Slay My Print Bewertungen 

241
•
TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My second order with this company and I’m already planning my third. Such good quality prints and I love how a lot of the prints although different use the same tones meaning that you can style you... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The website is super easy to navigate and very aesthetically pleasing. The colour scheme is simple and classy, making you feel like the product is also good quality and classy vibes.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent products The print I ordered is absolutely stunning. I have had so many compliments and it just brings my room together. The quality is amazing Comes well wrapped and the delivery wa... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

There are so many print companies but Slay my Print really caught my eye having things I've never seen before. My print arrived yesterday and the quality is amazing, the frame is beautiful too really... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Postergeschäft
  2. Bilderrahmengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

High quality wall art for your home


Kontaktinformationen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

241 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,8

Alle Bewertungen

(241)

68 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing product

Great service, quick and efficient. Product is always great quality and looks amazing!

28. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you for this great review Laura! We’re so glad to hear that you appreciate our quick service and the quality of our prints!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing prints

Ordered 6 A1 prints and they are alla amazing, brought the frames separately and hung them and everyone comments on them. They all look fab!

29. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for taking the time to leave us this amazing feedback Nicola! We’re so glad to hear that you get comments on your A1 prints!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best place to get your prints

The best place to get your prints! 100% recommend

29. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for leaving us the fantastic review! We're thrilled to hear that you are happy with your prints!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased many prints from Slay My…

Purchased many prints from Slay My print now. All have been high quality and look amazing when hung. Easy to order and quick to deliver.

9. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for leaving us the fantastic review! We're thrilled to hear that you are happy with your prints and our service! Thanks for your continued custom!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality prints

Great service. Quick delivery

29. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for leaving us the fantastic review! We're thrilled to hear that you are happy with your prints and our service!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WORST SERVICE EVER. DO NOT BUY FROM HERE!

I purchased 2 'premium' frames for my mother, of which they arrived in cheap protective film. I removed the film slightly to see the quality of the frame wood - which again was cheap-looking. Upon having to email the company to authorise my refund (what a hassle!!) they sent me a sarcastic email explaining how their 'premium' cheap-looking frames were of the finest materials - which of course you can't actually see unless you remove the protective film. I had to pay for my return delivery (£5, even though the frames were only £15 each) to then receive an email back from them saying they wouldn't refund one of the frames as the protective film had been taken away slightly. IT'S CLEAR PLASTIC, JUST RE-PLASTIC IT! I'm so angry with this service, their refund email stated to return the frames in 'original condition' - which implies for every other single company in a non-damaged condition. The email did not once say about the flimsy, cheap protective film. They cheekily asked me if I wanted to come collect the frame despite me living 265 miles away - or they could offer me a 10% discount to buy more rubbish quality frames from them. It's companies like this that make my blood boil. It's been a pandemic, granted we've all suffered but do not rob people for pathetic conditions of which no other company has. As you can see from their other bad reviews, they arrogantly respond in a sarcastic way - someone needs to go back to business school and learn some etiquette. Also, you cannot state a returns policy so intricate just on the website, it needs to be in the returns email too! Will be proceeding with a charge back through my bank.

12. Dezember 2024
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Hi Chloe, thanks for taking the time to leave us a review. Firstly we would like to flag that we haven't sold frames for over two years, however it clear from the tone of your review that you failed to read the terms and conditions of our products before purchasing and you were unhappy that despite not returning your items to us in a condition fit for resale (as you mention this was outlined in our policy) we were unable to provide you with a full refund. Our returns policy is displayed on our website, individual product pages and is included in all order confirmation emails. We hope that two years on, you have reflected upon your responsibility to read a returns policy when purchasing items online and considered that the livelihood of small businesses are also impacted when you leave negative reviews outlining your self-entitled grievance about your own error. We work incredibly hard to accurately describe and present all of our products which is testament to our positive feedback and longevity as a company. We can also confirm that no charge back was ever raised.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing Brooklyn Bridge.

I received my print super fast and well packaged. The print is absolutely beautiful, colour perfect as described also paper used very good quality. I think this is the start of a new collection for me from this company. Will certainly be recommending Slay My Print. My print is framed and hanging on wall to be admired.. I’m thrilled with it!

1. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for taking the time to leave this wonderfully kind review! We are THRILLED that you love your new print!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just beautiful ,I ordered three prints…

Just beautiful ,I ordered three prints the quality is lovely excellent delivery time and packaged really well .
Will be ordering again for sure .

20. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review! We are so glad to hear that you are happy with your prints and our service!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely prints

Lovely prints exactly as described. Will definitely order again

25. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Hi Nicola! Thank you so much for taking the time to leave us this review! We’re so glad to hear that you love your new prints and would order from us again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Excitement soon turned to deep…

Excitement soon turned to deep disappointment when I received the prints. They had a BOGOF offer on, one print was nice. Paper is of quality however the sunset print I ordered looks like a photocopied enlargement with a bit of colour. Absolutely awful! It's completely different to the picture shown on the website and the company appear to arrogant to assist. They didn't even ask to view the print received and instead said return at your own cost. Shocking customer service when they say they aim for customer satisfaction!

10. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Hi Naz! Thanks for taking the time to leave us this review. Following our communication and your responses to our emails this is sadly no surprise. Firstly, you started your communication to us by refusing to send any photographic evidence of the issue at hand. Secondly, as you stated in your response above you ordered 2 prints from us and to clarify, ALL of our prints are produced on the same media and on the same printers. You are more than entitled to your opinion of not liking a specific design but a 1 star review for a 2 print order when our team have done their very best to assist you (despite your constant derogatory comments - see “arrogant” above as an example) and your order being produced and delivered within a matter of days is deeply disappointing and doesn’t at all reflect the overwhelmingly positive reviews. Remember, it costs nothing to be kind!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service

Ordered prints that arrived within a week, arrived slightly damaged so I contacted via email and new prints were posted to me the following working day which arrived 2 days later. Absolutely beautiful prints and cannot fault the customer service at all! Would recommend to anyone

22. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Thank you so much for leaving this wonderful review Carolynne. We always strive to provide the best possible service so we're thrilled that you appreciate our efforts and love your new prints!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

emails were in their spam so couldnt arrange return

Not the best customer service but got there in the end.

11. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Hi Olivia! As we explained (and apologised) in our email, unfortunately your emails were filtered in to our spam folder and marked as "suspicious". We can only apologise that it took a few days to get back to you with our returns address. As we mentioned in our email, you could've contacted us via our online contact form. However, it is clear from reading our consistently excellent reviews on here that this is not reflective of our normal service levels. If you need anymore assistance with your order, please don't hesitate to reach back out to us via email or through our website!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality prints and great customer service

Somehow during transit our prints got damaged. Emailed customer services and the next day we got our replacement prints.
Prints are great quality!
Very happy with the prints and the amazing customer service.

28. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Slay My Print-Logo

Antwort von Slay My Print

Hi Alex! Thank you for taking the time to leave this review and appreciating our service levels and print quality!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick and easy website

Quick and easy website. They were delivered on time and good packaging too. They look gorgeous and more beautiful than the website. So happy. About to order more.

11. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent products

Ordered 4 prints on the buy one, get one free. They were absolutely perfect and exactly how they were advertised. Quality of prints are brilliant. Would highly recommend these to everyone

5. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love my prints!

Recently ordered 3x A3 prints!
Great value and look lovely in my bedroom! Will definitely be purchasing more for the rest of my house!

30. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend!

I have ordered from Slaymyprint a few times now. The prints are always packaged very well and delivery is super quick! Love our new bedroom prints. Will definitely be ordering more for our other rooms.

19. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr