Western Container Sales & Rentals Bewertungen 

195
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

There are a lot of sketchy container companies out there but I found Western Container to be trustworthy, communicative and well priced. Also, the guy they hired to deliver the container was top-not... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I loved everything about your service but the shipping container itself was very squashed and I wish we would have a straighter container. Thank you though for everything!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the second time we've used Western Container and they have given us great support from start to finish in both instances. Highly recommend if you are looking for a container.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I liked that everything was easy, calling ahead of time , having everything ready by the time I got there. DISLIKED that after I did inspection , I found one of door hindges broken side wall bent and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Containeranbieter

Vom Unternehmen geschrieben

We help people buy and rent used shipping containers across the US and Canada. Founded in 2015, Western Container Sales is one of the largest purchasers of used shipping containers in North America. We work with global intermodal companies to sell their used intermodal cargo containers to storage customers. Leverage our international relationships to buy used shipping containers at wholesale prices online. Every container we sell comes with a 3 year warranty covering structural integrity (doors that seal, floors strong enough to drive a forklift on, and no leaks). Our online buying experience makes the process of buying or renting a shipping container easy. Learn more at WesternContainerSales.com

3 Year Warranty

No leaks, guaranteed

Every container we sell is covered by our 3 year structural integrity warranty. Doors are guaranteed to seal, floors are strong enough to drive a forklift on, and the roof is guaranteed not to leak. Fewer than 1% of customers ever need to utilize their warranty and our goal is to get you the right container from the beginning so your warranty is just for peace of mind...

Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

195 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(195)

24 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to buy

Easy to buy, good comms, delivered when promised, located where I wanted it, container was in better than expected condition. What else can you ask for? Would definitely recommend this company if you need a container.

7. März 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

we bought two container's one was what…

we bought two container's one was what we expect the other one had the floor patched in several spots.
Also has soft spots in the floor.

6. März 2023
Western Container Sales & Rentals-Logo

Antwort von Western Container Sales & Rentals

We're very sorry to hear about the issues with your container, our service team has reached out to resolve them with you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worked thru weather delays

Container delivered to grassy lot. They had to reschedule several times due to rain. Will was helpful, checking the weather forecast for our area. When we finally got a dry day, delivery guy worked us in and delivered at 9:30 at night as heavy rain was forecasted next day. He also helped place railroad ties to put container on. That was above and beyond. Container is exactly as described: Weather tight, Doors open and latch properly. (As promised, it’s kind of ugly, but totally functional) Definite 5 star service from Western Container!!

1. März 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

This was a fairly smooth experience

This was a fairly smooth experience. The problem I have is that they say it takes 2-3 days to get a release and then 15 days to pickup but when I purchased mine I got a release email instantly and then that email said I only had 10 days to get my containers. I ordered earlier than I needed them thinking I would have to wait to get them but then I had to completely change my plans because the timing I was expecting was not right. The folks at West Gulf were great and pickup was smooth.

9. März 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pita… plain and simple

Pita… plain and simple. Container is extremely rough looking inside and out. Is it wind and water tight? Time will tell but the whole process was harder than buying a house. If you have to deal with fraud, good luck. He doesn't return phone calls and you play email tag with him. I think it is very unprofessional. They did end up working with me after they read this review. They ended up refunding me some money for the container.

1. März 2023
Western Container Sales & Rentals-Logo

Antwort von Western Container Sales & Rentals

We're very sorry that your order required secondary review and the delivery was delayed, but more so we apologize that our communication was lacking in that process and we compounded the problem. We appreciate you taking some time to discuss the issues with your order on the phone recently. Please know that we're working to address them internally. Apologies again for an experience that was below our normal service standard.

While we did offer a partial refund due to the extreme circumstances of this order, we did not make the refund contingent on updating this review and initiated it ten days ago (prior to this review being updated).

We apologize again for a service experience that was not up to our normal standards as well as for the communication issues with your order.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Bent Door!!!

One of the doors on my shipping container has a bent hindge so it makes the door really hard to close especially since I am a 5'2"... 110 lb woman. Not cool at all. The one door swings just fine and the other door is bent to crap. I'm not happy especially paying as much as we did and having to wait so long. 😕

13. Oktober 2022
Western Container Sales & Rentals-Logo

Antwort von Western Container Sales & Rentals

We're sorry to hear about the issue with your door, that's definitely not how the container should have been delivered. Apologies also for the delivery being delayed a day from the scheduled delivery date due to an issue with the hauler (which probably made it even more frustrating to have an issue on a container that was delivered late).

We reached out to you to work to resolve the issue, but it sounds like you may have already resolved the problem with the bent locking rod on one of the doors. Please feel free to reach out to our office directly if there's anything else we can do to help make it right. Thanks for your business and we hope the container is working out well otherwise.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company, great experience.

My family have bought containers before for storage and other construction related concerns. This was the easiest process I've found to date. The price was affordable. Delivery was fast. If all of their deliveries were made by the quality of gentleman named Tye that they had sent, the world would be a better place. I needed the container dropped within six inches of center and he dropped it clean, first try. He also showed up early to beat Dallas traffic (like 6 in the morning) all according to the delivery instructions I gave. The customer service was top notch. I had an issue with a door not closing properly. Customer service immediately connected me with a knowledgable tech and the issue was fixed within ten minutes. Only company I'll use from now on.

10. November 2022
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A prefect team

Will stayed right on top of everything, Tammy was able to fix the curves and bumps. Kyle the transporter was a Rockstar. Made this a much smoother and easier process then I was expecting. Thank you all

28. Dezember 2022

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr