Cornilleau America Bewertungen 

293
•
TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the third Cornilleau table for our family. We purchased the 500M because we had been so happy with the 740. I can't overstate the value of having the net mounted independent of the table sur... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick shipment. Received it with one piece without predrilled holes but customer service was extremely helpful and quick to get the replacement part. The table itself was easy to put together (just wa... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We are very pleased! The 600X Outdoor table came very promptly, was well packaged and survived some bumps in transit. The install was more time-consuming that advertised, but the video and direc... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They were very responsive to my many questions before purchase, both initial and follow up emails, and were professional and courteous. After purchase, when we found a couple of parts missing, they sh... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Tennisbedarf
  2. auch in
  3. Sportgeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Official Cornilleau Web Store. The Worldwide Leader in Outdoor Ping Pong Table.


Kontaktinformationen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

293 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,8

Alle Bewertungen

(293)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I did not receive the cover or sport…

I did not receive the cover or sport pack with my order.

30. Mai 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

This is the first we are hearing about the missing accessories. The accessories were ordered with the table and our warehouse confirmed they shipped with the table. The accessories likely got lost in shipping. Please contact us regarding replacing them.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful customer service

Wonderful customer service! They emailed with me to help me figure out the missing parts I needed for an old table. Very quick responses and so helpful.

18. Mai 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you were happy with the process. We hope you enjoy your table for many more years.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great ordering experience

Great ordering experience, customer service rep was very helpful. The product arrived on time and in perfect condition.

11. Mai 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

It is nice to hear you were happy with the the ordering process and the table arrived in good condition. Enjoy and thank you for ordering.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and fast shipping!

I was a bit worried ordering from a French company, but I shouldn’t have been. Logistics based in the US was surprisingly quick! An initial order was place hastily and needed to be cancelled but no troubles there. I would definitely order from Cornilleau again. Great quality too!

5. Mai 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you are pleased with the service and the products. Enjoy and thank you for choosing Cornilleau.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The spray does not work to bring the…

The spray does not work to bring the table top finish back to acceptable condition / refurbished state. Our top is blue and completely faded!

29. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

Nothing will restore the color of an outdoor table that has faded. The top will fade from exposure to the elements but this does not change the bounce properties of the top.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Frustrating assembly

I need help putting this thing together. I get very little other than email correspondence. It’s obviously going to be amazing but I’m not getting the help I need. Also the names of the pieces in the print (or pdf) instructions aren’t the same names of the pieces on the instructional video.

25. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We called to assist you in addition to emailing. An email was sent after a call with images of the proper assembly of the guides which seemed to be the issue. We thought these detail images were enough to guide you through the re-assembly. We apologize that you are still having difficulties. We will call again Monday to see if we can provide further assistance.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you so much

Thank you so much! Even though the first table was damaged, you kindly sent us a new one! It means so much to our neurodiverse students to have a new table for their annual tournament but to also have a safe place to work out their feelings and thoughts. The students and teachers are thrilled and it is with heartfelt thanks we owe this to your outstanding customer service and care.

All the best,
Humanex Academy & Humanex Foundation

16. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We were happy to resolve your concerns you were a pleasure to work with. It is nice to hear the table will be helpful and fun for your group, we appreciate you taking the time to share your experience. We hope there are many games enjoyed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had some minor setbacks like paddles…

We had some minor setbacks like paddles not delivered, some of the legs of table scratched up and one of the table tops dented from transport. But with that said its not if something goes wrong it's whether or not one addresses the issues and in a timely manner. They have been great with Replacements on the items. The table looks great and we excited for the delivery so we can get the table set up. Darlene has been wonderful addressing the issues, thank you for that.

15. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you are pleased with the service. We appreciate your patience as we worked to resolve the issues. Enjoy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, great table.

14. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you are happy with your purchase. Enjoy

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Painful delivery and set up

Was delivered with a ripped box and dents. I sent it back and then customer support called me and told me to take it and they would replace parts. I then was told I needed to call the carrier and schedule another drop off time. I called and was on hold for an hour before I then attempted to leave a message and was cut off and dropped. Eventually it was worked out over email and delivered. I decided to just build it and it was functional though the paint is scraped and a part of a bar is dented.

Overall the table itself is great quality and I love playing on it but it’s a shame I paid so much and there are some aesthetic problems with it and I had to spend hours to receive. Oh, also it took 3+ hours to construct. Now I enjoy it but it was a lot of effort on top of a high price point.

7. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We appreciate your feedback and we are sorry for the delivery issues.

We agree the box was damaged and we could see one part that was visible was scrapped. We sent you the pictures to discuss the damaged part and our options. We agreed re-delivery was acceptable and we could work to resolve any issues including replace damaged parts or if necessary you could refuse the table again and we would send a full replacement. We emailed you last night to address any concerns, we said we would replace any damaged parts. We did not receive a reply.

We apologize for the challenges with the delivery. The carrier has to arrange a delivery with you and since they were not able to reach you they asked us for assistance. The carrier was included in our email to you. They replied and apologized for your hold and went on to say the customer service staff had gone home as it was after business hours.

We remain committed to making you happy with your purchase and we are glad you are enjoying the game. Please contact us to resolve your concerns.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service person was…

Customer service person was extraordinarily helpful, professional and extremely patient!

6. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

Thank you for your feedback. We are happy you found our information helpful. We hope you enjoy your table.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

There were crucial parts missing!

There were crucial parts missing!! I called first thing Monday and emailed to get replacement parts and it took you guys over a week to send me what I needed to get my net set up. I thought that was pretty lame considering we spent $2000 on the table, spent four hours putting it together only to find out you left out the pieces for the net to be attached which rendered the table useless, then you couldn’t get us the parts we need it in time for the next weekend. They came the following Tuesday in a box that said priority mail which was pretty ironic since you guys took your sweet old time sending us what we needed

3. April 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We apologize for the missing parts and that you are not happy with our service. We use US Priority Mail as it generally arrives in 2-3 days. In the last year this method has been the fastest and the most reliable. Also there has been a huge demand for the Cornilleau tables worldwide which has caused production to increase significantly. Despite the strong quality controls packing errors do occur infrequently. We are glad you have the parts and again are sorry for the delay. We hope you enjoy your table and accessories.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service!

The ping pong table arrived damaged so It was refused. I sent an email on a Saturday and promptly got a reply that another would be shipped. It arrived on 3 days later! Amazing service!

30. März 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you are happy with the service. We appreciate your good receiving so the replacement was able to be shipped right away. Enjoy your table.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Placed order and follow-up info was…

Placed order and follow-up info was excellent. Had a problem with a missing cover which was addressed immediately along with all pre-requisite and efficient customer service.

Quality product well designed and advertised as sold. Very happy with the table, but my game!!!!!!

29. März 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you were satisfied with the experience and are happy with the table. We hope you enjoy your equipment and your game! Take care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The net works great it was a…

The net works great it was a replacement. The games are even better with a net the is functional.

22. März 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad the net is working well and the score does not reflect a concern. We hope you continue to enjoy your table.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, fantastic product! Definitely recommend for a quality table.

21. März 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are glad you are happy with the product and feel it is a good quality. Enjoy.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Table arrived quickly and in good…

Table arrived quickly and in good condition. It took about an hour to put together. Exactly what we were hoping for.

15. März 2021
Cornilleau America-Logo

Antwort von Cornilleau America

We are happy the shipping went well and you are pleased with your table. We appreciate the feedback. Enjoy your equipment.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr