Toja Grid Bewertungen 

763
•
TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased 2 replacement shade sails on Aug 30, 2026. Unfortunately I ordered the wrong size. I live in Arizona and waited for the temps to drop before installing. At this point I found my error and... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

We have several of these Toja grid kits set up in our backyard in Southern California. The 4x4 structures have worked well. However, all of the shade stitching has been deteriorated year by year a... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

These brackets are a joke and unsafe. We followed the instructions to build a pergola and as we lifted to install the last posts the welds failed and buckled. After reaching out to the manufacturer th... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The Toja Grid kit accomplished exactly what I wanted, which was a custom size pergola on my rooftop deck so that I could have some shade. I probably could have had someone build it using big bolts or... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Haus & Garten

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Toja Grid - with our Simple DIY Modular Pergola kit system it has never been easier to have a perfect backyard patio environment in 45 minutes.


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

763 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,4

Alle Bewertungen

(763)

3 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Precision fit, modern clean styling, solid.

We designed a coyote-safe outdoor cat garden to allow our cats to roam freely in a secure environment. We used 4x4 Toja Grid brackets to build a beautiful, rambling structure that supports high perches and strong leaping ledges. The 4x4 beams, side rails and posts provide stability for double-wall coyote fencing and human walk-in doorways. Now the cats have a wild garden inside their coyote-safe pergola, and we enjoy lounging with the cats inside the beauty of the modern Toja Grid structure. I am impressed by the bracket system’s functionality and design. Wild animal specialists have given a thumbs up on the structure. We built the structure with only two people, accommodating existing landscape and utility features. We added-on chambers as the project developed. Toja Grid product selection, availability, accurate and timely communications, and rapid shipping allowed us to expand our project into a truly remarkable and beautiful part of our home and garden.

7. November 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Mosquito net is crap

If I was just reviewing the 6x6 brackets and shade cover, I would have given it 4 stars (****) because the kit is economical, looks great and is easy to set-up. There is one star missing from my remover because we followed the instructions on how to space it and there are large gaps between the wood and sail (our set-up is to the mm of the instructions/diagram online). So, we don’t appreciate the sun that continuously blinds us as it comes between the sail and the beam.

I have given two stars today because we have had our mosquito met for a little over 6 weeks and the straps have already torn because of the wind. They torn at the 4 week mark. We now have it affixed with zip ties which are doing a better job. More time needs to go into making the mosquito net stronger. We are disappointed with the money we spent in the mosquito net.

24. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Steffany, thank you for the feedback, and we apologize that the mosquito net was not up to standard. If you have not already, please consider reaching out to info@tojagrid.com and we can see what we can do to help. As well, the shade sail is cut 2-4 inches smaller than the inside dimensions to account for stretch over time.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Delivery was delayed by 4 days

Delivery was delayed by 4 days. Hopefully, it doesn’t delay again. If so, satisfaction will go down.
In the future maybe be more conservative on delivery

1. August 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Patrick - We do not have a weekend shift so your order was pulled on Monday when everyone was back in office. We did get it out of our facility within 48 business hours, however we cannot control any timing or delays with our carriers and customs when they arise. Right now it looks as though your order is scheduled to be delivered this coming Monday. :)

Thank you so much for choosing Toja Grid we really do appreciate it and can't wait to see what you built.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

your customer service was very

your customer service was very
quick to answer and very helpful. I got my replacement product super quick!

1. August 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Dani, thank you very much for the wonderful feedback :)

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Well designed product

Well designed product. But you need better quality control! One pocket on my three way connector had a large weld in the in side bottom, fortunately I was able to trim the 4x4 corners to accommodate fitting!
Also it would be nice if you made the actual foot print dimensions more obvious. Mine was larger than I had planned for.

4. Juli 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Doug, thank you for the feedback. We appreciate it. If you have any questions or concerns in the future, please reach out to customer service!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

My experience

I purchased 2 pergolas and the table with benches and shade sails etc.

The shade sail for a 10x10 pergola was too big then the hammock for a 10x10 pergola was too small?

The table came with 1 wrong part and 1 correct part

The second pergola was missing 4 brackets that are "lost in customs" which is apparently my problem?

Customer service tells customers to kick rocks when issues come up. I am blown away this company has even any good reviews.

Buyers beware

Updated review: they are sending me the missing items and replied to my email and on trustpilot.

17. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Adam,
As explained the items not received were held by US customs. As the shipper once items leave our facility we have very limited/no control over the shipment, especially when it comes to US customs. When you emailed to flag the issue of your missing items last night we jumped on it this morning. We are working on a claim with our carrier and are also working to get the missing items reshipped to you today. I don't believe our actions to replace in any way have left you to "kick rocks", but can understand you are frustrated. No matter we are working to rectify the situation and have been since receiving your email.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The TOJA GRID site is very easy to navigate and order

The TOJA GRID site is very easy to navigate. I was able to custom order a shade cover for my pergola. The directions were very informative and simple. It looks as if my product is going to arrive a couple weeks early. It has been a great experience

1. Mai 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thanks Ryan for the 5 stars and the great review!!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Shade sail is a B-

We love the look of the shade sail but he buckles need a lot of improvement. They slide out of place very easily, and let the sail sag in even slight wind. We have not been in love with the product.

1. Mai 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Stephen, There may be an issue with the buckles, we would like to send some replacements out to you to hopefully fix the issue, Please contact our customer service team at info@tojagrid.com for further assistance.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company

Great company. Fast shipping. Good communication. Would buy from again.

28. März 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thank you Paul for the 5 Stars and great feedback!!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nice

Nice, modern design to the hardware. Easy to use, consistent dimensions to the product.

29. März 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thank you MK :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong Size

TOJA has not adequately planned for lumber tolerances and as such the brackets do NOT fit properly

30. Dezember 2022
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hi Josh, ​Our brackets are designed to be used with any dry, straight lumber (4x4 or 6x6) that fits our brackets and is strong enough to build a pergola.

Note: 4x4 wood is in fact 3.5”x3.5” - the industry simply calls it 4x4. 6x6 wood is in fact 5.5"x5.5" - the industry simply calls it 6x6.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is my 3rd shade sail I purchased

This is my 3rd shade sail I purchased. The first one, the tie downs all frayed and broke due to rubbing on the metal supports. The second one I bought, I put rubber on the metal supports and 3 of the tie downs stitching broke off. Mind you, I take the sail down whenever there is going to be strong winds. If the metal supports were rounded and not flat, that might prevent the tie down from fraying and breaking.

30. März 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hello Stewart, I apologize for the issues that you are having with the shade sails. I have not found any correspondence in our system of you reaching out to us regarding these issues. Please send us an email at info@tojagrid.com with a picture of the damages and we can send you over a replacement under the warranty.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Toja Grid is a great product

Toja Grid is a great product. We currently have a double pergola and I am adding small area for the grill. Quality is top notch and packaging ensures products are delivered without damage. Follow the instructions and you will be satisfied with the results.

28. März 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thank you for the review and the 5 stars!!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service

I believe one of the best, if not the best, is your customer service. Alyssia was so kind and helpful in clarifying everything for me. She followed through exactly as she said she would. She is definitely an asset to the company.

Perhaps, you explanations recording KNECT products could be clearer and stated more than once.

Thank you

28. März 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thank you for the great review and feedback!!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality brackets

Quality brackets, excellent customer service and quick delivery of products which are well packed.

8. Februar 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Thanks Rafael for the great review and the 5 stars!!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Their return policy and unwillingness…

Their return policy and unwillingness to work with me. After spending over $15K on their stuff, I had two pieces that I did not use (>$600 worth). They would not let me return because it passed the 14 day window. In a climate where lumber delays 3 months and contractors require all materials on site to start. The pieces are not used in orig boxes and they gave no explanation, just 14 days. Super sour taste that I cannot continue supporting. I reached out in Oct, and they responded via email. I hunted their email in my spam folder and they were unwilling to take the return. No damage to the product, I would pay the huge restocking fee, and still a no. You've lost a bunch of future $s here in Boise!

31. Jänner 2023
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hello Josh, your order was placed back in August. As we previously mentioned even though we have a 14 day return policy we do make exceptions on a case by case basis up to to 3 months past the original order date. You reached out to us on January 31st and sadly you are past the exception timeframe.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a Toja Grid for my yard :(

I bought a Toja Grid for my yard, but unfortunately the sails did not fit. I wrote to Toja Grid and said that I need to buy two custom sails, and asked that they return my sails as a partial credit against my new order. They said no. I even offered to shoot some images of my project for their social media, but they declined. Disappointing experience all round.

6. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Toja Grid-Logo

Antwort von Toja Grid

Hello Jeffrey, As noted on our website we have a 14 day return policy. Your order was placed in October and you had reached out to us today. Because of this you did not qualify for a return.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr