ShedMaster UK Limited Bewertungen 

79
•
TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid for a metal shed and installation 09.09.2026. they are absolutely shocking with so called customer service. False promises, said he'd be at mine at 11-11 30 bearing in mind I had to do all the... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a massive Lifetime shed a couple of weeks ago. Meant to be installed on Monday this week but Chris came to the house and explained its going to be Thursday morning, true to his word I got home... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered a shed on a Friday and it arrived on the Tuesday, it was a quite cheap metal shed and I’m Pleased with the quality. I also paid for installation and also very pleased with the quality of... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service &communication from Chris from start to finish.We ordered a Pro-Tect 7.5 x 5.5 shed & Shedmaster couldn't have been more helpfull.There was a delay on our groundworks being completed... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Anbieter von Gartenhäusern

Vom Unternehmen geschrieben

Founded in August 2012 Shed Master UK Limited and www.shed-master.co.uk is a family run business based in Greater Manchester. We have grown to be one of the major players in the garden building industry offering installations of sheds and garden solutions for major brands in the garden industry. Whether you are looking for a simple garden shed or a large garage, we can help you! We feature an extensive range of garden buildings and storage solutions on our website. We are open Monday to Friday 9 am-6 pm excluding public holidays. Our friendly and knowledgeable team are on hand to discuss all aspects of sheds and garden buildings. As a small family business, we pride ourselves on excellent customer service from the first contact through to the delivery and assembly of your garden shed. Shed Master is a primarily a specialist garden building installer, but it’s not just sheds that we sell. We’re able to offer you a great choice of garden buildings to suit almost any purpose. Whether you want some basic tool storage, somewhere to grow some plants or to sit and enjoy a warm summer day, we have something that will meet your needs. Call us to discuss your requirements or alternatively place an order on 0333 399313 or order online. We’ve come a long way and we are all incredibly proud of our installations and products that we feature.


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

79 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,7

Alle Bewertungen

(79)

12 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Swift delivery

Swift delivery, can speak to someone on the phone! Friendly service.

16. Februar 2024
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Shan

Many thanks for your review regarding your Lifetime 6x3.5 Vertical Heavy Duty Utility Plastic Shed.

It is nice hear a customer happy with the service provided and we have passed your comments on to the relevant teams concerned.

Best Wishes



SALES TEAM (SHEDMASTER UK)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company

The 'shed' arrived 2 weeks early despite some initial problems ordering. (Caused by my bank not Shedmaster !! ) Got a great price and the team were really helpful, I would most certainly order from them again.

4. Jänner 2024
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

John

Many thanks for your review regarding your Lifetime 17.5x8 Heavy Duty Plastic Shed - Dual Entry.

We do hope you like your new shed and have passed your comments on to the relevant people concerned.

Best Wishes



SALES TEAM (SHEDMASTER UK)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Shed arrived well packaged no hassle…

Shed arrived well packaged no hassle service was easy to put up and looks great.

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Karl. Many thanks for your review we do hope your happy with your new OutSunny Storage Shed.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super impressed…

Super impressed with my new Lifetime 15x8 shed and the service received from Shed Master, thank you! The build quality of the shed is fantastic and being quite a large shed I opted for the installation service too. This for me was well worth the additional cost. It took two people less than three hours to build, but it was obvious that they knew what they were doing. I wouldn't hesitate to recommend Shed Master and Lifetime Sheds.

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Louise many thanks for your review. We have forwarded your comments on to our Installation Team so they are aware of your positive feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery was fast

Delivery was fast, price was good.
Have not yet unpacked it but I'm sure it will be fine as I have had the same shed before.

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks Scott on your review. It is nice to hear that your are happy with the delivery of you ABSCO Metal Shed. Please feel free to contact our Installation Manager on 07720 323744 should you wish to get a cash price on this installation of this shed and any further advice.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service excellent product…

Great service excellent product delighted with my shed it’s been a value for money item that’s top quality. I highly recommend this shed.

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks for your kind comments on your Outsunny 9ft x 6ft Metal Garden Shed - Olive Green. Should you require any further assistance from us please let is know

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication

Great communication. Did what they said they would do and turned up when promised. Did a great job. Very pleased.

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

George it is great to hear that you pleased with your new shed and its installation. I have passed your comments on to our Installation Department and should you have any further queries on your Globel Metal Shed please let us know.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery

28. Oktober 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Sheena we thank you for you positive review with us at SHEDMASTER. We do hope you like your Keter Storage Unit. Please feel free to contact us should you need any further assistance.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service All Round

The shed was delivered really quickly and whilst the installation date was a while afterwards, Chris and his assistant assembled it in no time at all. To top it off, they took the packaging and other rubbish away with them. Will be looking to get another shed from these guys next year.

25. September 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks Rob for your review we have passed your comments on to our Installation Team and to Chris the Installation Manager. We do hope you like your new Outsunny Metal Garden Shed.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The interaction of three company's that should be working together !!

For those considering a shed purchase from Yardmaster, via Gardening Site via Shed Master the shed erection company. Recommended by Garden site.GS
This was my experience. The shed was not delivered on time!! due to the shed being damage in transit, the second shed then arrived. I received compensation from GS. When my 10 ft x 8 ft metal shed did not arrive, I could see why when it did, 90 Kilos in two flimsy boxes. very cheep packaging. See comments via Trustpilot on Yardmaster!! interesting read.
My experience with regards to the building via Shed Master. Chris did text, and we arranged 1 pm on a Tuesday, 2 pm 3 pm 4 pm came and went, no texts no phone call no nothing. Rang GS and ask where were they. We will find out!!
At 4-30 pm Chris and another gentleman rocked up, they told GS very bad traffic, hence delay, told me held up of the previous 3 jobs. Chris told me on the phone it took just 2 hours to put up!! 😂 it says 8 hours in the manual, which was in with the rubbish cardboard packaging that they did not take away with them,So professional 👍!! yet another job for us to do. Getting dark now its 8-45 pm some 4 hours gone!! I ask, anything I should know about this shed!!
like the metal floor, that is not fixed down, NOTHING.
This evening I was to attend a birthday meal out, yes arrived much later. Chris's amnesia to communicate their late assemble, I would have said come back during working hours like 8-30 am to 5-50 pm I think that is reasonable. 4 jobs in a day is an over commitment!! They then went off to London for the night to work the next day, on another erection I believe.GS provided more Financial compensation, for this night work. and missed late evening birthday.They spent over 1 hour -30 minutes on the shed roof alone.I have CCTV on site. Not enough though it would seem!!

Now after the next heavy rain fall, I did check the shed roof for leaks, yes we have a leak, are we surprised, No, a rushed job.
I ask GS For more compensation to get a local professional company in to stop the leak. They agreed.
Shed now all OK. but not via Shed master.
Reliability in business gets you more business, taking the client for an idiot does not. I suggest if you use this shed building company. Make time lines of what is not acceptable. or they will rock up whenever it suits them!! Once the shed goes up, if metal Get your water hose out and simulate it raining with the hose on said roof. to prove that its patent and is leak proof. If not don't sign off their paper work from GS. say fix it please.now!!

I told GS between Yardmaster, and Shed master, this was their responsibility, to coordinate and communicate my order in a better way, or it will cost them business. and on my occasion quite a lot of money as well. For the inconvenience from both Yardmaster and Shed master. Sadly a disaster 😂
Its always difficult to support such action as above, but I got the impression from GS it was OK. just another day at the office of unprofessional behavior.
They are making GS look bad, but GS Don't appear to be that bothered. In these financial times they should be.

Be careful with your shed erection out there.😂 Choose carefully, or pay the price with inconvenience......and bad workmanship!!!!. .

29. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

We are sorry to learn that you had an issue with your shed. As you didn't purchase your order from our website SHEDMASTER you will need to contact the company direct with whom you ordered your shed from in this case "Garden Site". "Garden Site" will happily assist with your concerns accordingly. As this was subcontracted out we are limited in what we can say as your order is with Garden Site and you are not a direct customer with us. However I can inform you that the Installation Team was delayed due to heavy traffic and this had a knock on effect for installs for the day. Rather than just not turn up or cancel, the installers attended your property at the earliest time that was possible.

We have not been received any communication direct to us that there was a problem with your install and if indeed there was an issue we would have happily attended the property at a later date to rectify it. We have installed thousands of YardMaster units over the years and when problems do happen which on a few occasions will happen we would always comeback to rectify the problem in agreement with the customer.

Regarding the disposable of boxes we didn't receive any confirmation to do so on your order and as you can imagine removal and disposable of boxes at a recycle centre would incur a charge. If this was something you anticipated we do apologise for. Many customers are happy for the carboard boxes to go in there own waste bins.

If you wish to discuss this further please feel free to email us on installs@shedmaster.co.uk or request to speak to our Installations Manager on the telephone advertised on our website.
He has been made aware of your concerns and would be happy to discuss your concerns with you accordingly.

Best Wishes


SHEDMASTER

UPDATE 30/10/2023

Eric we kindly ask you go to back to the company that you purchase your shed from. You purchased your shed with "Garden Site" and it is "Garden Site" that you need to speak to regarding your complaint. We are NOT Garden Site.

SHEDMASTER is NOT Garden Site. We cant assist or help with your complaint direct as you didn't purchase the unit from us. Garden Site can be contacted on customercare@gardensite.co.uk

Your contract is with them and unfortunately it is them you will need to speak too regarding your order.

As you paid "GARDENSITE" your order it is them who you need to speak too as you didnt place your order directly with us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great shed

Great shed, well designed. The hinged door, rather than sliders, is a definite plus. Also, the guys came and erected it in a verŷ short time, which saved me a lot of hassle.

29. Juli 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

We were kept updated on the status of our order and the shed was delivered in good time. The shed installation engineer was courteous and respectful of our property and had built the shed by mid afternoon

29. Juli 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks for your order and we do hope you like your new OutSunny Shed. Your comments regarding the installation has been passed on to our Installation Manager accordingly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service.

Chris was lovely, professional and very kind. He advised me on the best kind of shed for my circumstances and provided an excellent customer service. He was very patient with me, visited my home a few times and provided me with reassurance and confidence. Thank you.

29. Juli 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks for the nice review. I have let Chris and the Team aware accordingly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Short Notice Shed

I was having some building work done and needed some extra space to store possessions that would not fit in an existing old shed. Builder gave us a date to start within the next 2 weeks and so I needed a shed at short notice.

I contacted ShedMaster and was advised that they could supply and build a shed the following week - guaranteed. I bought the shed they had suggested and it arrived a couple of days later.

Their installer arrived a few days later and built it in a few hours.

Really good service and the shed is just what I was after ready for use before the builder started and I had to move all my stuff

29. Juli 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Many thanks for your order. We are pleased that you are happy with your order and have informed our Installation Team accordingly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Communication

Communication on delivery date & time down to the half hour was fantastic!
Shed is now erected & functioning well. My only concern is a gap at the bottom of the doors which unless I do something with will let in some beasties sheltering in the colder / wetter months to come.

27. Juli 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

RUBISH total RUBISH if you buy one what…

RUBISH total RUBISH if you buy one what ever you do DONT FART INSIDE AS YOU WILL BLOW OFF THE ROOF and this was only a PUFF of wind do not know what will happen in very bad weather no Greenhouse i suppose
very bad to construct as well Donald Thynne 09/07/2023

8. Juli 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

Donald we are sorry hear that you are unhappy with your Outsunny 4'x6' Lean To Clear Polycarbonate Greenhouse - Silver without installation that you purchased 3 months ago. This is the first time we have heard about your concerns. If you email our Customer Support Team support@shedmaster.co.uk we can pass your comments over to our supplier OUTSUNNY accordingly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service shed as described well…

Great service shed as described well installed quick build up ..no nonsense finished cleaned up after..well done

26. Mai 2023
ShedMaster UK Limited-Logo

Antwort von ShedMaster UK Limited

I have passed your comments on to our Installation Department accordingly and we are glad your happy with product and install.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr