Peachy Den Bewertungen 

82
•
TrustScore 3.5 von 5

3,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You can’t return items that are discounted / on sale - I’ve just lost £74 on an item of clothing that doesn’t fit me. This rule is ridiculous for an online-first company and if I had known the rule I... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

went to the peachy den sample sale pop up in london last sunday. their clothes are cute and sample prices are reasonable. the staff on the entrance was super lovely, but the moment i stepped inside, t... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve been buying peachy stuff for a couple of years now and have literally never been disappointed. Their clothes are so high quality, true to size and always feel so special. The colours, fit and fab... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I truly love Peachy Den. Their pieces are an investment, but the cost per wear for me is worth it -- everything is on constant rotation! I cannot recommend this brand enough: excellent craftsmanship a... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Founded in 2019 by Isabella Weatherby, Peachy is the London brand exporting cult Brit girl style to the world. With limited production runs, our consciously-created sellout styles (like The Deba dress, The Mimi cargos, and The Kylie top) have found homes in the wardrobes of over 100,000 fans globally. Inspired by our city (but looking just as good in yours), these are clothes that are flirty, functional, and designed to help every day feel just that bit more peachy. Beyond our designs, it's the people that make Peachy – we connect with our community through a series of pop-up shops, open-door events, and the newly-founded Peachy FC.


Kontaktinformationen

3,4

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

82 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,4

Alle Bewertungen

(82)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very Disappointing Experience

While the shipping was fast, the item itself was disappointing. I ordered the Romy dress and the sizing is so off for some reason, I picked a XS as it is my usual size and it was way too small and tight, XXS would be more accurate. More details about the sizing, or models wearing different sizes would help customers a lot…

I had to return it and pay 15£ (19€) , after already paying 43€ of shipping + taxes, and the fact that you don’t even offer the possibility for exchanges to international customers is very unfair, because I still like the style of the dress and would have loved to exchange for a bigger size. I paid 169€ and they plan to only refund 106€ after deducting the return fee. Just not worth it if you’re not sure of your size.

13. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve been buying peachy stuff for a…

I’ve been buying peachy stuff for a couple of years now and have literally never been disappointed. Their clothes are so high quality, true to size and always feel so special. The colours, fit and fabric are always perfect, I honestly couldn’t say anything negative about them. Love peachy den would highly recommend to anyone 🍑 x

16. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love the fabric and the look!

Love the fabric and the look!
They do run small. I’m a US size 8, curvy, 5’9 (mypelvicfloormuscles on Instagram). The large capris are perfect (medium would work too since they are so stretchy) but the medium top is too tight for me in the shoulders. I’m opting for an XL top to have a little more wiggle room.

13. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Jeanice,

Thank you for your review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

peachy love

I‘ve ordered from peachy den multiple times and have always been super happy. The customer service is actually great: fast, helpful and friendly answers. All the girls working in the store were also super nice. You have to be careful with materials (some pieces are made out of polyester) and washing instructions and if you want that, but they are transparent about all that, so I‘m happy. Moreover peachy den is reasonably priced for a small business and offers regular sales and discounts for under 25 or key workers. I can definitely recommend peachy den. :)

2. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Lilli,

Thank you so much for your lovely review <3

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast shipping + good quality

I purchased the Romy Dress in the colour flint last month and fell absolutely in love with it - shipping was fast and the quality is good. I also get lots of compliments whenever I wear the dress out <3

The items added with the shipping and import duties are a little pricy and over the top but for me it was definitely worth it!

2. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love Peachy Den

Got the Missy blouse - good quality, as pictured, true to size, and shipping was quick (arrived in less than a week to the US)! Overall good experience shopping with Peachy Den :) Their stuff is so cute I just wish the prices were a little lower, gonna wait for their sales

8. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Overpriced fast fashion

Really bad quality and sent me the wrong size jeans

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Gen,

I’m really sorry to hear that you weren’t happy with the quality of your purchase and that you received the incorrect size. This is certainly not the experience we aim to provide, and I’d love to make it right.

Please reach out to us at hello@peachyden.co.uk so we can arrange a solution that works best for you.

We also want to assure you that we are not a fast fashion brand. We are a small, dedicated team of 12 women based in London, creating clothing that we truly love with care and intention.

Thank you for sharing your feedback on pricing. We are always striving to improve our pricing and make our products as accessible as possible, while working with ethical supply chains that align with our values.

We truly appreciate your feedback and hope we can find a solution that works for you.

Best regards,

Jade

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love this brand

Fast shipping, even to Germany. Great quality and tailoring.

30. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Frieda, thank you so much for your lovely review, we are so glad to hear <3

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing Quality & Expensive Returns

I had high expectations for the Lennox Trousers, but unfortunately, they fell short. For the price, I expected high-quality fabric, but the material felt thin, synthetic, and unbreathable (and the pockets were tiny). The sizing was also way off—despite ordering my usual size, the fit was much larger than described. To top it off, returning the item from Canada cost me £30 ($56 CAD), which made the whole experience even more frustrating. I was really looking forward to investing in a great pair of trousers from Peachy Den, but this purchase was a major letdown. Would not recommend.

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Amanda,

We’re so sorry to hear that the Lennox Trousers didn’t meet your expectations. We always strive to provide high-quality pieces our customers love, and we’re sorry this wasn’t your experience.

The Lennox Trousers are slightly oversized with adjustable buttons on the hip for a relaxed fit and versatility. Our core colour-ways are made from a poly blend chosen for heavier feel, durability and ease of washing and limited styles are made from deadstock wool traditional for tailoring. We appreciate your thoughts on how they worked for you and I’ve shared your feedback with our design team.

Regarding the return costs, we completely understand how frustrating that must have been. While customers are responsible for shipping fees on international returns, we truly regret that this added to your disappointment. If there’s anything we can do to make things right, please feel free to reach out to our customer support team, we’d love the chance to improve your experience.

Thank you for taking the time to share your thoughts. We truly appreciate your support and hope to offer you a better experience in the future.

Best,

Jade

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Peachy Den is a corrupt company

Peachy Den is a corrupt company. You will spend over $100 on one item and when the item is damaged, after following washing instructions, they will blame it on the customer as a product care issue.

The product material, customer service, are absolutely GARBAGE. I will never order from here again. Save yourself

3. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Angelica,

We’re really sorry to hear that you’re disappointed with your experience. While we always want our customers to be happy, we’re unfortunately unable to offer replacements for items that have been burned while ironing.

As a small independent business, we put a lot of care into the quality of our pieces and the service we provide to our customers. The fabric for this item is 97% cotton with 3% elastane for comfort and stretch, and extremely high quality.

We completely understand how frustrating it can be when something goes wrong with a beloved item, and we’re so sorry that this wasn’t the resolution you were hoping for. We have offered advice on how this may be fixed and hope that you can restore this item.

We appreciate your feedback and if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to reach out to our team.

Wishing you all the best,

Jade

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quickly becoming one of my fave brands

Quickly becoming one of my fave brands!
Ordered a Kylie Top and a Scarf, they got to me super fast and I can't wait to wear them!
The top is super flattering and I love the feel of the fabric. Everything is very high quality.
Even with the duties and taxes (for context, I'm from Portugal) the pieces are worth it! Love absolutely everything I've gotten from Peachy and I'll definitely be ordering again.

21. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Let me explain...

Look.. I like Peachy den, but be careful as they have changed fabrics with some pieces. I wanted to repurchase the Lennox pants in Lead, but they are much lower in quality now. (fabric but also the stitches look cheap, etc) I will return them, and loose a lot of money doing so, because the shipping (both ways) is very expensive... costumer service is not helpful

21. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The dress I got fits very nicely and…

The dress I got fits very nicely and true to size! Very fast shipping too. And I’ll say this as well, THANK YOU for making clothes that are both cute AND practical! I ride my bike as my main mode of transport and it’s so hard to express my love for fashion while also prioritizing being comfortable on my bike. This little dress with built in shorts and breathable, moisture forgiving fabric will be a new spring/summer riding staple in my wardrobe❤️

13. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fits like a glove

First off, fast shipping!
It got there in time despite the midst of Holiday shipping craziness.
Second, the dress fit beautifully. I'm excited to wear it for opening night to Nosferatu!

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service and poor care and washing guidance which they blame customers for

Not clear about their washing instructions and the customer care team have been completely condescending. Would not bother with this brand again if you paid me!!!!

17. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Peachy Den-Logo

Antwort von Peachy Den

Hi Ellie,

We’re really sorry to hear you feel this way.

Unfortunately, we can’t offer a refund or replacement due to the material losing softness after being machine washed, as the care instructions on the garment label and on our website specify hand wash only.

As a small business, we always aim to provide clear guidance and excellent customer service, so it’s disappointing to hear that you feel let down.

Your feedback is important to us, and we’ll take it on board as we work to improve our communication in the future.

Best,

The Peachy Den Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr