Omega Home & Auto Care Bewertungen 

1 550
•
TrustScore 3.5 von 5

3,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aquí tienes la traducción al inglés en un tono claro, directo y profesional, ideal para enviar a servicio al cliente o publicar en una reseña: English Translation: I have seen very good reviews fr... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

So far I only had one encounter with them with my battery and they were awesome with the turnaround time with reimbursement. Now my blower motor went out on my q70l and it's in the shop so I'm hoping... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We're a repair facility that works with multiple warranty companies every week. We had a few issues initially with what Omega wanted to pay. We then got a call from management asking about the issues... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m leaving this review solely based on my experience working with Samantha B. during our time in the military. She was always professional, reliable, and went above and beyond in everything she did.... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeugservice

Vom Unternehmen geschrieben

Omega Auto Care pays the bill when your vehicle’s covered parts and systems break down. Keeping your car beyond its factory warranty makes good financial sense, unless expensive repair bills end up being more than your monthly car payment. That’s where we can help, picking up where your factory warranty leaves off. Our Vehicle Service Contract pays for the repair bills outlined in the coverage level you select. You already have insurance if someone or something damages your car. Omega offers insurance when your car is damaged due to mechanical failure. It’s Protection and Financial Security for you! Omega Auto Care is insured by Lyndon Southern Insurance Company, a Fortegra company. We are members of the Vehicle Protection Association, and also of the Jacksonville Chamber of Commerce.


Kontaktinformationen

3,6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

1550 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 46 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,6

Alle Bewertungen

(1 550)

144 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had a representative named Jamal call…

I had a representative named Jamal call me asking why I canceled my service. Told him I am trying to save up but hopefully in the future i can warranty my vehicle. He proceeded to tell my “I hope your car doesn’t break down” and hangs up…if treating former customers terribly to try and bully them into purchasing a warranty is outrageous. Find some higher quality people than these guys. Lowest of the low

16. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Transmission went out on my 17Outback

Transmission went out on my 17Outback. It took two months to get my claim approved and get my car fixed. When I got the vehicle back it was rattling. A couple weeks later the dash lights came on including the check engine. The used transmission they supplied was making the noise and had to take it back in. I don’t have another vehicle at the moment and it’s causing a ton of problems in my life. These CVT transmissions are known to break down around 90k and they just keep putting another used cvt in which it’s going to keep breaking down. This one was bad from the second it was installed!!!

25. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I recently had a frustrating experience…

I recently had a frustrating experience with Omega Home and Auto Care, a homeowners' warranty company. An agent I spoke with tried to sell me on their policy by claiming they were the best and no other company could match their coverage. But when I did my own 'apples-to-apples' comparison, I found their policy was four times more expensive than a competitor's for the same benefits.

When I called them on this, the manager, Sarah, ended the call abruptly, stating, 'I've been in the business for years, and I have never heard of that level of coverage.' It felt like a direct insult, as if she were calling me a liar.

This is a good reminder for anyone looking for a homeowners warranty. The most important thing you can do is your own research. Don't just trust what a salesperson tells you; know your policy inside and out."

3. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very, very poor service

I reported a leaking supply line for a bathroom vanity sink. They said some one would contact me in one or two days, no one did. So I called again and was told I could find my own plumber and for for it myself and submit a bill and then submit and reimbursement would be considered. Since we paid Omega to find and schedule a plumber I would let them do what they had already been paid to do. Two days later still no plumber or word from Omega.
I called a third time and was reminded I could find my own plumber and pay out of pocket and submit the itemized bill for consideration of reimbursement. The instructions for submitting said it may take three weeks to decide and issue reimbursement.
They have my money, did not find and schedule a repair, did not give the follow up call as promised, and then said they would review my claim and after three weeks reimburse me.
I realize that Omega has our premium money and wants to hold on to it for as long as possible, possibly earning interest, while having the policy owner do their job for them. Sounds like a lucrative scam!

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is terrible literally…

This company is terrible literally terrible I tried to cancel it took four days just to reach them and it took 4 different workers not one of them helped me cancel and the last one literally said “I don’t think I’m going to cancel” just because she didn’t like the way I asked her to cancel she gave me such a hard time for no reason. Rude customer service terrible business stay far far away I would rather walk on glass then be apart of this ghetto company.

20. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service!

Kennedy was a pleasure to work with. She was very professional and took the time to address all of my concerns thoroughly. Thank you again for your assistance!

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer service sucks they are rude…

Customer service sucks they are rude and are not helpful. They also don’t know how to fix their own problems and they also love to hang up on their customers since don’t know how to talk to people. When I tried to get assistance from a manager named Samantha her way of helping me was to hang up.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Omega Home & Auto Care-Logo

Antwort von Omega Home & Auto Care

We’re very sorry to hear about your experience. This is not the level of service we strive to provide. Please contact our Customer Care Team so we can address your concerns and work toward a resolution.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Im new to the company

Im new to the company. I used it to get reimbursed for a new tire. Communication was clear and precise. Great company!!
Today I got an oil change. Im sending the invoice as per directions.

8. August 2025
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible place they will Scam you

I bought a car in January paid the $250 for initially signing up for this auto care than was charged monthly automatically. I had the car for not even 3 months when my battery went out & I reached out to them about it they said they could only cover $100 of the battery which I felt was ridiculous I’m paying for full coverage warranty & you can’t even cover the full battery price? Ok so I buy the battery & call/email them about my reimbursement they ask me “why didn’t I go thru them to purchase the battery” I said you guys told me you can only cover $100. I did everything they told me to do sent in my receipt like they asked so they can see how much I spent total on my battery to reimburse the $100… well I was never emailed or called back then I check my bank statements & they have decided to charge me twice in 1 month I called them about it left a voicemail how upset I was about this service & no one called back no one has said anything to me they have taken over $500 from me & I have received no service from them since I bought my car… this is a horrible company I was so happy to want warranty on my car & to be able to have this extra coverage just for them to steal from me & never help.

15. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Omega Home & Auto Care-Logo

Antwort von Omega Home & Auto Care

We’re very sorry for the frustration you’ve experienced. We’d like to clarify that batteries are included as part of the free maintenance benefits that come with your contract, rather than being considered a mechanical failure. For maintenance items like batteries, there is a preset coverage amount, which is why only $100 was reimbursed. Mechanical failures, on the other hand, are covered differently under your contract.

We encourage you to review your contract to see the details for both mechanical and maintenance coverage, so the distinctions and limits are clear. Regarding the billing concern, please contact your billing company, or the seller of the policy, as we do not handle paymnets.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great Service

My 2013 Ford Focus SE ran into a transmission clutch problem. I called Omega and was able to get a customer service representative named Ian G. to help me through the process. Ian was able to get in touch with the dealership that I choose to complete the work and stayed in contact with the repair representative until the work was officially completed. Ian G. and his team made sure that my vehicle was able to get back on the road without any more issues. I'm very grateful for their patience and service.

16. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr