats are exceptional. Often when you buy after market mats the floor holders never match up or hold. These do! I couldn’t believe it.

Car mats are great quality and knowing they’ve been made to order, means a bit more of a wait, but my word. They are brilliant. Look great, perfect fit great communication.

16. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product

Great product , easy to order and great communication.

I loved that they are fitted to the car and don’t move around.

30. März 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete disappointment

Complete disappointment. The mats fit the floor of my ES 300h perfectly, but the smell is unacceptable. It’s been months and my car smells like a tyre warehouse. A premium car shouldn't smell like cheap chemicals. If I could give 0 stars, I would. If you don't want your car to smell like a chemistry lab, look elsewhere.

1. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So glad I waited First class

So glad I waited! Since Leapmotor is new to the UK market, it took a minute to get here, but wow—best mats I've ever bought. The quality is 10/10. Honestly, don't even look at other sites; these guys are the gold standard. Well done!

31. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The only mats you will ever need

Wether it's an used or new car, once this professional company has your registration number, look forward to these fantastic value for money mats. Matching colours and options for your personal use, I found you can not go wrong. The best mats I have ordered in over thirty years and with the boot mat, i choose rubber for ease and convenience, never knowing what's going to end up in it, I can relax knowing the car is looking smart and easy to clean on the inside for a long time. Extremely good value and fantastic quality. I would definitely order again if necessary and recommend to all. Their customer service and communication is also excellent at keeping you informed. I placed a order on Wednesday, the following Wednesday they arrived back and delivered on the Saturday. Thank you.

28. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

⚠️ Just a warning to others before…

⚠️ Just a warning to others before buying from this company…

I bought a set of car mats only a few months ago and they already look extremely worn. The material has completely flattened and looks much older than it should after such a short time.

More importantly, the driver’s mat was moving around under my feet while driving, which felt really unsafe.

I contacted the company within months (even reached out on social media first), sent photos, and explained everything clearly. Despite this, they’ve said it’s just “normal wear and tear” and won’t take responsibility. Their solution was to offer me a discount to buy a more expensive set instead.

I personally don’t think it’s acceptable for something like this to wear out so quickly or feel unsafe to use.

Just sharing my experience so others are aware before purchasing.

Reply back..Thank you for your response.

To clarify, my complaint has always been about the quality and durability of the mats, not just the fixing method. While the missing peg was mentioned, this does not explain why all mats – including the rear mat with very little foot traffic – have become significantly flattened and worn within only a few months.

The mats have also been regularly maintained, including professional cleaning, and still remain in a worn condition. This clearly indicates the issue is with the material itself rather than use or care.

I did attempt to make contact earlier via social media and followed your instruction to email. The timing of communication does not change the fact that the product should be reasonably durable.

I have not requested anything unreasonable – only that the product meets expected standards. I also do not accept the suggestion that this is related to “review threats”; I have simply outlined my intention to escalate after being unable to resolve the issue directly.

For transparency, I will continue to pursue this through the appropriate channels.

Natalie

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Official Car Mats-Logo

Antwort von Official Car Mats

Thank you for your feedback. We understand your concerns regarding the fit of your mats.

To clarify, your mats were delivered in November 2025, and your first contact on social media was at the end of February, well outside the 14-day period to report an issue. Our social media channels are not monitored by our Customer Service team, so we asked that you reach out directly, which we received on March 22nd. At that time, you mentioned a missing fixing peg from your car and that the mat had not been secured on the driver’s side, which creates slippage as the mats are to be secured to the floor of the vehicle.

While the missing peg from your car floor is not something we are liable for, as a gesture of goodwill, we offered to source and send a replacement peg so your mat could be properly secured. This offer was declined. Our evaluation of the mat found normal "used" wear consistent with “Classic” entry-level carpet material, rather than a manufacturing defect.

You also requested an upgrade to a higher-grade carpet at no cost, which is outside our standard policy. We were happy to offer a discounted replacement, which you declined, and we cannot provide free replacements based on review threats.

We remain committed to safety and quality, and our offer to provide a replacement peg is still available to help secure your mat on the driver’s side.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

nissan car mats

Very smooth transaction and attentive responses to a query I had .I was concerned when ordering that the quality of the product may not be that good but delighted with both the fixings quality and timing. Installed with ease.

19. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After receiving an email days ago…

After receiving an email days ago saying mats had been delivered and they hadn't i left a review. The company got in touch saying they didnt send message saying they had been delivered. I don't know who sent this but definitely got it. Both myself and my husband read it. I don't think now the message came from this company. Anyway they have arrived and are fabulous worth the wait. Definitely recommend this company.

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, good choice of mats. Would buy here again and recommend to anyone looking for high-quality, reasonably priced car mats.

16. Februar 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good Company

Bought standard mats perfect fit look decent quality especially for price. Good communication 6 days ( includes a weekend ) from order to fitting in car.
No problem recommending this company.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr