Lighting Styles Ltd Bewertungen 

168
•
TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Light fitting arrived damaged. Within half an hour of contacting Jon a new fitting was dispatched. Excellent customer service. Five Stars all the way.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The company were unable to locate my original order (of several years ago) for a bathroom light with four globes but Jon pulled out all the stops to ensure I was able to reorder a matching globe shade... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It was a pleasure dealing with Lighting Styles - they are professional, reliable and responsive. We required goods to be shipped to Australia. They arranged everything for us and kept us up-to-d... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lighting Styles.co.uk - Absolutely first class company with old school hat customer service values! Nothing too much trouble. Efficient and friendly. Unfortunately the goods I ordered didn’t quite... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Haus & Garten

Vom Unternehmen geschrieben

UK Lighting Specialist - Supplies designer lighting for house and home together with architectural and professional lighting for commercial use. Extensive lighting ranges include bathroom lighting, outdoor lighting, low energy lighting and led lighting. Lighting design tips and advice on every page


Kontaktinformationen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

168 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,8

Alle Bewertungen

(168)

28 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10 out of 10

10 out of 10 - Was going to order from a competitor, until this company showed up offering the same product. The reason I went with Lighting Styles was because they actually had stock! ... and also delivered the next day!!!!

Literally woke up and postman had delivered!

Great customer care as well! Online chat available which made everything so much quicker!

3. Juni 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding customer service and Great Product Range

Outstanding customer service from Debbie in the customer service team, this company goes over and above to ensure the best quality customer experience- five stars!

27. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

**VERIFIED CUSTOMER***
Thank you for taking the time to write about your experience with Lighting Styles via TrustPilot. We pride ourselves on offering good service and quality products and much appreciate your comments. As always we are available post order should there be any queries or concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SHOP ELSEWHERE!!!

They charged me almost $200 for what I ordered, and needed ASAP, then emailed the next day saying they didn’t have it in stock. Then emailed me two days later saying it would take 3-5 business days to get my money back that they never should’ve taken in the first place!!!! Do NOT order from these people because you’ll never know if it’s actually in stock or not, even though it’s listed on the website, and they go ahead and charge you for it.

20. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

UPDATE: Following my reply via TrustPilot this reviewer has chosen not to contact us via any of the suggested means. I have also contacted her direct and still not reply. This is clearly a spammer or troll and it is very unfair that we have been targeted.



I'm so sorry but this is a review for a different company (or you're a spamer or troll but we have no record of you), this is the second almost identical review. Please call us if you are genuine but we do not know anything of you or the order and we do not sell in US Dollars. I will write to Trustpilot again and advise this is spam. Please call us via the website if you wish to speak rather than leave a review which is untrue and not intended for Lighting Styles. Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good customer service

Good customer service, prompt acknowledgement of order and despatched using a courier that give you a time slot. Slight issue with the light received but very quickly resolved with no hassle or quibles.

8. Oktober 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rapid service and good prices

Found this company via google - was easy to use their website and product arrived quickly via courier that allowed me to track parcel and suggest a safe drop off if I was not in. No waiting around was necessary
Small issue with the product, NOT the supplier’s fault, was very quickly resolved by them in a very courteous manner
Based on my experience, I’d have no hesitation in recommending this company to anyone

29. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am SO grateful for your speedy…

I am SO grateful for your speedy response to my order when I asked if it could be delivered by a certain date. It arrived safely and in good condition yesterday. I wish all companies were as efficient and courteous as you have been. Well done!

28. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely choice of products

Lovely choice of products. We needed 2 over- island lights for our new kitchen - knowledgeable advice when we spoke to an employee. Good communication as regards delivery time. Will certainly use the company again.

18. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting for a light I ordered…

Still waiting for a light I ordered over 2 weeks ago. No explanation nothing.! When I approached them to ask where it is they said they have a problem with the distribution centre and it will take another 10 days to be delivered. I ordered a made to measure lampshade and it took half the time! If I'd known it took that long I would have seriously considered buying elsewhere. Poor customer service, not even an attempt to acknowledge they have done something wrong!

UPDATE ON MY REVIEW - as I'm not able to reply on the lighting styles response I will do it here.
No, I wasn't approached. I was the one who enquired about the order.
No one clarified it takes 10-14 WORKING days at any point. At £4.5 for p&p I would have expected it includes weekend deliveries. Finally I'm afraid I won't be taking them up on the 'kind' offer of a discount in future offers so overall my review remains the same particularly on the business trying to misrepresent my original review

16. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

Good morning Maria, having spoken with Tracy, who emailed you on 12th September, she gave advice and apologised there would be a few days delay on delivery. I am sorry you were unaware of this email, perhaps it went into your junk folder? I also understand you were did not realise our website term "10-14 days delivery" is working days, couriers do not deliver at weekends (unless a premium is paid). You ordered on the Friday evening which would have meant we picked it up next working day (we do not work weekends). However despite this there was a delay with our supplier which is why we contacted you to explain and apologise giving you opportunity to make an alternative order or have a refund.

I apologise for the lack of clarity and your frustration. The goods will be with you by the end of this week and Tracy has offered you a competitive discount for any future orders. I hope this is acceptable and once again I apologise for your disappointment in regards to the transaction. Please do call us if you have any issues as this is much quicker than leaving a review when we had already contacted you to explain the situation. Our telephone number is 01780 767617.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Advise and Super Fast Delivery

We required some advice and fast delivery on some ceiling fans and Lighting Styles delivered on both counts, would strongly recommend and will defiantly be using again

27. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

Many thanks for taking the time to post a review Debbie, we are glad you were happy with both the product and our service. We hope to help you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great lights and customer service

Customer service is just as important as the products. The light fittings were great but the lamps included weren't what I was expecting. This has been quickly sorted through an 'online chat' and I am a happy customer!

15. Dezember 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

Many thanks HC for taking the time to post a review. We love feedback, good or bad, and I will pass your comments to the sales team. I'm glad we helped you satisfactorily and hope to assist you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Friendly, professional customer service and fantastic products. A very happy customer...

I loved the look of the 'metal and oiled walnut slimline pendants' but had some questions about them before buying. I spoke with a very knowledgeable and helpful man (sorry I forgot your name, it was a while ago!) who actually fetched one of the lights and then called me back to describe it in detail to me over the phone and provide specific measurements of various components that I was keen to know about. I was therefore able to order in confidence that I was getting something that would work in my kitchen. The lights arrived very promptly and are fantastic - wonderful quality for just £60.90 each. A couple of the lightbulbs I'd ordered were not available. I was written to regularly with updates about my order and when I was offered a refund (which I accepted as I'd found the bulbs elsewhere), the money was back in my account within minutes. I cannot fault the friendly, professional service I experienced every step of the way - or the beautiful lights that I have in my new kitchen. I wouldn't hesitate to use Lighting Styles again and I'd happily recommend them based on my experience.

7. November 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

Many thanks SarahC for leaving such a positive review. I am glad you had a good shopping experience with Lighting Styles, our aim is to help all customer's whether it be just advice or a sale. We very much appreciate you taking the time to write, kind regards Diane.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not recommend

Do not recommend at all – customer service is great when they are taking your money but once there’s a problem they do not wish to know. I asked to speak to the manager, who apparently is out and they don’t know when they’ll be back! I have spoken to 2 different customer service staff who have hang up on me saying they cannot help. They are not interested in helping to resolve the issue. I regret doing business with them and advise you to steer clear.

Response to below reply from lighting stlyes -

Firstly – there are no glass shades on my light fitting so how can I report one broken and how can you replace? Are you confusing me with another customer?

Secondly – the only words on the stickers was ‘60W MAX’ there was NO sticker that said ‘ do not remove’. The stickers did not leave a mark, it was worse than that, they took of the silver paint on the candle drips, exposing the white plastic. As I tried to explain to you, you wouldn’t buy a coat and wear it with the tags left on would you?

I requested that a manager call me back, I was advised they were out of the office for a few weeks and on-one knew when they would be back. Not sure why I should have to write in, I requested that a manager call on their return but my request was denied.

Luckily for me another company was able to help! They kindly contacted the manufacturers of the light fitting who are now sending out replacement candle drips….this is what you should have done, you should follow their example and try to help customers.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lighting Styles Ltd-Logo

Antwort von Lighting Styles Ltd

Dear Chloe,

Thank you for your review. It’s a shame that you have felt the need to leave a review like this for people to see and not told the whole story.

You say that once there is a problem that we do not wish to know, we are slightly confused by this, as previously you contacted us saying you had broken one of the glass shades on your fitting. We happily replaced the broken shade for you, which in our eyes was a problem for you which we wanted to know about and one we helped fix quickly and efficiently.

The problem that you phoned up about is one no company would be able to help you with. You took important stickers off your fitting, which has now left a mark. The stickers even state on them that you must not remove them. These stickers are there for your safety, which is why they have left a mark. They had been attached by the manufacturer with a stronger glue due to their importance.

Managers were out off the office unfortunately when you phoned and the sales team, on both occasions, recommended that you write in, at no time was the phone hung up on you. The first call was ended by yourself, the second call you had the customer service assistant tell you he was ending the call as he had advised you numerous times that a manager was not available, and that you should write in.

If there had been an electrical fault, a defect, or like before broken glass, we would have done everything we could have to help you.

Regards,

Lighting Styles

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Shop and best customer service

I ordered my lights and they noticed that I had put the wrong lightbulbs in my basket so they emailed me and checked if I wanted to keep the bulbs I had ordered or wanted other bulbs. Then, almost a year to the date, I thought one of my light had broken and they changed it without any fuss. When I realised it was the dimmer that was broken, they just picked up the light without charge. Can you believe it? Amazing Place. Will use again obviously.

15. Juni 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It's when problems arise, you know how good a company is...

I ordered a light fitting from Lighting Styles and it was delivered as stated. However, that's not why I'm leaving a review. Any company can put something in a box and ship it out on time. What sets a company apart is how quickly it can resolve problems. I had a light fitting delivered with a manufacturing defect which caused it to hang to one side. When I contacted their customer support, I quickly received a reply apologising for the defect (which wasn't their fault anyway) and assuring me they would sort it with the manufacturers. True to their word, the very next day I had another email informing me that a replacement part would be sent out with no need to return the defective item. Thanks to Barry for the great service!

2. September 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Better than most, others should learn.

I like to give praise where it is due and my experience with this company deserves it.
There was a problem when completing my order. This was sorted with a quick reply from the company statiing that the error had been rectified. Delivery was very quick and the product price competative.
I will keep the website in my favourites for use in the future.
Thank you once again

13. August 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent, value, communication and customer service

From reviewing the products to receiving delivery, my experience of this organisation has been very positive. The products presented excellent value, and I was regularly communicated with in terms of product(s) delivery. Overall an excellent customer experience from an organisation I highly recommend.

23. Juli 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service and communication

First time we used Lighting Styles. Website easy to use. Product quality 100%. Communication about stock position and delivery was perfect.
Rang us twice to update.
Happy to use again.

19. Juni 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr